Kundeklubber og fordelskort

fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Kundeklubber og fordelskort

Indlægaf fisken80 » 16. dec 2015, 06:31

Jeg har coop, matas, imerco og bog&ide. Det sidste kan jeg så ikke finde, men jeg har nu alligevel fået lov til at købe deres medlemstilbud et par gange bare ved at sige, at jeg er medlem...

Coop bruger jeg meget. Det værksted vi plejer at bruge giver nemlig point og det kan hurtigt løbe op i mange point. Samtidig er værkstedet et af de billigere og det ligger godt i forhold til, hvor vi bor.
Matas har jeg haft nok point at bruge af én gang, det er virkelig ikke ret tit jeg handler der. Imerco er det samme, men jeg havde dog skrabet point nok sammen til at få noget rabat sidst jeg handlede.

Jeg handler dér, hvor jeg kan få varen til billigste pris, uanset medlemskort.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Kundeklubber og fordelskort

Indlægaf Fru Sunshine » 16. dec 2015, 23:21

Jeg har så mange, at jeg slet ikke har styr på dem.
Dem jeg bruger er Matas, H&M, SAS eurobonus og BioCitykortet.

De andre bruger jeg, hvis jeg lige husker, at jeg har dem, når jeg en sjælden gang handler de steder, de gælder til. Der er i hvert fald et COOP-kort. Jeg blev medlem, fordi jeg ville have fat i billetter til Metallica, og som medlem kunne man købe dem dagen før, de kom på billetnet. Det lykkedes også, og jeg havde en lykkelig søn.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Kundeklubber og fordelskort

Indlægaf JoyNips » 2. jan 2016, 20:43

Jeg har Coop, h&m, magasin goodie, ikea family og illum. Og så har jeg et stempelkort til Baresso. Det er vist ca det.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Kundeklubber og fordelskort

Indlægaf Karkluden » 3. jan 2016, 11:39

Jeg har Ikea, H&M, Coop, Hunkemöller, Matas, Imerco og Heidis Bier Bar :lol:
Imerco er det eneste jeg aldrig bruger.

I Hunkemöller havde jeg over tid sparet så mange point op, at jeg ved sommerudsalget fik en bodystocking og to bh'er gratis. De var selvfølgelig også sat pænt ned, men alligevel. Jeg køber så også alt undertøj dér.

IKEA er mest for gratis kaffe.. Coop giver da en slat point om året, vi handler de fleste ting i Rema, men har en superbrugsen tæt på, der tit har megagode tilbud og datovarer, og det giver noget.
Jeg handler ikke så meget i matas, men af og til handler jeg gaver + jeg får point derpå fra mit teleselskab. Det giver da en gratis ting af og til.
Heidis Bier Bar-kortet kan give en gratis øl :lol:
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8895
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25488

Re: Kundeklubber og fordelskort

Indlægaf Madam Pomfrey » 3. jan 2016, 21:16

Vi har

- mataskort, bruger det når vi handler i matas, ikke så ofte, og aner ikke hvad vi har sparet op af point
- Imerco kort, synes godt det kan mærkes at man får 5% i medlemsbonus. Jeg har da formået at spare en 3-400 kr op, som jeg så brugte på en julegave.
- Coop-kort. Vi handler nu primært i superbrugsen, og også fakta. Dels så er der jævnligt nogle gode medlemstilbud, eller det matcher normal tilbud, men kræver medlemskort at få rabatten. Og så sparer man jo dividenden op. Det betød at vi havde omkring 650 kr opsparet på vores coop-konto, da man kunne handle for pointe her i julen. Det er da en meget rar besparelse at få i julen :)

- vi har automester kort, for så sparer vi 10% på regningen også reservedele
- vi har smilkort til scanlines, da det de få gange vi tager en sviptur giver billigere priser og længere tid at være i tyskland i.
- jeg har LO-plus kort, pr. automatik, men vi har indimellem benyttet os af de rabataftaler der er på dette, men glemmer det ofte.
- BR kort, ungerne får en gratis fødselsdagsgave og vi sparer 4% af købsprisen op i mærker.
- Familien jensens kort, det har vi vist kun brugt en enkelt gang, vi frekventerer ikke Jensens særligt ofte.
- Intersport-kort, men uden fysisk kort, kun koblet op på mobil-nr. HURRA for den løsning!
- club change, fordi de giver nogle rabatter der er ganske fine (og hurra for at man nu også der kan nøjes med mobil nr.)
- Ikea family, sjældent brugt, og god ordning med man kan printe sit kort i butikken hvis man ikke har det med.

Og sikkert også flere jeg har glemt...
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
superboa
Indlæg: 1433
Tilmeldt: 14. aug 2015, 22:02
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1016

Re: Kundeklubber og fordelskort

Indlægaf superboa » 3. jan 2016, 21:27

Det kort jeg er gladest for er Forbrugsforeningskortet :) Der sparer jeg mange procenter op i løbet af året, og de finansierer en god del af vores julegaver :)
H&M-kortet bruges når jeg alligevel handler der.
Matas-kortet ligeså, og har da opnået at få et par gode gaver i pointshoppen.
Manden har IKEA Family-kort - HURRA for gratis kaffe :D
COOP-kort, vi handler en del i Kvickly Ekstra, og har fået en del i rabat, nå der har kunnet betales med point på dagligvarekøb.
Har et LO-plus kort vis min fagforening, men har faktisk aldrig brugt det...
0
Olaf
Indlæg: 493
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:08
Kort karma: 13
Likede indlæg: 380

Re: Kundeklubber og fordelskort

Indlægaf Olaf » 3. jan 2016, 22:00

Jeg har alt for mange. Forbrugsforeningen bruges så ofte det er muligt - giver 2000-3000 i bonus om året. Derudover har vi FDM, LO Plus, Matas, H&M, Sportmaster, Coop, change, magasin, fætter BR, vila, Saint tropez, triumph, ikea, bog og ide, smile, SAS. Jeg bruger dem hvis jeg husker det.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Kundeklubber og fordelskort

Indlægaf Fru Sunshine » 4. jan 2016, 10:26

Jeg har da også IKEA-kort.
Hvordan kunne jeg dog glemme gratis kaffe?
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46096

Re: Kundeklubber og fordelskort

Indlægaf LadyFox » 5. jan 2016, 15:43

Matas, COOP og Kiwi.

Det er egentlig kun det fra coop jeg bruger, ind i mellem har de nogle medlems tilbud der er ret spot on.
0
...
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Kundeklubber og fordelskort

Indlægaf Anne Droid » 5. jan 2016, 15:53

COOP
Fætter BR
Ikea
Dexter/Posten (spillesteder i Odense)
Baresso stempelkort
0
Klimatosse
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Kundeklubber og fordelskort

Indlægaf Moxy-lady » 5. jan 2016, 17:19

COOP-kort, H&M og Forbrugsforeningens kort bruger jeg jævnligt.

herudover har jeg IKEA-kort, Smile kort, Femilet, Magasin Goodie card, Matas kort, Maxi zoo, Imerco, Fætter BR og Den Glade Gris :lol:

Nogle af dem bliver brugt nogle gange om året, resten har jeg bare liggende i pungen uden at få gjort noget ved det.
0
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Privatøkonomi"