Snik-snak tråd for forældre?

Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Skralde » 4. jan 2016, 15:39

Panton skrev:Fuck en lortemorgen :wacko: først var vi stået for tidligt op, jeg havde slæbt min trætte krop op en time for tidligt da jeg havde glemt de skulle møde kl 9 her første dag efter ferien.

Derefter kunne vi ikke få vores cykellåse op, de var frosset fast og da jeg både havde givet låseolie og lirkede med nøglen fik jeg endeligt nøglen i men selve låsen var så frossen at den ikke ville gå fra hinanden :sur: Min søns lås kunne nøglen ikke engang gå ned i og her var jeg så frossen på fingrene og arrig at jeg havde lyst til at træde nøglen i og brøle af min egen fordi den ikke ville gi sig :ad!:

Efter at have banket den i jorden i flere min for at se om jeg kunne få frosten til at give sig gik den endeligt op, altså min, knægtens var hermetisk i krise :gisp: og vi prøver at få røven på gled (den som nu var satans frossen) og så havde nogen fandme pillet ved min christiania cykel og fjernet bolten der sørger for at kassen sidder fast på stellet :panik: :panik:

Jeg var så gal og jeg måtte bede min søn om at gå uden cykel, så tog jeg hans hjelm og nøgler for han skulle skynde sig. Hvem fanden gør sådan noget, jeg havde lyst til at gå amok, for der var intet sidst jeg kørte på den :gab: :kryds: :nej: Så mig til cykelsmeden og få den fixet og min søns cykel er stadig frosset og jeg kan ikke finde sådan noget frost låse halløj :ticks:

Lorte mandag :badr:


Ja det var da dæleme en lorte mandag! De er så irriterende de dér dage, hvor alt bare går alt :kram:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Panton » 4. jan 2016, 15:45

Hvem tabte lige en pose grødris bedst som knægten og kammi har tigget risengrød! Behøver jeg at sige det var OVERALT :sur:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf vibbsen » 4. jan 2016, 17:18

Panton skrev:Hvem tabte lige en pose grødris bedst som knægten og kammi har tigget risengrød! Behøver jeg at sige det var OVERALT :sur:


Jeg har et ord : Champagne.....Hvis du ikke drak den den anden dag, så drikker du den idag. Hvis du drak den den anden dag, så må du ned i Netto og købe en ny flaske.

Her var Finke-dellen dejlig af-krudtet da jeg hentede hende i cykelvognen, og gad slet ikke engang at hidse sig op over mit manglende forsyn, der betød at jeg ikke havde taget noget vand med til hende......

Da far kom hjem blev vi enige om at gå ned i Kvickly....Eller rettere : Vi skulle gå. Emma ville sidde i cykelvognen "Og putte sammen med nusser og missen"....Hun sov inden vi rundede første hjørne og vågnede først da vi var hjemme igen. Så nu har vi en morgensur Finke-Delle som er overtræt efter en lang dag i børneren...Ren win-win :gisp:
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Panton » 4. jan 2016, 20:19

vibbsen skrev:
Panton skrev:Hvem tabte lige en pose grødris bedst som knægten og kammi har tigget risengrød! Behøver jeg at sige det var OVERALT :sur:


Jeg har et ord : Champagne.....Hvis du ikke drak den den anden dag, så drikker du den idag. Hvis du drak den den anden dag, så må du ned i Netto og købe en ny flaske.

Her var Finke-dellen dejlig af-krudtet da jeg hentede hende i cykelvognen, og gad slet ikke engang at hidse sig op over mit manglende forsyn, der betød at jeg ikke havde taget noget vand med til hende......

Da far kom hjem blev vi enige om at gå ned i Kvickly....Eller rettere : Vi skulle gå. Emma ville sidde i cykelvognen "Og putte sammen med nusser og missen"....Hun sov inden vi rundede første hjørne og vågnede først da vi var hjemme igen. Så nu har vi en morgensur Finke-Delle som er overtræt efter en lang dag i børneren...Ren win-win :gisp:



Jeg drak chablis til grøden og det var dejligt blodtryks sænkende :kaffe: i stort vandglas. Knægten, mor skal du ikke have hyldeblomst som os? Mig, nej vand til mig idag ( I wish) :sarkasme:

Overlevede den sure finke ?
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf vibbsen » 4. jan 2016, 21:51

Panton skrev:

Jeg drak chablis til grøden og det var dejligt blodtryks sænkende :kaffe: i stort vandglas. Knægten, mor skal du ikke have hyldeblomst som os? Mig, nej vand til mig idag ( I wish) :sarkasme:

Overlevede den sure finke ?


