Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 3. jan 2016, 17:57

Har lige opdaget min "uønsket post"-mappe (DLD, hvorfor har du ikke sagt, der var sådan en?!) og der er vist en, der kædesender.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 3. jan 2016, 18:00

Puffi skrev:Har lige opdaget min "uønsket post"-mappe (DLD, hvorfor har du ikke sagt, der var sådan en?!) og der er vist en, der kædesender.


"Hvad skal jeg skrive for at få kvindernes opmærsomhed? Hmmm. Jeg skriver sgu Glædelig god aften - OG at jeg bukker for dem. SHit. Det går lige i trusserne! Hvis der er noget, damer gerne vil, så er det, at man bukker for dem..."
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. jan 2016, 18:02

Puffi skrev:Jeg burde bare have vidst at 5 år yngre ikke var nok, næ nej, halvering, det er vejen frem! Go go, umyndige mænd! :pompom:


Husk der er også uønsket flirts og uønsket interesse derinde :deer:
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 3. jan 2016, 18:04

Dirtylittledevil skrev:
Husk der er også uønsket flirts og uønsket interesse derinde :deer:


Min eneste flirt er fra dig :-D
2
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 3. jan 2016, 18:05

Viskelæder skrev:
Puffi skrev:Har lige opdaget min "uønsket post"-mappe (DLD, hvorfor har du ikke sagt, der var sådan en?!) og der er vist en, der kædesender.


"Hvad skal jeg skrive for at få kvindernes opmærsomhed? Hmmm. Jeg skriver sgu Glædelig god aften - OG at jeg bukker for dem. SHit. Det går lige i trusserne! Hvis der er noget, damer gerne vil, så er det, at man bukker for dem..."


Billede
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. jan 2016, 18:06

Nå, jeg opdagede så også lige et brev i den uønskede mappe... fra en gammel mand med et stort stykke kage stikkende ind/ud af munden
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15361
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25711

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Delfin » 3. jan 2016, 18:07

JessicaD skrev:"jeg har selvfølgelig lyst til at møde dig, men jeg må også stå lidt fast ved mine beslutninger om at vente lidt med at kaste mig ud i dates førend jeg er lidt mere klar. Du har dog givet mig meget stor lyst til at prøve igen og mod på, at det nok skal kunne lade sig gøre at finde en parnter, der virkelig beriger ens liv, og som man selv kan få til at blomstre."

Godt så! :D Han er bare den klassiske fucked up mand, der lige er blevet forladt og på den ene side bare higer efter en ny kvinde til at erstatte den gamle, og samtidig er alt for forvirret til nogen sinde at ville kunne få det til at fungere. Det er han så heldigvis selv klar over og havde advaret mig på forhånd i det første brev. :D



Hvad laver man overhovedet på en datingside, hvis man ikke er klar til at date :forvirret:
5
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 3. jan 2016, 18:08

Se bort fra min sidste post, jeg havde et af de her copy-paste uheld, så det gav ikke meget mening.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. jan 2016, 18:13

Jeg kom forresten i tanke om en jeg mødte fra en datingside som nejede hver gang vi sås. Ikke sådan voldsomt som overfor en dronning, men bare lige et koket kniks med knæene, jeg tror det var ubevidst, jeg spurgte ikke ind til det.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 3. jan 2016, 18:21

Dirtylittledevil skrev:Jeg kom forresten i tanke om en jeg mødte fra en datingside som nejede hver gang vi sås. Ikke sådan voldsomt som overfor en dronning, men bare lige et koket kniks med knæene, jeg tror det var ubevidst, jeg spurgte ikke ind til det.


Tjah, men man skal jo skille sig ud, så neje, hvorfor egentlig ikke?
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. jan 2016, 18:29

eks-Maupassant skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg kom forresten i tanke om en jeg mødte fra en datingside som nejede hver gang vi sås. Ikke sådan voldsomt som overfor en dronning, men bare lige et koket kniks med knæene, jeg tror det var ubevidst, jeg spurgte ikke ind til det.


Tjah, men man skal jo skille sig ud, så neje, hvorfor egentlig ikke?


Jeg fandt det bare sært og alt for feminint :lol: men det var åbenbart hans signatur move :-D
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 3. jan 2016, 18:34

Han er selv en bil - godt forsøgt, meeeeen.

Til gengæld er det faktisk ret morsomt med søger-delen :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 3. jan 2016, 18:51

Puffi skrev:Han er selv en bil - godt forsøgt, meeeeen.

Til gengæld er det faktisk ret morsomt med søger-delen :lol:


Haha ja, søger-delen er go humor :D
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 3. jan 2016, 20:29

Delfin skrev:
JessicaD skrev:"jeg har selvfølgelig lyst til at møde dig, men jeg må også stå lidt fast ved mine beslutninger om at vente lidt med at kaste mig ud i dates førend jeg er lidt mere klar. Du har dog givet mig meget stor lyst til at prøve igen og mod på, at det nok skal kunne lade sig gøre at finde en parnter, der virkelig beriger ens liv, og som man selv kan få til at blomstre."

Godt så! :D Han er bare den klassiske fucked up mand, der lige er blevet forladt og på den ene side bare higer efter en ny kvinde til at erstatte den gamle, og samtidig er alt for forvirret til nogen sinde at ville kunne få det til at fungere. Det er han så heldigvis selv klar over og havde advaret mig på forhånd i det første brev. :D



Hvad laver man overhovedet på en datingside, hvis man ikke er klar til at date :forvirret:


Det er nemlig lige præcis dét, Delfin - bemærk også at han er nødt til at stå LIDT fast på sine beslutninger ... :stoned:

Alt bekræfter mit første indtryk af en mand, hvor der ingen overensstemmelse er mellem ord og handling. Men okay. Mange kvinder elsker også at pine sig selv med at bruge bunker af energi på at tolke på, hvad manden egentlig mener - og indser aldrig at det ikke er dem, der er dårlige gættere, men sådan en som ham, der er dårlig til selv at mærke og tage ansvar for, hvad han vil. Så for dem er han da guf! :D

Suk ... :træt:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 3. jan 2016, 20:40

Dikus skrev:Nu er i altså snart nødt til at beskrive sex gennem årtierne :D Jeg kan næsten ikke magte min nysgerrighed :blush:


Virkelig? Tænk jeg magter fint min (læs: Den er ikke-eksisterende). Har det sådan set ret fint med ikke at høre om tissekoner og numsehullers behåringsgrad gennem tiderne ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"