Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf kidkomb » 29. okt 2018, 15:31

Jeg bliver nogle gange i tvivl om om andre mennesker også bryder sig så lidt om andre mennesker som jeg gør.
I realiteten kan jeg godt lide selskab af alle mulige forskellige mennesker. Bare ikke i ret lang tid ad gangen.
8
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 29. okt 2018, 15:48

kidkomb skrev:Jeg bliver nogle gange i tvivl om om andre mennesker også bryder sig så lidt om andre mennesker som jeg gør.
I realiteten kan jeg godt lide selskab af alle mulige forskellige mennesker. Bare ikke i ret lang tid ad gangen.

"Kom sjældent i din næste hus, at han ikke får for meget af dig og ledes" - som skrevet står :D
Jeg er på linje med dig i det spørgsmål - men jeg tror der er andre som nærmest skal have nogen omkring sig hele tiden.
2
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6680

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf 1234 » 29. okt 2018, 18:02

[list=][/list]
dgd2007 skrev:
kidkomb skrev:Jeg bliver nogle gange i tvivl om om andre mennesker også bryder sig så lidt om andre mennesker som jeg gør.
I realiteten kan jeg godt lide selskab af alle mulige forskellige mennesker. Bare ikke i ret lang tid ad gangen.

"Kom sjældent i din næste hus, at han ikke får for meget af dig og ledes" - som skrevet står :D
Jeg er på linje med dig i det spørgsmål - men jeg tror der er andre som nærmest skal have nogen omkring sig hele tiden.

Mig! Jeg har det bedst sammen med andre mennesker og har aldrig helt forstået behovet for alenetid, hvis man kan være sammen med dejlige mennesker.
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Pityt » 29. okt 2018, 18:22

For første gang i mit liv kan jeg mærke skiftet til vintertid. Jeg bliver tidligere træt og står tidligere op :gruble:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5922
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14736

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 29. okt 2018, 18:29

Jeg er ræd for at tage til fysioterapeut med min nakke på mandag. For det første fordi jeg synes der er utrolig langt mellem gode fysioterapeuter og jeg har rimelig høje standarder qua min egen uddannelse. Jeg kan bare ikke rigtig behandle migselv..

For det andet ved jeg godt hvad de vil sige. Jeg har begrænset ROM i mine skuldre, hvis jeg ikke kompensere i nakken. Hvis man trykker på musklerne i venstre side begynder hele min arm at sove - det samme sker i specifikke momenter.
Jeg skal skrue ned. Lade være med at ville for meget. Det kræver behandling. Men jeg er så ræd for at jeg så ikke vil kunne varetage mit nye job. Men jeg har brug for at komme i gang. Ellers tror jeg at jeg mister forstanden.

Og så er jeg stadig skide bange for at de finder ud af jeg ikke har nogen idé om hvad jeg laver. Specielt fordi jeg er gået fra at skulle være på major trauma til neuro. Jeg er god med MSK skader i forskellige grader, men jeg har ikke særlig meget viden om neuro. Jeg glæder mig, men er samtidig fuldkommen rædselslagen og jo længere det tager før jeg kommer i gang, jo mere deprimeret føler jeg mig.
1
Camped
Indlæg: 36
Tilmeldt: 21. sep 2018, 12:12
Kort karma: 4
Likede indlæg: 41

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Camped » 30. okt 2018, 11:17

Jeg har faktisk ingen venner - udover min kæreste. Jeg kan derfor godt føle mig... ensom nogle gange i den forbindelse.
Det er nok også derfor, i bund og grund, derfor hvorfor vi stadig er sammen... fordi jeg er bange for at være helt alene...
0
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf MissDitte » 30. okt 2018, 11:25

Jeg skal giftes. Vi er selvfølgelig 2, der ved det, men ellers er det ikke tanken at andre skal lige foreløbig.
20
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 30. okt 2018, 14:09

MissDitte skrev:Jeg skal giftes. Vi er selvfølgelig 2, der ved det, men ellers er det ikke tanken at andre skal lige foreløbig.

Til lykke!

PS: Så må du huske at tage navneforandring til MadamDitte! :fløjt:
10
Kisser
Indlæg: 1055
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2715

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Kisser » 30. okt 2018, 21:46

Jeg har faktisk en lille bitte svaghed for de der latterlige tv-julefilm, som de sender tre stks af pr aften. Jeg synes, at de er dumme og skuespillet er dårligt - og it goes without saying at de er forudsigelige. Men jeg kan faktisk godt lide at snige mig til at se dem, når min mand alligevel sover på sofaen. ISÆR hvis der kun er deprimerende (og lige så dumme) krimier eller - som nu - deprimerende udsendelser om true crime.

Jeg ved ikke helt, hvad der sker for mig, for normalt er jeg til Tarantino-film... Jeg er lidt bekymret for, at jeg slægter min mor på, som påstår at hun er SÅ følsom at hun ikke kan tåle at se nyhederne :rulle:
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fru Sunshine » 1. nov 2018, 09:00

Jeg HADER at skulle dele ansvar med nogen, hvis jeg ikke er blevet spurgt - eller bare som minimum informeret - først.
Især, når nogen forsøger at tage noget fra mig.
Jeg bliver sur, gal og 5 år indeni.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28062

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf FormerlyKnownAs » 1. nov 2018, 10:42

Jeg er altid bange for at der er en kylling i de æg man køber til madlavning. Så det er altid med en lille frygt at jeg slår hul på et æg
9
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19074

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Flora » 1. nov 2018, 10:56

FormerlyKnownAs skrev:Jeg er altid bange for at der er en kylling i de æg man køber til madlavning. Så det er altid med en lille frygt at jeg slår hul på et æg


De æg man køber i supermarkedet er ikke befrugtet, så det er der ingen risiko for, hvis det er æg fra et dansk supermarked :)
3
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28062

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf FormerlyKnownAs » 1. nov 2018, 10:58

Flora skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg er altid bange for at der er en kylling i de æg man køber til madlavning. Så det er altid med en lille frygt at jeg slår hul på et æg


De æg man køber i supermarkedet er ikke befrugtet, så det er der ingen risiko for, hvis det er æg fra et dansk supermarked :)


Det ved jeg godt. Men det hjælper lige lidt :genert:
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23791
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 1. nov 2018, 11:45

Flora skrev:De æg man køber i supermarkedet er ikke befrugtet, så det er der ingen risiko for, hvis det er æg fra et dansk supermarked :)

Men holder Formerly ikke til derude hvor de går rundt med kyllinger i lommen? :D
1
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17845

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Stitch » 1. nov 2018, 12:11

FormerlyKnownAs skrev:Jeg er altid bange for at der er en kylling i de æg man køber til madlavning. Så det er altid med en lille frygt at jeg slår hul på et æg


Jeg frygter altid at det kan være for gammelt/råddent :genert:
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine

Tilbage til "Livets forhold"