Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 20. okt 2018, 11:38

Jeg går meget sjældent i byen, som i på bar/natklub.

I går mindede mig om hvorfor...fulde/upassende/brovtende/utro mænd og en by fuld af irriterende gymnasieelever, der brækker sig på fortovet.

Jeg kan godt selv høre, at jeg lyder gammel og bitter.

Og hvad sker der for, at jeg for 20 år siden kunne drikke 20 genstande, sove fire timer og så vågne og have det fint, men jeg i går drak tre genstande på syv timer, sov syv timer og alligevel har hovedpine og en snert af kvalme?
3
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Singletråden

Indlægaf Freya » 20. okt 2018, 13:39

Jeg har nu været sammen med en mand 4 fredage (i hver anden uge). To gange har jeg overnattet. Han er så sød og opmærksom, når jeg er der. Men når vi ikke er sammen, er kommunikationen sparsom og drejer sig mest om sex, og der går jo trods alt 14 dage mellem vi ser hinanden. Men jeg er så småt begyndt at få følelser for ham. Stille og roligt kommer det snigende. Jeg prøver lidt det der med at være i nuet. Ikke at overtænke og nødvendigvis italesætte, da jeg synes det er for tidligt at tage "snakken" også for mig. Har ingen føling med, hvor han er, vi har jo trods alt kun set hinanden 4 gange. Men at manden har sat folie op på glasdøren ind til hans toilet, så man ikke kan se ind, bare for min skyld, tager jeg alligevel som at tegn på betænksomhed og opmærksomhed som viser at jeg er lidt mere end bare et knald. Hvor ville jeg dog ønske, at man på et tidspunkt bliver for gammel til det der behov for at vide, om man er samme sted.
5
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 20. okt 2018, 13:47

Tak for heppene i de grønne. Der var "noget" i mit modermærke men det hele skulle efter sigende være væk. Med min historik med sol og barndom er der desværre gode chancer for at der kommer flere af den slags (kirurgens ord) Så jeg trækker vejret lidt igen og skal i næste uge have stingene taget hvilket jeg glæder mig til, da de hænger fast i diverse bluser hvilket gør arret rødt og irriteret. :tie:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 20. okt 2018, 13:51

Datteren og jeg har lige været 4 timer i Zoo og jeg tog nok 100 billeder af dyr og Halloween dekorationer og nøj hvor var de lige flotte. Jeg fik luret lidt mænd og de fik luret lidt på mig :slem: Nu er jeg mega træt og skal være med i en læse marathon resten af weekenden hvilket jeg glæder mig meget til da jeg har fundet eller genfundet en fed bogserie hvor jeg læste første del færdig igår.
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Singletråden

Indlægaf Pityt » 20. okt 2018, 14:45

Jeg var på café med en lille flok tidlligere kollegaer forleden. På et tidspunkt nævner jeg, at jeg er gået fra min kæreste og nu har været single i 1,5 måned, hvortil en af dem siger “ej...så må du da finde en ny...du bliver så umulig når du ikke får sex” :gisp:

Det plejede at passe :blush: Desværre (eller heldigvis, alt efter vinkel) har begyndende overgangsalder tilsyneladende lagt låg på min lyst og jeg er ikke engang fristet til at prøve at finde noget mand til sjov eller alvor :gruble:

Det ved jeg ikke helt hvordan jeg har det med :wacko:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 20. okt 2018, 15:30

Jeg har holdt lørdag i seriøst laveste gear i dag. Det var egentlig meningen at jeg skulle videre med min praktikopgave og hente flere bøger på biblioteket, men efter at have læst og skrevet lidt faldt jeg i søvn på sofaen. De nye piller virker, jeg har ikke smerter, men f*** jeg bliver træt med træt på :træt:

Jeg vågnede ret sent, tog bad og tog ind til byen for at bruge et gavekort til Magasin, der har 20% på bolig. Jeg fik mit Hay sengetæppe til 500 kroner grundet gavekort og rabat, så videre i Salling hvor jeg købte en mini elefant til 25% for fødselsdagspenge, samt en til min mor i julegave og en Kay Bojesen julemand til min veninde i julegave. De kører sjældent så gode bud i fysiske butikker, så det er med at slå til. Og det passer mig fint at være i gang med juleindkøb med forestående flytning, praktik, praktikopgave og operationer x 2

Nu er jeg kommet hjem med sandwich og blåbærmuffin. Nu skal jeg holde lørdag og se serier i mit hyggetøj :love:
3
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Singletråden

Indlægaf Krølle » 20. okt 2018, 16:20

Jeg skal hygge og spise pizza i sofaen - der skal åbenbart ikke meget til at gøre mig tilfreds :lol:
6
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Singletråden

Indlægaf Muspel » 20. okt 2018, 16:28

Jeg var på date i dag. ... der var mere kemi mellem mig og det studenterbrød jeg købte på vejen hjem, end mellem ham og mig.

