Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 31. dec 2015, 20:31

2SHY skrev:^Kan jeg lokke jer til at rydde lidt op i de mange citater? :blomst: :kys:


Det anet jeg ikke hvordan man går, uden at messe qoutes helt op :genert:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 20:31

sigge skrev:Altså fuldstændig off topic: Hold da op, Stephanies far fra Årgang 0 er kommet til at se gammel ud. (Der var lige trailer på TV2)

Det har jeg ikke set, men jeg kunne læse mig til at Emma og hendes familie stopper eller holder pause
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12726
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 916
Likede indlæg: 12457

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Guilded_Lily » 31. dec 2015, 20:33

Nå, jeg konkluderer, at rådyr ikke er mig. Nu har jeg forsøgt to gange, og nej - godt, ryggen var en gratis gave. Der var godt nok meget mad tilbage - ungerne brød sig heller ikke om det. Og manden havde lavet ALT for mange dauphinoise. Jeg fik helt kvalme, så jeg måtte ud at gå en tur for at få mavesækken på plads...

Nu vil jeg dog gå ud og skære et par stykker cheese cake. Datteren har hentet dynen, manden sidder på sin tablet og jeg sidder her og på tv. Jeg skal også have lavet en røvfuld dip til alle chipsne *bøvs*


Og SKÅÅÅÅÅÅÅL!
2
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 31. dec 2015, 20:33

2SHY skrev:
sigge skrev:Altså fuldstændig off topic: Hold da op, Stephanies far fra Årgang 0 er kommet til at se gammel ud. (Der var lige trailer på TV2)

Det har jeg ikke set, men jeg kunne læse mig til at Emma og hendes familie stopper eller holder pause


De holder pause i år, Emma kunne ikke helt klare presset. Det kan man jo egenligt godt forstå.
Og ja, han er kommet til at se gammel ud ... Men han har nok også haft et lidt hårdt liv.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf sigge » 31. dec 2015, 20:34

2SHY skrev:
sigge skrev:Altså fuldstændig off topic: Hold da op, Stephanies far fra Årgang 0 er kommet til at se gammel ud. (Der var lige trailer på TV2)

Det har jeg ikke set, men jeg kunne læse mig til at Emma og hendes familie stopper eller holder pause


Ja, det hørte/så jeg også lige i forbifarten et eller andet sted. Det er lidt øv, for de er nu så søde. Men jeg kan på en måde godt forstå, hvis de trænger til en pause, selvom de jo selv sagde ja til at være med i sin tid.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
tjald62
Indlæg: 819
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 65
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 799

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf tjald62 » 31. dec 2015, 20:34

Daine skrev:Så er det derfor :lol: Prøv med Hetty i stedet!


Det var sgu unfair :whine: :whine:[/quote]

:ae: Life sucks! Men som Pjeps skriver, Hetty er nuttet - og skarp. Og muligvis kun 140 cm høj, men mænd siger selv, det ikke er størrelse det kommer an på!!! :fløjt:[/quote]

:cuss: :cuss:
1
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 20:34

Daine skrev:
2SHY skrev:^Kan jeg lokke jer til at rydde lidt op i de mange citater? :blomst: :kys:


Det anet jeg ikke hvordan man går, uden at messe qoutes helt op :genert:

Det er også lettest at gøre via computer :) Jeg holder øje med hvor der står det der quote= klammer men jo det kræver lidt overblik at finde rundt i det når der bliver mange citater
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14804
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24917

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf sigge » 31. dec 2015, 20:37

Guilded_Lily skrev:Nå, jeg konkluderer, at rådyr ikke er mig. Nu har jeg forsøgt to gange, og nej - godt, ryggen var en gratis gave. Der var godt nok meget mad tilbage - ungerne brød sig heller ikke om det. Og manden havde lavet ALT for mange dauphinoise. Jeg fik helt kvalme, så jeg måtte ud at gå en tur for at få mavesækken på plads...

Nu vil jeg dog gå ud og skære et par stykker cheese cake. Datteren har hentet dynen, manden sidder på sin tablet og jeg sidder her og på tv. Jeg skal også have lavet en røvfuld dip til alle chipsne *bøvs*


Og SKÅÅÅÅÅÅÅL!


