Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Singletråden

Indlægaf Miss_no_More » 4. nov 2018, 08:44

Madam Pomfrey skrev:
Freya skrev:
Madam Pomfrey skrev:


Har nordmanden givet lyd fra sig efter din sidste besked?


Nope, og beskeden står stadig ulæst... :wacko:
Fatter ingen ting, blevet grebet af virkelig at have lyst til at skrive en sur/vred besked til ham den anden dag, har stadig lyst, egentligt... .Men får jo næppe noget ud af det :træt3:
Han har været online massere af gange, og lagt et billede på fb, så jeg bliver helt klar ignoreret.

Men ud over at være sur over at blive behandlet sådan, så er jeg nok mest havnet i at det er ham der i den grad er en latterlig tumpe og vatpik.
Og jeg er egentligt også okay med at det er sluttet.
Men kommer nok aldrig til at forstå den form for ko vending eller at man ikke evner at melde ud at interessen ikke er der.


Det er fandme også seriøs dårlig stil bare at ignorere :rulle: Det er sådan noget, jeg frygter ved at være single igen. At man møder en, føler en gensidig connection og så pludselig bare bliver 'ghostet'. Det fucker så meget med ens hjerne.

Nå, men det var ikke fordi, det skulle være så negativt :blush: Bliver bare så gal på dine vegne.


Til det med at bo sammen vs. ikke bo sammen, kunne jeg også sagtens forestille mig, at jeg ikke flytter sammen med en igen. Elsker alenetid og muligheden for selv at bestemme.
1
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 4. nov 2018, 09:04

Nå men jeg meldte mig under fanerne på Tinder for et par dage siden og fik 4 matches ret hurtigt. En var ret interessant set fra min vinkel men han skrev ikke. Her til morgen tog jeg mod til mig og skrev på messenger da han have lagt sit messenger navn på sin tinder profil. Tænkte at det var en opfordring og har så også skrevet med ham, men den trækker sgu lidt tænder ud. Han spørger ikke rigtig om noget og samtalen dør lidt ofte hvor jeg så skal samle den op igen. Det opmuntrer ikke ligefrem til at blive ved selv om han lader til at være en der udad til matcher det jeg leder efter.
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 4. nov 2018, 09:06

Pomfrey: Jeg forstår ikke at du magter at blive ved med at bruge tid på Nordmanden. Når han nu bliver ved med at ignorere dig, har han jo givet dig et svar. :genert:
5
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Singletråden

Indlægaf Mulan » 4. nov 2018, 09:37

Madam Pomfrey skrev:
Freya skrev:
Madam Pomfrey skrev:


Har nordmanden givet lyd fra sig efter din sidste besked?


Nope, og beskeden står stadig ulæst... :wacko:
Fatter ingen ting, blevet grebet af virkelig at have lyst til at skrive en sur/vred besked til ham den anden dag, har stadig lyst, egentligt... .Men får jo næppe noget ud af det :træt3:
Han har været online massere af gange, og lagt et billede på fb, så jeg bliver helt klar ignoreret.

Men ud over at være sur over at blive behandlet sådan, så er jeg nok mest havnet i at det er ham der i den grad er en latterlig tumpe og vatpik.
Og jeg er egentligt også okay med at det er sluttet.
Men kommer nok aldrig til at forstå den form for ko vending eller at man ikke evner at melde ud at interessen ikke er der.


HElt ærligt, så synes jeg at det er sådan en gemen opførsel, det der. Virkelig godt gammeldags gement. Jeg ville sende en besked om, hvad det gjorde ved mig og jeg ville fortæller ham i klare vendinger, hvad jeg tænkte om hans opførsel.. Og SÅ ville jge lukke den. Fordi det er sådan en skulkeragtig opførsel, man ghoster et andet menneske, som man ved har følelser investeret i en og så håber han sgu nok på, at du ikke tager kontakt igen, for det er aldrig rart at blive konfronteret med ens egen nedenhed. Men hey, jeg er også et vredt menneske og hvis jeg fik den afsluttet på den måde, så ville jeg have fået defineret mine grænser og fået sagt fra over for tølperopførsel. Ammen, hvad fuck ligner det. Kram
10
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8893
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25486

Re: Singletråden

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. nov 2018, 10:32

Mulan skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Freya skrev:
Madam Pomfrey skrev:


Har nordmanden givet lyd fra sig efter din sidste besked?


Nope, og beskeden står stadig ulæst... :wacko:
Fatter ingen ting, blevet grebet af virkelig at have lyst til at skrive en sur/vred besked til ham den anden dag, har stadig lyst, egentligt... .Men får jo næppe noget ud af det :træt3:
Han har været online massere af gange, og lagt et billede på fb, så jeg bliver helt klar ignoreret.

Men ud over at være sur over at blive behandlet sådan, så er jeg nok mest havnet i at det er ham der i den grad er en latterlig tumpe og vatpik.
Og jeg er egentligt også okay med at det er sluttet.
Men kommer nok aldrig til at forstå den form for ko vending eller at man ikke evner at melde ud at interessen ikke er der.


HElt ærligt, så synes jeg at det er sådan en gemen opførsel, det der. Virkelig godt gammeldags gement. Jeg ville sende en besked om, hvad det gjorde ved mig og jeg ville fortæller ham i klare vendinger, hvad jeg tænkte om hans opførsel.. Og SÅ ville jge lukke den. Fordi det er sådan en skulkeragtig opførsel, man ghoster et andet menneske, som man ved har følelser investeret i en og så håber han sgu nok på, at du ikke tager kontakt igen, for det er aldrig rart at blive konfronteret med ens egen nedenhed. Men hey, jeg er også et vredt menneske og hvis jeg fik den afsluttet på den måde, så ville jeg have fået defineret mine grænser og fået sagt fra over for tølperopførsel. Ammen, hvad fuck ligner det. Kram



Nu bliver det lige dit indlæg jeg citerer, men tak for respons og opbakning til alle!! :blomst: I er sgu søde.

