Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 13. okt 2018, 21:38

Annione skrev:Får er match med en pæn mand på Tinder. I 4. sætning spørger han, om jeg er klar på en sjov nat... altså. I det mindste er han ligefrem og ærlig.

Ffs :sarkasme:

Scorer de mon ofte på den?

Jeg har også virkelig svært ved at se for mig, at det giver dem damer.
2
Alenefyr
Indlæg: 16
Tilmeldt: 10. okt 2018, 08:52
Kort karma: 6
Likede indlæg: 11

Re: Singletråden

Indlægaf Alenefyr » 14. okt 2018, 08:52

Hej :p
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. okt 2018, 08:54

Alenefyr skrev:Hej :p


Hej, og velkommen til - selvom det ikke var her du ønskede at være. Har læst din tråd.
Håber du lander i det hele lige så stille og roligt!
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 210
Likede indlæg: 6140

Re: Singletråden

Indlægaf Contrast » 14. okt 2018, 08:58

Smiling_Goat skrev:Min eks og jeg har set hinanden nogle gange, og vi har godt nok nogle ting at tale om.

Vi har kradset lidt i overfladen, og selvom det er lidt skræmmende er alle kort vist på bordet nu. Han kender til, at jeg har datet andre og også var blevet ret interesset i én, og jeg har fået at vide, hvad han har gået og lavet.

Han har lavet ting, jeg aldrig havde forestillet mig han ville (intet ulovligt eller farligt dog) og han virker til at have udviklet sig i en ny retning på grund af det. Det er virkelig spændende at se.

Samtidig er der ingen snak om at fortsætte som om intet er sket - han kontakter mig ikke engang så ofte. Han virker bare meget mere.. Selvstændig på én eller anden måde, og jeg elsker den plads, det giver mig. Vi er ikke kærester, vi skal ikke bo sammen og jeg har stadig mine egne ting, jeg skal og vil. Han har det samme.

Jeg tror, det her kan blive virkelig godt

Jeg håber, det er okay, jeg skriver det herinde, selvom det jo er en eks og ikke dating i traditionel forstand. Jeg betragter bare stadig mig selv som single, så jeg føler stadig, jeg hører til herinde


Jeg har kigget lidt med fra sidelinjen siden han slog op. Og det lyder rigtig godt at I har fået talt ud om tingene. Hvis det skulle blive til noget mellem jer, kunne du så stole på at han ikke lavede det samme stunt igen?
0
Inge Færch Schott
Alenefyr
Indlæg: 16
Tilmeldt: 10. okt 2018, 08:52
Kort karma: 6
Likede indlæg: 11

Re: Singletråden

Indlægaf Alenefyr » 14. okt 2018, 09:01

Madam Pomfrey skrev:
Alenefyr skrev:Hej :p


Hej, og velkommen til - selvom det ikke var her du ønskede at være. Har læst din tråd.
Håber du lander i det hele lige så stille og roligt!


Tak :)

Det håber jeg også :) det skal nok komme lidt af gangen :) og tak fordi du læste med :)
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 14. okt 2018, 09:15

Stitch skrev:
Madam Pomfrey skrev:Nordmanden sætter iøvrigt det hele rigtig meget i kontrast, hvilket er super fint og godt... :lun:
han SER mig, ingen tvivl om det, og han er god til at spille bold :love:


Men gjorde ham den sløve ikke også det indtil han ligesom troede han havde dig. Så var det ikke nødvendigt for ham længere?

Bare pas på dig selv..


Tak!

Det syntes jeg han gjorde, men der skiftede jo netop bagefter, og om årsagen så er stress eller at han er en klovn, fuck det :rock:
Har iøvrigt besluttet at sende en "ellers tak" sms til ham om lidt, da jeg fik "Samvær og måske sex" som svar på mit spørgsmål om hvad han vil.. :rulle:
Og så slår jeg mig selv lidt i hovedet i samme omgang :shy:

Jeg møder noget andet fra nordmanden, det er ret nemt at se kontrasten, I måden han deler ud på, og måden han tager imod mit. Han er super nem at kommunikere med som det er lige nu. Og jeg tror ikke der er grundlag for at frygte at det skulle ændre sig hvis der er kemi irl.

