Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Thestral » 19. aug 2015, 06:14

Muuh skrev:
Angelina skrev:
Jabi skrev:
Muuh skrev:
Angelina skrev:Da jeg installerede Windows 10 ... *dummeflad til mig*


Det fortryder jeg virkelig også, gid der var en fortryd knap :mellow:
Det er der, siger min kæreste. Der skulle stå noget med gendan til tidligere version eller sådan noget


Yeps, det kan du gøre hvis computeren rent faktisk virker - det gør min ikke, jeg kan ikke noget ... skærmen står og blinker, og jeg kan ikke trykke på noget, gå ind i noget eller noget som helst (manden har taget den med på arbejde i dag, han regner med dem over i helpdesken kan fikse den)


Jeg har også problemer her, trykker jeg på det der start vindue nede i venstre hjørne eller de andre ikoner, sker der intet
Hvad hvis du genstarter?

Måske vi skulle have et it-forum hvor it-folkene kunne hjælpe :gruble:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Muuh » 19. aug 2015, 06:16

Jabi skrev:
Muuh skrev:
Angelina skrev:
Jabi skrev:
Muuh skrev:
Angelina skrev:Da jeg installerede Windows 10 ... *dummeflad til mig*


Det fortryder jeg virkelig også, gid der var en fortryd knap :mellow:
Det er der, siger min kæreste. Der skulle stå noget med gendan til tidligere version eller sådan noget


Yeps, det kan du gøre hvis computeren rent faktisk virker - det gør min ikke, jeg kan ikke noget ... skærmen står og blinker, og jeg kan ikke trykke på noget, gå ind i noget eller noget som helst (manden har taget den med på arbejde i dag, han regner med dem over i helpdesken kan fikse den)


Jeg har også problemer her, trykker jeg på det der start vindue nede i venstre hjørne eller de andre ikoner, sker der intet
Hvad hvis du genstarter?

Måske vi skulle have et it-forum hvor it-folkene kunne hjælpe :gruble:


Jeg har ikke turde genstarte, tænkt hvis jeg ikke kan åbne firefox igen
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Akehurst2 » 19. aug 2015, 08:27

Tilbage til, hvornår man føler sig dum :)

Det gør man fx, når man står af løbebåndet i et fitnesscenter, går hen for at hente noget papir til at tørre af med og så ikke kan huske hvilket løbebånd, det nu var, man havde stået på, da man kommer tilbage. Endte med at rengøre tre forskellige løbebånd i håb om, at jeg så også ordnede det, jeg faktisk havde brugt :wacko:
11
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Æske » 19. aug 2015, 09:42

Da jeg to gange på min første time alene på job i går aftes mellem 22-23 måtte ringe til chefen for liiiige at høre noget med nogle knapper i systemet, og så var det bare pærenemt :-D
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Dime » 21. aug 2015, 15:28

Skulle lige række ind over mit lille sidebord ved computeren og sætte et kabel i en boks... og bedst som kroppen er i position, så passer det åbenbart med at min næse er lige over askebægeret og af ukendte årsager puster jeg i netop dette øjeblik kraftigt ud af næsen... resultatet var aske overalt, og især i mit ansigt... *suk*
2
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Whoosh » 21. aug 2015, 15:55

Da jeg væltede det samme plastikrus tre gange i træk.
:rulle:
4
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Thestral » 26. aug 2015, 08:45

Lige nu.

Jeg har besøg af en tekniker til mit internet og han spørger om jeg har kørt en hastighedstest og så svarer jeg: "øhmn nej, det er en helt ny pc såå.." *smileyderklaskersigipanden*
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Pussikat82 » 27. aug 2015, 13:03

Føler mig noget kikset lige nu. Humøret er ret lavt for tiden, så jeg har svært ved at komme i gang med dagene. Derfor har jeg bare mere eller mindre bare siddet og gloet ind i skærmen her, siden jeg stod op. Pludseligt banker det på døren, og jeg flyver op! Skal skynde mig at få noget tøj på, og vælter ud i bryggerset for at lukke op. Udenfor står der en mand i 50'erne med en pakke til mig. Han undskylder og siger, at han er ked af, hvis han vækkede mig, og jeg siger, at det gør ikke noget, for det er lidt flovt at indrømme, at man da ikke sov, men bare har siddet og sumpet i sit nattøj hele dagen bag nedrullede gardiner :s :genert: Han gav mig pakken, hvorpå afsenderen ORNESTATION MORS Billede tydeligt var angivet, og så skyndte jeg mig ellers ind igen.

