Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Pixie88 » 1. jan 2016, 13:53

En lille update: Der var nok mad til alle & vi havde en awesome fest :-D
19
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 1. jan 2016, 15:04

Nu er der så en i en Facebook gruppe der har lagt et billede af æg og skrevet det jo er påske lige om lidt!

'amen hvad sker der for folk?

Jeg elsker højtider og pynt men det er jo helt i skoven.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kommodedyret » 1. jan 2016, 17:31

Wauw. Facepalm. Pinligt.

Kameramanden/kvinden til nytårstaffel lavede lige en elevator på Inger Støjberg mens hun blev interviewet.
Hvor nedværdigende.
2
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Kattefjæs » 2. jan 2016, 14:24

Det er så upassende at både kæresten og jeg er blevet snotforkølede her i vores ferie og at det er den rigtig trælse slags med feber, muskelsmerter og hele lortet. Øv hvor er det træls.

Og så en lille én i jule-kategorien, selvom det er ved at være sent: d. 24. december kl. 16 kom vi hjem fra kirke og skulle til at starte med maden. Vi gik forbi en restaurant her i gaden som blev solgt for nylig og inden da stod tom i en lille måneds tid eller deromkring. Den nye ejer skal åbenbart have renoveret stedet, og det er jo helt fint og forståeligt, men at stå og slibe gulve ned for åbne døre og vinduer d. 24. december kl. 16 og flere timer frem, det er godt nok lidt groft! Stakkels familie som bor lige ovenpå. Jeg bor noget længere nede på modsatte side, så jeg fik ikke så meget af støjen, heldigvis. Men træls for dem som bor lige ovenpå.
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Skralde » 2. jan 2016, 17:30

Den forholdsvis lille dreng der sagde "luk røven sinke og bland dig uden om" til hans far, var pænt upassende. Faderens reaktion - eller mangel på samme, må jeg vel hellere skrive, var også upassende.

Nøj, jeg bliver jo forarget! :nerve:
11
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3095
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6067

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lurende Peber » 2. jan 2016, 17:38

Skralde skrev:Den forholdsvis lille dreng der sagde "luk røven sinke og bland dig uden om" til hans far, var pænt upassende. Faderens reaktion - eller mangel på samme, må jeg vel hellere skrive, var også upassende.

Nøj, jeg bliver jo forarget! :nerve:
Ja den unge kan blive rigtigt "dygtig" med årene :rulle:
3
Registreret Gammel Gris :gris:
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Firebird » 2. jan 2016, 17:42

Hey. Hvad gjorde han Skralde. :ivrig: Jeg bliver sgu helt nysgerrig. Jeg havde nok losset ungen så hårdt i røven at han havde rendt rundt med lortesmag i kæften resten af dagen. Aj. Spøg til side. Jeg er virkelig nysgerrig. Hvad gør speltforældre idag når deres unger siger sådan noget?
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3095
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6067

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Lurende Peber » 2. jan 2016, 18:04

Firebird skrev:... Jeg er virkelig nysgerrig. Hvad gør speltforældre idag når deres unger siger sådan noget?
Måske det samme som de "pædagogisk opdragende" i 70-80erne? Ingen fucking ting! Frihed til at udvikle sig naturligt .... til en pestilens :sur:
5
Registreret Gammel Gris :gris:
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Firebird » 2. jan 2016, 18:09

Tror du det? :nerve: Aj. Så ville Skralde da ikke være blevet foraget. Jeg venter stadig sultent på Skraldes svar.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Skralde » 2. jan 2016, 19:17

Jamen han sagde i princippet ikke noget! Han spurgte først, "hvad sagde du?" - drengen gentager og faderens imponerende opdragende svar, var såmænd "okay". :tie:
Det skulle lige have været min datter der talte sådan til mig! Når jeg hører børn, som end ikke er 10 år, taler sådan til sin far, så gruer jeg altså lidt for fremtiden og ja, jeg bliver forarget :gammel:
4
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
tjald62
Indlæg: 819
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 65
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 799

