Snik-snak tråd for forældre?

Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 24. okt 2018, 10:23

Charly skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Nå men han har så Dengue så det var flot klaret.

Nu er vi på hospital igen og venter....

Shit, det lyder ikke godt. Rigtig god og ikke mindst hurtig bedring med ham.


Tak. Vi venter lige på et afgørende tal fra en ny blodprøve ift om de vil indlægge ham eller ej. Jeg vil helst være fri. Men det er noget med at nu hvor feberen falder så peaker sygdommen åbenbart :gisp: krydser alle de fingre vi har for at tal er okay og at vi bare kan rykke på et hotel tæt på hospitalet og blive nogle dage ekstra
0
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 24. okt 2018, 12:33

Er I stadig på ferie?

Rigtig god bedring med ham :kys:. Kan du blive smittet?
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 24. okt 2018, 13:14

Sorenspige skrev:Er I stadig på ferie?

Rigtig god bedring med ham :kys:. Kan du blive smittet?
ja vi er stadig i Bangkok og bliver jo så til søndag regner vi med istedet for at tage tilbage i morgen.

Dengue er ved myg, så han kan ikke smitte os.

Og tak.

Hans prøve var god nok til at han ikke skal indlægge, men træls nok til at der skal tages nye prøver de næste par dage
1
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Charly » 24. okt 2018, 13:22

FormerlyKnownAs skrev:
Sorenspige skrev:Er I stadig på ferie?

Rigtig god bedring med ham :kys:. Kan du blive smittet?
ja vi er stadig i Bangkok og bliver jo så til søndag regner vi med istedet for at tage tilbage i morgen.

Dengue er ved myg, så han kan ikke smitte os.

Og tak.

Hans prøve var god nok til at han ikke skal indlægge, men træls nok til at der skal tages nye prøver de næste par dage

Jeg liker at I slap for indlæggelse :kram:
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 24. okt 2018, 15:44

Ej for fanden da FKA. Rigtig god bedring med ham :kys:
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 24. okt 2018, 18:35

God bedring FKA. Det er ikke lige det, man orker sidst i en graviditet. Håber han snart er frisk igen.
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 24. okt 2018, 18:37

Min lille, store pige cyklede selv hjem fra skole i dag. Jeg ringede og bad dem sende hende og under 10 min senere var hun her. Hun var så stolt :lun:

Hun har rykket sig så meget, siden hun startede i førskole i maj. Det er helt vildt. Hun bliver så stor :love: :whine:
6
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Danseprinsesse » 24. okt 2018, 19:36

God bedring med ham FKA. :ae:


Min kæreste kalder mig ofte for bipper-mor (efter han i graviditeten begyndte at kalde barnet bipper-dreng). Nu er vores dreng også begyndt at bruge det. Det lyder så kært.
“Hej hej, bipper-mor”
“Godnat, bipper-mor”

:lun:
2
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf hotlips » 24. okt 2018, 20:01

Bøtte skrev:Min lille, store pige cyklede selv hjem fra skole i dag. Jeg ringede og bad dem sende hende og under 10 min senere var hun her. Hun var så stolt :lun:

Hun har rykket sig så meget, siden hun startede i førskole i maj. Det er helt vildt. Hun bliver så stor :love: :whine:


Åh, det er så fedt når man bare hepper på dem og så kan se de lige bliver bevidste om hvor store de er og hvor meget de kan, jeg elsker når min dreng lige klarer et eller andet nyt og så bare er så stolt,jeg er nærmest mere glad end han er :stoned:

:lol: :kys:

Tillykke med hende :banan:
2
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sof » 24. okt 2018, 20:04

Sødt, DP! :lun:

Vores er begyndt at forstå at han hedder Linus. I hvert fald siger han “uuuuhs” og peger på sig selv, når det er noget om ham selv. I denne uge er det “Uuuhss maaaaj” der er det nyeste og som betyder han vil ha mad/er sulten/det går for langsomt med at få maden på bordet, for han har set det blive lagt på hans tallerken.

Han er 16 mdr og siger ellers nej, hov, bum, taaaak og far ret rent og tydeligt, det er hyggeligt og skægt når der langsomt bliver puttet lidt flere på. Venter spændt på at mamamama bliver til moooor :-D
2
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 24. okt 2018, 23:53

Bøtte skrev:God bedring FKA. Det er ikke lige det, man orker sidst i en graviditet. Håber han snart er frisk igen.



Nårh, det har jeg Bu ikke tænkt over. Har jo et par måneder igen og har det forholdsvist nemt. Men er glad for at detikker imens at vi er alene de der sidste 4 uger i dk.

Nu er ferien forlænget på forsikringens regning og så får vi sete dage ud af det. Skal skifte hotel i dag og vente på en affæringsprøve og endnu en blodprøve i dag. Bare hans tal bliver ved med at forbedre sig skal han ikke indlægges. Men Dengue er nu endnu farligere for ham hvis han får det igen og ferskner jeg mærke irriterer mig temmelig meget. Som i virkelig farlig og kræver indlæggelse uanset. Det er farligt første gang for organerne, men 2. gang er slemt. Så nu skal der smøres og sprayes endnu mere selvom vi ellers er ret omhyggelige allerede
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 25. okt 2018, 00:09

Jeg har iøvrigt sagt til ham at hvis han ikke gider bo i Asien kan han bare sige det. Han behøver ikke demonstrere med først allergi og så Dengue :lol:
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 25. okt 2018, 16:00

Bøtte skrev:Min lille, store pige cyklede selv hjem fra skole i dag. Jeg ringede og bad dem sende hende og under 10 min senere var hun her. Hun var så stolt :lun:

Hun har rykket sig så meget, siden hun startede i førskole i maj. Det er helt vildt. Hun bliver så stor :love: :whine:


Hun er da så sej altså :rock: Forstår godt, at du er stolt
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 25. okt 2018, 16:01

FormerlyKnownAs skrev:Jeg har iøvrigt sagt til ham at hvis han ikke gider bo i Asien kan han bare sige det. Han behøver ikke demonstrere med først allergi og så Dengue :lol:


:lol: Ja I virker lidt tunge i det :deer:
1
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FormerlyKnownAs » 25. okt 2018, 23:59

Vi er vist i den sidste af 3 faser med Dengue nu.
Første fase er feber 3-5 dage.
2.fase varer 2 dage og er den kritiske hvor vira kan gå i blodet og lave problemer for organer.
3. fase kommer der ofte udslæt og kroppen meget træthed og væskeophobning. Han fik udslæt i løbet af i går. Min mand var inde med fæcesprøve i går aftes- altså barnets :lol:, og de var glade for at høre at han nu havde udslæt. Vi skal derind igen nu her til morgen.

Han er træt og drænet for energi. Han får nogle vilde peak hvor han jo nærmest bliver pænt irriterende fordi energien virkelig peaker. Men ligeså snart han bare sidder og stener, sidder i bil eller lign., så er han ved at falde i søvn. Det kan godt tage nogle uger med den træthed.

Det værste ved Dengue er egentlig at får man det igen bliver man virkelig syg og det bliver farligt. Så der skal sættes max ind på beskyttelse.

Vi rejser hjem mandag. Vi tog på nyt hotel i går og havde booket til søndag. Men pga helligdage så er alle fly booket i weekenden, så det bliver til mandag. Heldigvis er alt på forsikringens regning inkl forplejning. Så det er rart.

Jeg er også nødt til at komme til et tjek fordi jeg er gravid og skal have et fit for flight brev fra lægen. Det tjek jeg har er for gammelt nu da det max må være dateret en uge tilbage fra afgang :rulle:
0

Tilbage til "Forældre"