Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Garfield » 31. dec 2015, 22:47

Fillie skrev:
Ja, desværre. Og med en begrundelse som er mildest talt absurd, hvilket er en af årsagerne til, at jeg er så chokeret. Jeg vil oprette en tråd om det, når vi får det mere lukkede forum, hvor man udover at skulle være medlem også skal have et vist antal indlæg på bagen, da det både er meget personligt, og jeg samtidig heller ikke ønsker at sværte organisationen uanset, hvor urimeligt den længe og især nu med fyresedlen har optrådt.

Ved du eller en af I andre egentlig, om jeg stadig skal møde på Jobcenteret til en samtale, når jeg nu er opsagt? Jeg er indkaldt til sådan en sygesamtale, som man automatisk skal deltage i, når ens arbejdsgiver modtager refusion, men er jeg stadig forpligtet til at møde til den? Jeg har fem (nåede lige præcis ikke op på seks) måneders opsigelse og er blevet fritstillet, hvis det har betydning. :gruble:


Hmm. Den er lidt tricky :gruble: Du må vist hellere bare ringe og spørge dem.
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4926
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7914

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Nicolait » 31. dec 2015, 22:48

2SHY skrev:Her i Aalborg er der utroligt stille


Det er stilheden før stormen. :pompom:
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36766

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 31. dec 2015, 22:48

Uhm, jeg spiser Chips med dip og drikker cola. Ingen krise her - endnu da :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 22:48

Jeg tror simpelthen jeg er nødt til at vente med verdi og kransekage. Forhåbentlig kan jeg tage hul på det den 4. eller dagene efter :kryds:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4926
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7914

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Nicolait » 31. dec 2015, 22:51

Garfield skrev:
Bebob skrev:Stakkels mennesker der bor der og skal evalueres nytårsaften. Eller dem der kommer hjem efter fest og opdager at de ikke kan komme ind i lejligheden


Jeg hader også, når jeg skal evalueres nytårsaften :lol:

Seriøst, jeg nåede lige at forestille mig en masse beboere ude på gade, som folk kiggede på og evaluerede før stavefejlen gik op for mig :genert:


Det er surt at løbe ind i lektor Blomme, når man er lidt fuld og ens hytte er brændt ned, og han står klar med sin evaluering.
2
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36766

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 31. dec 2015, 22:51

2SHY skrev:Jeg tror simpelthen jeg er nødt til at vente med verdi og kransekage. Forhåbentlig kan jeg tage hul på det den 4. eller dagene efter :kryds:


Svagpisser :s :lol:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15361
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1249
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25706

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Delfin » 31. dec 2015, 22:51

Nå der gik ged i citatet
Senest rettet af Delfin 31. dec 2015, 22:53, rettet i alt 1 gang.
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 22:52

Daine skrev:
2SHY skrev:Jeg tror simpelthen jeg er nødt til at vente med verdi og kransekage. Forhåbentlig kan jeg tage hul på det den 4. eller dagene efter :kryds:


Svagpisser :s :lol:

I know :( Men til gengæld har jeg spist dobbelt op af hovedretten + 5 kugler is, så jeg synes jeg har gjort det ret godt :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4926
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 288
Likede indlæg: 7914

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Nicolait » 31. dec 2015, 22:52

2SHY skrev:Jeg tror simpelthen jeg er nødt til at vente med verdi og kransekage. Forhåbentlig kan jeg tage hul på det den 4. eller dagene efter :kryds:


Spis din kransekage og vær glad! :sol:
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 22:54

Nicolait skrev:
2SHY skrev:Jeg tror simpelthen jeg er nødt til at vente med verdi og kransekage. Forhåbentlig kan jeg tage hul på det den 4. eller dagene efter :kryds:


Spis din kransekage og vær glad! :sol:

Maybe later når jeg har været ude og få lidt frisk luft :)

5-6 min tilbage folkens!
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
tjald62
Indlæg: 819
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 65
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 799

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf tjald62 » 31. dec 2015, 22:54

Garfield skrev:
Bebob skrev:Stakkels mennesker der bor der og skal evalueres nytårsaften. Eller dem der kommer hjem efter fest og opdager at de ikke kan komme ind i lejligheden


Jeg hader også, når jeg skal evalueres nytårsaften :lol:

Seriøst, jeg nåede lige at forestille mig en masse beboere ude på gade, som folk kiggede på og evaluerede før stavefejlen gik op for mig :genert:


