Hvordan sover i sammen?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf girl_beat » 5. jan 2016, 10:27

Purple Haze skrev:
girl_beat skrev:Vi har altid sovet under samme dyne (ja, enkeltdyne, det kan man sagtens :D), så vi ligger altid filtret ind i hinanden. Oftest i ske :love:


Hvor gør i af armene?

Det har jeg egentlig aldrig tænkt over :gruble: :lol:

Hvis jeg ligger bagerst, har jeg som regel den ene arm under hovedet og den anden rundt om kæresten. Hvis jeg ligger forrest, har jeg vist bare armene liggende ned - eller den øverste arm på kærestens lår... Det må jeg lige observere næste gang :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Vixen » 5. jan 2016, 11:35

Vi ligger tæt inden og imens vi falder i søvn, og så rykker vi væk fra hinanden. Eneste undtagelse er når jeg er kommet hjem i en ti hestes brandert og har viklet mig ind i ham og er faldet i dyb alko-søvn.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf HappyPaww » 5. jan 2016, 11:37

Vi skal også helst sove separat - kæresten øfler at han dør af varme, hvis jeg ligger tæt :lol:

Man kan altid udføre den gode gamle "hug and roll" finte :D

4
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Wizzze » 5. jan 2016, 11:51

Starter sammen og slutter hver for sig :D
Ligesom HappyPaws bedre halvdel så får jeg hedeslag hvis vi skal være tæt hele tiden.
Desuden er hun en værre børregøj, der absolut ikke ligger stille, hun ligger på de mærkeligst måder når jeg vågner, og jeg er ind mellem blevet vækket af et knæ i skridtet (AVV), eller et prust i øret, eller bare druknet i hår :lol:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Goldie
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:41
Kort karma: 23
Likede indlæg: 202

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Goldie » 5. jan 2016, 12:00

Vi ligger og putter under samme dyne inden vi skal sove, men når vi så skal sove, få laver vi toget... Dvs røv mod røv. Vi duer ikke til at ligge og sove op af hinanden.. Det bliver simpelthen for varmt!
Vi sover desuden med hver vores dobbeltdyne, sådan så dynen rigtigt kan nå godt rundt om en.
Senest rettet af Goldie 5. jan 2016, 12:59, rettet i alt 1 gang.
2
"Hello from the other side!..." :ninja:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Wizzze » 5. jan 2016, 12:23

Hvor mange er vågnet med en helt død arm, efter at være ligget på en hel nat? Arm i vejret (hvis I altså kan :-D)
6
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Animi » 5. jan 2016, 12:26

Jeg falder for det meste altid i søvn i hans arme. I løbet af natten ændrer vi (eller nok mere jeg) stilling sådan ca 10 gange - nogen gange holder jeg om ham, ellers holder vi i hånden, eller ligger ryg mod ryg. Men vi ligger altid tæt.

Noget jeg elsker er hvis jeg lige har været ude af sengen og kommer tilbage - så sørger min fyr altid for at putte dynen om mig (selvom jeg hader at sove med dyne haha), kysser mig på panden, og lægger armen om mig. Han kan ikke huske det om morgen, så det er åbenbart noget han gør i søvne :love:

Vi har faktisk lige præcis i dag kendt hinanden i et år - og nusseriet er bestemt ikke blevet mindre, tværtimod. Men jeg elsker det virkelig også :love2:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Siamo
Indlæg: 97
Tilmeldt: 17. dec 2015, 18:06
Kort karma: 4
Likede indlæg: 82

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Siamo » 5. jan 2016, 12:42

Dikus skrev:
Siamo skrev:Min kæreste SKAL have sin hud mod min når han sover, seriøst så kravler han efter mig i søvne hvis jeg har vendt mig eller lignende. Ligger vi i ske, så er han typisk "store ske" fordi han er 20 cm højere end mig. Ellers falder jeg i søvn med hovedet i hans armhule eller på hans skulder. Og vågner typisk ved at han ligger og krammer mig i søvne.

Skal nævne at vi stadig er nye kærester, haha!


Det er ikke sikkert, det slutter :genert: Jeg har sovet sammen med min kæreste i 9 måneder nu - og det er stadig sådan. Han er dog blevet mindre nussende om natten. Så jeg kan få lov til at sove uden at blive nusset konstant. Det er altså sært med hår- og kropsnussen i søvne :forvirret:

Jeg håber ikke det slutter, det er supersødt at han gør det. Især når jeg prøver at strække mig - så holder han endnu bedre fast. Altimens han sover tungt :love:
1
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf girl_beat » 5. jan 2016, 12:53

Goldie skrev:Vi ligger og putter under samme dyne inden vi skal sove, men når vi så skal sove, få laver vi toget... Dvs røv mod røv. Vi duer ikke til at ligge og sove op af hinanden.. Det bliver simpelthen for varmt!
Vi sover desuden med hver vores dobbeltdyne, sådan så dynen rigtigt kan godt rundt om en.

