Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Viskelæder » 31. dec 2015, 00:03

2SHY skrev:
hotlips skrev::wave2:
OsCoccygis skrev:SuperBrugsen er begyndt at sælge fastelavnsboller :nerve: lad os da lige komme ind i det nye år


Det er også kommet et stort reklameskilt der opfordrer til at begynde på fastalavnskostumer her hvor vi bor.

Udover det er for langt ude at begynde den sla gs så kan de da så i der mindste holde det til højtidenså er overstået.

Men når det nu er blevet til fastalavnshalløj før nytår begynder de vel på halloweenkostumerne lige efter påske.

Man burde lave en protestbevægelse "højtid til tiden".. :whip: :pompom:

Den ville jeg gerne være med på. I hvert fald hvis vi så kunne nøjes med jul i december og måske liiiigee en uge af november


Eller kun en lille uge af december? Den stemmer jeg for :lol2:
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15361
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1249
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25706

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Delfin » 31. dec 2015, 00:30

Jeg er nok upassende. Jeg kunne virkelig godt æde en fastelavnsbolle med hindbærflødeskum lige nu.
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Firebird » 31. dec 2015, 01:46

Garfield skrev:Radioreklamer for Victoria Milan. "Glæd dig selv. Hav en affære."

Altså, jeg ved utroskab er noget, der sker ret meget, men ligefrem at opfordre til det? Er det bare mig, der er :gammel: ?


Reklamen er smågammel, og de fik jo allerede sidste år en del tæsk for den. VM må, rent kommerciel, have besluttet sig for at reklamen betaler sig. Ellers ville de jo ikke blive ved med at køre den. Iøvrigt har jeg svært ved at blive forarget. Som du jo selv skriver, forekommer utroskab jævnt ofte. Man kan ikke lokke nogen der ikke vil, og dem der vil, burde kigge på deres forhold, og reflektere over om deres forhold er levedygtigt, når de sidder og har lyst til en opfordret affære.
3
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pixie88 » 31. dec 2015, 05:46

Jeg synes det er lidt upassende, at vores nytårsgæster inviterer flere gæster til min og kærestens nytårsfest, uden lige at spørge eller bede dem kontakte os.
Vi er alle venner/bekendte så jeg har ikke tænkt mig at sige nej.. jeg er måske bare lidt træt af at vi bliver 11 eller 12 mennesker i vores 75m2 lille hytte. Jeg er også træt af at de er blevet inviteret efter der er handlet ind.. jeg er slet ikke sikker på der er nok mad, der er kun handlet ind til 8-9 mennesker :(
5
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3095
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6067

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lurende Peber » 31. dec 2015, 05:50

Pixie88 skrev:Jeg synes det er lidt upassende, at vores nytårsgæster inviterer flere gæster til min og kærestens nytårsfest, uden lige at spørge eller bede dem kontakte os.
....:(
Det er da ikke kun lidt upassende :gruble:
Kan du ikke kontakte de upassende og fortælle, at de må tage ekstra mad med? Det skal I da ikke hænge på, og ærgerligt hvis der ikke er nok til de oprindeligt inviterede.
11
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Æske » 31. dec 2015, 07:14

Pixie88 skrev:Jeg synes det er lidt upassende, at vores nytårsgæster inviterer flere gæster til min og kærestens nytårsfest, uden lige at spørge eller bede dem kontakte os.
Vi er alle venner/bekendte så jeg har ikke tænkt mig at sige nej.. jeg er måske bare lidt træt af at vi bliver 11 eller 12 mennesker i vores 75m2 lille hytte. Jeg er også træt af at de er blevet inviteret efter der er handlet ind.. jeg er slet ikke sikker på der er nok mad, der er kun handlet ind til 8-9 mennesker :(

Jeg var godt nok også blevet stram, hvis der så ikke er mad nok til det oprindelige selskab som har været med til at planlægge festen.
3
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pixie88 » 31. dec 2015, 07:51

Det er lidt kompliceret fordi vi alle er lidt af en klike, det ville være akavet at af-invitere. De der er inviteret i sidste øjeblik havde oprindeligt andre planer, som så er gået i vasken.
Jeg er ok med at de kommer, men så er jeg også ligeglad med om nogle går sultne herfra :genert: Det er vilkårene og det ved alle.
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 31. dec 2015, 07:56

Pixie88 skrev:Det er lidt kompliceret fordi vi alle er lidt af en klike, det ville være akavet at af-invitere. De der er inviteret i sidste øjeblik havde oprindeligt andre planer, som så er gået i vasken.
Jeg er ok med at de kommer, men så er jeg også ligeglad med om nogle går sultne herfra :genert: Det er vilkårene og det ved alle.

Ja, ok, jeg kan godt se et par af mine mandlige venner begå den fejl, fordi de ville tænke at det er jo vores venner og de skal da ikke sidde alene og Kid har helt sikkert ikke noget imod at de kommer, for hun er jo så gæstfri og hun ville selv have inviteret dem, hvis hun kendte omstændighederne.
Jeg ville stadig være max stram dog. Men altså. Nogen mænd :rulle:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 31. dec 2015, 08:00

Pixie88 skrev:Det er lidt kompliceret fordi vi alle er lidt af en klike, det ville være akavet at af-invitere. De der er inviteret i sidste øjeblik havde oprindeligt andre planer, som så er gået i vasken.
Jeg er ok med at de kommer, men så er jeg også ligeglad med om nogle går sultne herfra :genert: Det er vilkårene og det ved alle.

