Tømmermandstråden

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Tømmermandstråden

Indlægaf Wizzze » 1. jan 2016, 09:31

Hvordan har hovedet og resten af dig det, her dagen efter?

Hvis tømmersvendende er ved at opføre et større etagebyggeri på øverste etage, hvad er så dit bedste remedie?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Wizzze » 1. jan 2016, 09:39

Har sovet 6,5 time, og er overraskende frisk. Hvilket er lidt mærkeligt, for det blev til masser af champagne og drinks :gruble:

Er lidt dehydreret, og noget har lagt sig til at dø i min mund, og min venstre hånd er vidst stadig fuld, for det snorer :lol:
Men hovedet har det fint, og resten faktisk også, Strange :gruble:

Cola klarer nok dehydreringen, og lidt taffelchips skal nok få saltbalancen i orden, og der er masser af rester at kaste sig over senere.
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55892
Kontakt:

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Ado » 1. jan 2016, 09:40

Jeg har kun sovet fire timer. Sådan er det hver gang jeg har promiller i blodet.
Men jeg har det glimrende. Ingen hovedpine, ingen tømmermænd. Jeg er bare træt. Men så er det jo godt, at jeg kun skal være på sofaen i dag.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24633
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36798

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Daine » 1. jan 2016, 09:42

Jeg har det fint, men drak næsten heller ikke. Jeg har dog stadig tænkt mig at æde tømmermandsmad i dag og er startet ud med resterne af flødekartofler og krondyr fra i går, med cola til :D
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Pandesteg » 1. jan 2016, 09:47

Min mund er knastør og kroppen er lidt baldret, men ellers står det ganske fint til! Har lige spist det sidste kransekage som morgensnack, venter på at manden vågner, så vi kan lave brunch. Og så skal resten af dagen foregå på sofaen. Var ellers optimistisk nok til at have planlagt en løbetur, meeeen det tror jeg nu alligevel jeg udskyder til i morgen. :genert:
Senest rettet af Pandesteg 1. jan 2016, 09:51, rettet i alt 1 gang.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Spjaerten » 1. jan 2016, 09:48

Mere træthed end tømmermænd her.
Børnene ovenpå synes jeg skulle vågne kl 8 efter kun 4 timer.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Hønsekræmmeren
Indlæg: 213
Tilmeldt: 3. sep 2015, 17:47
Kort karma: 15
Geografisk sted: Henne om hjørnet - nede i kælderen...
Likede indlæg: 300

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Hønsekræmmeren » 1. jan 2016, 10:15

Frisk som en havodder! - NUL sprut i går.. - Fruen havde 'vundet' en nattevagt, nu er hun hjemme igen - og er, så vidt jeg kan se, på vej i putkassen.

- så jeg festede det nye år ind i selskab med mig selv, dejlig hamburgerryg med stuvede grøntsager 'und alles'..! - Til dette overdådige festmåltid havde jeg valgt et stort glas vel-tempereret Chateu Arlá, Lait demi-écrémé, årg. 2015 - (eller på dansk: 'Letmælk')

Da vi jo bor så langt ude på landet, så krudtet næsten ikke er opfundet endnu - så var der nogenlunde fred og ro i flere kilometers omkreds, kun to snorkende katte hørtes fra deres faste pladser - foran hver sin radiator..

Godt Nytår, alle sammen!

:sol:
4
'Vi kan ikke løse vores problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem'.. (Albert Einstein)
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Sophaya » 1. jan 2016, 10:19

Jeg er bare lidt træt, men jeg var heller ikke stangstiv :) jeg har lige fortæret en lækker omelet, jeg selv havde lavet. Det er desværre ildeset at spise chips i min fars hus - især til morgenmad. Kedelige, siger jeg jer. Og der er ikke mere cola. Derfor sidder jeg med en kop kaffe.

Overvejer om jeg næste år skal holde nytår alene, så jeg kan spise lige hvad jeg vil :lol:
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Persnikedy » 1. jan 2016, 10:22

Jeg har det ganske fint, jeg er lige kommet hjem efter en nat med hundepasning sammen med min bedste ven. Tøsedrinks FTW.

Det eneste jeg har idag er satans ondt i halsen på grund af for meget sang. Alt fra Disney til musicals er kommet ud af stemmerøret, og selvom vi skiftes til at tage kvindestemmerne, så kan jeg godt mærke at jeg altså har en for mørk stemme til toner i disney højden
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Thestral » 1. jan 2016, 10:37

Hovedet har det fint, men jeg er træt fordi jeg er kommet for sent i seng
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16250
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf icelady » 1. jan 2016, 10:44

Ingen tømmermænd, selvom der kom en del shots indenbords. I seng ved 3-tiden og vågnede ved 9-tiden.

Ingen hovedpine, men har en begyndende halsbetændelse, der gør ondt.


Og til de tømmermændsramte, der skal se noget latterligt dumt tv...så har DR3 Sharknado-marathon i eftermiddag :D
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf HappyPaww » 1. jan 2016, 12:07

Vi var bare til en rolig to par og tre børn aften - men endte alligevel med drinks til klokken 4...

Vores dreng og vores venners dreng vågnede kl 8 og jeg kan alligevel ikke rigtig sove fremmede steder, så jeg stod op med dem og fik fodret dem lidt yoghurt, smækket den foran Ice Age i TV og gik i gang med lidt oprydning. Det satte værterne stor pris på...! Tror måske det gik relativt nemt fordi jeg stadig var fuld...

Nu er vi hjemme, barnet sover til middag og jeg ligger i min egen seng med lidt kvalme og meget trætte øjne. Hovedet værker ikke endnu...
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10418

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf lillebjoern » 1. jan 2016, 12:10

Jeg har det ret hårdt. Hovedpinen er OK når jeg ligger ned, men ligeså snart jeg rejser mig op gør det ret ondt. Men den fik også gedigne mængder vin, øl og champagne i går. :sarkasme: Men jeg ligger under dynen og ser comedy på TV2, så det går lige. :-D

Manden herhjemme har det dog hårdest. Han brækkede sig i store mængder da han kom hjem og igen i morges :badr: Så nu får han lov at ligge i sengen og sove den ud. Jeg vil ikke vække ham, mest for min egen skyld så jeg ikke skal høre på mere opkast :genert:

Snart ringer jeg efter pizzamanden og skal have en stor fed burger. Og ulækre mængder pommes.
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf zembra1986 » 1. jan 2016, 12:16

Jeg har det ganske fint, har kun en meget let hovedpine....det er det :banan:

Og jeg fik ellers hældt rigtig mange drinks indenbords i går, men har tænkt over at jeg kun drak lyst alkohol, altså vodka, gin og tequila, så måske er det det der gør det, jeg mener at have hørt man får slemmere tømmermænd af mørkt alkohol.

Mit bedste råd til at undgå tømmermænd er dog normalvis: at sørge for at drikke et glas vand et par gange i løbet af aftenen og lige inden man rammer dynerne, og så tage et par panodiler inden sengetid. Det plejer at virke for mig.
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Ally » 1. jan 2016, 12:40

lillebjoern skrev:Snart ringer jeg efter pizzamanden og skal have en stor fed burger. Og ulækre mængder pommes.

Det er det her, jeg liker - ikke tømmermændene og opkast :)
Senest rettet af Ally 1. jan 2016, 12:44, rettet i alt 1 gang.
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?

Tilbage til "Helbred"