Og ja, det er virkelig en totalt rådden opførsel, sindsygt umodent og meget nar-agtig.
Jeg kunne langt bedre ha det, hvis det ligesom havde ligget i luften at der ikke var den store kemi, og det hele havde været lidt anstrengt og akavaet - men det var det absolut ikke, hvorfor jeg har svært ved at forstå det.
Jeg hælder klart til at få skrevet en besked til ham, med netop det indhold, for netop på egne veje at sige fra, og skælde ud.
Men det har bare denne uge fyldt mindre ikke at gøre det, end det ville kræve at gøre det!

Men jeg er helt klart et sted ifht ham, hvor jeg ikke sådan tager det personligt, men 100% lægger det over på ham - at det er ham der er et røvhul, ham der har et problem, og det er faktisk vildt rart at kunne reagere sådan. Jeg står ikke og kigger undrende på mig selv og spørger om hvorfor jeg ikke var god nok - men tænker istedet at han i den grad ikke fortjener mig og min energi.
Og så er årsagen til hvorfor han trækker sig egentligt ligegyldig. Det er egentlig måden han gør det på der gør mig vred, ikke det at han så åbenbart tænker at han ikke vil mig.
7
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9823
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 4. nov 2018, 19:58

Hej igen her :rulle:

Nå men jeg fejrede min nyvundne single titel med 1) at snave en til j-dag, 2)at knalde en gammel b-ven igår da jeg havde monster tømmermænd

:genert:

Så jeg ligesom videre på det punkt.
17
Tryk på * :slem:
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 4. nov 2018, 20:04

Nå, der er kontakt til ham den søde, som lige nu er tilbageholdende, men ikke afvisende, tolker jeg. Det er også fair nok, for han har forsøgt nogle gange, hvor jeg har afvist ham (af andre årsager).

Det er det dumme ved netdating, for helt ærligt, jeg tror ikke jeg havde afvist ham dengang, hvis jeg havde mødt ham i den virkelige verden.
4
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Singletråden

Indlægaf Miss_no_More » 4. nov 2018, 20:39

SurSødSovs skrev:Jeg måtte tage hjem fra arbejde, syg. Og jeg tror, jeg dør.

Måtte jo så aflyse spisning med veninde, som jeg havde glædet mig til. Og skal på arbejde i morgen.

Jeg døøøør!


:lol2: Stakkel. God bedring :D Hvis du altså ikke allerede er død.
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 4. nov 2018, 21:02

Er det ikke noget med, at træningscentret skulle være et godt sted at flirte? Jeg må snart huske at tage linser på, så jeg kan se om nogen smiler til mig :lol:
8
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Singletråden

Indlægaf Aima » 5. nov 2018, 02:33

Planten skrev:Er det ikke noget med, at træningscentret skulle være et godt sted at flirte? Jeg må snart huske at tage linser på, så jeg kan se om nogen smiler til mig :lol:


Tip fra en synshandi: Drop linserne og antag at alle smiler til dig :)
13
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41294

Re: Singletråden

Indlægaf LaMariposa » 5. nov 2018, 05:00

Planten skrev:Er det ikke noget med, at træningscentret skulle være et godt sted at flirte? Jeg må snart huske at tage linser på, så jeg kan se om nogen smiler til mig :lol:


Det er i hvert fald nemmere at tjekke folk lidt diskret ud, hvis man ikke er nødt til at gå helt hen til dem for at kunne se dem rigtigt :lol:
4
:lun: Be brave
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Singletråden

Indlægaf Thestral » 5. nov 2018, 05:26

Thestral skrev:Nå men jeg meldte mig under fanerne på Tinder for et par dage siden og fik 4 matches ret hurtigt. En var ret interessant set fra min vinkel men han skrev ikke. Her til morgen tog jeg mod til mig og skrev på messenger da han have lagt sit messenger navn på sin tinder profil. Tænkte at det var en opfordring og har så også skrevet med ham, men den trækker sgu lidt tænder ud. Han spørger ikke rigtig om noget og samtalen dør lidt ofte hvor jeg så skal samle den op igen. Det opmuntrer ikke ligefrem til at blive ved selv om han lader til at være en der udad til matcher det jeg leder efter.

Den døde så der :rulle: :lol:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. nov 2018, 07:13

Aima skrev:
Planten skrev:Er det ikke noget med, at træningscentret skulle være et godt sted at flirte? Jeg må snart huske at tage linser på, så jeg kan se om nogen smiler til mig :lol:


Tip fra en synshandi: Drop linserne og antag at alle smiler til dig :)

Godt tænkt :) problemet er, når jeg ikke kan se dem klart, så tror jeg også bare, de ikke kan se mig klart, og så kommer jeg til at glo :lol:
1
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 5. nov 2018, 07:13

LaMariposa skrev:
Planten skrev:Er det ikke noget med, at træningscentret skulle være et godt sted at flirte? Jeg må snart huske at tage linser på, så jeg kan se om nogen smiler til mig :lol:


Det er i hvert fald nemmere at tjekke folk lidt diskret ud, hvis man ikke er nødt til at gå helt hen til dem for at kunne se dem rigtigt :lol:

Jeg kan nu ellers godt lide at være tæt på svedige, prustende mænd :slem:
2
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Singletråden

Indlægaf Ally » 5. nov 2018, 07:54

Jeg glæder mig til i aften, for jeg skal ses med Sød-Mand-Der-Bor-Langt-Væk :lun: Jeg spår, at der bliver uddelt en masse kys og kram :D
5
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Forhold og sex"