:8: :forvirret: :8:

Hvordan kan I være i sengen?!
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Animi » 5. jan 2016, 12:57

Santopia skrev:
Animi skrev:Jeg falder for det meste altid i søvn i hans arme. I løbet af natten ændrer vi (eller nok mere jeg) stilling sådan ca 10 gange - nogen gange holder jeg om ham, ellers holder vi i hånden, eller ligger ryg mod ryg. Men vi ligger altid tæt.

Noget jeg elsker er hvis jeg lige har været ude af sengen og kommer tilbage - så sørger min fyr altid for at putte dynen om mig (selvom jeg hader at sove med dyne haha), kysser mig på panden, og lægger armen om mig. Han kan ikke huske det om morgen, så det er åbenbart noget han gør i søvne :love:

Vi har faktisk lige præcis i dag kendt hinanden i et år - og nusseriet er bestemt ikke blevet mindre, tværtimod. Men jeg elsker det virkelig også :love2:



Uh var det ikke jer, der skulle have "the talk" omkring jul/nytår-ish :gruble: Kan forstå, at det gik godt så? :lun:



Ja, det var os. Vi nåede dog faktisk aldrig at have "the talk" da han sidst vi sås og lige siden har refereret til os som kærester, så det hele gik i orden af sig selv :lun: (det tog så også kun et år :lol2:)
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Goldie
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:41
Kort karma: 23
Likede indlæg: 202

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Goldie » 5. jan 2016, 12:58

girl_beat skrev:
Goldie skrev:Vi ligger og putter under samme dyne inden vi skal sove, men når vi så skal sove, få laver vi toget... Dvs røv mod røv. Vi duer ikke til at ligge og sove op af hinanden.. Det bliver simpelthen for varmt!
Vi sover desuden med hver vores dobbeltdyne, sådan så dynen rigtigt kan godt rundt om en.

:8: :forvirret: :8:

Hvordan kan I være i sengen?!


Vi sover i en dejlig stor dobbeltseng, så der er rigeligt plads :D
1
"Hello from the other side!..." :ninja:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf lillebjoern » 5. jan 2016, 13:46

Vi putter ofte, også imens vi sover. Nogle gange bliver det for varmt, men skulle så også være den eneste grund til at vi ikke gør det. Elsker at putte :love:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Luffegås » 5. jan 2016, 13:52

Min kæreste har søvnapnø, så når vi sover sammen skal jeg lige vende mig til at han altså har en kæmpe maske om hovedet der blæser luft ud. Så skal helst ikke ligge ansigt til ansigt mod ham, så tror jeg at jeg vågner op med træk. men tilgengæld kan vi ligge meget i ske så men det giver nogle begrænsninger i forhold til hvad man engang var vant til at man bare ku ligge på alle måder tæt. Og så er han også enorm kropsvarm samtidig med, så mit nattøj ville blive gennemblødt af at ligge tæt. Men vi holder i hånd tit i løbet af natten, når jeg altså ikke ligger uroligt :P
1
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 773
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1175

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Brutus » 5. jan 2016, 18:53

Normalt ligger vi og hyggekrammer mens vi læser lidt, indtil vi skal sove, hvor vi så rykker på hver sin halvdel, og derefter sover sødt til næste morgen. :træt:
Men to gange har jeg haft ubehagelige drømme, hvor jeg har været nødt til at forsvare mig. Første gang for nogen år siden, hvor jeg gav en overfaldsmand en knytnæve lige i masken - så min kone fik næseblod. :shock:
Anden gang for et par dage siden, hvor en mandlig bekendt kravlede i seng til mig. :sur: Jeg satte ryggen mod væggen og skubbede ham ud. Min kone protesterede ad helvede til, men ud måtte hun. :blush:
Hun blev først god igen da jeg lovede hende nybagte rundstykker, og kaffe på sengen.
Jo jo, jeg er sgu ikke kedelige at gå i seng med. :devil:
6
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvordan sover i sammen?

Indlægaf Whoosh » 5. jan 2016, 18:57

Efter vi fik en 180×200 seng ligger vi rigtig meget i ske.
Og så "leder" vi lidt efter hinanden i søvne.
Vi har ofte en hånd på hinanden, enten armen, ryggen eller hoften.
0

Tilbage til "Forhold og sex"