Hvordan sover i sammen?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9017
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Purple Haze » 5. jan 2016, 05:59

Lige et praktisk spørgsmål.

Hvordan sover i sammen?
Er især nysgerrig på hvordan i gør hvis i sover tæt sammen.

Har fået en ny kæreste, og det er langt hen af vejen fantastisk at ligge helt tæt hele natten. Er faktisk blevet helt afhængig af den der varme svedige og klistrede fornemmelse, som jeg før aldrig har brudt mig om. Det der gør at det lyder lidt som om at hive velcro fra hinanden, når vi bevæger os væk fra hinanden.

Det meste af tiden er jeg "store ske", men efter et par timer vågner jeg som regel fordi min arm gør ondt. Plejer at strække den ud og ligge hovedet på den. Og hvis jeg ignorere det/den af en eller anden grund ikke gør ondt, så får jeg ondt i ryggen :mellow:
Der hjælper lidt hvis jeg så svinger benet op over ham også, men det er heller ikke rigtig holdbart....

Han er et hoved højere end mig, min skulder passer lige ind i hans armhule når vi står op. Så kan ikke rigtig strække min arm ud under hans hals/hoved.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Thestral » 5. jan 2016, 06:12

Vi sover tæt med en dyne imellem os om vinteren og uden dyne om sommeren. Jeg har som regel min arm om min kæreste men mest af praktiske årsager. Han snorker når han holder om mig :genert: men ikke når jeg holder om ham, så på den måde får vi begge sovet. Den arm der vender ned mod sengen ligger som regel imellem os, stikker lidt op ved min mave da jeg får ondt i ryg, nakke og skulder hvis den skal ligge over mit hoved eller under hans hoved.
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Annione » 5. jan 2016, 06:50

Jeg sover i min side af sengen - han sover i hans side. Jeg bliver sur hvis han prøver at putte med mig, når jeg sover :genert: Jeg har endda sparket ham en gang, bare lige for at markere, at "det der gider jeg fammer ikke" :blush:

Nogle gange, så fortæller han alligevel, at han har ligget og krammet mig. Må gå ud fra, at jeg i så fald har været noget nær bevidstløs - men altså, jeg kan også sove virkelig tungt :lol:

Dog putter jeg meget gerne i vågen tilstand. Både før og efter vi har sovet.
8
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Mi55y » 5. jan 2016, 07:16

Vi ligger altid og putter, før vi skal sove. Nogle gange falder vi i søvn sådan, men så vågner vi altid og får os viklet ud af hinanden i løbet af natten... For det er sgu da ikke normalt at kunne sove og sove godt en hel nat i en eller anden form for kluddemor-stilling!? Jeg kan i hvert fald under inden omstændigheder ligge sådan en hel nat... Det kan min krop slet ikke holde til. Jeg har brug for at skifte stilling, strække lænd og ben i løbet af natten. Undtagelsen er nok, hvis jeg er den lille ske... Det kan til nød gå...
3
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8191

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Anilara » 5. jan 2016, 07:27

Jeg sover med ryggen til ham. :D Synes ikke der er noget værre, end hvis jeg bliver holdt om eller rørt om natten. Jeg skal have mit space, ellers får jeg ingen søvn.
Vi kan godt putte lidt inden, men når jeg skal sove, skal han ligge på sin halvdel :lol:
2
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf FrøkenM » 5. jan 2016, 09:00

Jeg så helst at vi sov i hver vores side af sengen - altid uden undtagelse. Jeg sover VIRKELIG elendigt hvis vi skal putte mens vi sover, mens kæresten synes, det er mega hyggeligt. Som regel sover vi derfor i hver vores del af sengen og gerne med en pude mellem os så der er pude hvis en af os alligevel foretrækker at putte tæt :)


Elsker at putte :lun: men når jeg sover, så sover jeg og har brug for mit space i min side af sengen!
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Hunkat » 5. jan 2016, 09:03

Jeg elsker at putte men jeg kan meget sjældent sove sådan. Så enten sove vi i hver sin side af sengen eller også sover vi ryg mod ryg, det giver en nærhed men uden følelsesløse lemmer eller at jeg savler på ham i søvne :blush:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf girl_beat » 5. jan 2016, 09:08

Vi har altid sovet under samme dyne (ja, enkeltdyne, det kan man sagtens :D), så vi ligger altid filtret ind i hinanden. Oftest i ske :love:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Fru Sunshine » 5. jan 2016, 09:19

Vi putter gerne i ske, inden vi sover. Hvem der er storeske afhænger af, hvem der fryser mest (som regel mig).

Men vi plejer at vikle os ud, når vi så sover.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Madam Pomfrey » 5. jan 2016, 09:19

vi sover i hver vores side af sengen, en sjælden gang imellem ligger vi tæt.
Ingen af os kan rigtig holde ud at ligge tæt, min mand er alt for varm og begynder at svede.
Indimellem holder vi i hånd, eller har en hånd på hinandens arm.

Skal jeg ligge i ske med nogen så er det småfolket :D men de er dælme også gode at putte med, og dele dyne med :lun:
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Alphilia » 5. jan 2016, 09:36

Vi sover også "hver for sig". Det sker - sjældent- at vi falder i søvn mens vi ligger i ske, men ellers ruller vi pænt væk fra hinanden inden vi falder i søvn
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf girl_beat » 5. jan 2016, 09:48

Dikus skrev:Han falder i søvn med mig som lille ske. Så lister jeg mig væk fra ham for at kunne falde i søvn. Han reagerer umiddelbart ved at nøjes med at nusse mit hår i søvne. Det er ok, og så falder jeg i søvn. Efter lidt tid jager han mig for at være store ske igen. Og scenariet fortsætter i det uendelige.

Han sover tungt og aner det ikke... Så vi begynder HELT ovre i hans side af sengen. Og når jeg vågner om morgenen, så ligger vi HELT ovre i min side af sengen. Enkelte gange så meget, så jeg nær er faldet ud af sengen :blush:

Hæ - hos os er det omvendt. Nogle nætter må jeg trække kæresten væk fra hans side af sengekanten flere gange, fordi han er ved at falde ud... Men jeg jagter ham fortsat for at ligge tæt :devil:
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Siamo
Indlæg: 97
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:06
Kort karma: 4
Likede indlæg: 82

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Siamo » 5. jan 2016, 09:55

Min kæreste SKAL have sin hud mod min når han sover, seriøst så kravler han efter mig i søvne hvis jeg har vendt mig eller lignende. Ligger vi i ske, så er han typisk "store ske" fordi han er 20 cm højere end mig. Ellers falder jeg i søvn med hovedet i hans armhule eller på hans skulder. Og vågner typisk ved at han ligger og krammer mig i søvne.

Skal nævne at vi stadig er nye kærester, haha!
2
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Karkluden » 5. jan 2016, 10:18

vi rører altid ved hinanden. Nogle gange ligger vi filtret ind i hinanden, nogle gange i ske, nogle gange på hans arm, andre gange holder vi i hånd. Sådan har det været alle knapt 4 år.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9017
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Purple Haze » 5. jan 2016, 10:23

girl_beat skrev:Vi har altid sovet under samme dyne (ja, enkeltdyne, det kan man sagtens :D), så vi ligger altid filtret ind i hinanden. Oftest i ske :love:


Hvor gør i af armene?
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"