Kan du ikke bede dem der har inviteret om, at købe lidt ekstra ind? Det kan jo fx være til en ekstra ret (fx ost, lidt hapsere/tapas el. lign.), så man ikke behøver helt så meget hovedret fx...
2
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Hunkat » 31. dec 2015, 08:01

kidkomb skrev:
Pixie88 skrev:Det er lidt kompliceret fordi vi alle er lidt af en klike, det ville være akavet at af-invitere. De der er inviteret i sidste øjeblik havde oprindeligt andre planer, som så er gået i vasken.
Jeg er ok med at de kommer, men så er jeg også ligeglad med om nogle går sultne herfra :genert: Det er vilkårene og det ved alle.

Ja, ok, jeg kan godt se et par af mine mandlige venner begå den fejl, fordi de ville tænke at det er jo vores venner og de skal da ikke sidde alene og Kid har helt sikkert ikke noget imod at de kommer, for hun er jo så gæstfri og hun ville selv have inviteret dem, hvis hun kendte omstændighederne.
Jeg ville stadig være max stram dog. Men altså. Nogen mænd :rulle:


Jeg ville heller ikke sige nej i den situation men jeg kan godt forstå at man bliver stram i masken og lidt øv også fordi det som skulle være super lækkert og hygge og masser af alt til alle nu pludselig ikke er det.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf LadyFox » 31. dec 2015, 09:31

At jeg åbenbart enten vasker stuebord så sjældent, eller sviner så meget at snavset åbenbart når at slå rødder :shock:
1
...
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 31. dec 2015, 15:42

Pixie88 skrev:Jeg synes det er lidt upassende, at vores nytårsgæster inviterer flere gæster til min og kærestens nytårsfest, uden lige at spørge eller bede dem kontakte os.
Vi er alle venner/bekendte så jeg har ikke tænkt mig at sige nej.. jeg er måske bare lidt træt af at vi bliver 11 eller 12 mennesker i vores 75m2 lille hytte. Jeg er også træt af at de er blevet inviteret efter der er handlet ind.. jeg er slet ikke sikker på der er nok mad, der er kun handlet ind til 8-9 mennesker :(


Jeg havde sagt ja,men jaget dem i byen med en indkøbsseddel, især når det er nogen i selv kender godt er det for mig en indsats værd at de ikke skal stå med håret i postkassen.
1
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Garfield » 31. dec 2015, 16:15

Firebird skrev:
Garfield skrev:Radioreklamer for Victoria Milan. "Glæd dig selv. Hav en affære."

Altså, jeg ved utroskab er noget, der sker ret meget, men ligefrem at opfordre til det? Er det bare mig, der er :gammel: ?


Reklamen er smågammel, og de fik jo allerede sidste år en del tæsk for den. VM må, rent kommerciel, have besluttet sig for at reklamen betaler sig. Ellers ville de jo ikke blive ved med at køre den. Iøvrigt har jeg svært ved at blive forarget. Som du jo selv skriver, forekommer utroskab jævnt ofte. Man kan ikke lokke nogen der ikke vil, og dem der vil, burde kigge på deres forhold, og reflektere over om deres forhold er levedygtigt, når de sidder og har lyst til en opfordret affære.


Jeg er enig i de ting, du skriver.

Jeg synes bare, at radioreklamen på en eller anden måde gør det mere ... acceptabelt. Altså, at det at der ligefrem gives en fremgangsmåde i radioen er at forringe betydningen af de negative følelser den anden person i forholdet måske har.
3
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Skralde » 1. jan 2016, 12:46

Smiling_Goat skrev:Jeg oplevede noget ret upassende i går til den fest, jeg var til.

Først på aftenen fik jeg at vide af en til festen, at værten havde sagt, at hans kæreste (og samlever) var lidt af en strigle. Ting skulle være på hendes måde, og hun var ikke ret diplomatisk. Jeg tænkte så, at typisk, når en kvinde er sådan i sit forhold, skyldes det utilfredshed med forholdet, men jeg kender ikke værten eller hans kæreste, så hvad ved jeg? (Men at han overhovedet taler sådan om hende siger lidt, synes jeg)

Jeg sad så ved siden af ham og pludselig syntes jeg at min stol bevægede sig nærmere ham, jeg undrede mig lidt, og kiggede så på ryglænet og så hans arm - så han var ved at trække mig ind til sig. Det syntes jeg var reeeet sært, men han var virkelig fuld, så jeg tænkte, at det nok bare var det, og at han stoppede nu, men nej.. Det næste stykke tid, kan jeg ikke rigtigt gøre rede for i enkeltdele, for jeg ved simpelthen ikke, præcist hvad der skete, men jeg husker det som en kamp, hvor han hægede sig fast til mig, og jeg forsøgte at få ham af :nerve:
Stolen blev rykket endnu tættere på, han krammede sig helt ind til mig (jeg vristede mig fri, hver gang han gjorde det,) han lagde sit hoved på min skulder og bryst(!) mens han krammede mig ind til sig, så jeg ikke kunne komme fri. Det var helt vanvittigt. Det var så slemt, at min veninde bad ham om at stoppe og endte med at bytte plads med mig.

Resten af aftenen forsøgte jeg at undgå ham, men engang imellem kunne jeg mærke et eller andet i nakken, og så var det ham, der havde sneget sig ind på mig.

Det gjorde det ikke ligefrem mindre upassende at vores respektive kærester var til stede til festen (han gjorde det dog aldrig foran sin egen kæreste.) SÅ sært.


Hvor er det dog en klam opførelse! :tie_
4
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Skralde » 1. jan 2016, 12:49

Nu synes jeg i øvrigt at I er upassende, for nu fik jeg jo lyst til en fastelavnsbolle! Og jeg blev derudover nødt til at tjekke om hvornår det er fastelavn, og det er det er det jo "snart" og jeg skal nå at have bestilt diverse på ebay til Ls kostume, så nu fik jeg stres!
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Generelt"