Hotel Copenhagen Marathon

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Hotel Copenhagen Marathon

Indlægaf Artem » 15. nov 2018, 23:36

DetSorteCirkus skrev:Jeg skal gerne indrømme, at jeg også studsede over dine ret indgående spekulationer om metro, hotel og startsted, Artem, men det i sig selv, at du ikke har prøvet en metro før, hverken i eller udenfor DK - who f****** cares? Selv hvis det er en statistisk afvigelse, er det samtidig blot et spørgsmål om vaner og præferencer, og ingen lider under det.
Problemet er løst, du skal afsted, alt er godt.

Jeg er skam god til at gøre selv simple ting indviklet.
For valget stod i mellem at få et dyrere værelse til 2 tæt på, eller et billigere længere væk.
Jeg har nu booket det tæt på, men på sin vis har jeg det faktisk dårligt med at jeg nu har booket et dobbelt værelse til mig alene. Da jeg på den måde optager plads fra andre der også gerne ville bo tæt på.
Der er virkelig for og imod på mange forskellige måder, også med om jeg bare skulle bo gratis ved noget familie.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20483
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43965

Re: Hotel Copenhagen Marathon

Indlægaf paint » 15. nov 2018, 23:41

Artem skrev:
DetSorteCirkus skrev:Jeg skal gerne indrømme, at jeg også studsede over dine ret indgående spekulationer om metro, hotel og startsted, Artem, men det i sig selv, at du ikke har prøvet en metro før, hverken i eller udenfor DK - who f****** cares? Selv hvis det er en statistisk afvigelse, er det samtidig blot et spørgsmål om vaner og præferencer, og ingen lider under det.
Problemet er løst, du skal afsted, alt er godt.

Jeg er skam god til at gøre selv simple ting indviklet.
For valget stod i mellem at få et dyrere værelse til 2 tæt på, eller et billigere længere væk.
Jeg har nu booket det tæt på, men på sin vis har jeg det faktisk dårligt med at jeg nu har booket et dobbelt værelse til mig alene. Da jeg på den måde optager plads fra andre der også gerne ville bo tæt på.
Der er virkelig for og imod på mange forskellige måder, også med om jeg bare skulle bo gratis ved noget familie.


Du kan jo udnytte pladsen ved, at invitere en kvindelig marathonløber, spørg om hun vil med hjem på hotellet og se dine mange medaljer :slem:
4
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Nacaw
Indlæg: 209
Tilmeldt: 30. apr 2016, 08:56
Kort karma: 14
Likede indlæg: 357

Re: Hotel Copenhagen Marathon

Indlægaf Nacaw » 16. nov 2018, 00:05

Fedt at du har booket! :gogo:

Lidt nervøsitet når man prøver noget nyt er helt naturligt, men mon ikke det kommer til at gå fint. Det er trods alt stadig i Danmark :)
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16228
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30206

Re: Hotel Copenhagen Marathon

Indlægaf TinaW » 16. nov 2018, 06:14

Mistermor skrev:
1234 skrev:Altså jeg vil gå med til tiden, man er vokset op i, men jeg køber ikke helt skik og brug, hvis det i hvert fald menes på regionalt niveau for jeg er opvokset i samme region som Artem. Eller I begge region, der har dækket eller dækker Artems for de jo skiftet i min levetid :)
Selvfølgelig er der områder og ting, man oftere har gjort eller besøgt i forhold til ens område, men man kan jo godt bevæge sig ud af det.
Og det er da også mit indtryk af de fleste mennesker under en vis alder gør det rimelig regelmæssigt.

Jeg synes fx også det giver mere mening, at en Københavner forventer jeg har kørt metro end, at jeg forventer, at de har prøvet at køre traktor.
Det er trods alt nemmere for mig som landbo at få prøvet en metro end det er for byboen at få lov at køre en traktor :)


Jeg synes, det er så sjovt, at det forventes, at alle mennesker færdes i København. Så let er det jo ikke. Jeg tænkte på det, da der for nylig var en, der ærgrede sig over, at Bon Jovi kommer til Sønderborg. Vedkommende boede jo i København, og det blev dyrt og besværligt med transport og overnatning.
Det er ikke for at udstille nogen, men der er jo lige langt begge veje. (Det er bare dyrere at overnatte i København, vil jeg tro? - og umuligt at parkere, hvis man kører selv) Min søn syntes, det var fedt, at man for en gangs skyld ikke skal til København til koncert.

Det er da umuligt for mig at køre i metro, medmindre jeg tager til København. Hvorfor er det så mere forventeligt, at jeg har kørt i metro, end at min kæreste har kørt scooter et sted uden gadelygter?

Så jeg synes egentlig, at det giver mest mening at overveje, at dagligdags ting et sted ikke er det et andet sted.


