Tømmermandstråden

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4696
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7690

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Ally » 1. jan 2016, 12:44

Ingen alkohol = ingen tømmermænd. Lidt træthed, men det skyldes nu mest, at Yngstebarnet vækkede mig kl. 06.30. Nu nyder jeg lige et par timers ro, da hverken mand eller børn er hjemme :-D
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Flora » 1. jan 2016, 12:50

Ingen tømmermænd her. Men det blev nu også kun til et par glas rødvin og et par glas asti. Fraværet af tømmermænd har dog ikke afholdt mig fra at spise chips til morgenmad :D
2
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf landsbytossen » 1. jan 2016, 12:53

Jeg faldt i søvn med synet af elefanter ca. kl. 7. Ikke nogle af de lyserøde, men et naturprogram på DR1. Her fik håndværkerne ikke en chance for at komme indenfor døren, da jeg slet ikke drak alkohol. Det var ikke et bevidst fravalg af alkohol, men jeg har ofte lange perioder, hvor jeg slet ikke har lyst til hverken en øl eller et glas vin.

Efter 3 timers søvn stod jeg op og skyllede knækbrød med ost m. kommen ned med kaffe. Lige nu er det en traditionel 1. januar. Først nytårskoncerten på tv og nu skihop.
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Kommodedyret » 1. jan 2016, 13:41

I går spiste jeg næsten ikke andet end chips med dip.
Det var åbenbart bare for lækkert til at jeg kunne håndtere det forsvarligt. :-D

Jeg har fået gnasket mig igennem to breve Holiday dip, det meste af en dåse fromage fraiche, og en stor pose sourcream and onion chips.

Av min mave. Jeg skulle nok have spist lidt mere varieret :genert:
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24638
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Daine » 1. jan 2016, 13:48

Kommodedyret skrev:I går spiste jeg næsten ikke andet end chips med dip.
Det var åbenbart bare for lækkert til at jeg kunne håndtere det forsvarligt. :-D

Jeg har fået gnasket mig igennem to breve Holiday dip, det meste af en dåse fromage fraiche, og en stor pose sourcream and onion chips.

Av min mave. Jeg skulle nok have spist lidt mere varieret :genert:


Værsågod. Fra mig til dig, frisk fra Møllegrillen :lun:

image.jpeg
image.jpeg
4
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Kommodedyret » 1. jan 2016, 13:50

Daine skrev:
Kommodedyret skrev:I går spiste jeg næsten ikke andet end chips med dip.
Det var åbenbart bare for lækkert til at jeg kunne håndtere det forsvarligt. :-D

Jeg har fået gnasket mig igennem to breve Holiday dip, det meste af en dåse fromage fraiche, og en stor pose sourcream and onion chips.

Av min mave. Jeg skulle nok have spist lidt mere varieret :genert:


Værsågod. Fra mig til dig, frisk fra Møllegrillen :lun:

image.jpeg
image.jpeg


Haha, det er hvad jeg kalder sund og ernæringrigtig mad. God solid bondekost :-D
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Fru Sunshine » 1. jan 2016, 14:20

Ingen tømmermænd, men hold i nakken. Øv!
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Firebird » 1. jan 2016, 14:23

Jeg fik en del flere bajere end jeg er vant til igår. Ovre hos genboen, blev der budt på fin rom, men jeg har lært at holde mig fra sådan noget, så jeg fik stukket øller i hånden. Hos naboen var stemningen også fin, og øl var der rigeligt af. Knægtene konkurrerede om hvem der kunne tænde flest kanonslag på kortest mulig tid. Den slags unoder foregik naturligvis fra min altan. Så der var sang og bærgerklang indtil omkring kl. 23.15, da jeg blev lidt træt og lige ville lægge mig i 5 min.

4 timer og 15 min senere, var der gået 5 min. Festen var forbi, og ingen havde vækket mig. :sur: Til gengæld havde knægtene plyndret krudtskabet fuldstændigt. Dvs. Der lå 8 store raketter derinde. Først var jeg lidt mopset over at de ikke havde taget dem med når de nu alligevel var gået på rov i skabet, men jeg fik senere at vide fra naboen, at de havde haft moralske skrupler over at tage raketterne fordi de så dyre ud. Jah. Herovre kigger vi på skillingen.

Derfor gik jeg lettere grumpy, kl. 03.45 ned på gaden for at fyre de 8 monsterraketter af, for have dem liggende i skabet indtil nytårs aften 2016 ville jeg ikke. Iøvrigt så jeg det også som min samfundspligt at vække alle de røvbananer der ikke havde vækket mig kl. 00.00. Efter jeg havde fyret dem af, kravlede jeg veltilfreds op af trappen, og krøb ind under min dejligt varme dyne igen.

