Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tata » 30. okt 2018, 10:24

En hjernedød diskussion med min kæreste i morges, fordi jeg påtaler noget helt ligegyldigt, men nej, det er ikke ham, aldrig ham, hvordan kan jeg tro dog, det er ham, det pæne menneske. Vi har simpelthen spøgelser, eller også kan jeg nu (endelig) komme ud og optræde med kattene og Victor. Nogle gange driver han mig bare til vanvid. Og han er typen der bærer nag, fordi jeg har "anklaget" ham for noget, og han forsøger sikkert at samle den op igen, når han kommer hjem fra arbejde, og er rigtig godt og grundig prinsessesur, meget værdigt. Tror det er en aspergerting.
1
Timian :lun:
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf MissHindenburg » 30. okt 2018, 18:00

Hovedpine :-(
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Persnikedy » 30. okt 2018, 18:37

Jeg var ved gynækologen i dag og fik sat en homonspiral op. Holy crap.. jeg har da aldrig oplevet ligende i forhold til hvor det gør ondt. Jeg er åbenbart aldrig blevet rørt der før og begyndte da også at græde, skreg et par gange, og hyperventileret.
Jeg er allerede ikke god til underlivsundersøgelser, jeg fik en dags varsel (afbuds tid), jeg er virkelig ikke god til uvandte ting.

det er helt sikekrt min sindelag der havde gjort smerten og oplevelsen værre... jeg var så pylle og sølle bagefter at jeg abre gik rundt udenfor og græd.

Fandme godt der er 5 år til jeg skal pilles der igen.
(Gynækologen var noget så sød og rar, og aede mit hår og tørrede mine tåre.)
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Persnikedy » 30. okt 2018, 19:05

Alkaia skrev:
Persnikedy skrev:Jeg var ved gynækologen i dag og fik sat en homonspiral op. Holy crap.. jeg har da aldrig oplevet ligende i forhold til hvor det gør ondt. Jeg er åbenbart aldrig blevet rørt der før og begyndte da også at græde, skreg et par gange, og hyperventileret.
Jeg er allerede ikke god til underlivsundersøgelser, jeg fik en dags varsel (afbuds tid), jeg er virkelig ikke god til uvandte ting.

det er helt sikekrt min sindelag der havde gjort smerten og oplevelsen værre... jeg var så pylle og sølle bagefter at jeg abre gik rundt udenfor og græd.

Fandme godt der er 5 år til jeg skal pilles der igen.
(Gynækologen var noget så sød og rar, og aede mit hår og tørrede mine tåre.)


Hvis du er heldig. Jeg havde min i i seks måneder, og det var seks måneder for længe. For helvede et helvede. :tie:


Det gør mindre ondt nu, men jeg krydser fingre ofr at det er helt væk i morgen
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Muddi
Indlæg: 3432
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muddi » 31. okt 2018, 17:44

At det værested jeg for tiden hænger ret meget ud på, er i fare for at lukke, fordi de er i pengenød, og det er op til et møde på kommunen i morgen at beslutte, og de kan få flere penge.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Santa » 31. okt 2018, 17:58

Alt for meget larm og en kollega, som fik sagt noget, som jeg i forvejen er bekymret for og som jeg ikke kan gøre noget ved, da jeg er helt uenig med hende.
Men ked af det blev jeg da.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
Tata
Indlæg: 1200
Tilmeldt: 16. sep 2016, 13:12
Kort karma: 130
Likede indlæg: 890

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tata » 1. nov 2018, 13:38

En ung dyrlæge der gik lige frem efter bogen og ikke "turde" noget. Så derfor må Manse så afsted igen i morgen og få en indsprøjtning med antibiotika (han har blærebetændelse), hun ville se i dyrkningen, at der var bakterier, selvom han har klokkeklare symptomer, pga. faren for resistens, ved at behandle ham på mistanken :træt2:
0
Timian :lun:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Wizzze » 1. nov 2018, 20:16

Spændinger i nakke og baghoved jeg ikke har kunnet slippe af med hele dagen, og deraf følgende spændingshovedpine.
Og som om det ikke er nok, så har frk W 5 rigtige i onsdagslotto, 2700 lige ned i håndtasken, hun er simpelthen heldigere end Fætter Højben :rulle:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4884
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7852

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Nicolait » 1. nov 2018, 20:25

Wizzze skrev:Spændinger i nakke og baghoved jeg ikke har kunnet slippe af med hele dagen, og deraf følgende spændingshovedpine.
Og som om det ikke er nok, så har frk W 5 rigtige i onsdagslotto, 2700 lige ned i håndtasken, hun er simpelthen heldigere end Fætter Højben :rulle:


Så kan hun da passende købe dig en massør og nogle panodiler. :-D
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Wizzze » 1. nov 2018, 20:35

Hun har været der, både i morges og til eftermiddag, men det hjælper desværre ikke så meget. Varmt brusebad har hjulpet lidt, og forhåbentligt gør søvn resten.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8018

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Charly » 1. nov 2018, 21:17

Wizzze skrev:Spændinger i nakke og baghoved jeg ikke har kunnet slippe af med hele dagen, og deraf følgende spændingshovedpine.
Og som om det ikke er nok, så har frk W 5 rigtige i onsdagslotto, 2700 lige ned i håndtasken, hun er simpelthen heldigere end Fætter Højben :rulle:

Men det er hun da - hun er jo kæreste med dig ;)
1
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tricolette » 2. nov 2018, 12:05

For ca 10 år siden mødte jeg en flok mennesker i et særligt fælleskab, vi mødtes jævnligt over de næste år, og havde nogel gode fester indimellem.
Men det gled ud efterhånden.

Jeg har så valgt at invitere flokken til reunion i morgen - inviterede 22-24 mennesker til generel stor begejstring og jubel - nogle meldte fra med det samme pga andre planer. Men endte med 18 tilsagn, og ih hvor de alle glædede sig :gogo: :gogo: :gogo:
De sidste dage er folk så faldte fra med den ene mere eller mindre plausible undskyldning efter den anden - lige nu ser det ud til at vi bliver 8! :boo: :boo: :boo:
Og jeg har allerede handlet ind til 12! :cuss:

Ej- hvor er jeg bare pissetræt af det hele lige nu! :whine:
1
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 2. nov 2018, 14:35

0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tricolette » 3. nov 2018, 14:32

Tricolette skrev:For ca 10 år siden mødte jeg en flok mennesker i et særligt fælleskab, vi mødtes jævnligt over de næste år, og havde nogel gode fester indimellem.
Men det gled ud efterhånden.

Jeg har så valgt at invitere flokken til reunion i morgen - inviterede 22-24 mennesker til generel stor begejstring og jubel - nogle meldte fra med det samme pga andre planer. Men endte med 18 tilsagn, og ih hvor de alle glædede sig :gogo: :gogo: :gogo:
De sidste dage er folk så faldte fra med den ene mere eller mindre plausible undskyldning efter den anden - lige nu ser det ud til at vi bliver 8! :boo: :boo: :boo:
Og jeg har allerede handlet ind til 12! :cuss:

Ej- hvor er jeg bare pissetræt af det hele lige nu! :whine:


Vi ender så på 7. Havde står lyst til at lave en Maud tidligere i dag...
Men heldigvis kommer alle de bedste :D
4
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 4. nov 2018, 00:37

Oh, my God, nej!!
Nej, nej, nej, jeg vil ikke være med :(

Jeg har lige opdaget at hende som lige er blevet ansat på 32 timer om ugen, som ansvarshavende, er kone til en mand, som var min overordnede da jeg arbejdede i Netto.
Han var aggressiv, ubehagelig, påtrængende og ondskabsfuld. Han kørte differ over i mit navn (feks at sælge 20L kærnemælk fra min kassestation, når jeg ikke var der (mens jeg havde pause eller satte varer op og så manglede der jo de penge når jeg talte op) og selvom jeg arbejdede der i mange år og altid havde nuldiff og derfor godt kunne regne ud, da det blev ved over en periode at der var fusk med og det stoppede fra den ene dag til den anden da jeg skiftede min kode, så kunne jeg ikke bevise det.
Han tog også 5000kr fra pengeskabet på kontoret på min ansvarsvagt for at få mig fyret. Men han var så dum at bruge sin egen kode til skabet, så intern revision kunne jo se at hans kode var blevet brugt i løbet af min vagt på et tidspunkt han stod til at have fri og de henlagde det derfor som "en fejl". Ja, goddag!
Åh, jeg har ikke LYST til at arbejde sammen med hende :(
Jeg kan huske at de kærester han havde var underkuede og den ene, som jeg kendte fordi hun boede ved siden af min mor, sagde efter forholdet var slut at han havde været voldelig og kontrollerende og manipulerende. Jeg er ikke i tvivl om at hun taler sandt.
Øv, jeg gider ikke konfronteres med hans eksistens :sur:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"