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf tjald62 » 2. jan 2016, 23:22

Skralde skrev:Jamen han sagde i princippet ikke noget! Han spurgte først, "hvad sagde du?" - drengen gentager og faderens imponerende opdragende svar, var såmænd "okay". :tie:
Det skulle lige have været min datter der talte sådan til mig! Når jeg hører børn, som end ikke er 10 år, taler sådan til sin far, så gruer jeg altså lidt for fremtiden og ja, jeg bliver forarget :gammel:


Der var ingen af mine drenge der skulle have sagt sådan til mig nogen steder som den dreng havde gjort til sin far. Så var de røget lige hjem og fået stuearrest....
1
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 23:57

Smiling_Goat skrev:Jeg oplevede noget ret upassende i går til den fest, jeg var til.

Først på aftenen fik jeg at vide af en til festen, at værten havde sagt, at hans kæreste (og samlever) var lidt af en strigle. Ting skulle være på hendes måde, og hun var ikke ret diplomatisk. Jeg tænkte så, at typisk, når en kvinde er sådan i sit forhold, skyldes det utilfredshed med forholdet, men jeg kender ikke værten eller hans kæreste, så hvad ved jeg? (Men at han overhovedet taler sådan om hende siger lidt, synes jeg)

Jeg sad så ved siden af ham og pludselig syntes jeg at min stol bevægede sig nærmere ham, jeg undrede mig lidt, og kiggede så på ryglænet og så hans arm - så han var ved at trække mig ind til sig. Det syntes jeg var reeeet sært, men han var virkelig fuld, så jeg tænkte, at det nok bare var det, og at han stoppede nu, men nej.. Det næste stykke tid, kan jeg ikke rigtigt gøre rede for i enkeltdele, for jeg ved simpelthen ikke, præcist hvad der skete, men jeg husker det som en kamp, hvor han hægede sig fast til mig, og jeg forsøgte at få ham af :nerve:
Stolen blev rykket endnu tættere på, han krammede sig helt ind til mig (jeg vristede mig fri, hver gang han gjorde det,) han lagde sit hoved på min skulder og bryst(!) mens han krammede mig ind til sig, så jeg ikke kunne komme fri. Det var helt vanvittigt. Det var så slemt, at min veninde bad ham om at stoppe og endte med at bytte plads med mig.

Resten af aftenen forsøgte jeg at undgå ham, men engang imellem kunne jeg mærke et eller andet i nakken, og så var det ham, der havde sneget sig ind på mig.

Det gjorde det ikke ligefrem mindre upassende at vores respektive kærester var til stede til festen (han gjorde det dog aldrig foran sin egen kæreste.) SÅ sært.


Øv, hvor ulækkert, Goat :tie: Alt taget i betragtning havde det faktisk muligvis været rarere for alle parter, at han i stedet havde benyttet sig af Vicktoria Milan (apropos trådens sideløbende emne her) ...
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf flicka » 3. jan 2016, 21:57

Folk, der kører fra dyr, der er blevet påkørt af dem og stadig er i live, er i den grad upassende! :cuss: :sur:

Jeg har lige stået udenfor i det her kulde og ventet på Falck i lidt over 1/2 time med en kat, der sandsynligvis var blevet påkørt og gik forvirret rundt :trist:
4
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Badesandalen » 4. jan 2016, 23:10

Jeg synes det er upassende at edderkopper kravler rundt over det hele. Det kan godt være at det kun var et stankelben, men edderkopper hører ikke hjemme på toiletpapiret! :nerve:
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19074

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Flora » 5. jan 2016, 00:14

Badesandalen skrev:Jeg synes det er upassende at edderkopper kravler rundt over det hele. Det kan godt være at det kun var et stankelben, men edderkopper hører ikke hjemme på toiletpapiret! :nerve:


Enig! Ej heller i brusekabinen, hvor mine ynder at tumle rundt. Gå væk, små lortedyr! :evil:
0

Tilbage til "Generelt"