Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Wizzze » 1. jan 2016, 09:47

JoyNips skrev:Min kæreste har bedt mig vække ham her til morgen. Og så knurrer han megameget af mig, da jeg gør det. Mens jeg i øvrigt står med nybagte boller og har lavet kaffe og hyggeligt morgenbord for hans skyld.

Meddelte ham at så måtte han være voksen nok til selv at stå op fremover. Jeg gider ikke sur mand, der knurrer af mig, når jeg vækker ham på det tidspunkt, han selv har bedt mig om at vække ham på.

Med fucking nybagte boller og alt muligt.


Nybagte boller kunne vække mig fra de døde :savl:
Der må være noget seriøst galt med manden? :gruble: måske du skulle ringe efter lægen :-D
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4634
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 676
Likede indlæg: 21200

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf catnip » 4. jan 2016, 10:58

Smiling_Goat skrev:Til jul gav jeg ham et par hjemmestrikkede hjemmesko, der forestiller hajer, der sluger foden. Han er ret glad for dem og går altid med dem, når han er hjemme. I starten begyndte han umotiveret at lave smaskelyde, mens han sad i sofaen, fordi hajen spiste foden, naturligvis. Det er ved at være længe siden, han har snakket om skoene, så jeg troede, vi var kommet videre.. Men nej

I dag, da jeg kom ud fra wc'et, stod han lige foran døren med en sko på hånden. som "svømmede" hurtigt imod mig mens den brølede. Jeg blev så forskrækket, at jeg brølede som en mand og hamrede hånden ind i døren..

Og nu sidder han og nynner melodien fra "Jaws"

Fortryder jeg min gave en lille smule? Ja, det gør jeg måske..


Ej, men det er jo VIRKELIG sjovt :klap:
2
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Joe » 4. jan 2016, 21:46

Vi fulgtes hjem fra arbejde i dag, og jeg var en blanding af småstresset over at skulle hjem og arbejde videre, og skidesur, fordi jeg lige havde været på arbejde uden at ryge for første gang i lang tid.

På vejen fra metroen har vi så en diskussion om, hvor vi skal handle ind. Han siger Aldi, fordi det ligger på vejen, der er pissekoldt, og vi kun skal have småting. Jeg siger Fakta, fordi jeg synes Aldi er overdrevet prol på den dårlige måde, og jeg generelt ikke stoler på at Aldis produkter er særligt gode.
Han vinder så, fordi jeg ikke lige orker at tage kampen, og desuden også fryser.
I Aldi finder jeg en pakke Stryhns leverpostej til at tage med til frokost på arbejdet. Møgmandens kommentar "Er du nu sikker på, at denne her Stryhns-leverpostej ikke er dårligere end den Stryhns-leverpostej, du kunne få i Fakta?"
Igen da jeg finder neglelakfjerner kommer møgmanden: "Er du nu sikker på at Faktas neglelakfjerner ikke er bedre?"

Folk skal simpelthen fatte, hvornår det er mobbefri dag.

PS. Neglelakfjerneren virkede desuden udmærket. Men om mine negle er helt ætset væk i morgen, skal jeg ikke kunne sige.
PPS. Jeg er desuden ikke den eneste, der har masser af fordomme om Aldi. Selv den faste kassemand ligner en der er seriøst træt af at sidde der. Men han gør det sgu alligevel, den skal han have.
3
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 5. jan 2016, 19:27

Vi har fået hund, den er fælles.

Vi går tur, og han vil lære hende at gå inde til siden. Hun er meget lydhør, så man kan bare vise hende det og rose.
Men når hun ikke gør det, vrisser han af hende. Hun stopper med at snuse og halen falder ret meget ned, og hun går bare ved siden af.
Det er præcis sådan noget jeg ikke bryder mig om, så jeg siger, at han ikke behøver visse/være streng, og det har en uheldig virkning.

Min kæreste giver så mig snoren og er tøsesur, og vi går i tavshed hjem. Det tager over en time, før han ikke er tøsesur mere.

Jeg synes ikke at jeg er urimelig. Jeg har hele tiden understreget at jeg ikke går ind for andet end positive metoder, og ikke gider unødigt lydigheds pis.
Og så er han tøsesur? Han kan jo sige han ikke er enig, eller whatever.

Nå, stemningen er blevet okay igen, men well. Børn og dyr - han VED det er mine akilleshæle.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Zombie » 5. jan 2016, 19:43

Nå, det var åbenbart ikke overstået. Hsn er stadig tøsesur. Spurgte om han skulle gå med hende, og da jeg svarede fik jeg en stikpille om at bestemme. Ej, men så sig da at du går med hende hvis du selv har en idé om at ville nu!

Jeg har ikke engang kommenteret alle de planer han lægger, selvom vi snakkede om at januar skulle holdes på et hundevenligt niveau, så nu tænker jeg om han regner med, hun bare kan være alene 8 timer fra midten af måneden eller hvad - hun er kun lige faldet til, og har kun virket rigtig tryg sådan i dag.

