Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 1. jan 2016, 12:30

Ingen sladder herfra. Var til dame nytårsmiddag.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. jan 2016, 12:32

Smiling_Goat skrev:
canoodle skrev:Undskyld!

Var meget fuld og træt, da jeg skrev. Han var lige gået der.

Det var ikke hollandsk hipster-dude. Ham mødte jeg kort, og han er sød, men jeg ved stadig ikke om jeg sådan fysisk kan finde den gnist der skal til. Men han er virkelig, virkelig sød. Argh, jeg ved ikke helt med ham. Det er meget mærkeligt! Andre end mig der har en lignende historie i bagagen og kan fortælle hvad der skete?

Mine venner på besøg fra DK havde købt billet til en fed klub, og der tog vi ret hurtigt ud efter midnat. Efter mange timers dans, så jeg en virkelig smuk, høj fyr. Jeg siger til min veninde, at han er den flotteste jeg har set længe. Hun puffer mig lidt hen imod ham, og så ser jeg, at han kigger på mig også. Så jeg får sagt et eller andet, og ti minutter senere, går vi udenfor og snakker. Snak bliver til kys og så endte vi hjemme hos mig. Sendte ham hjem bagefter, fordi han var meget ung og ikke boede i Berlin. Det var en rigtig fin oplevelse, og dejligt at føle, at selv smukke, unge mænd godt kan tænde på en 36-årigs efterfødselskrop.

Hvad med jer andre? Spill the beans! :D


Det var sådan, jeg havde det med min kæreste i starten. Jeg var virkelig i tvivl, men det at han var så sikker (og sød ikke mindst) gjorde at jeg blev hængende. Da det første kys så også var et af de bedste, jeg nogensinde har oplevet, var der endnu mere grund til at blive hængende.

Så, kys ham? :D

(jeg joker.. måske :genert: )


Jeg synes ikke, du joker. Jeg synes, det er et godt råd. Fordi som Cher synger "If you wanna know, if he loves you so, it's in his kiss" - altså på en måde ikke? :D
3
Brugeravatar
Rothkeen
Indlæg: 83
Tilmeldt: 30. dec 2015, 18:01
Kort karma: 32
Geografisk sted: Sjælland
Likede indlæg: 119

Re: Singletråden

Indlægaf Rothkeen » 1. jan 2016, 12:34

Alt gik stille og roligt her.
Senest rettet af Rothkeen 1. jan 2016, 13:34, rettet i alt 5 gange.
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Singletråden

Indlægaf Skralde » 1. jan 2016, 12:54

Hvor er det dejligt at du kan sørge for lidt action canoodle! :D Her blev jeg kysset af mit afkom op til flere gange OG spiste chips direkte fra posen :slem:
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 1. jan 2016, 12:58

Happy to be at your service :)

Lidt ekstra info, jeg sagde simpelthen så mange upassende ting, mens han var her. Var ALT for fuld og nervøs, fordi han var så pæn. Jeg ville virkelig ønske at jeg kunne slukke for snakkemaskinen nogle gange :blush: :blush: :blush:
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. jan 2016, 13:01

canoodle skrev:Happy to be at your service :)

Lidt ekstra info, jeg sagde simpelthen så mange upassende ting, mens han var her. Var ALT for fuld og nervøs, fordi han var så pæn. Jeg ville virkelig ønske at jeg kunne slukke for snakkemaskinen nogle gange :blush: :blush: :blush:


Haha, hvad sagde du for eksempel? :D
1
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 1. jan 2016, 13:14

Planten skrev:
canoodle skrev:Happy to be at your service :)

Lidt ekstra info, jeg sagde simpelthen så mange upassende ting, mens han var her. Var ALT for fuld og nervøs, fordi han var så pæn. Jeg ville virkelig ønske at jeg kunne slukke for snakkemaskinen nogle gange :blush: :blush: :blush:


Haha, hvad sagde du for eksempel? :D


Hmmm. Sådan noget med at han jo ikke kunne vide om jeg var en øksemorder. Krydret med statistiske fakta om voldtægter :tie: Eller at hans stemme mindede mig om min smukke (meget homoseksuelle) frisør's. :wacko:

Ej, men jeg er en kæmpe idiot, altså.
8
All Adventurous women do
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 1. jan 2016, 13:15

Men pyt, jeg har fået lov til at være sammen med en sød og meget flot mand for et par timer, og jeg er ovre den der frygt for at være sammen med andre efter et længere forhold.
13
All Adventurous women do
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. jan 2016, 13:55

Haha, jeg synes det er genialt :lol: altid godt at komme med lidt fakta og sådan ;)
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 1. jan 2016, 13:57

Herovre er vejret superfint, solen skinner og det er vindstille. Jeg burde faktisk gå en tur, men sofaen er virkelig omklamrende lige pt.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 1. jan 2016, 14:35

Daine skrev:Herovre er vejret superfint, solen skinner og det er vindstille. Jeg burde faktisk gå en tur, men sofaen er virkelig omklamrende lige pt.



Her er der helt overskyet. Kunne ellers godt bruge lidt sol :)
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 1. jan 2016, 15:03

Jeg er groet fast i min sofa. Trænger til væske (Kaffe og vand) og måske lidt figner til. Men jeg har ikke rykket mig ud af flækken i en time.

Små flashbacks fra mine kiksede udtalelser bliver ved med at poppe op. Men det går over igen. Bare ikke i dag, siger erfaringen. Det er desværre langt fra den eneste gang at jeg har været nervøs og fuld og har plapret om alt muligt ligegyldigt eller upassende.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 1. jan 2016, 15:13

Jeg endte med at gå en lang tur, det var rigtig rart at komme ud og få lidt vind i ansigtet :) Jeg gik en tur omkring mit hus, dette bliver min udsigt om ca. 2 måneder ... Jeg glæder mig sådan, det er et meget smukt område :lun:

image.jpeg
10
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 1. jan 2016, 15:19

Daine skrev:Jeg endte med at gå en lang tur, det var rigtig rart at komme ud og få lidt vind i ansigtet :) Jeg gik en tur omkring mit hus, dette bliver min udsigt om ca. 2 måneder ... Jeg glæder mig sådan, det er et meget smukt område :lun:

image.jpeg


Årh, hvor er det smukt! :dåne:

Godt du gik ud, Daine. Jeg læste lige i nytårstråden og tror at det gavner sjælen at komme ud og netop få vind i ansigtet. Jeg elsker Berlin, men savner den ro som omgivelser som dine giver.
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24635
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36814

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 1. jan 2016, 15:24

canoodle skrev:
Daine skrev:Jeg endte med at gå en lang tur, det var rigtig rart at komme ud og få lidt vind i ansigtet :) Jeg gik en tur omkring mit hus, dette bliver min udsigt om ca. 2 måneder ... Jeg glæder mig sådan, det er et meget smukt område :lun:

image.jpeg


Årh, hvor er det smukt! :dåne:

Godt du gik ud, Daine. Jeg læste lige i nytårstråden og tror at det gavner sjælen at komme ud og netop få vind i ansigtet. Jeg elsker Berlin, men savner den ro som omgivelser som dine giver.


Jeg bor i en lille by, men der er bare rigtig mange smukke områder. Og 2 minutter på gåben, så er man på landet. Jeg elsker det og elsker at gå ture her, så jeg forsøger at trave en tur så ofte jeg kan, man tænker så godt undervejs :)
Og den blues der har ramt mig nogle gange her på det seneste, er ved at være væk. Jeg er fuld af fortrøstning til 2016, jeg er sikker på det bliver et awesome år :gogo:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.

Tilbage til "Forhold og sex"