Tømmermandstråden

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6176
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16145

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Urtekussen » 1. jan 2016, 18:46

Jeg dør bare langsomt!
3
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Viskelæder » 1. jan 2016, 19:26

Jeg har været ret tømmermændsramt med hovedpine og uforklarlige smerter rundt omkring i kroppen. Men det er mest psykisk, jeg er ramt. Kender I tømmermændsdeprien? Den har jeg i dag. Der er overhovedet ingenting i vejen, men jeg er bare ynkelig.

Godt jeg er sammen med min veninde og hendes kæreste, og vi vælter os i junkfood og TV :-)
1
Brugeravatar
ExCoastal
Indlæg: 1883
Tilmeldt: 27. aug 2015, 20:31
Kort karma: 250
Geografisk sted: San Jose
Likede indlæg: 5170

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf ExCoastal » 1. jan 2016, 21:29

Jeg har det faktisk helt okay. Er lige stået op, men jeg ved ikke helt, hvor mange timer jeg hat sovet, fordi jeg kan ikke huske, hvornår jeg gik i seng.

Jo, jeg blev fuld. Men ikke helt vildt, og det skyldes nok alt det oksekød, som jeg spiste. Jeg forsøgte at overbevise min kone om, hvor fantastisk Fernet Branca er, men 3 shots var nok i overkanten sammen med alt det fadøl, som jeg fik hældt ned. De kunne også bare lade være med at have Stella Artois på fad.

Vi så naturligvis den store bold falde ned på Times Square i New York, mon ikke de fleste amerikanere ser lige netop den kanal i tv. Selvom Ryan Seacrest er en ringe erstatning for Dick Clark.

Min kone, som ikke fik så meget at drikke, er forbandet frisk i dag. Hun vækkede mig, fordi hun havde været ude og købe noget tøj til mig, og hun ville se om det passede og om jeg kunne lide det. Hvem i alverden shopper I Kohl's klokken 10 om morgenen nytårsdag?

Og så lige en sviner til det midaldrende par, som sad ved et bord overfor os. Selv min papdatter spurgte mig om, hvorfor de konstant gloede på os. Hvad kan jeg sige til hende? Nogle mennesker har det åbenbart svært ved at se en hvid mand med en sort familie. Men det sagde jeg ikke til hende, jeg lavede en joke ud af det. Men jeg er dog glad for, at de skred lidt senere.
0
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4646
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8391

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf Tibbler » 1. jan 2016, 21:33

Jeg var chaufføren, så jeg drak nok 1/2 øl og et par sip af boblerne i løbet af aftenen. Så ingen tømmermænd til mig.

Til gengæld var det så alligevel mig, der var den der vågnede med hovedpine - Totalt unfair :gammel:
Spændingshovedpine, som har småulmet i baghovedet hele dagen.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Tømmermandstråden

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. jan 2016, 22:08

Jeg synes faktisk, at jeg fik drukket og røget en del, men åbenbart ikke nok til at det medførte hovedpine dagen derpå.

Jeg kom i seng kl. 4 og vågnede ret udhvilet seks timer efter. Dagen er traditionen tro primært blevet brugt på min venindes sofa. Vi så nytårskoncert fra Wien og skihop, spiste english breakfast og chips og satte til sidst en film på. Undervejs i transmissionen fra Garmisch-Partenkirchen faldt jeg i søvn og fil lov til at ligge og snorke en times tid. Det var nu meget rart.

Jeg kan godt mærke, at der er blevet vendt lidt op og ned på døgnrytmen, og jeg regner ikke med at gå i seng foreløbigt, men ellers kan jeg, udover hyggestemningen, faktisk ikke mærke, at det 1.1.
0

Tilbage til "Helbred"