Jeg forudser at jeg må sidde hjemme med hunden flere aftener mens han render ud - og hvis hunden var mit projekt alene, så fair nok. Men han var lige så meget på, han gjorde meget ud af at understrege hun er VORES hund, så hvis det sker, så bliver jeg super skuffet.
2
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lurende Peber » 5. jan 2016, 19:56

Zombie skrev:Nå, det var åbenbart ikke overstået. Hsn er stadig tøsesur. ....
Jeg forudser at jeg må sidde hjemme med hunden flere aftener mens han render ud - og hvis hunden var mit projekt alene, så fair nok. Men han var lige så meget på, han gjorde meget ud af at understrege hun er VORES hund, så hvis det sker, så bliver jeg super skuffet.
Man ved det jo ofte først, når man står i situationen.
Men når det er en fælles hund, er hans mening om opdragelse lige så meget værd som din. Og han synes sikkert, at han har ret.
Hvis han føler sig urimeligt underkendt, kan det sikkert give en synsvinkel om, at det faktisk er DIN hund.

I bagklogskabens skær skulle I måske have diskuteret hundeopdragelse mere indgående/detaljeret. Og en dag i fremtiden også børneopdragelse. Hvor ikke kun din mening tæller.
Igen: Teori er en ting. praksis kan overraske ganske meget.

Bare mit input.
23
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 12:59

Santopia skrev:
Lurende Peber skrev:
Zombie skrev:Nå, det var åbenbart ikke overstået. Hsn er stadig tøsesur. ....
Jeg forudser at jeg må sidde hjemme med hunden flere aftener mens han render ud - og hvis hunden var mit projekt alene, så fair nok. Men han var lige så meget på, han gjorde meget ud af at understrege hun er VORES hund, så hvis det sker, så bliver jeg super skuffet.
Man ved det jo ofte først, når man står i situationen.
Men når det er en fælles hund, er hans mening om opdragelse lige så meget værd som din. Og han synes sikkert, at han har ret.
Hvis han føler sig urimeligt underkendt, kan det sikkert give en synsvinkel om, at det faktisk er DIN hund.

I bagklogskabens skær skulle I måske have diskuteret hundeopdragelse mere indgående/detaljeret. Og en dag i fremtiden også børneopdragelse. Hvor ikke kun din mening tæller.
Igen: Teori er en ting. praksis kan overraske ganske meget.

Bare mit input.


Aaargh den er lidt svær, synes jeg. Jeg har det sådan, at når det kommer til, at det også omhandler et andet væsen, så er ens holdninger ikke 100% ligeværdige. Altså, det er jo ikke fordi manden har været dyremishandler eller noget, men jeg synes ikke, man nødvendigvis skal gå på kompromis, når det gælder børn og dyrs tarv.


Så hvad er det, du siger, Zombie skal gøre? Hun og kæresten har en hund sammen. Og der skal ikke kompromisses. Jeg forstår, at du tænker, at kompromis kunne gå ud over hunden. Mener du, at så skal Zombie alene varetage hunden eller? Er ikke helt med her.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 135
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2693

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Venus222 » 6. jan 2016, 14:49

Jeg er enig med Santopia. Da jeg mødte min kæreste havde jeg allerede en hund (en meget "speciel am.cocker) og selv om min kæreste er/var kæmpe hundemenneske, så havde han bare en anden og noget mere gammeldags tilgang til hunde. Så der er det altså ham der har måtte bøje sig langt mere end jeg. :)

Jeg tænker om ikke zombie og kæreste skulle sætte sig ned og tale om hunden igen.Også så Zombie kunne skære ud i pap hvorfor hendes metoder er bedst.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Wizzze » 6. jan 2016, 15:23

I dag! Hun har siddet sammen med kollegaer og bestemt at jeg skal stege hakkebøffer og lave Bearnaise til dem, bare fordi jeg for en gangs skyld har fri til normal tid. Føler mig som offer for en konspiratorisk sammensværgelse :evil:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 21:35

Wizzze skrev:I dag! Hun har siddet sammen med kollegaer og bestemt at jeg skal stege hakkebøffer og lave Bearnaise til dem, bare fordi jeg for en gangs skyld har fri til normal tid. Føler mig som offer for en konspiratorisk sammensværgelse :evil:


Skal det så foregå, mens du er nøgen bortset fra et lille, fint forklæde? Nej? I så fald er der jo ingen sammensværgelse. Så har hun bare bedt dig tage madtjansen. :P
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 7. jan 2016, 09:05

Han skulle bytte en trøje for mig til en større, fordi den var for lille og jeg kunne ikke nå det inden vi skal rejse (som i det er den eneste varme trøje jeg har) og så kommer han hjem med, tadaa, den samme størrelse.
Han sagde, da jeg kom hjem, at han synes den havde set lidt lille ud i butikken.
Nå, det gjorde den alligevel bassemand??
Han vaskede den da han kom hjem, uden tilsyneladende at tænke over, at den havde set lille ud (flot) så den kan ikke byttes OG han vaskede den MED MÆRKERNE PÅ! Tak, for at hele den vask, inklusiv trøjen er helt fyldt med papfnuller (som sjovt nok ikke går af igen. Heller ikke næste vask) og maskinen er fyldt med pap og næste vask også bliver helt fnulret.
Han havde desuden smidt bon, følgeseddel og returseddel ud på noget han godt vidste jeg skulle returnere, for "det tænkte jeg ikke lige over".

