Plussize-tråden

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Myresluger
Indlæg: 2353
Tilmeldt: 25. dec 2015, 22:04
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3809

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Myresluger » 30. dec 2015, 23:00

Jeg har gode erfaringer med Marc Lauge jeans de har modeller der passer ualmindelig godt til min version af smal talje, stor røv, og store lår.

Kjoler passer mig bedst når de er forholdsvis tætsiddende - jeg er enig, mange af kjolerne er for korte - men mange af dem kan reddes med kraftige strømper.
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 30. dec 2015, 23:06

Sophaya skrev:Vi skal slet ikke snakke om vinterstøvler, der ikke kan lukkes pga fede ankler/lægge, vel? :sur:


Hep... totalt umuligt, og pisse nederen. Jeg har faktisk også for brede fødder til meget af fodtøjet.

Synes dog Deichman er leveringsdygtige, men kvaliteten af deres fodtøj er så som så.
Men har gjort et par gode køb her i efteråret, og det virker til at de mærker jeg har løbt er i ret god kvalitet :)
Det ene par er et par "biker boots" fra mærket Landrover, og der er altså plads til mine træstammer i dem :D de går til midt på læggen ca.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
ulviforklæder
Indlæg: 93
Tilmeldt: 30. dec 2015, 17:05
Kort karma: 14
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 86

Re: Plussize-tråden

Indlægaf ulviforklæder » 31. dec 2015, 10:35

Jeg går faktisk kun i kortskaftede støvler, men jeg kan tydeligt huske problemet med langskaftede støvler med ekstra vidde fra min tid som rytter...
Jeg føler dog også, at mine lægge synes EKSTRA tykke, selvom de normalt faktisk er okay pæne at se på, når jeg har lange støvler på, så derfor undgår jeg dem.

Vinterens støvler (2. sæson) er disse fra Vagabond:

støvleVB_503035 (Mobile).jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Ado » 31. dec 2015, 11:42

Sophaya skrev:Vi skal slet ikke snakke om vinterstøvler, der ikke kan lukkes pga fede ankler/lægge, vel? :sur:

Jeg hader det. :(
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Skralde » 31. dec 2015, 11:56

kidkomb skrev:
2SHY skrev:
kidkomb skrev:Må jeg slå et slag for Føtex VRS bukser. De har flere forskellige og alle sammen stinker max, undtaget dem som er beregnet til "lift" og "shape" eller hvad de hedder. De er awesome! Jeg har aldrig rigtig haft et par cowboybukser, som sad til i ryggen.
Men disse sidder helt til, de er i super lækkert stretchdenim, men ligner stadig helt alm jeans og min røv ser herregodt ud i dem :love:
De svinger lidt i størrelse, så jeg har både en 38 og en 40 og jeg er nok nærmere en 42 i bukser normalt. Og har bred bag, store lår og en smal talje.

Hvis bare de blev lavet med noget fornuftig vidde i benene så var jeg game :)

Jeg synes de er relativt brede i benene faktisk.
Jeg har aldrig haft et par skinny på. Det kan jeg simpelthen ikke. Men nu er jeg ejer af et par.

Jeg har været så skamløs at købe 4 par, 3 i regular og 1 skinny. De var så også på tilbud til 60kr, så det ville jeg gerne ofre på mig selv :lol2:


Orv dem vil jeg da også kigge på :gogo: Ved du hvilken str. går de går op til? Og hvad koster de mon normalt?
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Plussize-tråden

Indlægaf kidkomb » 31. dec 2015, 12:18

Skralde skrev:
Orv dem vil jeg da også kigge på :gogo: Ved du hvilken str. går de går op til? Og hvad koster de mon normalt?

Jeg tror de går op til 44, men hvis jeg kan være i en 38, så burde en 44 svare til 48 agtigt.
De koster vist 199, men er ofte til 99. De 60 var vist lidt ekstraordinært.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Plussize-tråden

Indlægaf kidkomb » 31. dec 2015, 12:25

Det er den model yderst til venstre. Den fine syning bagpå gør (også) at nummer ser ud som om den sidder højere end den gør :slem:
Den vises som slim der, men fås også i regular. Jeg er ikke helt sikker på, hvordan de har fået en så tynd model til, at have dem på på den måde, for min størrelse 36-38-søster, svømmede i en 36 i lårene.

https://www.instagram.com/p/-_a6kIoJUw/?taken-by=vrsfashion

EDIT: De havde 3 forskellige produktioner, da jeg var dernede kunne jeg se.
Altså selve mærkerne inde i bukserne var ikke ens.
Dem jeg købte havde et lyseblåt med hvid skrift, ca 1½cm bredt mærke bagpå (indeni selvfølgelig) og det var dem, der var størst i størrelsen og sad bedst synes jeg.
Der var også nogen med et smalt hvidt med sort skrift mærke, lige under 1cm tror jeg, de var mindst i størrelsen og det var dem jeg havde købt til min søster. Taljen passede hende i 36, men lårene var store.
De sidste var med et smalt mærke, men i en meget bleg lys blå og var midt imellem de andre to størrelsesmæssigt.

