Den store bryllupssniksnak-tråd

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Annione » 5. jan 2016, 12:08

Hunkat skrev:Jeg er ved at gå lidt i panik over at der kun er 4,5 måned til :panik: Okay, meget

Jeg synes alt mangler selvom jeg kan se på min liste at jeg nok er meget godt med. Det største problem er restauranten hvor middagen skal være om aftenen. Måtte forkaste mit førstevalg og selvom jeg har et par steder i kikkerten så har jeg ikke prøvespist der endnu og det stresser.


Hvis det er steder i Kbh, kan jeg måske hjælpe :)
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Hunkat » 5. jan 2016, 14:32

Annione skrev:
Hunkat skrev:Jeg er ved at gå lidt i panik over at der kun er 4,5 måned til :panik: Okay, meget

Jeg synes alt mangler selvom jeg kan se på min liste at jeg nok er meget godt med. Det største problem er restauranten hvor middagen skal være om aftenen. Måtte forkaste mit førstevalg og selvom jeg har et par steder i kikkerten så har jeg ikke prøvespist der endnu og det stresser.


Hvis det er steder i Kbh, kan jeg måske hjælpe :)


Det er det :)
Jeg har kig på Restaurant Maven i Nikolai Kunsthall (tidligere kirke, det grænser næsten til ironi ved et rådhusbryllup :lol2: ) og den anden er Restaurant Tårnet, i toppen af Christiansborg. Hvis du (eller andre) har erfaringer med de to steder vil jeg gerne høre om det, evt. pb :blomst:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Fræksak
Indlæg: 2492
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4226

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Fræksak » 9. jan 2016, 22:09

Vi var for en håndfuld år siden til bryllup i Nikolaikirken. Jeg husker det hverken som godt eller skidt, men maden har i hvert fald ikke gjort stort indtryk. Og så er der ikke ret meget plads, men nu har jeg ikke fulgt med herinde ellers, så jeg ved ikke, hvor mange I bliver? Vi sad ret klemt dengang, som jeg husker det, og det var ikke noget specielt stort bryllup (nok ca. 50 gæster til spisning vil jeg tro).

Men det kan være, at andre har overtaget restauranten siden i øvrigt? Det er nok ca. 6 år siden vi var der til ret anonym mad.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf HappyPaww » 9. jan 2016, 22:20

Som almindelig a la carte gæst er Maven en super god restaurant i hvert fald :)
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Annione » 12. jan 2016, 01:46

Hunkat skrev:
Det er det :)
Jeg har kig på Restaurant Maven i Nikolai Kunsthall (tidligere kirke, det grænser næsten til ironi ved et rådhusbryllup :lol2: ) og den anden er Restaurant Tårnet, i toppen af Christiansborg. Hvis du (eller andre) har erfaringer med de to steder vil jeg gerne høre om det, evt. pb :blomst:

Dem kender jeg desværre ikke.
0
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3992
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5231

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf girl_beat » 27. jan 2016, 12:01

Jeg var henne og besøge min brudekjole i går... :lun:

Arhmen, altså, det er jo helt skørt som sådan et stykke tøj kan påvirke følelserne. Jeg havde primært et andet ærinde i butikken, men måtte alligevel lige hen og ae kjolen lidt og mærke stoffet og holde den op foran mig, så jeg kunne genkende følelsen af at stå med den på. Jeg blev helt forelsket og er slet ikke i tvivl om, at vi er det perfekte match :love2: Jeg må bare tøjle tålmodigheden to måneder endnu, til MIN kjole i den helt rigtige størrelse bliver leveret...
7
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Hunkat » 4. feb 2016, 14:02

Hvad bliver jeres dage op til bryllupsdagen brugt på regner I med?

Altså skal I have noget wellnessbehandling, ansigtsmasker, lavet negle og den dur? Dulleting? Jeg tænker at det er en god undskyldning for at give sig selv den helt store tur :)
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Akehurst2
Indlæg: 14179
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1265
Likede indlæg: 40704

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Akehurst2 » 4. feb 2016, 14:09

Dagen inden mit bryllup fik jeg ordnet negle (shellak) og dagene op til benyttede jeg også til at bruge noget let selvbruner på de dele, der stak ud af kjolen.

Og fik mig en brazilian - der er jo også en bryllupsrejse :-D

Jeg ville egentlig gerne have taget en dag ud til den helt store med massage og alting, men syntes ikke rigtig jeg havde tid lige op til.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Annione » 4. feb 2016, 15:44

Jeg er i fuld gang med at prøve at finde lokaler. Bare virkelig svært, når vi taler sensommer. Pyha, jeg har fået mange søde, men negative svar.
Jeg troede jo lissom vi havde masser af tid. Bare ikke når svigermor igen er i kemo - så vi forsøger pt. at rykke alt næsten 1 år frem.