:clap: :gogo: :gogo: Man går aldrig fejl af en god chablis :-D Og en rigtig lady kan sagtens drikke af et vandglas uden at det virker tacky (og er man ikke en lady og dermed virker tacky, så er det bare ærgerligt )

Finke var dødhamrende træt og kom i tanke om at kød og sovs var MEGA ulækkert (Vi skulle have mørbradgryde i flødesovs lavet i rømertopf). Jamen så spiser du bare ris uden noget til....Så er der mere til os andre... :stoned: Det smagte vildt godt og hr.vibbsen og jeg var totalt forædte :gisp:

Da hun var lagt i seng så jeg mit snit til at smutte en tur i biffen og se Starwars - The force awakens..... :klap: :klap: :klap: Jeg ELSKER Star Wars....Hr.vibbsen gider ikke - hvilket betyder at der er mere til mig. Så oveni mørbradgryde så fik jeg lige en ordenlig røvfuld popcorn og en pose slik :slem: :slem: Jeg drak så danskvand og så er det ikke så slemt :tie:
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Panton » 5. jan 2016, 09:42

^^ Vibbse, det lød da til at du have en awesome aften med lækker mad og fed film :banan: Man kan ikke tage i bio uden popkorn og slik, så er det ikke rigtig film IMO

Jeg har også lovet barnet vi kan se SW, men jeg er ligesom ikke til det men skal nok få kridtet skoene. I cinemaxx på fisketorvet går den i IMAX salen, så det må give lidt valuta tænker jeg ... Var den god og kan man se den uden at have set de andre (jeg er ikke nørdet ligesom barnet er) :genert:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf vibbsen » 5. jan 2016, 11:28

Panton skrev:^^ Vibbse, det lød da til at du have en awesome aften med lækker mad og fed film :banan: Man kan ikke tage i bio uden popkorn og slik, så er det ikke rigtig film IMO

Jeg har også lovet barnet vi kan se SW, men jeg er ligesom ikke til det men skal nok få kridtet skoene. I cinemaxx på fisketorvet går den i IMAX salen, så det må give lidt valuta tænker jeg ... Var den god og kan man se den uden at have set de andre (jeg er ikke nørdet ligesom barnet er) :genert:


Det var en kanon aften.

Jeg synes at den nye SW er en helt og aldeles fed film. Men ene og alene fordi jeg ELSKER de gamle Star Wars film fra 1977/1980/1983. Man kan godt se den nye uden at have set de 3 første hvis du spørger mig (Men OK, dem har jeg så heller aldrig set fidusen i). Men jeg vil anbefale at du ser ihvertfald SW - Return of the Jedi (episode 6 fra 1983) for lige at have det grundlæggende på plads.......Det er i øvrigt den bedste af de 3 "gamle" film hvis du spørger mig, og den er fuldt ud et kig værd sammen med en skål popcorn.

Jeg var inde og se den i 2D, jeg er ikke så meget til alt det der "nymodens" pjat (*Mimre*)....Og så passede det bedre med at jeg skulle putte Emma først (Endnu mere *Mimre*)
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9376

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Sorenspige » 5. jan 2016, 18:15

Min mand har aldrig set en hel Star wars film, men han var inde og se den nye, og han syntes, den var super god (han så den i 3D).
1
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Undtagelsen » 5. jan 2016, 18:24

Panton skrev:Fuck en lortemorgen :wacko: først var vi stået for tidligt op, jeg havde slæbt min trætte krop op en time for tidligt da jeg havde glemt de skulle møde kl 9 her første dag efter ferien.

