Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Badesandalen » 5. jan 2016, 00:18

Flora skrev:
Badesandalen skrev:Jeg synes det er upassende at edderkopper kravler rundt over det hele. Det kan godt være at det kun var et stankelben, men edderkopper hører ikke hjemme på toiletpapiret! :nerve:


Enig! Ej heller i brusekabinen, hvor mine ynder at tumle rundt. Gå væk, små lortedyr! :evil:


Åh ja! Det værste er hvis der sidder en edderkop på badeforhænget, og man ikke har set den når man går ind... :panik:
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 5. jan 2016, 07:23

Jeg synes denne her er så sød :blush2:
[IMG]IMG_20160105_082232.JPG[IMG]
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
19
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf dykkersild » 5. jan 2016, 08:15

Mor og datter på cykelstien i morges - mor med cykelhjelm og lygter - og foran datteren i det helt store nye lyserøde barbi-udstyr - mit bud er at hun går i 0-klasse. Fin cykelhjelm - også i lyserød. Hvorfor FANDEN har barnet ikke lygter på - jamen jeg bliver altså stiktosset!. Jeg cykler samme tid hver dag - ser jeg hende igen i løbet af ugen, så bliver jeg altså nødt til at spørge til det. Man kan få et par lygter for max. 50 som opfylder alle krav - så må hun sælge en af datterens barbiting for at få råd - alternativt kan hun få 50,- af mig. Jamen altså jeg har ikke ord for, hvor upassende jeg syntes det er.
5
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Thestral » 5. jan 2016, 08:34

dykkersild skrev:Mor og datter på cykelstien i morges - mor med cykelhjelm og lygter - og foran datteren i det helt store nye lyserøde barbi-udstyr - mit bud er at hun går i 0-klasse. Fin cykelhjelm - også i lyserød. Hvorfor FANDEN har barnet ikke lygter på - jamen jeg bliver altså stiktosset!. Jeg cykler samme tid hver dag - ser jeg hende igen i løbet af ugen, så bliver jeg altså nødt til at spørge til det. Man kan få et par lygter for max. 50 som opfylder alle krav - så må hun sælge en af datterens barbiting for at få råd - alternativt kan hun få 50,- af mig. Jamen altså jeg har ikke ord for, hvor upassende jeg syntes det er.
Stik hende et par lygter i stedet for pengene. Pengene går nok bare til flere Barbie ting :genert:
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf dykkersild » 5. jan 2016, 10:39

Thestral skrev:
dykkersild skrev:Mor og datter på cykelstien i morges - mor med cykelhjelm og lygter - og foran datteren i det helt store nye lyserøde barbi-udstyr - mit bud er at hun går i 0-klasse. Fin cykelhjelm - også i lyserød. Hvorfor FANDEN har barnet ikke lygter på - jamen jeg bliver altså stiktosset!. Jeg cykler samme tid hver dag - ser jeg hende igen i løbet af ugen, så bliver jeg altså nødt til at spørge til det. Man kan få et par lygter for max. 50 som opfylder alle krav - så må hun sælge en af datterens barbiting for at få råd - alternativt kan hun få 50,- af mig. Jamen altså jeg har ikke ord for, hvor upassende jeg syntes det er.
Stik hende et par lygter i stedet for pengene. Pengene går nok bare til flere Barbie ting :genert:


Jeg har faktisk mere lyst til bare at stikke hende et par flade - men så skal jeg nok flytte indlægget til; hvad har du sidst gjort, der var prollet.
2
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Thestral » 5. jan 2016, 10:41

dykkersild skrev:
Thestral skrev:
dykkersild skrev:Mor og datter på cykelstien i morges - mor med cykelhjelm og lygter - og foran datteren i det helt store nye lyserøde barbi-udstyr - mit bud er at hun går i 0-klasse. Fin cykelhjelm - også i lyserød. Hvorfor FANDEN har barnet ikke lygter på - jamen jeg bliver altså stiktosset!. Jeg cykler samme tid hver dag - ser jeg hende igen i løbet af ugen, så bliver jeg altså nødt til at spørge til det. Man kan få et par lygter for max. 50 som opfylder alle krav - så må hun sælge en af datterens barbiting for at få råd - alternativt kan hun få 50,- af mig. Jamen altså jeg har ikke ord for, hvor upassende jeg syntes det er.
Stik hende et par lygter i stedet for pengene. Pengene går nok bare til flere Barbie ting :genert:


Jeg har faktisk mere lyst til bare at stikke hende et par flade - men så skal jeg nok flytte indlægget til; hvad har du sidst gjort, der var prollet.
:lol:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf dykkersild » 5. jan 2016, 10:47

Smiling_Goat skrev:Jeg kan også blive helt arrig, når jeg ser en cyklist uden lygter. Rettelse, når jeg er ved at køre ind i en cyklist uden lygter. Jeg ser ikke ret godt i mørke og de materialiserer sig ligesom bare pludseligt foran mig, og så er jeg ved at dø af skræk.

Det pisser mig af så voldsomt, fordi jeg ikke kan se, det på nogen som helst måde er muligt, at de ikke ved, at de er noget nær usynlige. De må selv kunne se, hvordan andre cyklister uden lygter ser ud - eller ikke ser ud :rulle:. Så det de har gang i, er et udtryk for "det går nok." De opdager måske for sent, at de er kommet af sted uden lygten, og i stedet for at gøre det ansvarlige og lade cyklen stå - eller tage en bil, der kan have cyklen med - tager de chancen, for "det går nok." Det er at lægge alt for meget tiltro i alle vores andres hænder. For så er det pludselig mit ansvar, at de ikke dør eller kommer til skade, og det var s** ikke det, jeg bestilte, da jeg forlod mit hus - med lygte på cyklen.