:lol: :lol:
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24620
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3194
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36766

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Daine » 31. dec 2015, 22:54

2SHY skrev:
Daine skrev:
2SHY skrev:Jeg tror simpelthen jeg er nødt til at vente med verdi og kransekage. Forhåbentlig kan jeg tage hul på det den 4. eller dagene efter :kryds:


Svagpisser :s :lol:

I know :( Men til gengæld har jeg spist dobbelt op af hovedretten + 5 kugler is, så jeg synes jeg har gjort det ret godt :genert:


Ja okay, du har tilbagevundet respekten :worship:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15361
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1249
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25706

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Delfin » 31. dec 2015, 22:55

Fillie skrev:
Delfin skrev:
Fillie skrev:TUSIND TAK for jeres søde, kloge og varme hilsner og jeres likes. Jeg har bare været et stort tudefjæs hele aftenen.

Jeg troede slet ikke, det kunne gøre så ubeskriveligt ondt at blive fyret, men efter otte år i en organisation, hvor ens arbejde samtidig er en livsstil, og man aldrig skelner mellem at arbejde og have fri, fordi man kæmper for en sag, man virkelig tror på, tænker jeg, at det nok er ret normalt, at jeg føler så stor en... sorg, er det vel egentlig. :(

Men hvor er det fantastisk, at I findes herinde: Det er som at have en lille æske fuld af omsorgsfulde og skønne venner, man altid kan tage frem og lukke op for, når livet gør ondt. I gør en stor, stor forskel i mit liv lige nu, som ellers ikke ligefrem er en fest med sygdom, sygemelding og nu en afskedigelse.

Tak fordi I altid er lige her. Længe leve Debatten og alt det gode, den hver dag giver en masse mennesker. Debatten er ganske enkelt totalt awesome! :lun:


Jeg har ikke lige fået med, hvordan den fyring foregik. Har du bare fået et brev, uden nogen har sagt noget til dig på forhånd?


Ja, desværre. Og med en begrundelse som er mildest talt absurd, hvilket er en af årsagerne til, at jeg er så chokeret. Jeg vil oprette en tråd om det, når vi får det mere lukkede forum, hvor man udover at skulle være medlem også skal have et vist antal indlæg på bagen, da det både er meget personligt, og jeg samtidig heller ikke ønsker at sværte organisationen uanset, hvor urimeligt den længe og især nu med fyresedlen har optrådt.

Ved du eller en af I andre egentlig, om jeg stadig skal møde på Jobcenteret til en samtale, når jeg nu er opsagt? Jeg er indkaldt til sådan en sygesamtale, som man automatisk skal deltage i, når ens arbejdsgiver modtager refusion, men er jeg stadig forpligtet til at møde til den? Jeg har fem (nåede lige præcis ikke op på seks) måneders opsigelse og er blevet fritstillet, hvis det har betydning. :gruble:


Der går rigtig ged i det for mig. Nu kom jeg også til at slette mit svar.
nåede du at læse det?
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9161

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf Kommodedyret » 31. dec 2015, 22:55

Pew ha, jeg har heldigvis fået mine evalueringer overstået.
Har været til tandlæge og a-kasse-møde, henholdsvis i går og forgårs. Så nu tør jeg snart ikke modtage flere bedømmelser, mine nerver klarer det ikke! :nerve: :gisp:

Nå, nu vil jeg trøstespise lidt is. Da jeg var ung lærte jeg i Beverly Hills, at man altid skal trøstespise is hvis der er bare det mindste i vejen. Så det gør jeg :D
6
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15647
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21041

Re: Tråden for os der skal være alene nytårsaften 2015!

Indlægaf 2SHY » 31. dec 2015, 22:56

Daine skrev:
2SHY skrev:
Daine skrev:
2SHY skrev:Jeg tror simpelthen jeg er nødt til at vente med verdi og kransekage. Forhåbentlig kan jeg tage hul på det den 4. eller dagene efter :kryds:


Svagpisser :s :lol:

I know :( Men til gengæld har jeg spist dobbelt op af hovedretten + 5 kugler is, så jeg synes jeg har gjort det ret godt :genert:


Ja okay, du har tilbagevundet respekten :worship:

Tak :) Jeg fik jo også forret og har spist slik. Og har fået "morgenmad" ved 12 tiden
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"