Del Noget Med Debatten

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Fillie » 4. jan 2016, 13:23

Jailbird skrev:Jeg skal snart i praktik og min hjerne er ved kortslutte over alle de negative tanker og skrækscenarier som jeg ikke kan dele med nogen. Og jeg overvejer at starte en tråd omkring det, men føler både at det er et fjollet emne, samtidig med jeg også er bange for, at ingen vil svare.
Åh, det lød ynkeligt :gruble:


Selvfølgelig vil vi svare: Skriv løs! :kram:
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6595

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Sophaya » 4. jan 2016, 13:36

Fillie skrev:
Jailbird skrev:Jeg skal snart i praktik og min hjerne er ved kortslutte over alle de negative tanker og skrækscenarier som jeg ikke kan dele med nogen. Og jeg overvejer at starte en tråd omkring det, men føler både at det er et fjollet emne, samtidig med jeg også er bange for, at ingen vil svare.
Åh, det lød ynkeligt :gruble:


Selvfølgelig vil vi svare: Skriv løs! :kram:


This!
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Madam Pomfrey » 4. jan 2016, 13:38

Jeg vil (næsten) hellere dele dobbeltseng med vores småfolk end min mand, de er så søde og rare og bløde, og dejlige at putte med :lun: Elsker når de kommer ind til os om natten - undt. de få gange de skal lege snurretop og danse stepdans.
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Thestral » 4. jan 2016, 13:48

Jailbird skrev:Jeg skal snart i praktik og min hjerne er ved kortslutte over alle de negative tanker og skrækscenarier som jeg ikke kan dele med nogen. Og jeg overvejer at starte en tråd omkring det, men føler både at det er et fjollet emne, samtidig med jeg også er bange for, at ingen vil svare.
Åh, det lød ynkeligt :gruble:
Det skal jeg også. Vi kan holde hinanden i hånden? :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Garfield » 4. jan 2016, 15:31

Jeg læste det først som "...og dejlige at prutte med" :lol:

DD_81 skrev:Jeg vil (næsten) hellere dele dobbeltseng med vores småfolk end min mand, de er så søde og rare og bløde, og dejlige at putte med :lun: Elsker når de kommer ind til os om natten - undt. de få gange de skal lege snurretop og danse stepdans.
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf kidkomb » 4. jan 2016, 15:35

Kender I det, når man tager noget is. Og så tager man riiigeligt fordi, man ved godt, at når man har spist det, så vil man have mere.
Og så når man har spist den riiiigelige portion. Så vil man stadig have mere :sur:

Som min kloge psykologi-lærer engang sagde: "Man som i jeg"
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Sevii » 5. jan 2016, 00:53

Jeg har så valgt ikke at spise kød mere og jeg har overvejet det i mange måneder, og så tog jeg bare valget. Jeg er dog lidt overrasket over at det er så nemt at erstatte kød og jeg ikke savnede det som folk tit beskriver de gør... :fløjt:
Senest rettet af Sevii 5. jan 2016, 13:26, rettet i alt 1 gang.
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf sigge » 5. jan 2016, 14:53

Rosa Espinosa skrev:Min største grund for at komme over på denne debat, var ikke at folk på den anden havde svært ved at få slettet deres indlæg, men mere at jeg var bange for at mange af dem der plejede at skrive i Melodi Grand Prix tråden, måske var flyttet herover :genert:

Det er en tilbagevende begivenhed jeg ser frem til hver år. Debattører som brokker sig over svenskerne endnu en gang har stået for 2/3 dele af alle sangene, at der anvendes boobs for at få point, hater på Rusland (fordi de fortjener det :sur: ) og mobber dem fra østlandende. Det er noget som kan samle folk :lun:


Årh, det lyder helt klart som en tråd, jeg skal være med i, hvis der kommer en her. :love: Tænk at jeg har overset den på den gamle debat. Sidste år måtte jeg nøjes med en længere (men meget underholdende) sms-korrespondance med min søster under semifinalerne.
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Avino
Indlæg: 708
Tilmeldt: 17. sep 2015, 15:58
Kort karma: 207
Likede indlæg: 1156