Uh, jeg aftager gerne rester af rådyr. :savl: Jeg har så også dauphinoise til resten af ugen, men jeg satser på, at de godt kan genopvarmes, det plejer da at gå med alm. flødekartofler.

Edit: Skål!
Senest rettet af sigge 31. dec 2015, 20:38, rettet i alt 1 gang.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 20:37

Daine skrev:
2SHY skrev:
sigge skrev:Altså fuldstændig off topic: Hold da op, Stephanies far fra Årgang 0 er kommet til at se gammel ud. (Der var lige trailer på TV2)

Det har jeg ikke set, men jeg kunne læse mig til at Emma og hendes familie stopper eller holder pause


De holder pause i år, Emma kunne ikke helt klare presset. Det kan man jo egenligt godt forstå.
Og ja, han er kommet til at se gammel ud ... Men han har nok også haft et lidt hårdt liv.

Ja det er synd for hende :( Hun har også altid virket mere sensitiv så det er også hårdt at skulle være på på den måde og så lige på et tidspunkt i ens liv hvor der er så meget andet man skal forsøge at finde hoved og hale i. Men det var også noget med at hun har været skadet og ikke kunne spille fodbold og være på efterskole eller noget i den stil
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 289
Likede indlæg: 7922

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Nicolait » 31. dec 2015, 20:37

2SHY skrev:Det er lidt mere kontinuerlig affyring her hos mig kan jeg høre. Hvordan står det til hos jer?


Her er der virkelig gang i den. Men andet havde jeg heller ikke forventet.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Sophaya » 31. dec 2015, 20:38

Jeg er ikke helt alene, men hos min far og hans familie. det er dog ligesom en alm lørdag aften, bare med bedre mad :D lige nu ser vi Jupiter Ascending. Senere skal jeg læse en god bog - med mine kims sour cream and onion chips :love:
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 20:38

sigge skrev:
2SHY skrev:
sigge skrev:Altså fuldstændig off topic: Hold da op, Stephanies far fra Årgang 0 er kommet til at se gammel ud. (Der var lige trailer på TV2)

Det har jeg ikke set, men jeg kunne læse mig til at Emma og hendes familie stopper eller holder pause


Ja, det hørte/så jeg også lige i forbifarten et eller andet sted. Det er lidt øv, for de er nu så søde. Men jeg kan på en måde godt forstå, hvis de trænger til en pause, selvom de jo selv sagde ja til at være med i sin tid.

Men det er også tricky, fordi forældrene vælger at deltage men på et tidspunkt hvor børnene ikke har haft mulighed for at sige ja eller nej. Men det er godt at de så har muligheden for at trække sig senere
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 20:41

Skulle man kigge på det der is? :gruble:

Og SKÅL!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Fillie » 31. dec 2015, 20:45

Nu har jeg tudet endnu (endnu-endnu-endnu) engang over fyresedlen, og mine nachos nåede at blive halvkolde, men de var faktisk ganske hæderlige med tanke på, at de var fra et pizzeria.

... Og mens jeg skriver det her, tuder jeg igen. Selvom der var så mange ting på mit arbejdesplads, der ikke var gode for mig, og som endte med at gøre mig alvorligt syg af stress, var der jo også mange gode - rigtig mange, og det er 1/4 af mit liv, jeg har været der. Der er så meget, jeg slet ikke kan forstå, jeg aldrig skal igen; på et øjeblik var det hele bare slut, da jeg åbnede brevet med opsigelsen, og jeg er nok i en eller anden form for chok.

Ej, jeg lover, jeg nok skal komme med nogle mere muntre indslag i tråden, hvis jeg da ikke går tidligt i seng. Jeg blev bare lige helt overvældet af en masse følelser og havde brug for at fortælle det til nogle dejlige mennesker. :trist:

Jeg håber, at I alle hygger jer rigtig meget! :kys:
4
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Flora » 31. dec 2015, 20:47

Nå, så fik jeg også lidt dessert. Ikke lige så fint anrettet som jeres godt nok, men det smagte nu godt alligevel :lol:

is.JPG


Ellers har jeg hygget mig med Klovn og nu tror jeg jeg vil skænke mig et glas asti mere, så jeg kan skåle med jer :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4

Tilbage til "Generelt"