:panik:

:nerve: I Smiling Goat i virkeligheden dykkersild - jeg kunne have skrevet samme indlæg - jeg bliver f...... sindssyg over den ligegyldighed. Jeg får lyst til at råbe: gud f.... vil jeg ej yde førstehjælp til dig, når du er så skide ligeglad med dine medmennesker.
2
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 438
Likede indlæg: 5664

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DenBlødeJyde » 5. jan 2016, 11:37

Det samme med fodgængere, der ikke lige har tøj på med eller anden form for refleks...... især, når de lige synes de vil over vejen, hvor der ikke er en oplyst fodgængerovergang........... :rulle:
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 5. jan 2016, 13:03

Jeg har fødselsdag og allerede 10.30 var det afgjort det bliver en skoddag.
Det er fanme upassende.
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fillie » 5. jan 2016, 13:17

hotlips skrev:Jeg har fødselsdag og allerede 10.30 var det afgjort det bliver en skoddag.
Det er fanme upassende.


Jeg har lavet en tråd til dig i "Lykønskninger". Jeg håber ikke, det er upassende, men du sagde jo selv, det er din fødselsdag. :genert:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 5. jan 2016, 13:47

Fillie skrev:
hotlips skrev:Jeg har fødselsdag og allerede 10.30 var det afgjort det bliver en skoddag.
Det er fanme upassende.


Jeg har lavet en tråd til dig i "Lykønskninger". Jeg håber ikke, det er upassende, men du sagde jo selv, det er din fødselsdag. :genert:


Ih tak, det var sødt af dig.

Nu er debatten så upassende og vil ikke lade mig bruge smileys, suk.
1
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Avino » 5. jan 2016, 20:43

Smiling_Goat skrev:Jeg kan også blive helt arrig, når jeg ser en cyklist uden lygter. Rettelse, når jeg er ved at køre ind i en cyklist uden lygter. Jeg ser ikke ret godt i mørke og de materialiserer sig ligesom bare pludseligt foran mig, og så er jeg ved at dø af skræk.

Det pisser mig af så voldsomt, fordi jeg ikke kan se, det på nogen som helst måde er muligt, at de ikke ved, at de er noget nær usynlige. De må selv kunne se, hvordan andre cyklister uden lygter ser ud - eller ikke ser ud :rulle:. Så det de har gang i, er et udtryk for "det går nok." De opdager måske for sent, at de er kommet af sted uden lygten, og i stedet for at gøre det ansvarlige og lade cyklen stå - eller tage en bil, der kan have cyklen med - tager de chancen, for "det går nok." Det er at lægge alt for meget tiltro i alle vores andres hænder. For så er det pludselig mit ansvar, at de ikke dør eller kommer til skade, og det var s** ikke det, jeg bestilte, da jeg forlod mit hus - med lygte på cyklen.

:panik:


ØV, hvor kan jeg følge dig. Cykler- når jeg skal på arbejde - i nattevagt.
Jeg er - efterhånden- en "gammel kone" som heller ikke ser særligt godt i mørke. Samtidigt med- at der er dårlig vejbelysning.
Det er- nok SÅ ubehageligt, når jeg møder cyklister uden lys på cyklen.

Må jo så indrømme, at jeg ikke var bedre- i ungdommens vår. :rulle:
Men for filen- hvor det ubehageligt.
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25614

Re: Upassendetråden - første udgave!Jeg

Indlægaf Madam Pomfrey » 6. jan 2016, 20:41

HappyPaww skrev:Jeg får også en snert af fornærmelse, når min svigermor fx har passet barnet hjemme hos os, og hun så har gjort rent i køkkenet. Jeg VED godt at hun bare er sød og gerne vil hjælpe os, men bliver alligevel lidt "hrmpf" :genert:


jeg har vænnet mig til at min sviger gør rent for mig/os - og synes bare det er rart, det sværeste er faktisk at sige hvad hun godt må hjælpe os med, for hun spørger indtil hun får svar :lol: Mest fjollet er at hun skurer gulve, selvom vi lige har gjort rent inden de kommer

Engang for nogle år siden var jeg på noget personale halløj, mine svigere var hos os imens og hjalp min mand med ungerne.
Da jeg kom hjem havde hun lavet juledekorationer til mig, med mine ting og mine lys.
Jeg kan stadig blive helt sur og fornærmet ved tanken, det var virkeligt grænseoverskridende for mig. Og jeg var lige så sur på min mand der havde fundet mine kasser med pynt frem til hende.
Det var bare så stor en indtræden i "MIT" - og noget af det jeg hvert eneste år glæder mig rigtig meget til ved julen, at lave dekorationer, og det satte virkelig en dæmper på mit julehumør.
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. jan 2016, 11:20

På en boligside stødte jeg på begrebet Man Cave med undertitlen: Need a man cave? If you feel like you don’t have a sanctuary in your home, why not make one?

A' hva? Voksne mennesker, der som børn henvises til at have et værelse - i deres eget hjem.
Dét finder jeg godt nok upassende.
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 7. jan 2016, 16:01

DetSorteCirkus skrev:På en boligside stødte jeg på begrebet Man Cave med undertitlen: Need a man cave? If you feel like you don’t have a sanctuary in your home, why not make one?

A' hva? Voksne mennesker, der som børn henvises til at have et værelse - i deres eget hjem.
Dét finder jeg godt nok upassende.

Min mand skal da heve sit eget værelse, når vi skal bygge.
Det skal bruges som kontor og øvelokale.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"