Øjnene gik frivilligt op omkring kl. 07.30. Jeg var badet i sved, og havde en monster hovedpine. Det var nu ikke alkohol der var årsagen til ubehaget. En eller anden tumbe havde lukke helt op for varmen i mit soveværelse, som min altan er i forbindelse med. Hytten lignede noget Attilla the Hun og hans østasiatiske barbarhorde havde kæmpet sig sejerrigt igennem, men det var ikke det værste. Midt i hedebølgen, var luften mættet af en duft af prut og ølbøvs. :puke:

Altandøren blev revet op, og varmen slukket. Kaffen blev lavet, og da det første spæde lys tittede frem, gik jeg ud på altanen for at ryge en smøg. Hold da kæft et syn der mødte mig. Lige nede foran min altan, er der et 4x4 meter rød/sort afsvendet krater. Det flyder med rester af kanonslag og andet fyrværkeri. Knægtene burde selv have lov til at samle deres efterladenskaber op, :ticks: men kender jeg dem ret, er de over alle bjerge, så det kommer jeg nok til selv. SUK.

Ellers har jeg det meget fint. Lidt dvask, og det der tøjvask jeg egentlig havde for idag, er ikke blevet gjort endnu. Snart står den på junkfood, også må vi se hvad resten af dagen bringer. Det bliver ihvertfald ikke udfordrene, de kognitive evner er ikke helt max, og jeg må nok også erkende at når man i indenværende år rammer "the big fat five ooh" så må man nok også indse at skroget ikke kan holde til den slags pjat mere.
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf JoyNips » 1. jan 2016, 14:37

No problems her. Vi delte en sommersby ved midnat, så ingen tømmermænd. Vågnede 8.30, frisk som en havørn og bagte boller. Har nu været ude ved hesten, har sat en vask over og overvejer, om jeg skulle gå en tur rundt om søerne.

Jeps, jeg er den irriterende type... :-D
2
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Tricolette » 1. jan 2016, 15:14

Ingen tømmermænd her, men til gengæld rimelig træt.
De sidste gæster gik ved femtiden, hvorefter vi gik og ryddede lidt op. Manden gik i seng ved 6tiden, så jeg blev stædig og fortsatte med oprydningen, så det kun var gulvet der manglede en kærlig omgang i dag. Jeg ramte dynen lidt før 7.
Vågnede halv ni til en kraftig bas fra garagen, de unge festede stadigvæk :gisp: så fik sendt en sms til søn, om at nu sluttede deres fest også.
Sov videre til kl 1, og har tullet stille rundt, fået støvsuget, været ude med søn og samle krudtaffald på vejen, mens manden vaskede gulvet.
Nu er det sofatid sammen med cola og chips.
Aftensmaden bliver vist en gang burgere
0
Brugeravatar
Mus84
Indlæg: 157
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:47
Kort karma: 14
Likede indlæg: 237

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Mus84 » 1. jan 2016, 16:04

Drak moderat med vin, cremante og asti, men har kun fået knap fire timers søvn. Så det er nok mest søvnmangel der er problemet i dag.
Vi sov hos de venner vi holdt nytår med og har fået solid morgenmad med bacon, æg, pandekager osv.

Vi har sofadag med ungerne og har hygget med dyner, chips og tegnefilm. Har lige gået en god tur alle fire og når ungerne er puttet henter vi junkfood.
0
"I only drink champagne when I am happy and when I am sad ....
... otherwise I never touch the stuff unless I am thirsty"
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Vixen » 1. jan 2016, 16:29

Jeg drak mindst hundrede dark and stormy, så jeg har ondt i hovedet i dag. Og det var os, der holdt festen, og vi er først lige blevet færdige med oprydning og rengøring nu. Lægger ALDRIG hus til nytårsfest igen, holy shit! Først når vi allesammen er blevet voksne og ansvarlige, for at dømme efter gulvet, var det sgu en abefest i går. Og jeg ryddede endda op en hel time i nat for at gøre det lettere, men det var åbenbart kun toppen af isbjerget.
2
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
tjald62
Indlæg: 819
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 65
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 799

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf tjald62 » 1. jan 2016, 17:34

Ingen tømmermænd her drikker næsten ikke, fik en enkelt øl og drak sodavand resten af aftenen og kl. 24 fik jeg 3 glas champange og gik så over til sodavand igen indtil kl. 02.00.

Stod op kl.9 her i formiddags og fik bestilt vask til kl. 10 i morgen, kl. 13 blev der spist leftovers fra i går aftes og ved 15-tiden lå jeg lige for at få en morfar :gammel:.

Og her kl. 18 stod den så på pitabrød med græsk bøf i og en rulle kebab :savl:
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
Lone
Indlæg: 1157
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:25
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1005

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Lone » 1. jan 2016, 18:08

Ingen tømmermænd som sådan, men gevaldig dvask må jeg siges at være. Jeg lå også først i min seng kl. 6:30...er nok ved at være for gammel til at feste så længe
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Joe » 1. jan 2016, 18:43

Jeg var fuldere i går end jeg har været længe, men jeg har det egentlig ok. Når jeg har tømmermænd er jeg bare megatræt og bruger hovedsageligt tiden på at sove indtil kl 18, hvor jeg liver op igen.
Nu håber jeg bare at pizzaerne snart kommer.

Og så fatter jeg ikke, hvorfor jeg ikke har købt chips og dip til i dag. Sodavand har vi til gengæld rigeligt af.

Køkken og stue ligner lort, men så opholder vi os da bare i soveværelset.
2

Tilbage til "Helbred"