Derefter kunne vi ikke få vores cykellåse op, de var frosset fast og da jeg både havde givet låseolie og lirkede med nøglen fik jeg endeligt nøglen i men selve låsen var så frossen at den ikke ville gå fra hinanden :sur: Min søns lås kunne nøglen ikke engang gå ned i og her var jeg så frossen på fingrene og arrig at jeg havde lyst til at træde nøglen i og brøle af min egen fordi den ikke ville gi sig :ad!:

Efter at have banket den i jorden i flere min for at se om jeg kunne få frosten til at give sig gik den endeligt op, altså min, knægtens var hermetisk i krise :gisp: og vi prøver at få røven på gled (den som nu var satans frossen) og så havde nogen fandme pillet ved min christiania cykel og fjernet bolten der sørger for at kassen sidder fast på stellet :panik: :panik:

Jeg var så gal og jeg måtte bede min søn om at gå uden cykel, så tog jeg hans hjelm og nøgler for han skulle skynde sig. Hvem fanden gør sådan noget, jeg havde lyst til at gå amok, for der var intet sidst jeg kørte på den :gab: :kryds: :nej: Så mig til cykelsmeden og få den fixet og min søns cykel er stadig frosset og jeg kan ikke finde sådan noget frost låse halløj :ticks:

Lorte mandag :badr:


Panton, har kun læst overskriften, men tænkte så meget på dig, da jeg så den.
Næste gang låsen er frosset fast, har I løsningen lige ved hånden so to speak :-D

http://politiken.dk/forbrugogliv/forbru ... g-bremser/
2
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf vibbsen » 5. jan 2016, 18:35

Undtagelsen skrev:
Panton, har kun læst overskriften, men tænkte så meget på dig, da jeg så den.
Næste gang låsen er frosset fast, har I løsningen lige ved hånden so to speak :-D

http://politiken.dk/forbrugogliv/forbru ... g-bremser/


"Moar, Mooaaar....Hvorfor har du lagt cyklen ned og sat dig for at tisse på låse"

"Hold kæft, knægt"
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 5. jan 2016, 19:41

Så har der vist været hverdag længe nok - giv mig ferie og god tid igen! Jeg er allerede pænt træt af medarbejdere, frost og børn, der nægter at spise min mad - "men mor, det smager ikke færdigt... Eller det smager i hvert fald skidt... Hvor er far egentlig???" Utaknemmelige børn - og ikke et ord om, at jeg ventede med at spise, til hr. Kuk kom hjem og lavede mad til mig...
1
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Panton » 5. jan 2016, 20:25

Undtagelsen skrev:
Panton skrev:Fuck en lortemorgen :wacko: først var vi stået for tidligt op, jeg havde slæbt min trætte krop op en time for tidligt da jeg havde glemt de skulle møde kl 9 her første dag efter ferien.

Derefter kunne vi ikke få vores cykellåse op, de var frosset fast og da jeg både havde givet låseolie og lirkede med nøglen fik jeg endeligt nøglen i men selve låsen var så frossen at den ikke ville gå fra hinanden :sur: Min søns lås kunne nøglen ikke engang gå ned i og her var jeg så frossen på fingrene og arrig at jeg havde lyst til at træde nøglen i og brøle af min egen fordi den ikke ville gi sig :ad!:

Efter at have banket den i jorden i flere min for at se om jeg kunne få frosten til at give sig gik den endeligt op, altså min, knægtens var hermetisk i krise :gisp: og vi prøver at få røven på gled (den som nu var satans frossen) og så havde nogen fandme pillet ved min christiania cykel og fjernet bolten der sørger for at kassen sidder fast på stellet :panik: :panik:

Jeg var så gal og jeg måtte bede min søn om at gå uden cykel, så tog jeg hans hjelm og nøgler for han skulle skynde sig. Hvem fanden gør sådan noget, jeg havde lyst til at gå amok, for der var intet sidst jeg kørte på den :gab: :kryds: :nej: Så mig til cykelsmeden og få den fixet og min søns cykel er stadig frosset og jeg kan ikke finde sådan noget frost låse halløj :ticks:

Lorte mandag :badr:


Panton, har kun læst overskriften, men tænkte så meget på dig, da jeg så den.
Næste gang låsen er frosset fast, har I løsningen lige ved hånden so to speak :-D

http://politiken.dk/forbrugogliv/forbru ... g-bremser/



Så skal jeg ellers dæleme tisse overskrævs for den er låst fast til noget boltet jern gælender der forhindre man falder i en kælderskakt :forvirret2: men jeg tænker naboen skråt op fra rækværket dåner hvis jeg hænger mig i jernet og blotter mit underliv :slem: Jeg er dog glad for tanken :klap: :banan:
3
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4584

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Undtagelsen » 5. jan 2016, 21:15

Panton skrev:
Undtagelsen skrev:
Panton skrev:Fuck en lortemorgen :wacko: først var vi stået for tidligt op, jeg havde slæbt min trætte krop op en time for tidligt da jeg havde glemt de skulle møde kl 9 her første dag efter ferien.

Derefter kunne vi ikke få vores cykellåse op, de var frosset fast og da jeg både havde givet låseolie og lirkede med nøglen fik jeg endeligt nøglen i men selve låsen var så frossen at den ikke ville gå fra hinanden :sur: Min søns lås kunne nøglen ikke engang gå ned i og her var jeg så frossen på fingrene og arrig at jeg havde lyst til at træde nøglen i og brøle af min egen fordi den ikke ville gi sig :ad!:

Efter at have banket den i jorden i flere min for at se om jeg kunne få frosten til at give sig gik den endeligt op, altså min, knægtens var hermetisk i krise :gisp: og vi prøver at få røven på gled (den som nu var satans frossen) og så havde nogen fandme pillet ved min christiania cykel og fjernet bolten der sørger for at kassen sidder fast på stellet :panik: :panik:

Jeg var så gal og jeg måtte bede min søn om at gå uden cykel, så tog jeg hans hjelm og nøgler for han skulle skynde sig. Hvem fanden gør sådan noget, jeg havde lyst til at gå amok, for der var intet sidst jeg kørte på den :gab: :kryds: :nej: Så mig til cykelsmeden og få den fixet og min søns cykel er stadig frosset og jeg kan ikke finde sådan noget frost låse halløj :ticks:

Lorte mandag :badr:


Panton, har kun læst overskriften, men tænkte så meget på dig, da jeg så den.
Næste gang låsen er frosset fast, har I løsningen lige ved hånden so to speak :-D

http://politiken.dk/forbrugogliv/forbru ... g-bremser/



Så skal jeg ellers dæleme tisse overskrævs for den er låst fast til noget boltet jern gælender der forhindre man falder i en kælderskakt :forvirret2: men jeg tænker naboen skråt op fra rækværket dåner hvis jeg hænger mig i jernet og blotter mit underliv :slem: Jeg er dog glad for tanken :klap: :banan:


Pyt med naboen - tænk på sønnen!
"Hey X, er det ikke din mor, der klatrer rundt med bar røv henne ved cyklerne?" :panik:
4
Atinas206
Indlæg: 149
Tilmeldt: 13. okt 2015, 17:27
Kort karma: 13
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 215

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Atinas206 » 5. jan 2016, 21:51

Min pige på 5 år har her til aften tabt sin første mælketand.
Jeg kan ikke følge med. Man er jo en stor pige, når man begynder at tabe sine mælketænder.

Tandfeen har både lagt en rigtig mønt og en chokolade mønt
2
Atinas206
Indlæg: 149
Tilmeldt: 13. okt 2015, 17:27
Kort karma: 13
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 215

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Atinas206 » 5. jan 2016, 21:56

Hvornår begynder børn at kunne farverne? Altså ikke at kunne se farver. Men at kunne skelne en rød bil fra en blå bil mv.

Min dreng på lidt over 2 år er super god til så mange ting, specielt at lave puslespil. Men farver kan han slet ikke finde rundt i.
Jeg ved godt, at han absolut ikke skal være god til det hele på en gang, men jeg tænker bare, om det er noget, vi skal til at have fokus på.

Men når han nu er så god til puslespil, så.må han vel kunne skelne farverne, eller kigger han mon mest på mønstret :gruble:
0

Tilbage til "Forældre"