Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf HappyQ » 9. nov 2018, 08:27

Tusind tak for de søde hilsner i grønne kort, det varmer rigtig meget.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16078
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 9. nov 2018, 08:32

Ondt i halsen og konstant nysen.
0
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Lulu » 9. nov 2018, 08:46

Lulu skrev:Kommunen. Jeg har været nr 4 i køen i 30 minutter nu. De har telefontid i to timer om dagen. Og jeg skal aflyse et møde på mandag, jeg fik indkaldelse til i går efter telefontiden :rulle:


Heldigvis tog det kun 10 minutter at være nr. 2 og 3. Men har nu siddet i mere end 30 minutter som nr. 1 også. Godt jeg ikke har haft noget at bruge de sidste 5 kvarter på :nerve:
0
Muddi
Indlæg: 3431
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2503

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muddi » 9. nov 2018, 10:43

Prosperity74 skrev:
Muddi skrev:
Prosperity74 skrev:Mit humør og jeg har ondt i maven


Tror du ikke du skal en tur forbi lægen, det er da længe du har haft ondt nu. :kram:


Tak for din besked :). Jeg har også dage hvor jeg ikke har ondt i maven. Men når noget går mig på psykisk, så går det ofte i maven på mig, så jeg har ligesom en “knude” der


Ah, det kender jeg godt. Er glad for at høre, at det ikke er hver dag du har ondt i maven :)
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 10. nov 2018, 21:12

At min mor gik totalt i baglås over mig og min søsters foreslag om at skære ned på julegaverne fremover (at alle trak 1 navn og gav den person en gave fremfor at alle giver alle)

At jeg ikke havde opdaget vores nye elektroniske hønselem var forudindstillet, så den havde lukket 5 høns ude, da vi kom hjem sad de og var noget slukørede på trappen op til deres hus. I regn selvfølgelig. Og kunne overhovedet ikke finde ud af at komme på pind, da jeg havde båret dem ind.

At jeg har ædt for meget and og derfor har kvalme og kan ikke spise noget af den 50 krs bland selv slik-pose jeg har liggende. (Den hører nok til i 1st World problems)
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 10. nov 2018, 21:18

En kunde der sagde til mig "when you don't know anything, you should shut up!"
What the actual fuck.
Lede møgso. Må hun falde og slå sig.
Der var en kunde i en anden kø der kom over til mig og sagde at hun havde været mærkelig i al den tid hun havde stået i kø og bandet og svovlet og virket uligevægtig. Det trøstede lidt.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 10. nov 2018, 21:44

Mor-hund til kommende hvalp fødte en tæve og en han. Tæven overlevede ikke :(
Så ingen hvalp til os i denne omgang :(
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 11. nov 2018, 13:55

At en lorteejendomsmægler tilsyneladende lige har glemt at ringe til os inden han solgte det hus, som vi har bedt om fremvisning på!!! :sur: :sur:
1
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf PaleSeptember » 11. nov 2018, 17:44

Svenskere!!
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Selma156
Indlæg: 2343
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Selma156 » 11. nov 2018, 19:13

Min såkaldte veninde, som gang på gang pisser på mig. Jeg forsøger altid at være god mod hende, og får intet igen. Denne gang drejer det sig om en gave, en fælles veninde og jeg har købt til hende, fordi hun har færdiggjort en uddannelse. Fællesveninden skal så over og besøge min veninde, så hun tager gaven med og et kort fra os begge. Det er en ret pæn og dyr gave, hvilket selvfølgelig er underordnet - men hun fik gaven i onsdags, og jeg har ikke hørt et kvæk.

Det kan godt være, jeg ikke var der til at give gaven, men man siger fandme tak alligevel :(
4
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Chatsy » 12. nov 2018, 06:10

Det værksted, jeg skulle have afleveret bilen hos i dag. Har stået ekstra tidligt op, da det er et værksted, der ligger omtrent tre kvarters kørsel væk og jeg kunne ikke tage fri fra arbejde, så det måtte tilpasses, så jeg ikke kom for sent. Og var så småt klar til at gå ud af døren, da jeg får en SMS fra netop værkstedet. De må aflyse min tid, da den lånebil, jeg skulle have haft, blev solgt i går. Hvad fanden?!
Det er da altid noget, at jeg ikke var taget afsted så.

Men for pokker, søvn er i forvejen noget, jeg ikke rigtig får for tiden, så at stå tidligt op for ingenting er så bittert. Og nu skal jeg så have bøvlet med at finde en ny dag.

Redigering: Åh ja, og så den der fryse-tendens og kvalme, man får, når man er stået tidligere op end man plejer/har fået alt for lidt søvn. Skønt.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf IrmaPigen » 12. nov 2018, 06:53

Daphne skrev:At en lorteejendomsmægler tilsyneladende lige har glemt at ringe til os inden han solgte det hus, som vi har bedt om fremvisning på!!! :sur: :sur:


Det er jo ligesom sælger der vælger - og ikke ejendomsmægleren. Hvis sælger hellere vil skrive under på et købstilbud frem for at gå og vente på endnu en fremvisning, så må sælger helt selv om det. Ejendomsmægleren er sådan set bare en formidler, og han gør sådan set bare som sælger gerne vil have.
1
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3059
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5512

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pølsemix » 12. nov 2018, 07:02

IrmaPigen skrev:
Daphne skrev:At en lorteejendomsmægler tilsyneladende lige har glemt at ringe til os inden han solgte det hus, som vi har bedt om fremvisning på!!! :sur: :sur:


Det er jo ligesom sælger der vælger - og ikke ejendomsmægleren. Hvis sælger hellere vil skrive under på et købstilbud frem for at gå og vente på endnu en fremvisning, så må sælger helt selv om det. Ejendomsmægleren er sådan set bare en formidler, og han gør sådan set bare som sælger gerne vil have.

Mon ikke det er den manglende tilbagemelding ift. den forespurgte fremvisning og information om at huset er solgt som er problemet, for langt de fleste er det basal viden at sælgeren har det sidste ord.
1
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Persnikedy » 12. nov 2018, 07:03

Jeg havde det fint i går aftes, her til morgen er der snot næse og ømme bihuler
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf IrmaPigen » 12. nov 2018, 07:05

Pølsemix skrev:
IrmaPigen skrev:
Daphne skrev:At en lorteejendomsmægler tilsyneladende lige har glemt at ringe til os inden han solgte det hus, som vi har bedt om fremvisning på!!! :sur: :sur:


Det er jo ligesom sælger der vælger - og ikke ejendomsmægleren. Hvis sælger hellere vil skrive under på et købstilbud frem for at gå og vente på endnu en fremvisning, så må sælger helt selv om det. Ejendomsmægleren er sådan set bare en formidler, og han gør sådan set bare som sælger gerne vil have.

Mon ikke det er den manglende tilbagemelding ift. den forespurgte fremvisning og information om at huset er solgt som er problemet, for langt de fleste er det basal viden at sælgeren har det sidste ord.


Der står "glemt at ringe til os inden han solgte det hus...."

Jeg opfatter det som fornærmelse over ikke at være informeret om salget inden det skete.

Men det er da muligt, jeg opfatter forkert. Jeg læser blot hvad der står og forholder mig til det.
0

Tilbage til "Generelt"