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Avino » 5. jan 2016, 20:01

Jeg elskede- når min søn- ville ligge og holde i hånd om natten.
Nu elsker jeg- at mit vidunderlige barnebarn- vil "flette fingre " med mig, når vi ser en film, som er en lille smule spændende, så han er nødt til- at have farmor ved sin side.
1
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Fillie » 6. jan 2016, 09:01

Rosa Espinosa skrev:
sigge skrev:
Rosa Espinosa skrev:Min største grund for at komme over på denne debat, var ikke at folk på den anden havde svært ved at få slettet deres indlæg, men mere at jeg var bange for at mange af dem der plejede at skrive i Melodi Grand Prix tråden, måske var flyttet herover :genert:

Det er en tilbagevende begivenhed jeg ser frem til hver år. Debattører som brokker sig over svenskerne endnu en gang har stået for 2/3 dele af alle sangene, at der anvendes boobs for at få point, hater på Rusland (fordi de fortjener det :sur: ) og mobber dem fra østlandende. Det er noget som kan samle folk :lun:


Årh, det lyder helt klart som en tråd, jeg skal være med i, hvis der kommer en her. :love: Tænk at jeg har overset den på den gamle debat. Sidste år måtte jeg nøjes med en længere (men meget underholdende) sms-korrespondance med min søster under semifinalerne.


Den skal du helt klart deltage i så! Den har været på den gamle debat i et par år nu og det er mega hyggeligt og sjovt hver gang. Den tråd er den eneste grund til at jeg overhovedet ser showet :D Så håber den kommer herinde i år.


Jeg er også frisk! :gogo:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Maoam » 6. jan 2016, 12:07

Fillie skrev:
Rosa Espinosa skrev:
sigge skrev:
Rosa Espinosa skrev:Min største grund for at komme over på denne debat, var ikke at folk på den anden havde svært ved at få slettet deres indlæg, men mere at jeg var bange for at mange af dem der plejede at skrive i Melodi Grand Prix tråden, måske var flyttet herover :genert:

Det er en tilbagevende begivenhed jeg ser frem til hver år. Debattører som brokker sig over svenskerne endnu en gang har stået for 2/3 dele af alle sangene, at der anvendes boobs for at få point, hater på Rusland (fordi de fortjener det :sur: ) og mobber dem fra østlandende. Det er noget som kan samle folk :lun:


Årh, det lyder helt klart som en tråd, jeg skal være med i, hvis der kommer en her. :love: Tænk at jeg har overset den på den gamle debat. Sidste år måtte jeg nøjes med en længere (men meget underholdende) sms-korrespondance med min søster under semifinalerne.


Den skal du helt klart deltage i så! Den har været på den gamle debat i et par år nu og det er mega hyggeligt og sjovt hver gang. Den tråd er den eneste grund til at jeg overhovedet ser showet :D Så håber den kommer herinde i år.


Jeg er også frisk! :gogo:


Grand Prix trådene er geniale. Jeg glæder mig allerede :banan:

Er der andre på denne debat, der ser det svenske?
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Æske » 6. jan 2016, 22:25

Jeg har tændt for varmen i dag for første gang i denne vinter :-D
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Fru Sunshine » 6. jan 2016, 22:42

Vi har haft besøg af en eventuel bygmester. Nu bliver det nok snart en realitet med nyt hus.
Det er virkelig underligt.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Fillie » 6. jan 2016, 22:47

Æske skrev:Jeg har tændt for varmen i dag for første gang i denne vinter :-D


Det havde vi også, men det blev for varmt. :D Max point for at have en ufatteligt velisoleret lejlighed kombineret med en del dyr, der også må generere noget varme til hjemmet. :banan:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Firebird » 7. jan 2016, 06:31

Brev fra forsikringselskabet.

Kære kunde

Her hos Codan, vil vi gerne gøre noget ekstra for vores kunder over 50...... :nerve: :nerve: :nerve:

WTF! MÅ JEG GODT LIGE BLIVE 50, INDEN I SKRIGER BESSE EFTER MIG? Røvbananer :cuss:

Firebird der kæmper helt enormt med sin snarlige fødselsdag og sårrede forfænglighed. :sur:
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.

Tilbage til "Generelt"