Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 2. jan 2016, 21:03

Nu er instagram jo ikke en datingside, men jeg vil alligevel lige dele min "stalker" med jer.
Vores forhold fungerer sådan, at han skriver det samme igen og igen, og jeg svarer aldrig :love2:

instaman.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 21:16

Viskelæder skrev:Nu er instagram jo ikke en datingside, men jeg vil alligevel lige dele min "stalker" med jer.
Vores forhold fungerer sådan, at han skriver det samme igen og igen, og jeg svarer aldrig :love2:

instaman.jpg


Hahaha nej hvor er det syret! :lol2: Skal du aldrig svare ham eller tror du magien smuldrer så? :lol:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 2. jan 2016, 21:18

Dirtylittledevil skrev:
Viskelæder skrev:Nu er instagram jo ikke en datingside, men jeg vil alligevel lige dele min "stalker" med jer.
Vores forhold fungerer sådan, at han skriver det samme igen og igen, og jeg svarer aldrig :love2:

instaman.jpg


Hahaha nej hvor er det syret! :lol2: Skal du aldrig svare ham eller tror du magien smuldrer så? :lol:


Jeg vil ikke komplicere det. Det er så smukt, som det er :lol2:
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 21:22

Viskelæder skrev:
Jeg vil ikke komplicere det. Det er så smukt, som det er :lol2:


Hihi :klap: Jamen du har ret, det er faktisk så smukt og perfekt :lol:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 2. jan 2016, 22:05

JessicaD skrev:..... Fair nok, at han er ærlig, men nogen gange må man gerne lige stikke en finger i jorden! :D
Du har simpelthen kureret hans mismod og ikke-parathed til sex! :gogo:
4
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11309
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23385

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mani » 2. jan 2016, 22:16

Selskabsdrankeren skrev:Den her tråd er for lang. Det vil jeg gerne klage over! Jeg bliver jo aldrig færdig med at læse den :wacko:

Den er ikke lang nok - heldigvis er der håb om, at forsættelse følger... :dåne:
4
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 22:17

JessicaD skrev:Åh, hvor bliver jeg træt nogen gange. En fyr skriver og siger, at han lige er kommet ud af et forhold, så han søger ikke dates, da han mener, at jeg er alt for god til ham, som han er nu - og at hvis han var kommet videre, så var jeg helt klart typen, han kunne se sig selv med, og han er slet ikke klar til et seriøst forhold nu.

Han begynder så at skrive, at sex har fyldt meget for ham i tidligere forhold, og han er bange for at date igen, for så vil det måske komme til at fylde for meget igen. Vi skriver så om alt muligt mht. at komme videre fra et forhold, indtil han pludselig efter et par timer spørger, om hvad jeg ville sige til, hvis han tænkte på mig, mens han onanerede her i aften, før han skulle sove.

Øhh. Så faldt det hele lige til jorden. Hold nu kæææft! :D Det ekstra sjove er, at hans profilnavn er noget, der kan sidestilles med "seriøstnærvær". Ej men altså. Han er jo på jagt efter andet end det. Fair nok, at han er ærlig, men nogen gange må man gerne lige stikke en finger i jorden! :D


Alene starten på det forløb frastøder mig: De dér, som jeg kalder konjunktiv-mænd ... Åh, det er trættende! "HVIS jeg var kommet videre, SÅ VILLE jeg ...". Øh? Hvad skal jeg bruge den oplysning til når nu du åbenbart ikke er kommet videre? Skal jeg svare med: "Nå, vi prøver da bare alligevel"? :stoned: Jeg HADER de dér underlige følere, hvor modparten ikke tør, men på den anden side heller ikke lader være, men gemmer sig bag sådan nogle underlige forbehold og modsatrettede signaler.
Jeg får jævnligt breve fra mænd, der skriver ting som fx: "Du kan jo nok finde bedre match end mig, men jeg vil bare lige sige, du ser sød ud, og hvis du er frisk på at mødes...". :træt:

Hold nu bare kæft, altså! Hvis du ikke engang tør lade MIG om at bedømme, hvem jeg ser som et match, men har så små nosser, at du absolut SKAL foregribe en afvisning, så BLIVER du sgu afvist ... Det er igen sådan én, der henvender sig, men alligevel ikke vil eller tør noget. Jeg svarer ikke den slags mænd. Eller skriver blot: "For en anden gangs skyld så bør du nok lade modparten vurdere, om du kunne være et match eller ej. God jagt!"
6
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 22:23

JessicaD skrev:
Lurende Peber skrev:
JessicaD skrev:..... Fair nok, at han er ærlig, men nogen gange må man gerne lige stikke en finger i jorden! :D
Du har simpelthen kureret hans mismod og ikke-parathed til sex! :gogo:


Jamen han skrev faktisk også, at han havde fået meget håb af at skrive med mig. Hahaha. :D Ej, jeg tror nu egentlig, at han er meget sød, men at anonymiteten på nettet lige fik hans mod til at overstige hans forstand. Han skrev faktisk en del fornuftige ting, indtil han åbenbart blev lidt for lystig i trussen. :D


"... havde fået meget håb..." :lol:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 22:28

JessicaD skrev:
Fillie skrev:
JessicaD skrev:
Lurende Peber skrev:
JessicaD skrev:..... Fair nok, at han er ærlig, men nogen gange må man gerne lige stikke en finger i jorden! :D
Du har simpelthen kureret hans mismod og ikke-parathed til sex! :gogo:


Jamen han skrev faktisk også, at han havde fået meget håb af at skrive med mig. Hahaha. :D Ej, jeg tror nu egentlig, at han er meget sød, men at anonymiteten på nettet lige fik hans mod til at overstige hans forstand. Han skrev faktisk en del fornuftige ting, indtil han åbenbart blev lidt for lystig i trussen. :D


"... havde fået meget håb..." :lol:


Altså ikke håb om at få punani! Men håb om at møde en kvinde, han også kunne tale med og have andre ting til fælles med end sex. Ak ja. :deer:


... Mens han prøver ihærdigt at få sex. :-D
5
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 22:33

JessicaD skrev:
ManicNinja skrev:
Alene starten på det forløb frastøder mig: De dér, som jeg kalder konjunktiv-mænd ... Åh, det er trættende! "HVIS jeg var kommet videre, SÅ VILLE jeg ...". Øh? Hvad skal jeg bruge den oplysning til når nu du åbenbart ikke er kommet videre? Skal jeg svare med: "Nå, vi prøver da bare alligevel"? :stoned: Jeg HADER de dér underlige følere, hvor modparten ikke tør, men på den anden side heller ikke lader være, men gemmer sig bag sådan nogle underlige forbehold og modsatrettede signaler.
Jeg får jævnligt breve fra mænd, der skriver ting som fx: "Du kan jo nok finde bedre match end mig, men jeg vil bare lige sige, du ser sød ud, og hvis du er frisk på at mødes...". :træt:

Hold nu bare kæft, altså! Hvis du ikke engang tør lade MIG om at bedømme, hvem jeg ser som et match, men har så små nosser, at du absolut SKAL foregribe en afvisning, så BLIVER du sgu afvist ... Det er igen sådan én, der henvender sig, men alligevel ikke vil eller tør noget. Jeg svarer ikke den slags mænd. Eller skriver blot: "For en anden gangs skyld så bør du nok lade modparten vurdere, om du kunne være et match eller ej. God jagt!"


Haha hvad svarer de på det? Kunne forestille mig at det bare starter en lavine af nye spørgsmål med, om du mon mente, at de VAR noget for dig. :D

Altså nu er vores samtale meget forsimplet skrevet ned, så det er ikke helt sådan, som du har tolket det til der. Han skrev, at hvis jeg stadig var derinde om et år, så ville han skrive igen. Så han var godt klar over, at han ikke var klar til noget seriøst nu, og det skrev han flere gange. Men ja, hvis jeg havde sagt, at jeg var ligeglad og bare gerne ville have noget uforpligtende pik, så havde han da nok heller ikke fortsat med at sige nej. :lol:


Nogle er kloge nok til ikke at svare (eller kloge og kloge - kan jo også være, de bare bliver mopsede. Ved jeg sgu ikke).

