Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 22:50

decibell skrev:
Ah, be the bigger (wo)man here...lad ham nu vinde den her...han har så meget andet imod sig. :danse:


Ja, alle de forsømte punktummer fx. De kommer hoppende efter ham om natten imens han mindst venter det.
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 22:51

JessicaD skrev:
ManicNinja skrev:Jeg er imponeret over, du gider bruge tid på den slags ...


Du er så kold og hård. :D


Niks. Bare doven og keder mig nemt i samtaler på dating.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 22:53

Fillie skrev:Han kommer med en kæmpe buket ordflom om, hvor reelle hans sårede følelser er, men inden i buketten er hans diller,


Dagens sjoveste sætning :klap:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 22:53

decibell skrev:
Dirtylittledevil skrev:Lille træls ting. Jeg fik forsøgt frarøvet en afvisning :sur:

Det drejer sig om manden der ikke kan sætte punktummer, som jeg har nævnt tidligere i dag.
Han begyndte at skrive til mig. Flere gange. Til sidst overgav jeg mig, og skrev tak for hans breve, men at jeg allerede skrev med en anden, så jeg ville ønske held og lykke og god weekend.

Hvortil fjolset så svarede, at så måtte han nok desværre blive nødt til at afbryde vores kontakt, for han var altså ikke så glad for at være nr. 2 i rækken, og det håbede han da at jeg kunne forstå og acceptere.

Og nu irriterer det mig grusomt at han tror det er ham som droppede mig :s :-D


Ah, be the bigger (wo)man here...lad ham nu vinde den her...han har så meget andet imod sig. :danse:


Haha - du er helt rigtigt på den! Og jeg burde tænke sådan. Men véd, at hvis det var mig, ville jeg med ret stor sandsynlighed ikke kunne nære mig. En taber, der ikke engang kan sætte punktummer, skal sgu ikke tro, at han er i en position til at have noget valg ift om jeg bliver hans date.

:fløjt:
Senest rettet af ManicNinja 2. jan 2016, 22:59, rettet i alt 1 gang.
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 2. jan 2016, 22:57

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:Han kommer med en kæmpe buket ordflom om, hvor reelle hans sårede følelser er, men inden i buketten er hans diller,


Dagens sjoveste sætning :klap:


Dillerbuket. Og bristende boller. Suk, hvad skal det dog ende med. Jeg får ikke lukket et øje i nat.
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 22:57

JessicaD skrev:
Fillie skrev:
JessicaD skrev:
ManicNinja skrev:Jeg er imponeret over, du gider bruge tid på den slags ...


Du er så kold og hård. :D


Det er den barske sandhed: Han kommer med en kæmpe buket ordflom om, hvor reelle hans sårede følelser er, men inden i buketten er hans diller, og han tager den ilynhurtigt tilbage igen, for han var jo alligevel for såret. Suk hjerte (og boller!), brist ej. :(

Undskyld det lød meget klamt. :-D


:love2:

Men ja, det kan være, at jeg gav ham håb, men omvendt så mistede jeg da lidt af mit. Der er seriøst langt mellem de ordentlige mænd, der kan føre en seriøs og spændende samtale. Uden at blive nasty.


Se på det fra den lyse side: Kun godt, at han hev pikken frem (pun intended), så du kunne trække dig. Ellers kunne I have skrevet i ugevis, og du kunne være blevet lyttende øre til alt hans fis om hans forliste forhold og hans forvirring og blahblahblah, og at det var skønt at være tæt på nogen, der virkelig forstod ham. Og samtidig med at det hele så blev tættere og tættere og intenst og personligt, kunne han så sidde og bræge om, hvorfor han ikke var klar, men hvor dejlig du ellers var og så ud.

Åh. Kan lige høre det. En kæmpestor ildelugtende fis i en hornlygte. Ud og finde nogen, der i det mindste selv ved og tør stå ved, hvad de vil. Så lad dem være kiksede - men konsistens i ord og handling er sgu rart!
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 23:00

Fillie skrev:
JessicaD skrev:
ManicNinja skrev:Jeg er imponeret over, du gider bruge tid på den slags ...


Du er så kold og hård. :D


Det er den barske sandhed: Han kommer med en kæmpe buket ordflom om, hvor reelle hans sårede følelser er, men inden i buketten er hans diller, og han tager den ilynhurtigt tilbage igen, for han var jo alligevel for såret. Suk hjerte (og boller!), brist ej. :(

Undskyld det lød meget klamt. :-D


Er vi ude i noget signaturmateriale her, Fillie? :D
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 23:04

JessicaD skrev:
Det gør jeg så ikke. Som ung teen kunne jeg godt finde på selv at være den, der skrev alt muligt pis om, hvor klam jeg var, bare for at se, om manden stadig blev ved med at skrive, at jeg var fræk. Hahaha. :D Men ja, det er jo smag og behag. ;)


Åh din flørtiflørt :-D
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 23:05

ManicNinja skrev:
Fillie skrev:
JessicaD skrev:
ManicNinja skrev:Jeg er imponeret over, du gider bruge tid på den slags ...