Og så vil den opmærksomme læser tænke, jamen han gør det jo kun for at være sød. Helt ærligt alle kan fejle, sikke en strigle du er.
Ja, tak , men DET.ER.HVER.GANG!!!
Og så bliver han sur og ked af det næste gang jeg ikke stoler på ham og jeg tuder af travlhed, fordi ALT hvad vi skal og har skal jeg tjekke inden vi skal noget. HVER GANG. Ellers kan jeg være sikker på at han har printet de forkerte flybilletter (fordi "det kunne jeg ikke lige se"), glemt pas, glemt at tanke, smidt bilnøglerne væk, lagt pas hjemme hos nogle andre i en anden by og kommer i tanke om det 10min inden vi skal gå osv osv osv.

Han ved jeg har stress. Han ved jeg ikke kan holde til det. Og jeg er pisseligeglad med om hans mor har curlet ham og ikke lært ham, at være bare lidt koncentreret om det han laver.

For helvede kæmpe store kraftidiot!! Jeg gider overhovedet ikke på den her ferie. Jeg vil bare gerne være hjemme, så jeg ikke skal stresse hele tiden og med det niveau jeg har nu, så kan jeg måske slappe af om en uge. Hvis jeg er heldig. Og så skal vi hjem igen.
14
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf kidkomb » 7. jan 2016, 12:54

Tak for grønne :lun:
Jeg er faldet lidt ned nu :genert:
6
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 7. jan 2016, 14:06

Mon ikke der skal lidt forventningsafstemning til dér? Som du beskriver det her, er det ret åbenlyst, hvad du mener, din kæreste burde have gjort. Spørgsmålet er, om han har en chance for at gætte dette? Selv har jeg i hvert fald oplevet kærester, der hjertens gerne ville komme forbi, når jeg var syg - men som først begyndte på det, da jeg havde nævnt, jeg ville værdsætte det. Årsag: De foretrak selv at være i fred, når DE var syge.

Det, man betragter som selvindlysende, er det langtfra altid ...


Og hvis han halvvejs tilbyder hjælp - jamen, så hold ham da op på det, hvis ikke han vender tilbage til det af sig selv. Jeg ved godt, du helst ville have, han gjorde det af sig selv. Oh well. For some reason he didn't. Enten kan man så sidde og blive sur og skuffet over dét. Eller også kan man bede om den hjælp, man har brug for.
Senest rettet af ManicNinja 7. jan 2016, 18:40, rettet i alt 1 gang.
9
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Spjaerten » 7. jan 2016, 15:51

polavyk skrev:
ManicNinja skrev:Mon ikke der skal lidt forventningsafstemning til dér? Som du beskriver det her, er det ret åbenlyst, hvad du mener, din kæreste burde have gjort. Spørgsmålet er, om han har en chance for at gætte dette? Selv har jeg i hvert fald oplevet kærester, der hjertens gerne ville komme forbi, når jeg var syg - men som først begyndte på det, da jeg havde nævnt, jeg ville værdsætte det. Årsag: De foretrak selv at være i fred, når DE var syge.

Det, man betragter som selvindlysende, er det langtfra altid ...


Og hvis han halvvejs tilbyder hjælp - jamen, så hold ham da op på det, hvis ikke han vender tilbage til det af sig selv. Jeg ved godt, du helst ville have, han gjorde det af sig selv. Oh well. For some reason he didn't. Enten kan man så sidde og blive sur og skuffet over dét. Ellet også kan man bede om den hjælp, man har brug for.


Fuck, hvor har jeg bare ikke brug for den kommentar lige nu!


Jeg kan godt følge din kommentar.
Men manic har en smule ret.

Og det er ikke for at træde på dig.

God bedring :ae:
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf ManicNinja » 7. jan 2016, 16:29

polavyk skrev:
ManicNinja skrev:Mon ikke der skal lidt forventningsafstemning til dér? Som du beskriver det her, er det ret åbenlyst, hvad du mener, din kæreste burde have gjort. Spørgsmålet er, om han har en chance for at gætte dette? Selv har jeg i hvert fald oplevet kærester, der hjertens gerne ville komme forbi, når jeg var syg - men som først begyndte på det, da jeg havde nævnt, jeg ville værdsætte det. Årsag: De foretrak selv at være i fred, når DE var syge.

Det, man betragter som selvindlysende, er det langtfra altid ...


Og hvis han halvvejs tilbyder hjælp - jamen, så hold ham da op på det, hvis ikke han vender tilbage til det af sig selv. Jeg ved godt, du helst ville have, han gjorde det af sig selv. Oh well. For some reason he didn't. Enten kan man så sidde og blive sur og skuffet over dét. Ellet også kan man bede om den hjælp, man har brug for.


Fuck, hvor har jeg bare ikke brug for den kommentar lige nu!


Taget til efterretning. Er ked af, hvis den stødte dig.
7
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"