Vi er fb venner, og jeg har da rodet lidt rundt i hans profil ;) og venners kommentarer fx understøtter rigtig godt det menneske han udstråler at være.
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 14. okt 2018, 09:20

For første gang siden én gang i teenageårene er jeg fri af alle former for romantiske og eller seksuelle relationer.
Jeg har tænkt en del over det den sidste uge, fordi jeg har det med at ende ud i sådan nogle mærkelige relationer fordi følelser skræmmer mig og jeg altid gør mig umage for ikke at få for mange af dem, hvis over hovedet nogen, men omvendt så er det jo også rart at have nogen, og selv i mine seksuelle relationer vil jeg gerne have det trods alt er mere end bare sex... Så jeg er alt for ofte endt i nogle underlige hverken-eller relationer fordi jeg så ikke behøver at føle mere end jeg er tryg ved og jeg heller ikke er helt alene. Det ender bare alligevel ofte med at blive lidt noget rod på den ene eller den anden side.

Så nu har jeg besluttet at være helt alene, uden hverken flirts eller bollevenner i en periode, indtil jeg ligesom finder ud af hvad jeg vil, og hvilken slags relationer jeg egentlig har behov for. Og når jeg har fundet ud af det, så finde ud af hvordan jeg har tænkt mig at blive en der kan være i sådan en relation uden at slå krøller på mig selv, trække mig, flygte eller være tusinde andre steder mentalt.

Det bliver.. øhm... spændende.
7
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 14. okt 2018, 09:20

Alenefyr skrev:Hej :p

Hej, og velkommen til :)
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Singletråden

Indlægaf LadyFox » 14. okt 2018, 10:09

SurSødSovs skrev:
... Og LadyFox: Ddt er faktisk også første gang, siden jeg var 15, jeg er fri af forhold. Det er lidt vildt, men meget rart.

Lige nu er jeg overrasket over, hvor meget flyttehjælp, folk giver (er begrænset pga bevægehandikap) Det har altid været kærester, der hjalp med den slags. Det er virkelig rart at opleve

Ikke-eks er dog også meget hjælpsom. Jeg tog mig i at smile sødt af ham, mens han lå under min monstertunge seng og sloges med nogle ledninger, der var blevet viklet ind. Så slog jeg mig selv mentalt over hænderne. Aner ikke, hvorfor han er så flink - men jeg behøver heller ikke finde ud af det


Dejligt. Det er skønt at erfare at der er andre omkring en der træder til, hvis man rækker hånden ud. :D

Nu har jeg jo kun været uden nogen i en uge, så meget kan jo ske endnu. Men indtil videre så er det rart. Jeg er et godt sted i mit liv, i gang med min uddannelse og er i første praktik som jeg elsker og hvor det går rigtig godt, jeg har en god og nærværende familie, rigtig gode venner både nye og gamle som jeg gerne ville nyde endnu mere, samt et behov for at være mig selv og have tid til at være min egen bedste ven. Jeg tænker at når jeg ikke skal bruge energi mentalt på underlige relationer, så har jeg mere tid og energi til de ting der faktisk betyder noget, og som gør mig glad.

Min ekskæreste hjælper også mig ekstremt meget, og det gør mig så glad at han gider at være verdens bedste ven, på trods af at jeg ikke gad at være hans kæreste.
1
...
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9500

Re: Singletråden

Indlægaf Modesty Blame » 14. okt 2018, 11:04

Nåmen, så var det, at mit kvindehjerte flød over med crush på en mand, som jeg slet ikke kender ordentligt. Som bor i København (og jeg i Aarhus). Som er venner med min far og de bor med få meters afstand. Ffs. jeg fandt et påskud (inviterede min far ud) for at besøge faren i går, bare for lige at kunne gøre mig lidt bemærket. Jeg ved fanme snart ikke, hvad jeg skal gøre - ud over at gå linen ud. Og det tør jeg ikke.
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 14. okt 2018, 11:06

