Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 3. jan 2016, 22:42

ManicNinja skrev:
Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:
ManicNinja skrev:^^ Måske dumt spørgsmål - men hvorfor det, Plante?


Hvorfor jeg ikke kan gengælde interessen, eller hvorfor det går mig på? :)


Det sidste :)


For det første, fordi jeg hader at afvise. For det andet, fordi jeg tænker, at der er noget galt med mig, når jeg ikke kan falde for helt almindelige, rare mænd.



Dét ved du forhåbentligt godt ikke er sandt ... Der ville snarere være noget galt med dig, hvis du kunne falde for dem alle sammen. :)


Selvfølgelig :) men derfor kan det jo stadig godt ærgre mig, at jeg har svært ved at finde nogen interessant :)
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 3. jan 2016, 22:44

Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:
ManicNinja skrev:^^ Måske dumt spørgsmål - men hvorfor det, Plante?


Hvorfor jeg ikke kan gengælde interessen, eller hvorfor det går mig på? :)


Det sidste :)


For det første, fordi jeg hader at afvise. For det andet, fordi jeg tænker, at der er noget galt med mig, når jeg ikke kan falde for helt almindelige, rare mænd.



Dét ved du forhåbentligt godt ikke er sandt ... Der ville snarere være noget galt med dig, hvis du kunne falde for dem alle sammen. :)


Selvfølgelig :) men derfor kan det jo stadig godt ærgre mig, at jeg har svært ved at finde nogen interessant :)


Synes helt klart, det er bedre, at du ærgrer dig, end at du overvejer, om der er noget "galt" med dig!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 4. jan 2016, 09:23

In_your_eyes skrev:Jeg er så træt af mænd med store armbevægelser og at jeg hopper i med begge ben, hver gang :(
Har nu mødt to stk inden for et år.
Den ene kæmpede med næb og klør for at få mig med på date, var så sød og dejlig i halvanden måned, fortalte mig at han var meget glad for mig, men fortrød/blev bange for hans egne følelser 2 uger efter.
Den anden kontaktede jeg selv, fordi han søgte en ven med fordele. Men allerede efter få dages skriven frem og tilbage havde han en virkelig god mavefornemmelse, og det havde jeg også. Efter en uges skriven, kom han hjem og vi tog på en date som jeg først rigtigt kom hjem fra en uge efter, hele tiden på hans opfordring. Han lagde, i mine øjne, fremtidsplaner. Fx ville han give mig et mc kørekort i julegave og kiggede også på mc til mig, begge dele, i mine øjne, ikke noget man vil ofre penge på med mindre man ser en fremtid med personen. Var sød og omsorgsfuld i et omfang jeg aldrig har oplevet før, var fuldstændig ærlig om hans, mildest talt stormfulde, fortid, som jeg dog ikke vil udpensle her. Ærlig omkring hans arbejde, hvor han var ude 18 dage og hjemme 12, , som han bare ikke kunne opgive fordi han endelig følte at han havde en karriere. Og jeg accepterede det, da jeg kunne se noget problem i hverken fortid eller arbejdssituationen. Han tog afsted igen, ringede og/eller skrev hver dag og jeg følte mig bare så tryg i hele situationen, trods savn, afstand og at det altsammen gik virkeligt stærkt. En uge inden han skulle været kommet hjem igen, brændte alt så sammen for ham, fordi han ikke kunne komme hjem pga en sygemelding på sitet, hvor han var, som gjorde at han først kunne komme hjem sidst i december. Dette gjorde at han slet ikke kunne overskue at jeg var inde i billedet, fordi han bla følte at han svigtede mig.
Jeg kom med nogle løsningsforslag og forsikrede ham om at jeg ikke følte mig svigtet, da det jo ikke vsr en situation han selv var herre over.
Men det korte af det lange er nu at det hele var en fejltagelse, og at jeg lige skulle slappe af, for vi havde jo kun været sammen knap en uge!! og at han ikke havde brug for drama. Ved godt han kom hjem og fik en sygemelding med stress, men at jeg er en fejltagelse og at han kun ser det dom en uge vi var sammen, det gør virkelig ondt :( (hvad skete der lige med den gode mavefornemmelse i den uge vi skrev sammen inden og tlf samtalerne de to uger efter, hvor han ofte fortalte han savnede mig og at han glædede sig til at jeg kunne komme og besøge ham)
Måske er jeg bare alt for naiv, hvem ved...


Wooouw. Du har da godt nok været uheldig :( Det er jeg ked af på dine vegne. Nogle gange er det bare ikke dig, men dem der er problemet og det ser da godt nok ud til at de har lovet liiiiiidt mere end de kunne overholde suk

Jeg tror det har en del med den dating kultur vi har for tiden, at gøre. Mange vil helst date så mange som muligt, så man for alt i verden ikke når at opbygge relationer til dem man dater. Men bare hopper videre ved første tegn på "problemer"
3
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 4. jan 2016, 13:38

Jeg melder mig da også under fanerne :wave:

Jeg er 30, og bor alene med mine.... ja, i gættede rigtigt.. katte... :genert:

Jeg er som udgangspunkt godt tilfreds med, at være single og har egentlig en god dagligdag synes jeg selv. Der har egentlig i et stykke tid ikke rigtig været nogen i kikkerten, der kunne være potentielle kærester. Det har meget været noget mere useriøst dating, i ved... :fløjt:

Mht. børn, så fylder det da en del efterhånden. Jeg fyldte 30 i sommer og ja, synes efterhånden godt, der må ske noget andet/mere. Min søster fortalte her i julen, at hende og kæresten prøver at få børn. Hun er 5 år yngre end jeg. Hendes kæreste er dog 37 og en kromosomfejl, der gør, at de måske får svært ved at blive gravide naturligt, så jeg kan godt forstå (sådan rationelt, ikke) at det går i gang nu. Men det stak da alligevel lidt...