Men flere prøver så ligesom at starte en scoring op dérfra - for nu har jeg jo svaret. Christ! :stoned:

Det er egentlig lige meget, hvordan det er formuleret. Ud fra det, du skriver her, er det det samme: En eller anden erklæring om, at han kunne være interesseret, hvis sådan og sådan eller engang ude i fremtiden. Hvad skal du bruge det til nu? Vil han have, du skulle sidde og vente eller? Jeg kan slet ikke med sådan noget. Jeg synes, det er fesent, vattet, inkonsistent og ubrugeligt at opsøge nogen og dermed i handling sige, at man vil, men alligevel i ord lægge alle mulige forbehold ind, fordi man ikke tør. Ord og handling skal passe sammen. Alt andet er noget pjat og noget anstrengende lort i sådanne sammenhænge.

Og nej, han ville nemlig lige præcis ikke have sagt nej, hvis han havde fået chancen for at knalde dig. Han skal bare lige sikre sig, han i så fald ikke har noget som helst ansvar bagefter. For han har jo sagt, han ikke er til noget. De dér "jeg vil ingenting - men jeg opsøger dig alligvel uden at ville tage ansvar for det"-typer ... Bvadr!
Senest rettet af ManicNinja 2. jan 2016, 22:36, rettet i alt 1 gang.
7
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 22:37

Jeg er imponeret over, du gider bruge tid på den slags ...
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 22:43

Lille træls ting. Jeg fik forsøgt frarøvet en afvisning :sur:

Det drejer sig om manden der ikke kan sætte punktummer, som jeg har nævnt tidligere i dag.
Han begyndte at skrive til mig. Flere gange. Til sidst overgav jeg mig, og skrev tak for hans breve, men at jeg allerede skrev med en anden, så jeg ville ønske held og lykke og god weekend.

Hvortil fjolset så svarede, at så måtte han nok desværre blive nødt til at afbryde vores kontakt, for han var altså ikke så glad for at være nr. 2 i rækken, og det håbede han da at jeg kunne forstå og acceptere.

Og nu irriterer det mig grusomt at han tror det er ham som droppede mig :s :-D
17
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 2. jan 2016, 22:46

Dirtylittledevil skrev:Lille træls ting. Jeg fik forsøgt frarøvet en afvisning :sur:

Det drejer sig om manden der ikke kan sætte punktummer, som jeg har nævnt tidligere i dag.
Han begyndte at skrive til mig. Flere gange. Til sidst overgav jeg mig, og skrev tak for hans breve, men at jeg allerede skrev med en anden, så jeg ville ønske held og lykke og god weekend.

Hvortil fjolset så svarede, at så måtte han nok desværre blive nødt til at afbryde vores kontakt, for han var altså ikke så glad for at være nr. 2 i rækken, og det håbede han da at jeg kunne forstå og acceptere.

Og nu irriterer det mig grusomt at han tror det er ham som droppede mig :s :-D


Ah, be the bigger (wo)man here...lad ham nu vinde den her...han har så meget andet imod sig. :danse:
7
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 22:49

Hvis ikke han er typen, der ligefrem blokerer èn, så kunne jeg sagtens være barnlig nok til at skrive: "Man kan ikke afbryde noget, der allerede er afbrudt".

Jep, så voksen er jeg så. :ninja: :genert:
Senest rettet af ManicNinja 2. jan 2016, 22:49, rettet i alt 1 gang.
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 22:49

JessicaD skrev:
ManicNinja skrev:Jeg er imponeret over, du gider bruge tid på den slags ...


Du er så kold og hård. :D


Det er den barske sandhed: Han kommer med en kæmpe buket ordflom om, hvor reelle hans sårede følelser er, men inden i buketten er hans diller, og han tager den ilynhurtigt tilbage igen, for han var jo alligevel for såret. Suk hjerte (og boller!), brist ej. :(

Undskyld det lød meget klamt. :-D
12
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith

Tilbage til "Forhold og sex"