Voksbehandling i Aalborg - anbefalinger?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
RødeMor
Indlæg: 25
Tilmeldt: 16. aug 2015, 18:45
Kort karma: 9
Likede indlæg: 60

Voksbehandling i Aalborg - anbefalinger?

Indlægaf RødeMor » 26. aug 2015, 17:25

Jeg er højgravid og kan hverken se eller nå til at få barberet ben og bikinilinje(især det sidste er et problem!)

For 5-6 år siden tog jeg mod til mig og fik lavet en brazilian (hedder det ikke det, der hvor de tager hele skidtet?) i en salon i Aarhus. Uheldigvis røg det meste af huden i skridtet sammen med hårene. S M E R T E!
Om det var salonen/behandleren/voksen eller hvad fanden det var ved jeg ikke. Men nu tænker jeg altså at forsøge igen, jeg vil bare gerne være sikker på at det er et godt sted jeg tager hen denne gang :genert:
Anbefalinger (eller advarsler) modtages med kyshånd :kys:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Voksbehandling i Aalborg - anbefalinger?

Indlægaf Fru Sunshine » 26. aug 2015, 19:18

Harmonie Spa er generelt et godt sted.

Jeg er dog aldrig blevet vokset (nogen steder overhovedet), men alt andet jeg har prøvet derinde, har været virkelig godt.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Voksbehandling i Aalborg - anbefalinger?

Indlægaf Karkluden » 27. aug 2015, 12:52

Dem nede i nærheden af, hvor vi/J bor skulle være gode. På Færø Plads.

Men derudover skulle den private kosmetologskole i østerågade være (beauty and style college) også være gode. Bare google eller find dem på FB. Jeg fik jo ordnet bryn og vipper der + lidt ansigtsbehandling, og det var rigtig godt. En dame fik vokset ben, mens jeg var der, og hun var meget tilfreds, og de har billige priser, fordi det er elever, der bliver overvåget af undervisere. Jeg kunne klart godt finde på at komme der og få fikset en hollywood af og til, mens vi bor i Aa.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Voksbehandling i Aalborg - anbefalinger?

Indlægaf milisa » 17. sep 2015, 07:26

HA, jeg bidrager lige til total forvirring, for jeg er vildt uenig med både sunshince og karkluden! :-D Harmonie spa har vokset mig to gange, begge gange ekstremt sjusket. To gange har jeg fået lavet velværebehandlinger derinde - den ene gang lå jeg i 20 minutter og skulle meditere... Fanme ikke det, jeg troede, jeg betalte for, da jeg bad om 70 minutters massage! Anden gang kom jeg ud med 3 åbne sår i ansigtet, fordi der skulle laves dybderens, og så skulle hun lige kratte det hele ud.... :8: Så jeg sætter aldrig mene ben der igen, om jeg så blev betalt for det!

Kosmetologskolen er søde og rare, men der er beskidt og ærlig talt lidt småklamt. Der var en gang, hvor man blev kontrolleret af en underviser, men det gør de ikke længere, hvilket medfører særdeles varierende behandlinger. Dernæst gør det jo noget kun mere ondt end andre steder - muligvis fordi det jo ER studerende, som lige skal lære teknikkerne, men jeg vil nu også mene, at de simpelthen ikke har lært tricksne endnu (strække huden ud, hurtig berøring efter rykket, osv). Men igen, kan være ok, hvis pengene er små. Har dog én gang fået lavet en brazilian derinde og det gør jeg ALDRIG igen. Eleven sagde direkte, at der ikke var mange, der fik det gjort, så de fik aldrig øvet sig. Super....! Hun gjorde sit yderste og var så omhyggelig, men det er den eneste gang, hvor jeg har været nødt til at sige stop, det gjorde simpelthen for ondt. Men kan godt finde på at bruge dem til axil, ben eller bryn, hvis nu pengene ikke er de vilde, eller hvis jeg har brug for en her-og-nu tid - der er næsten altid ledige tider samme dag eller dagen efter.

Til gengæld vil jeg varmt anbefale House of Wellness eller måske endnu bedre Daniella og Marianne i hasseris skin lounge, to udbrydere fra h-o-w. Begge steder bruger sukker i stedet for voks, hvilket min hud har haft MEGET bedre af. Derudover er det noget mere effektivt og meget mere skånsomt end voks. Hårene kan i øvrigt nøjes med kun at være en 2-3 mm lange.

Hvis det SKAL være voks, så er Sonshine fantastik! Desværre er hun bare så fantastisk, at det er umuligt at få tid! Men hun er dygtig og grundig og helt utrolig sød.
0
Tally-ho
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Voksbehandling i Aalborg - anbefalinger?

Indlægaf Karkluden » 19. sep 2015, 16:51

Det var så House of Wellness der gav mig den sygeste infektion i huden, så dem vil jeg klart fraråde :lol: Måske skal man bare lade være med den slags?
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Skønhed"