Vi e rogså himmelhenrykte over at den kommende Ed Sheeran koncert er i Odense og ikke København. For der er kun halvt så langt til Odense for os.
0
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hotel Copenhagen Marathon

Indlægaf IrmaPigen » 16. nov 2018, 14:17

Artem skrev:Har besluttet mig til at løbe mit første hele marathon i København den 19 maj 2019
Nu skriver en af mine løbemakkere så at det er på tide at bestille hotel, da mange allerede er booket, og så er det mine frustationer begynder.
For jeg har involveret mig med 3 løbeklubber, og der er nogle fra dem alle som skal med, hvor vi nok samlet bliver omkring 20 der skal løbe, plus 10 partnere til løbere.
Jeg havde bare en ide om at vi skulle finde ud af noget fælles med transport og hotel, nu hvor vi er så mange, og vi skal på tværs af danmark.
Men mange af dem her har jo før været af sted, og har deres egne traditioner, foretrukne hotel, sammen med at de måske tager en forlænget weekend sammen med deres partner.
Ja og nogle af dem som har løbet sammen i mange år, deler måske et værelse osv.

Som single og lidt ny i det her løbefællesskab, og som aldrig før har prøvet dette løb, står jeg på den måde lidt uden for, og synes et dobbeltværelse til 1 person er lidt dyrt, og vil ikke bo på DanHostel på et stort fællesværelse med vildt fremmede.
Frem for hotel har jeg også familie i Glostrup og Søborg som jeg godt kunne bo ved, men så skal jeg med offentlig transport ind til Islands brygge. Som heller ikke lige er ideelt.

Kan virkelig ikke lige beslutte mig til hvad jeg gør, og mens jeg tænker ryger de gode hoteller tæt på...


Hvor i Glostrup?

For det er ret let at tage S-tog til Dybbølsbro station og derfra er der 10 minutters gang til Islands Brygge.
0
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40718

Re: Hotel Copenhagen Marathon

Indlægaf Akehurst2 » 16. nov 2018, 14:25

SurSødSovs skrev:
IrmaPigen skrev:
Artem skrev:Har besluttet mig til at løbe mit første hele marathon i København den 19 maj 2019
Nu skriver en af mine løbemakkere så at det er på tide at bestille hotel, da mange allerede er booket, og så er det mine frustationer begynder.
For jeg har involveret mig med 3 løbeklubber, og der er nogle fra dem alle som skal med, hvor vi nok samlet bliver omkring 20 der skal løbe, plus 10 partnere til løbere.
Jeg havde bare en ide om at vi skulle finde ud af noget fælles med transport og hotel, nu hvor vi er så mange, og vi skal på tværs af danmark.
Men mange af dem her har jo før været af sted, og har deres egne traditioner, foretrukne hotel, sammen med at de måske tager en forlænget weekend sammen med deres partner.
Ja og nogle af dem som har løbet sammen i mange år, deler måske et værelse osv.

Som single og lidt ny i det her løbefællesskab, og som aldrig før har prøvet dette løb, står jeg på den måde lidt uden for, og synes et dobbeltværelse til 1 person er lidt dyrt, og vil ikke bo på DanHostel på et stort fællesværelse med vildt fremmede.
Frem for hotel har jeg også familie i Glostrup og Søborg som jeg godt kunne bo ved, men så skal jeg med offentlig transport ind til Islands brygge. Som heller ikke lige er ideelt.

Kan virkelig ikke lige beslutte mig til hvad jeg gør, og mens jeg tænker ryger de gode hoteller tæt på...


Hvor i Glostrup?

For det er ret let at tage S-tog til Dybbølsbro station og derfra er der 10 minutters gang til Islands Brygge.


Lyder super sjovt efter at have løbet et maraton :genert:


Nu har Artem jo allerede forklaret at han har bestilt hotel, men ellers så er det uanset hvad vanskeligt at løbe et marathon og undgå at gå (mindst) 10 minutter bagefter. Alle løbere kan jo ikke bo på målstregen.
4
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hotel Copenhagen Marathon

Indlægaf IrmaPigen » 16. nov 2018, 14:34

Skal vi ikke lave en Artem-heppeklub? :-D
2
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40718

Re: Hotel Copenhagen Marathon

Indlægaf Akehurst2 » 16. nov 2018, 15:02

IrmaPigen skrev:Skal vi ikke lave en Artem-heppeklub? :-D


Jeg er klart på!
2
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Hotel Copenhagen Marathon

Indlægaf IrmaPigen » 16. nov 2018, 15:07

[list=][/list]
Akehurst2 skrev:
IrmaPigen skrev:Skal vi ikke lave en Artem-heppeklub? :-D


Jeg er klart på!


Fedt, så er vi to :-D
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8733
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Hotel Copenhagen Marathon

Indlægaf Artem » 17. nov 2018, 09:22

Mistermor skrev:
IrmaPigen skrev:[list=][/list]
Akehurst2 skrev:
IrmaPigen skrev:Skal vi ikke lave en Artem-heppeklub? :-D


Jeg er klart på!


Fedt, så er vi to :-D


Hvis i kan bruge moralsk opbakning til noget, skal i vide, at jeg støtter jer. :)

Haha i er søde. :lun:

Var til julefrokost i løbeklubben i går, og vi er en del som har bestilt hotel.
Der er både nogle der kører selv, men også en del som vil køre i tog, og lige efter sådan et løb tror jeg faktisk også at tog er bedst, da der er noget mere benplads end i en bil, og man kan gå lidt rundt osv. Så tror også jeg hoppe med på tog hyggen, og mit hotel ligger ganske godt med omkring 500 meter til hovedbanegården, og 200 meter til start. :gogo:

For et er helt sikkert, man har ondt i benene efterfølgende. :tie:
2
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Livets forhold"