Jeg skal se om jeg kan få taget et billede af "mit" mærke og sætte ind en af de næste par dage.
Senest rettet af kidkomb 31. dec 2015, 12:39, rettet i alt 1 gang.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55896
Kontakt:

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Ado » 31. dec 2015, 12:26

Andre end mig, der også har strømpebukseproblemer? Mine ben er så korte, at jeg altid ender med alt for meget stof i benene. (Egentlig utroligt, at det ikke udligner sig selv, så meget som stoffet skal stretches).
Jeg kan næsten ikke finde nogen, som bliver på plads. Enten har jeg masser af ål i anklerne. Eller også glider de ned og skrider fra maven og hofterne og så har man problemet, når man går ude.

Jackiestrømpebukserne er sære. De går åbenbart ud fra, at man har et taljemål på 192.
Fakta har nogle gode af slagsen.
Rema 1000's glider ned.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Plussize-tråden

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 12:38

Junarose har jeg lige købt nogle fine ting fra :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Plussize-tråden

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 12:40

Ado skrev:Andre end mig, der også har strømpebukseproblemer? Mine ben er så korte, at jeg altid ender med alt for meget stof i benene. (Egentlig utroligt, at det ikke udligner sig selv, så meget som stoffet skal stretches).
Jeg kan næsten ikke finde nogen, som bliver på plads. Enten har jeg masser af ål i anklerne. Eller også glider de ned og skrider fra maven og hofterne og så har man problemet, når man går ude.

Jackiestrømpebukserne er sære. De går åbenbart ud fra, at man har et taljemål på 192.
Fakta har nogle gode af slagsen.
Rema 1000's glider ned.

Den tilslutter jeg mig. Og er endnu en grund til at kjoler ikke er noget jeg hopper i med mindre det er strengt nødvendigt
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Persnikedy » 31. dec 2015, 13:08

Ado skrev:Andre end mig, der også har strømpebukseproblemer? Mine ben er så korte, at jeg altid ender med alt for meget stof i benene. (Egentlig utroligt, at det ikke udligner sig selv, så meget som stoffet skal stretches).
Jeg kan næsten ikke finde nogen, som bliver på plads. Enten har jeg masser af ål i anklerne. Eller også glider de ned og skrider fra maven og hofterne og så har man problemet, når man går ude.

Jackiestrømpebukserne er sære. De går åbenbart ud fra, at man har et taljemål på 192.
Fakta har nogle gode af slagsen.
Rema 1000's glider ned.


Jeg fik et råd af min mor som jeg stadig bruger med hensyn til strømpebukser.
Find et par underbukser som er i sammen farve, tag dem på udover strømpebukserne. Underhylder sidder altså bedre til og holder strømpebukserne oppe. Ikke det lækreste trick, men det virker
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
ulviforklæder
Indlæg: 93
Tilmeldt: 30. dec 2015, 17:05
Kort karma: 14
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 86

Re: Plussize-tråden

Indlægaf ulviforklæder » 31. dec 2015, 13:16

Ado skrev:Andre end mig, der også har strømpebukseproblemer? Mine ben er så korte, at jeg altid ender med alt for meget stof i benene. (Egentlig utroligt, at det ikke udligner sig selv, så meget som stoffet skal stretches).
Jeg kan næsten ikke finde nogen, som bliver på plads. Enten har jeg masser af ål i anklerne. Eller også glider de ned og skrider fra maven og hofterne og så har man problemet, når man går ude.

Jackiestrømpebukserne er sære. De går åbenbart ud fra, at man har et taljemål på 192.
Fakta har nogle gode af slagsen.
Rema 1000's glider ned.


Jeg bruger Rema 1000's og så med et par sorte trusser udenpå :genert: ("dobbelt-trussen", som min kæreste kalder det...)
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Juki » 1. jan 2016, 19:46

DD_81 skrev:Jeg er på jagt efter en skijakke, str. 52.
Alternativt en fin og lækker vinterjakke af mere praktisk karakter.

Prisside 1000 kr - så skulle en af jer på en udsalgs surfetur være stødt på en sådan, så smid endelig links :)
- jeg har en stor tyk northface polarjakke, men den er for stor, varm og klodset til skiferie.

Jeg synes faktisk Ellos har et ret godt udvalg af både vinterjakker og hverdagstøj :)

Og så er det i forskellig prisklasse, men samtidig er der ret ofte, hvis ikke altid, rabatkoder med gode procenter ;) Jeg købte fx en vinterjakke sidste eller forrige år til 500 kr., hvilket var mindst halv pris. Jakken har jeg stadig og den ser stadig fin ud.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Plussize-tråden

Indlægaf Juki » 1. jan 2016, 19:52

Kan I anbefale nogle gode mærker der laver BH'er uden bøjle? I store størrelser selvfølgelig og uden det bliver sportsbh'er.

Jeg er simpelthen så træt at BH'er hvor bøjlen gnaver i armhulen, ned langs siden ved ribbenene eller ind i overarmen :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
ulviforklæder
Indlæg: 93
Tilmeldt: 30. dec 2015, 17:05
Kort karma: 14
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 86

Re: Plussize-tråden

Indlægaf ulviforklæder » 1. jan 2016, 22:23

Jeg køber bh'er online hos engelske http://m.evans.co.uk/h5/index og http://www.yoursclothing.co.uk/

Jeg har dog ingen erfaring med deres "bøjlefri" bh'er, men deres bøjlebh'er fine og til en god pris, synes jeg.

Det er selvfølgelig et minus, at man ikke kan prøve dem, inden man køber, men jeg kan alligevel bedst lide at prøve bh'er derhjemme, og så er jeg villig til at ofre porto på at sende dem retur, hvis de ikke dur :)
0

Tilbage til "Mode"