Hvis nogen har et lækkert sted, så sig endelig til. Jeg vil gerne have gamle lokaler, som i: elegant. Der skal være noget udeplads at være på, helst vand, men park/have er også okay. Og så skal vi kunne feste til kl. 03. Og sidst, men ikke mindst - vi kender nærmest ingen, der har bil, så det skal kunne nåes med offentlig transport.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf HappyPaww » 4. feb 2016, 17:46

Annione skrev:Jeg er i fuld gang med at prøve at finde lokaler. Bare virkelig svært, når vi taler sensommer. Pyha, jeg har fået mange søde, men negative svar.
Jeg troede jo lissom vi havde masser af tid. Bare ikke når svigermor igen er i kemo - så vi forsøger pt. at rykke alt næsten 1 år frem.

Hvis nogen har et lækkert sted, så sig endelig til. Jeg vil gerne have gamle lokaler, som i: elegant. Der skal være noget udeplads at være på, helst vand, men park/have er også okay. Og så skal vi kunne feste til kl. 03. Og sidst, men ikke mindst - vi kender nærmest ingen, der har bil, så det skal kunne nåes med offentlig transport.

Hvad med pavillonerne i/ved dyrehaven? Fx Kongekilden http://kongekilden.dk/
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Annione » 5. feb 2016, 15:41

Nu har vi muligvis styr på sted, muligvis styr på hende der skal vie os samt på hnde, der skal sætte mit hår. Det går fremad. Også selvom alt planlægges fra Maldiverne, sådan i skrivende stund :-D
2
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12973

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf godtnavn » 5. feb 2016, 15:47

Annione skrev:Nu har vi muligvis styr på sted, muligvis styr på hende der skal vie os samt på hnde, der skal sætte mit hår. Det går fremad. Også selvom alt planlægges fra Maldiverne, sådan i skrivende stund :-D


Hvilket sted fandt du?

Altså, jeg er ikke forlovet, men drømmer lidt om bryllup, og dine krav til sted lød meget tæt på mine krav når den tid kommer :)
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Annione » 5. feb 2016, 16:36

godtnavn skrev:
Annione skrev:Nu har vi muligvis styr på sted, muligvis styr på hende der skal vie os samt på hnde, der skal sætte mit hår. Det går fremad. Også selvom alt planlægges fra Maldiverne, sådan i skrivende stund :-D


Hvilket sted fandt du?

Altså, jeg er ikke forlovet, men drømmer lidt om bryllup, og dine krav til sted lød meget tæt på mine krav når den tid kommer :)


Bernstorff slot. Måske.
De har en sidebygning, kavalergården, hvor vi skal være - så ikke på selve slottet.

Det ser rigtig fint ud :lun:
1
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12973

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf godtnavn » 5. feb 2016, 16:41

Annione skrev:
godtnavn skrev:
Annione skrev:Nu har vi muligvis styr på sted, muligvis styr på hende der skal vie os samt på hnde, der skal sætte mit hår. Det går fremad. Også selvom alt planlægges fra Maldiverne, sådan i skrivende stund :-D


Hvilket sted fandt du?

Altså, jeg er ikke forlovet, men drømmer lidt om bryllup, og dine krav til sted lød meget tæt på mine krav når den tid kommer :)


Bernstorff slot. Måske.
De har en sidebygning, kavalergården, hvor vi skal være - så ikke på selve slottet.

Det ser rigtig fint ud :lun:


Det er virkelig fint! Men opfylder ikke min eneste krav du ikke nævnte, nemlig at jeg vil have lokale uden mad, da ingen af de fine steder har mad vi kan spise. Men fint det er både stedet og beliggenheden!
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Den store bryllupssniksnak-tråd

Indlægaf Annione » 5. feb 2016, 16:54

godtnavn skrev:
Det er virkelig fint! Men opfylder ikke min eneste krav du ikke nævnte, nemlig at jeg vil have lokale uden mad, da ingen af de fine steder har mad vi kan spise. Men fint det er både stedet og beliggenheden!


Pyha. Ja, det er ikke sikkert det bliver så nemt. Vi søger udelukkende steder, hvor vi kan få en alt-i-en-pakke. Fordi vi skal planlægge med så kort varsel. Faktisk har vi kun 3 fulde måneder, hvor vi er i Dk, før brylluppet :tie:
0

Tilbage til "Fest og bryllup"