Jeg har overvejet "alternative" familieformer som fx at blive selvvalgt alenemor eller et regnbuebarn. Jeg tror dog ikke det er muligheder, der passer til mig pt. Måske, når jeg nærmer mig 32, kan det komme på tale..

Lige nu vil jeg bare slappe af, nyde at være i mit eget selskab og date lidt... :)
6
Brugeravatar
zaubertrick
Indlæg: 38
Tilmeldt: 4. jan 2016, 12:25
Kort karma: 6
Likede indlæg: 19

Re: Singletråden

Indlægaf zaubertrick » 4. jan 2016, 14:03

Er så småt gået i gang med tredie år som single - og det generer mig faktisk ikke, selv om man til tider godt kan savne noget

Jeg har for nyligt passeret et rigtigt skrapt højre og er nu halvvejs mod de 100. Blev single efter over tyve år i samme forhold, og på det tidspunkt kom skilsmissen som en overraskelse. Men i dag kan jeg nok godt se at det var den rigtige beslutning. Jeg føler selv jeg kom rimeligt hurtigt ovenpå, og har i dag fået en masse nye venner og bekendtskaber, hvilken jo nok har hjulpet mig gennem den første tid.

Jeg er nok en smule introvert, så det med at være alene i perioder generer mig ikke. Jeg har det også fint med at rejse alene. Men nogen gange kan man da godt savne en at dele oplevelserne med, og ja, det med sex er også lidt mere besværligt :-P Men ellers er jeg godt tilfreds.

Det er nødvendigvis ikke dårligt at være single
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 4. jan 2016, 20:18

ManicNinja skrev:
Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:
ManicNinja skrev:^^ Måske dumt spørgsmål - men hvorfor det, Plante?


Hvorfor jeg ikke kan gengælde interessen, eller hvorfor det går mig på? :)


Det sidste :)


For det første, fordi jeg hader at afvise. For det andet, fordi jeg tænker, at der er noget galt med mig, når jeg ikke kan falde for helt almindelige, rare mænd.



Dét ved du forhåbentligt godt ikke er sandt ... Der ville snarere være noget galt med dig, hvis du kunne falde for dem alle sammen. :)


Selvfølgelig :) men derfor kan det jo stadig godt ærgre mig, at jeg har svært ved at finde nogen interessant :)


Synes helt klart, det er bedre, at du ærgrer dig, end at du overvejer, om der er noget "galt" med dig!


Hehe ja, men tanken kommer altså lidt "naturligt" fordi jeg har svært ved at falde for nogen :)
0
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 4. jan 2016, 20:20

Planten skrev:
ManicNinja skrev:
Planten skrev:
ManicNinja skrev:^^ Måske dumt spørgsmål - men hvorfor det, Plante?


Hvorfor jeg ikke kan gengælde interessen, eller hvorfor det går mig på? :)


Det sidste :)


For det første, fordi jeg hader at afvise. For det andet, fordi jeg tænker, at der er noget galt med mig, når jeg ikke kan falde for helt almindelige, rare mænd.


Nu skal vi jo heldigvis ikke finde "almindelige" mænd :kys:
6
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 4. jan 2016, 20:29

Æske skrev:
Nu skal vi jo heldigvis ikke finde "almindelige" mænd :kys:

:worship: :worship: :lun:
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 4. jan 2016, 21:31

Og du har så evigt ret søde æske. De ville nok alligevel ikke passe til os :)
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 4. jan 2016, 21:43

Jeg gad godt bare have en at råsnave med nogle gange. Det behøver ikk engang være sex. Bare råsnavning!
4
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 4. jan 2016, 21:45

Viskelæder skrev:Jeg gad godt bare have en at råsnave med nogle gange. Det behøver ikk engang være sex. Bare råsnavning!


Øj, sådan en vil jeg også have. Okay, jeg vil også gerne have en til sex. Men jeg er ikke grådig, så jeg kan godt nøjes :engel:
2
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 4. jan 2016, 21:46

Sophaya skrev:
Viskelæder skrev:Jeg gad godt bare have en at råsnave med nogle gange. Det behøver ikk engang være sex. Bare råsnavning!


Øj, sådan en vil jeg også have. Okay, jeg vil også gerne have en til sex. Men jeg er ikke grådig, så jeg kan godt nøjes :engel:


Det vil jeg også, men jeg prøvede også på ikke at være grådig :D
1
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 5. jan 2016, 08:09

Planten skrev:Og du har så evigt ret søde æske. De ville nok alligevel ikke passe til os :)

Overhovedet ikke :-D
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 5. jan 2016, 14:37

Hollandsk hipster har inviteret mig på date, når han er kommet sig over influenza. Jeg har sagt ja. Så må vi se om vi bevæger os i en mindre friend-zonet zone.
13
All Adventurous women do
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. jan 2016, 18:37

Culpøs skrev:
Viskelæder skrev:Jeg gad godt bare have en at råsnave med nogle gange. Det behøver ikk engang være sex. Bare råsnavning!


VISKELÆDER! du har gjort det igen - en ny ananas! :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :ivrig: :ivrig: :ivrig: :ivrig: :ivrig: :ivrig: :ivrig: :savl: :savl: :savl: :savl: :savl: :savl: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:


Årh, Culpøs, jeg har sådan manglet dig til at lægge mærke til det! :clap: :kys:
Senest rettet af Viskelæder 6. jan 2016, 18:38, rettet i alt 1 gang.
0

Tilbage til "Forhold og sex"