Modesty Blame skrev:Nåmen, så var det, at mit kvindehjerte flød over med crush på en mand, som jeg slet ikke kender ordentligt. Som bor i København (og jeg i Aarhus). Som er venner med min far og de bor med få meters afstand. Ffs. jeg fandt et påskud (inviterede min far ud) for at besøge faren i går, bare for lige at kunne gøre mig lidt bemærket. Jeg ved fanme snart ikke, hvad jeg skal gøre - ud over at gå linen ud. Og det tør jeg ikke.

Jeg er sikker på, du godt tør. Har du slet ikke fortalt ham, at du synes, han er interessant?
0
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9500

Re: Singletråden

Indlægaf Modesty Blame » 14. okt 2018, 11:17

Planten skrev:
Modesty Blame skrev:Nåmen, så var det, at mit kvindehjerte flød over med crush på en mand, som jeg slet ikke kender ordentligt. Som bor i København (og jeg i Aarhus). Som er venner med min far og de bor med få meters afstand. Ffs. jeg fandt et påskud (inviterede min far ud) for at besøge faren i går, bare for lige at kunne gøre mig lidt bemærket. Jeg ved fanme snart ikke, hvad jeg skal gøre - ud over at gå linen ud. Og det tør jeg ikke.

Jeg er sikker på, du godt tør. Har du slet ikke fortalt ham, at du synes, han er interessant?

Nej. Da jeg i sin tid spurgte min far, om jeg godt ligesom måtte tilføje ham på fb som ven - af respekt for min fars venskab, sagde faren, at det måtte jeg selv finde ud af, fordi jeg var voksen. Så det gjorde jeg så. Da min far opdagede det, var han sur i to timer.

De bor på både, og på samme bådebro, så det er svært at undgå at møde hinanden, når man er på besøg.

De signaler, jeg har fået fra far og fars kærest er - stay away. Tror jeg. Har jo ikke spurgt direkte. Og normale mennesker ville sikkert så lægge det fra sig, men ikke mig. Nejnej. Mit crush øges bare.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 14. okt 2018, 11:21

Modesty Blame skrev:
Planten skrev:
Modesty Blame skrev:Nåmen, så var det, at mit kvindehjerte flød over med crush på en mand, som jeg slet ikke kender ordentligt. Som bor i København (og jeg i Aarhus). Som er venner med min far og de bor med få meters afstand. Ffs. jeg fandt et påskud (inviterede min far ud) for at besøge faren i går, bare for lige at kunne gøre mig lidt bemærket. Jeg ved fanme snart ikke, hvad jeg skal gøre - ud over at gå linen ud. Og det tør jeg ikke.

Jeg er sikker på, du godt tør. Har du slet ikke fortalt ham, at du synes, han er interessant?

Nej. Da jeg i sin tid spurgte min far, om jeg godt ligesom måtte tilføje ham på fb som ven - af respekt for min fars venskab, sagde faren, at det måtte jeg selv finde ud af, fordi jeg var voksen. Så det gjorde jeg så. Da min far opdagede det, var han sur i to timer.

De bor på både, og på samme bådebro, så det er svært at undgå at møde hinanden, når man er på besøg.

De signaler, jeg har fået fra far og fars kærest er - stay away. Tror jeg. Har jo ikke spurgt direkte. Og normale mennesker ville sikkert så lægge det fra sig, men ikke mig. Nejnej. Mit crush øges bare.

