Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf hotlips » 4. jan 2016, 09:22

hotlips skrev:Jeg synes normalt det er hyggeligt at ha min onkel som post bud...Men det er knap så fedt når man får brev fra onkologisk og man ikke har sagt noget til familien.

Øv,nu er han bekymret, det var ikke meningen.


Argh, det kom så også sammen med breve fra ikke mindre end 3 forskellige røntgen og scanningsafdelinger og klinikker.

Fuck fuck fuck fuck.

Jeg har ladet dem ligge i postkassen, jeg henter dem og læser dem når jeg står op fra min hviletid kl 14,jeg er nødt til at ha lidt ro min ryg er ved at gøre mig tosset, julen koster altid for mange kræfter.

Så nu vil jeg skubbe det ud af mit hoved indtil da og hidse mig op over DR Phil,jeg er nødt til at trække vejret lidt.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 4. jan 2016, 09:29

polavyk skrev:SNOT! Jeg har ikke været rask siden juleaften; jeg har haft varierende symptomer i genren forkølelse/virus, og i dag er det så snot. Det er ved at være irriterende at være syg.


Jeg har det også. Så irriterende! Men jeg kender flere der har kæmpet med det i mange uger, så jeg var lidt forberedt på, at det nok ville tage tid.
Men altså *GRRRRR* :sur:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 4. jan 2016, 09:59

Sygdom. Mødte kl 8.45 og er nu på vej hjem igen :rulle:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20992

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 4. jan 2016, 10:29

At jeg skulle have været til samtale kl 10:45 men de har hevet 2 andre ind først??? Gad vide om jeg har fået er forkert tidspunkt tilsendt?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 4. jan 2016, 10:56

Jeg skal læse til eksamen men min krop kan kun holde frem til frokost, så er jeg så udkørt at jeg er nødt til at hvile og så får jeg dårlig samvittighed over ikke at læse :stoned:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf sigge » 4. jan 2016, 10:59

2SHY skrev:At jeg skulle have været til samtale kl 10:45 men de har hevet 2 andre ind først??? Gad vide om jeg har fået er forkert tidspunkt tilsendt?


Det må man da næsten håbe, ellers er det da ekstremt uprofessionelt. Altså det er det selvfølgelig også at komme til at sende et forkert tidspunkt, men det er ligesom mere "menneskeligt". Jeg håber, du snart kommer ind, så du ikke skal sidde og vente i uvished alt for længe endnu. Og så pøj pøj med det. Krydser fingre for dig.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 4. jan 2016, 11:01

2SHY skrev:At jeg skulle have været til samtale kl 10:45 men de har hevet 2 andre ind først??? Gad vide om jeg har fået er forkert tidspunkt tilsendt?
Jeg har før prøvet at være kaldt til samtale hvor man havde kaldt yderligt 3 mere ind til samme tidspunkt fordi man regnede med at nogle ville udeblive
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15617
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20992

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 4. jan 2016, 12:18

Thestral skrev:
2SHY skrev:At jeg skulle have været til samtale kl 10:45 men de har hevet 2 andre ind først??? Gad vide om jeg har fået er forkert tidspunkt tilsendt?
Jeg har før prøvet at være kaldt til samtale hvor man havde kaldt yderligt 3 mere ind til samme tidspunkt fordi man regnede med at nogle ville udeblive

What? :ticks: Så beder man da om en bekræftelse på at folk vil komme i stedet for at booke flere ind?

Anyway så kom jeg da ind kl 11:45. Jeg tror nu ikke jeg får det men nu må vi se
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fillie » 4. jan 2016, 14:06

Jeg fik skrevet et trist indlæg i "Del noget med Debatten"-tråden, men jeg synes egentlig, ulyksaligheder bør holdes her, hvis man da ikke opretter en separat tråd, så man ikke får gjort alle andre deprimerede. :genert:

Jeg vil gerne sige en ting mere, for jeg er simpelthen så ked af det lige nu: Som jeg skrev i den anden tråd, er dette min første hverdag som arbejdsløs, da jeg i min opsigelsesperiode er blevet fritstillet, og det synes jeg faktisk er rigtig, rigtig svært at tackle. Siden jeg modtog opsigelsen med posten for en uge siden, har min mand været hos mig hele tiden, da han har haft fri, men nu er hverdagen jo begyndt igen, og jeg er alene hele dagen. Det føles usigeligt tomt, og min stress er blusset op på fuld styrke, som den var, da jeg blev sygemeldt. Jeg kan slet ikke overskue den tid, der ligger foran mig med fagforening, jobcenter og hvad der ellers kan være.

Jeg ved, jeg kommer igennem det her. Mange har det meget værre end mig. Men lige nu er det bare rigtig svært at sidde her alene og skulle sige farvel til forestillingen om en fremtid, hvor jeg altid skulle lave det, jeg hidtil har gjort, og forsørge at begribe, at noget andet skal træde i stedet. Otte år er lang tid, og jeg er nok stadig lidt i granatchok over begrundelsen for afskedigelsen, som var decideret modbydelig.

Suk :(
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 4. jan 2016, 14:19

ShuruQ skrev:Min kun 23 år gamle veninde der var under mistanke for lymfekræft blev scannet i dag. Kun 5 timer senere ringede de at de havde fundet noget men præcis hvad kunne de ikke sige endnu.

Så hun har lige været og er naturligvis helt slået ud. Og det er jeg faktisk også. Lille skat for fanden :trist:.


Hvorfor ringer de og fortæller sådan noget? Jeg troede, man kom ind til en samtale og der fik besked.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Spjaerten » 4. jan 2016, 15:25

Mandag, pis koldt og irriterende arbejdsdag.

Krydr det så lige med at jeg skal på sukker pg gluten afvænning. Thank god ingen skal være i nærheden af mig resten af dagen!
0
Tryk på * :slem:
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 4. jan 2016, 16:04

Jeg kunne ikke falde i søvn i går aftes, men lå og legede grillkylling indtil klokken var hvadfandenvedjeg :cuss: Så første arbejdsdag i det nye år måtte klares på knap 3 timers søvn, hvilket sikkert for nogle mennesker er nok, men for sådan et sovesvin som mig...NOT :(
Nu sidder jeg i sofaen med en kop te og tør fandme næsten ikke engang blinke af angst for at falde i søvn og dermed få endnu en lortenat :nej:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 4. jan 2016, 16:17

Sovesvin :love:

Jeg kender det Pityt. Hold ud! :kys:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 4. jan 2016, 16:23

Pityt skrev:Jeg kunne ikke falde i søvn i går aftes, men lå og legede grillkylling indtil klokken var hvadfandenvedjeg :cuss: Så første arbejdsdag i det nye år måtte klares på knap 3 timers søvn, hvilket sikkert for nogle mennesker er nok, men for sådan et sovesvin som mig...NOT :(
Nu sidder jeg i sofaen med en kop te og tør fandme næsten ikke engang blinke af angst for at falde i søvn og dermed få endnu en lortenat :nej:


Lad være med at sidde stille, det hjælper ikke. Har du ikke et skab der trænger til at blive ryddet op i?
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Puffi » 4. jan 2016, 17:48

At min venindes mand har fået sin arm i klemme i en maskine :( Den er ikke brækket, men lige nu sidder han og venter på at få en stue så han højst sandsynligt kan komme under kniven. Hun spillede så tapper da jeg snakkede med hende, men jeg kunne tydeligt høre tristheden og bekymringen inde bagved. Ville sådan ønske, jeg kunne gøre noget
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Generelt"