Orker snart ikke flere første dates. Suk.
12
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 20. okt 2018, 17:57

Thestral skrev:Tak for heppene i de grønne. Der var "noget" i mit modermærke men det hele skulle efter sigende være væk. Med min historik med sol og barndom er der desværre gode chancer for at der kommer flere af den slags (kirurgens ord) Så jeg trækker vejret lidt igen og skal i næste uge have stingene taget hvilket jeg glæder mig til, da de hænger fast i diverse bluser hvilket gør arret rødt og irriteret. :tie:


Godt du fik det fjernet.
Afhængig af hvordan din pensionsordning er skruet sammen, skal du være opmærksom på, om du har ret til udbetaling for kritisk sygdom.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Singletråden

Indlægaf Mangoness » 20. okt 2018, 17:58

FrøkenM skrev:Jeg har holdt lørdag i seriøst laveste gear i dag. Det var egentlig meningen at jeg skulle videre med min praktikopgave og hente flere bøger på biblioteket, men efter at have læst og skrevet lidt faldt jeg i søvn på sofaen. De nye piller virker, jeg har ikke smerter, men f*** jeg bliver træt med træt på :træt:

Jeg vågnede ret sent, tog bad og tog ind til byen for at bruge et gavekort til Magasin, der har 20% på bolig. Jeg fik mit Hay sengetæppe til 500 kroner grundet gavekort og rabat, så videre i Salling hvor jeg købte en mini elefant til 25% for fødselsdagspenge, samt en til min mor i julegave og en Kay Bojesen julemand til min veninde i julegave. De kører sjældent så gode bud i fysiske butikker, så det er med at slå til. Og det passer mig fint at være i gang med juleindkøb med forestående flytning, praktik, praktikopgave og operationer x 2

Nu er jeg kommet hjem med sandwich og blåbærmuffin. Nu skal jeg holde lørdag og se serier i mit hyggetøj :love:


Hvad er det for en mini elefant? :love:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 20. okt 2018, 17:59

Jeg har været i biografen - alene. Det har jeg aldrig prøvet før, det var lidt grænseoverskridende, men da først filmen gik i gang, var det fint. Ingen af mine veninder kunne i dag, og jeg ville gerne se filmen, så sådan blev det.
11
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Singletråden

Indlægaf FrøkenM » 20. okt 2018, 18:00

Mangoness skrev:
FrøkenM skrev:Jeg har holdt lørdag i seriøst laveste gear i dag. Det var egentlig meningen at jeg skulle videre med min praktikopgave og hente flere bøger på biblioteket, men efter at have læst og skrevet lidt faldt jeg i søvn på sofaen. De nye piller virker, jeg har ikke smerter, men f*** jeg bliver træt med træt på :træt:

Jeg vågnede ret sent, tog bad og tog ind til byen for at bruge et gavekort til Magasin, der har 20% på bolig. Jeg fik mit Hay sengetæppe til 500 kroner grundet gavekort og rabat, så videre i Salling hvor jeg købte en mini elefant til 25% for fødselsdagspenge, samt en til min mor i julegave og en Kay Bojesen julemand til min veninde i julegave. De kører sjældent så gode bud i fysiske butikker, så det er med at slå til. Og det passer mig fint at være i gang med juleindkøb med forestående flytning, praktik, praktikopgave og operationer x 2

Nu er jeg kommet hjem med sandwich og blåbærmuffin. Nu skal jeg holde lørdag og se serier i mit hyggetøj :love:


Hvad er det for en mini elefant? :love:

Kay Bojesen mini elefant :lun:

Den er så sød!
https://www.bahne.dk/kay-bojesen-mini-elefant-ubehandlet-eg-h-9-5-cm.html?gclid=Cj0KCQjwidPcBRCGARIsALM--eMHak1QJBFl-7b3atpmxfpFvp2bGFMVILmKOKS8uzL5tEwWYgsf4aAaAunqEALw_wcB
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 20. okt 2018, 19:07

MOGA skrev:
Thestral skrev:Tak for heppene i de grønne. Der var "noget" i mit modermærke men det hele skulle efter sigende være væk. Med min historik med sol og barndom er der desværre gode chancer for at der kommer flere af den slags (kirurgens ord) Så jeg trækker vejret lidt igen og skal i næste uge have stingene taget hvilket jeg glæder mig til, da de hænger fast i diverse bluser hvilket gør arret rødt og irriteret. :tie:


Godt du fik det fjernet.
Afhængig af hvordan din pensionsordning er skruet sammen, skal du være opmærksom på, om du har ret til udbetaling for kritisk sygdom.
Men jeg er jo ikke kritisk syg og har ikke været sygemeldt og bliver det heller ikke :forvirret:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 20. okt 2018, 19:12

Thestral skrev:
MOGA skrev:
Thestral skrev:Tak for heppene i de grønne. Der var "noget" i mit modermærke men det hele skulle efter sigende være væk. Med min historik med sol og barndom er der desværre gode chancer for at der kommer flere af den slags (kirurgens ord) Så jeg trækker vejret lidt igen og skal i næste uge have stingene taget hvilket jeg glæder mig til, da de hænger fast i diverse bluser hvilket gør arret rødt og irriteret. :tie:


Godt du fik det fjernet.
Afhængig af hvordan din pensionsordning er skruet sammen, skal du være opmærksom på, om du har ret til udbetaling for kritisk sygdom.
Men jeg er jo ikke kritisk syg og har ikke været sygemeldt og bliver det heller ikke :forvirret:


Hvis det var egentlig modermærkekræft, som jeg tolker det, du skriver, så ville mit pensionsselskab udbetale dækning for kritisk sygdom, uafhængigt af, om jeg havde været sygemeldt eller ej. En af mine bekendte har også oplevet præcis dét, handler reelt kun om diagnosen.
0
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 845
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 210
Likede indlæg: 1874

Re: Singletråden

Indlægaf Precaseptica » 21. okt 2018, 08:08

Jeg skal bruge et hurtigt tip til en date i dag.

Vi mødes på Nørreport og så drejer det sig om at finde et sted at få en kop kaffe. Jeg tænker selv på The Living Room, men har I en ide til et alternativ, hvor der må ryges eller man kan sidde udenfor?
0

Tilbage til "Forhold og sex"