Hvad skal du have på nytårsaften

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf Anilara » 29. dec 2015, 21:06

Ted Baker :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf FrøkenM » 29. dec 2015, 21:11

Anilara skrev:Ted Baker :)


Har du evt. et link så man kan lure :love2:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8192

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf Anilara » 29. dec 2015, 21:22

FrøkenM skrev:
Anilara skrev:Ted Baker :)


Har du evt. et link så man kan lure :love2:

Jeg købte min på Ted Bakers hjemmeside for 4 måneder siden. Nu kan jeg kun finde den i farven "cream" derinde. Der er den også på Asos. Men du kan prøve at holde øje med om den skulle komme igen på forskellige sider. Den hedder Laavia. Har også set den i hvid og mintgrøn på zalando engang. :)
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf FrøkenM » 29. dec 2015, 21:25

Anilara skrev:
FrøkenM skrev:
Anilara skrev:Ted Baker :)


Har du evt. et link så man kan lure :love2:

Jeg købte min på Ted Bakers hjemmeside for 4 måneder siden. Nu kan jeg kun finde den i farven "cream" derinde. Der er den også på Asos. Men du kan prøve at holde øje med om den skulle komme igen på forskellige sider. Den hedder Laavia. Har også set den i hvid og mintgrøn på zalando engang. :)

Tak, det prøver jeg :)
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf didas » 29. dec 2015, 22:54

Jeg er inde i en "tyk" periode, hvor jeg bare synes, at alle mine go-to kjoler sidder dumt/for stramt/forkert osv. :wacko:

Så jeg har rodet skabet igennem og er faldet over denne gamle perle/pailletbesatte sag, og har smækket et bælte om, så den ikke er helt så oversize. Jeg er stadig i tænkeboks... :gruble:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf didas » 30. dec 2015, 17:01

didas skrev:Jeg er inde i en "tyk" periode, hvor jeg bare synes, at alle mine go-to kjoler sidder dumt/for stramt/forkert osv. :wacko:

Så jeg har rodet skabet igennem og er faldet over denne gamle perle/pailletbesatte sag, og har smækket et bælte om, så den ikke er helt så oversize. Jeg er stadig i tænkeboks... :gruble:


Edit: Jeg er gået i den anden grøft og hopper i leopard maxikjole, for hvornår har man ellers lige mulighed for at gøre det? :-D

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf Whoosh » 30. dec 2015, 17:38

Didas, havde du ikke købt en helt fantastisk, rød kjole?
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf didas » 30. dec 2015, 17:40

Whoosh skrev:Didas, havde du ikke købt en helt fantastisk, rød kjole?


Jo det havde jeg nemlig og den havde været perfekt til stor nytårsfest, men det bliver bare en rolig aften med 5-6 gæster, så jeg tror, jeg ville være frygtelig overdressed :lol: Men så har jeg den til næste nytår evt.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
ulviforklæder
Indlæg: 93
Tilmeldt: 30. dec 2015, 17:05
Kort karma: 14
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 86

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf ulviforklæder » 30. dec 2015, 17:56

Jeg regner med at tage denne fra LadyVLondon på og så med strømpebukser og sorte pumps fra Tamaris - tænker at gå "modern pinup" :)
Jeg skal ud og spise med kæresten, og bagefter tager vi til privatfest hos nogle venner, så det skal ikke være alt for formelt, men det skal dog passe til de lidt formelle omgivelser, vi skal spise i :)

Kan man måske godt tage røde pumps på til kjolen, hvis man nu også tager en sort/rød/hvid taske med? :gruble:

AW15PHOEBEwinterbutterfly_A (Mobile).jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf LaScrooge » 30. dec 2015, 18:10

^Det synes jeg sagtens du kan. Nice kjole! :gogo:

Jeg har købt en kjole fra Topshop, skal have strømpebukser med søm på bagsiden til og nok disse ørenringe:

Billede
Billede
Billede
5
And we both know: I will be delicious
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf avdotja » 2. jan 2016, 21:07

ulviforklæder skrev:Jeg regner med at tage denne fra LadyVLondon på og så med strømpebukser og sorte pumps fra Tamaris - tænker at gå "modern pinup" :)
Jeg skal ud og spise med kæresten, og bagefter tager vi til privatfest hos nogle venner, så det skal ikke være alt for formelt, men det skal dog passe til de lidt formelle omgivelser, vi skal spise i :)

Kan man måske godt tage røde pumps på til kjolen, hvis man nu også tager en sort/rød/hvid taske med? :gruble:

AW15PHOEBEwinterbutterfly_A (Mobile).jpg

Den er flot, faktisk blev jeg så inspireret at jeg nu er i gang med selv at bestille :lol:

Må jeg spørge om noget angående størrelsen? For uheldigvis passer min bryst/talje ratio ikke rigtig med deres :sur: Jeg er åbenbart en str 10 i taljen og en str 12 om brystet (ironisk nok, mine små bryster taget i betragtning) - ville du gå efter en der passede i taljen eller omkring brystet (umiddelbart tænker jeg taljen, da den jo skal sidde til, men 3% elastik er måske for lidt hvis der i forvejen mangler 4 cm omkring brystet...
0
Brugeravatar
ulviforklæder
Indlæg: 93
Tilmeldt: 30. dec 2015, 17:05
Kort karma: 14
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 86

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf ulviforklæder » 2. jan 2016, 21:17

avdotja skrev:Den er flot, faktisk blev jeg så inspireret at jeg nu er i gang med selv at bestille :lol:

Må jeg spørge om noget angående størrelsen? For uheldigvis passer min bryst/talje ratio ikke rigtig med deres :sur: Jeg er åbenbart en str 10 i taljen og en str 12 om brystet (ironisk nok, mine små bryster taget i betragtning) - ville du gå efter en der passede i taljen eller omkring brystet (umiddelbart tænker jeg taljen, da den jo skal sidde til, men 3% elastik er måske for lidt hvis der i forvejen mangler 4 cm omkring brystet...


Der er ikke meget elastik i, og jeg synes, den er ret "tight" om barmen, så jeg ville nok gå efter brystmålet :gruble:
Men samtidigt vil jeg sige, at den er meget tts, så måske kan du bare gå efter din normale størrelse? :)

(Jeg ved ikke, hvor meget det svar hjalp dig... :genert: )
0
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf avdotja » 2. jan 2016, 21:52

Hmm nej, det er ikke let :gruble: Jeg tror jeg tager den størrelse med den mindste forskel og så må vi se :) tak for hjælpen (eller hvad man nu skal kalde det :D)
1
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf didas » 3. jan 2016, 16:04

ulviforklæder skrev:Jeg regner med at tage denne fra LadyVLondon på og så med strømpebukser og sorte pumps fra Tamaris - tænker at gå "modern pinup" :)
Jeg skal ud og spise med kæresten, og bagefter tager vi til privatfest hos nogle venner, så det skal ikke være alt for formelt, men det skal dog passe til de lidt formelle omgivelser, vi skal spise i :)

Kan man måske godt tage røde pumps på til kjolen, hvis man nu også tager en sort/rød/hvid taske med? :gruble:

AW15PHOEBEwinterbutterfly_A (Mobile).jpg


Jeg har luret lidt på deres side og de har virkelig mange fine ting, så jeg ville lige høre dig, om deres kjoler er små i størrelsen eller normale? Jeg prøvede nemlig at taste mål ind i deres størrelsesskema og der er jeg 2 størrelser større, end jeg normalt bruger, og det er jo en ret stor forskel.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
ulviforklæder
Indlæg: 93
Tilmeldt: 30. dec 2015, 17:05
Kort karma: 14
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 86

Re: Hvad skal du have på nytårsaften

Indlægaf ulviforklæder » 4. jan 2016, 08:44

didas skrev:
ulviforklæder skrev:Jeg regner med at tage denne fra LadyVLondon på og så med strømpebukser og sorte pumps fra Tamaris - tænker at gå "modern pinup" :)
Jeg skal ud og spise med kæresten, og bagefter tager vi til privatfest hos nogle venner, så det skal ikke være alt for formelt, men det skal dog passe til de lidt formelle omgivelser, vi skal spise i :)

Kan man måske godt tage røde pumps på til kjolen, hvis man nu også tager en sort/rød/hvid taske med? :gruble:

AW15PHOEBEwinterbutterfly_A (Mobile).jpg


Jeg har luret lidt på deres side og de har virkelig mange fine ting, så jeg ville lige høre dig, om deres kjoler er små i størrelsen eller normale? Jeg prøvede nemlig at taste mål ind i deres størrelsesskema og der er jeg 2 størrelser større, end jeg normalt bruger, og det er jo en ret stor forskel.


Jeg synes, de er lige til den stramme side, men det kommer jo også an på, hvilken stil man kører :) Hvis man som jeg kører lidt pinup-inspireret stil, så skal det helst sidde lidt tæt, men hvis ikke, så ville jeg nok tage en eller to størrelser større.
1

Tilbage til "Mode"