D'oh! Billede

Btw. har jeg ikke bestilt noget til orner eller andre grise :lol: Jeg har bestilt nogle særlige sprøjter, som kun kunne fås som privat der. Dem bruger vi til at medicinere vores kat med. Havde i øvrigt ikke forventet at modtage pakken allerede i dag, da den er bestilt i går, og status stadig står som under behandling. Ellers havde jeg nok taget mig sammen og kommet i gang med dagen noget før.
5
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Tibbler » 27. aug 2015, 14:15

Pussikat82 skrev:Føler mig noget kikset lige nu. Humøret er ret lavt for tiden, så jeg har svært ved at komme i gang med dagene. Derfor har jeg bare mere eller mindre bare siddet og gloet ind i skærmen her, siden jeg stod op. Pludseligt banker det på døren, og jeg flyver op! Skal skynde mig at få noget tøj på, og vælter ud i bryggerset for at lukke op. Udenfor står der en mand i 50'erne med en pakke til mig. Han undskylder og siger, at han er ked af, hvis han vækkede mig, og jeg siger, at det gør ikke noget, for det er lidt flovt at indrømme, at man da ikke sov, men bare har siddet og sumpet i sit nattøj hele dagen bag nedrullede gardiner :s :genert: Han gav mig pakken, hvorpå afsenderen ORNESTATION MORS Billede tydeligt var angivet, og så skyndte jeg mig ellers ind igen.

D'oh! Billede

Btw. har jeg ikke bestilt noget til orner eller andre grise :lol: Jeg har bestilt nogle særlige sprøjter, som kun kunne fås som privat der. Dem bruger vi til at medicinere vores kat med. Havde i øvrigt ikke forventet at modtage pakken allerede i dag, da den er bestilt i går, og status stadig står som under behandling. Ellers havde jeg nok taget mig sammen og kommet i gang med dagen noget før.


"Ornestation Mors" - Gad vide hvad han har tænkt, hvis han lagde mærke til det :lol: :lol:
2
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Pussikat82 » 27. aug 2015, 14:28

Tibbler skrev:
Pussikat82 skrev:Føler mig noget kikset lige nu. Humøret er ret lavt for tiden, så jeg har svært ved at komme i gang med dagene. Derfor har jeg bare mere eller mindre bare siddet og gloet ind i skærmen her, siden jeg stod op. Pludseligt banker det på døren, og jeg flyver op! Skal skynde mig at få noget tøj på, og vælter ud i bryggerset for at lukke op. Udenfor står der en mand i 50'erne med en pakke til mig. Han undskylder og siger, at han er ked af, hvis han vækkede mig, og jeg siger, at det gør ikke noget, for det er lidt flovt at indrømme, at man da ikke sov, men bare har siddet og sumpet i sit nattøj hele dagen bag nedrullede gardiner :s :genert: Han gav mig pakken, hvorpå afsenderen ORNESTATION MORS Billede tydeligt var angivet, og så skyndte jeg mig ellers ind igen.

D'oh! Billede

Btw. har jeg ikke bestilt noget til orner eller andre grise :lol: Jeg har bestilt nogle særlige sprøjter, som kun kunne fås som privat der. Dem bruger vi til at medicinere vores kat med. Havde i øvrigt ikke forventet at modtage pakken allerede i dag, da den er bestilt i går, og status stadig står som under behandling. Ellers havde jeg nok taget mig sammen og kommet i gang med dagen noget før.


"Ornestation Mors" - Gad vide hvad han har tænkt, hvis han lagde mærke til det :lol: :lol:


Ja, det tænker jeg også :blush:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Dime » 27. aug 2015, 14:29

Jeg glemte smøgen der sad i mundvigen da jeg gik i bad for en times tid siden
4
Brugeravatar
BirdReynolds
Indlæg: 170
Tilmeldt: 27. aug 2015, 11:37
Kort karma: 32
Likede indlæg: 163

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf BirdReynolds » 28. aug 2015, 12:39

Nu her da jeg fik min lønseddel, og først der opdager at jeg ikke har optjent ferie, og derfor selv har betalt min sommerferie. Pik!
1
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Muuh » 29. aug 2015, 12:21

Da jeg var ude og plukke mad til vores skildpadder tidligere og jeg gav et kæmpe hyl fra mig, da en lille frø hoppede op i min sko. Hvilket resulterede i at yngstesønnen kom styrtende ud af terrassedøren for at høre hvad der var galt og naboen gloede ud af vinduet :genert:
1
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Pixie88 » 29. aug 2015, 12:23

Da jeg i går gik i bad med briller på. Det sker lidt for tit.
4
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf decibell » 29. aug 2015, 18:00

Da jeg for 117. gang stødte tæerne på benet på malerstigen og var ved at falde. Det var ikke kun mig, men os begge to, der hele tiden kom i karambolage med det.

Same procedure as last year......!!!
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.

Tilbage til "Generelt"