Du er så kold og hård. :D


Det er den barske sandhed: Han kommer med en kæmpe buket ordflom om, hvor reelle hans sårede følelser er, men inden i buketten er hans diller, og han tager den ilynhurtigt tilbage igen, for han var jo alligevel for såret. Suk hjerte (og boller!), brist ej. :(

Undskyld det lød meget klamt. :-D


Er vi ude i noget signaturmateriale her, Fillie? :D


Det kunne det godt være, men jeg er stadig ret knyttet til Frelles gamle glasøje (som bliver til "Harold", når jeg vil skrive det på min telefon?). :lun:

Jeg kan dog heller ikke få billedet af nethinden: Man har fået en buket blomster og er bare glad for og fint tilfreds med det, og når man så har sat den i vasen og spreder stænglerne lidt fra hinanden, så den tager sig bedst muligt ud, finder man en diller midt i det hele. :stoned:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 23:08

Dirtylittledevil skrev:
JessicaD skrev:
Det gør jeg så ikke. Som ung teen kunne jeg godt finde på selv at være den, der skrev alt muligt pis om, hvor klam jeg var, bare for at se, om manden stadig blev ved med at skrive, at jeg var fræk. Hahaha. :D Men ja, det er jo smag og behag. ;)


Åh din flørtiflørt :-D


Jeg kan levende forestille mig, at det har været ufatteligt underholdende - og ikke mindst forvirrende for de stakkels mænd. :lol:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 23:08

Fillie skrev:
ManicNinja skrev:
Fillie skrev:
JessicaD skrev:
ManicNinja skrev:Jeg er imponeret over, du gider bruge tid på den slags ...


Du er så kold og hård. :D


Det er den barske sandhed: Han kommer med en kæmpe buket ordflom om, hvor reelle hans sårede følelser er, men inden i buketten er hans diller, og han tager den ilynhurtigt tilbage igen, for han var jo alligevel for såret. Suk hjerte (og boller!), brist ej. :(

Undskyld det lød meget klamt. :-D


Er vi ude i noget signaturmateriale her, Fillie? :D


Det kunne det godt være, men jeg er stadig ret knyttet til Frelles gamle glasøje (som bliver til "Harold", når jeg vil skrive det på min telefon?). :lun:

Jeg kan dog heller ikke få billedet af nethinden: Man har fået en buket blomster og er bare glad for og fint tilfreds med det, og når man så har sat den i vasen og spreder stænglerne lidt fra hinanden, så den tager sig bedst muligt ud, finder man en diller midt i det hele. :stoned:


Man jager et bæst og fanger et menneske. Man spreder stæng(l)erne og finder en diller.
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 23:10

ManicNinja skrev:
Fillie skrev:
ManicNinja skrev:
Fillie skrev:
JessicaD skrev:
ManicNinja skrev:Jeg er imponeret over, du gider bruge tid på den slags ...


Du er så kold og hård. :D


Det er den barske sandhed: Han kommer med en kæmpe buket ordflom om, hvor reelle hans sårede følelser er, men inden i buketten er hans diller, og han tager den ilynhurtigt tilbage igen, for han var jo alligevel for såret. Suk hjerte (og boller!), brist ej. :(

Undskyld det lød meget klamt. :-D


Er vi ude i noget signaturmateriale her, Fillie? :D


Det kunne det godt være, men jeg er stadig ret knyttet til Frelles gamle glasøje (som bliver til "Harold", når jeg vil skrive det på min telefon?). :lun:

Jeg kan dog heller ikke få billedet af nethinden: Man har fået en buket blomster og er bare glad for og fint tilfreds med det, og når man så har sat den i vasen og spreder stænglerne lidt fra hinanden, så den tager sig bedst muligt ud, finder man en diller midt i det hele. :stoned:


Man jager et bæst og fanger et menneske. Man spreder stæng(l)erne og finder en diller.


Stående ovationer! :klap: :lol:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 23:16

Fillie skrev:Stående ovationer! :klap: :lol:


Thank you, thank you - I'll be here all week! :cool2: :afro:

(Hvorfor har vi egentlig ingen kæk smiley, der ryger? Og hvorfor har jeg ikke tænkt på det før nu - er åbenbart kæk for sjældent).
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 23:20

ManicNinja skrev:
Fillie skrev:Stående ovationer! :klap: :lol:


Thank you, thank you - I'll be here all week! :cool2: :afro:

(Hvorfor har vi egentlig ingen kæk smiley, der ryger? Og hvorfor har jeg ikke tænkt på det før nu - er åbenbart kæk for sjældent).


Jeg fandt denne her, da jeg forleden atter dyrkede min lidt bizarre hobby, hvor jeg læser om folks oplevelser med at indtage psykedeliske stoffer ("triprapporter" for de indviede). :stoned: Den ser ret kæk ud og ryger da også - men det er nok fjolletobak. :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf avdotja » 2. jan 2016, 23:21

ManicNinja skrev:Hvis ikke han er typen, der ligefrem blokerer èn, så kunne jeg sagtens være barnlig nok til at skrive: "Man kan ikke afbryde noget, der allerede er afbrudt".

Jep, så voksen er jeg så. :ninja: :genert:

Dumt - du ender bare som et indlæg i en datingtråd på nettet hvor folk morer sig over dem der ikke kan håndtere en afvisning og derfor insisterer på at få det sidste ord med en plat "som om jeg gad dig"-bemærkning. :D

Synes faktisk at han håndterer det fint (og meget bedre end jeg ville have forventet ud fra hans oprindelige tekster!); hvis han ikke har været sikker på at hvordan Dirtylittledevils besked skulle forstås, får han lukket den pænt ned uden hverken at strudse eller være grov over for nogen. Selv hvis han forstod den manglende interesse allerede ved første svar, er det da en meget uskyldig "redden ansigt" hvor han holder den på egen banehalvdel.

Men kan sagtens forstå frustrationen; det må svare til når man, af ren og skær medlidenhed, smiler venligt og siger pænt hej til ham den grimme ved siden af en i baren, hvorefter han svarer tilbage med et "jeg har altså en kæreste" :s
11

Tilbage til "Forhold og sex"