Ah okay, det giver mig et helt andet syn på situationen. Hvis min far og kæreste, som kendte manden, afviste, at det var en god idé at indlede noget, så ville jeg spørge ind til hvorfor. Men det er selvfølgelig forskelligt, hvordan ban snakker sammen i familier :)
0
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9500

Re: Singletråden

Indlægaf Modesty Blame » 14. okt 2018, 11:25

Planten skrev:
Modesty Blame skrev:
Planten skrev:
Modesty Blame skrev:Nåmen, så var det, at mit kvindehjerte flød over med crush på en mand, som jeg slet ikke kender ordentligt. Som bor i København (og jeg i Aarhus). Som er venner med min far og de bor med få meters afstand. Ffs. jeg fandt et påskud (inviterede min far ud) for at besøge faren i går, bare for lige at kunne gøre mig lidt bemærket. Jeg ved fanme snart ikke, hvad jeg skal gøre - ud over at gå linen ud. Og det tør jeg ikke.

Jeg er sikker på, du godt tør. Har du slet ikke fortalt ham, at du synes, han er interessant?

Nej. Da jeg i sin tid spurgte min far, om jeg godt ligesom måtte tilføje ham på fb som ven - af respekt for min fars venskab, sagde faren, at det måtte jeg selv finde ud af, fordi jeg var voksen. Så det gjorde jeg så. Da min far opdagede det, var han sur i to timer.

De bor på både, og på samme bådebro, så det er svært at undgå at møde hinanden, når man er på besøg.

De signaler, jeg har fået fra far og fars kærest er - stay away. Tror jeg. Har jo ikke spurgt direkte. Og normale mennesker ville sikkert så lægge det fra sig, men ikke mig. Nejnej. Mit crush øges bare.

Ah okay, det giver mig et helt andet syn på situationen. Hvis min far og kæreste, som kendte manden, afviste, at det var en god idé at indlede noget, så ville jeg spørge ind til hvorfor. Men det er selvfølgelig forskelligt, hvordan ban snakker sammen i familier :)

Jeg har ikke spurgt til det. Jeg har bare nævnt, at han er lækker for far og fars kæreste, og de har undladt at forholde sig til det.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 14. okt 2018, 11:32

Modesty Blame skrev:
Planten skrev:
Modesty Blame skrev:
Planten skrev:
Modesty Blame skrev:Nåmen, så var det, at mit kvindehjerte flød over med crush på en mand, som jeg slet ikke kender ordentligt. Som bor i København (og jeg i Aarhus). Som er venner med min far og de bor med få meters afstand. Ffs. jeg fandt et påskud (inviterede min far ud) for at besøge faren i går, bare for lige at kunne gøre mig lidt bemærket. Jeg ved fanme snart ikke, hvad jeg skal gøre - ud over at gå linen ud. Og det tør jeg ikke.

Jeg er sikker på, du godt tør. Har du slet ikke fortalt ham, at du synes, han er interessant?

Nej. Da jeg i sin tid spurgte min far, om jeg godt ligesom måtte tilføje ham på fb som ven - af respekt for min fars venskab, sagde faren, at det måtte jeg selv finde ud af, fordi jeg var voksen. Så det gjorde jeg så. Da min far opdagede det, var han sur i to timer.

De bor på både, og på samme bådebro, så det er svært at undgå at møde hinanden, når man er på besøg.

De signaler, jeg har fået fra far og fars kærest er - stay away. Tror jeg. Har jo ikke spurgt direkte. Og normale mennesker ville sikkert så lægge det fra sig, men ikke mig. Nejnej. Mit crush øges bare.

Ah okay, det giver mig et helt andet syn på situationen. Hvis min far og kæreste, som kendte manden, afviste, at det var en god idé at indlede noget, så ville jeg spørge ind til hvorfor. Men det er selvfølgelig forskelligt, hvordan ban snakker sammen i familier :)

Jeg har ikke spurgt til det. Jeg har bare nævnt, at han er lækker for far og fars kæreste, og de har undladt at forholde sig til det.

Er det noget bestemt ved ham, du crusher på? Eller er det tanker om noget, han kunne være?

Jeg er selv virkelig god til dagdrømme, og jeg prøver af være bevidst om, hvornår det er min fantasi, der løber af med mig :D
1

Tilbage til "Forhold og sex"