Hvordan fandt du herind?

Hvordan fandt du herind?

Jeg blev direkte opfordret til det af en anden bruger på dindebat i en privatbesked.
44
15%
Jeg blev direkte opfordret til det af en anden bruger på dindebat, men offentligt i en tråd.
6
2%
Jeg blev direkte opfordret til det af en anden bruger på et socialt medie uden for debatterne, fx Facebook.
6
2%
Jeg så i en tråd på dindebat, at andre nævnte debatten her, og blev nysgerrig.
201
67%
Jeg så, at andre nævnte det på et andet socialt medie, fx Facebook, og blev nysgerrig.
15
5%
Jeg fandt forummet via Google eller andre søgninger.
13
4%
Andet (skriv det gerne i tråden).
13
4%
 
Afgivne stemmer: 298
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf decibell » 6. jan 2016, 12:42

Nu der er kommet så mange nye ind, er det da på tide at hive denne frem igen. :) Stem løs...
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Animi » 6. jan 2016, 12:47

Jeg så den nævnt i en tråd på DD :)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Marichen12
Indlæg: 751
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2046

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Marichen12 » 6. jan 2016, 12:52

Jeg har set flere nævne stedet her gennem de sidste måneder og nu er der bare blevet for dødt derinde...så jeg bad om link på PB i en tråd hvor andre gjorde det samme og fik 3 PB'er på MAJET kort tid :D
4
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3433
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 272
Likede indlæg: 3060

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Alphilia » 6. jan 2016, 12:54

Jeg har været på DD i evigheder, og set linket her til. Da der så efterhånden er blevet meget dødt derovre, ja så er jeg her
3
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf JoyNips » 6. jan 2016, 12:58

Jeg blev opfordret i PB, men gad i første omgang ikke. Jeg synes ikke, jeg har tid til flere fora, og min erfaring med spinoffs er, at de dør før eller senere. Oftest før...
Men så følte jeg mig til sidst SÅ røvrendt af moderationen og SÅ forarget over, at ret konkrete og seriøst mente trusler om at pløkke alle ikke straks blev fjernet og første til at man(d) røg ud på røv og albuer, at jeg oprettede mig herovre. Jeg vil fandme ikke bakke op om et sted, der ikke tager skarpt afstand fra den slags!
7
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Anne Droid » 6. jan 2016, 13:38

Jeg havde set det i tråde på DD og en dag kiggede jeg her og oprettede mig.

I går fik jeg en pb med link fra Blåvand/blåhval? Muligvis fordi jeg havde været inde på Marichens profil for at kunne sende hende en pb med link..
2
Klimatosse
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3756
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 555
Likede indlæg: 8188

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Anilara » 6. jan 2016, 15:56

Det er selvfølgelig forståeligt at flertallet kommer fra dd/jubii, men jeg håber også sådan, at flere udefrakommende finder vej.

Hvordan får man f.eks udefrakommende til at vælge den her debat til deres dilemmaer, frem for f.eks jubii? Vi kan jo ikke reklamere derinde, og det sidste jeg egentlig mangler før jeg føler den her debat er "fuldendt", er brevkasseaspektet.

Det er lidt ironisk, at jeg savner det, for har tidligere (på woman) følt, at der gik for meget brevkasse i den... Det må være den gyldne mellemvej jeg efterlyser.

Nå, men jeg fandt herind primært grundet henvisning fra viskelæder. :)
2
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Viskelæder » 6. jan 2016, 16:14

Det savner jeg også, Anilara og har skrevet det inde i en anden tråd (hvad vil du sige til debatten/del noget med debatten, en af dem). Det bliver meget bare os debattører herinde, der skriver, hvilket er SKØNT, men man mangler dem ude fra, der skriver om deres trælse svigermor, og hvad de gør med deres kæreste osv.

Jeg fandt den, da jeg vist fik en pb fra en på dd for længe siden. Var inde og kigge der, men blev på dd og woman. Men nu er både dd og woman døde, så jeg kiggede herind :)
2
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23200

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Mani » 6. jan 2016, 17:40

Culpøs skrev:Fordi en meddebattør gjorde mig opmærksom herom. "ManlOd" er du her.? :D

Yes - bare i forkortet udgave :cool:
Jeg hed også mani før på dindebat, men efter en længere pause kunne jeg ikke huske passworded - og måtte så tilbage til mit helt oprindelige debat navn :ninja:

Godt, at 'se' dig :blomst:
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Slettet bruger » 6. jan 2016, 17:42

Anilara skrev:Det er selvfølgelig forståeligt at flertallet kommer fra dd/jubii, men jeg håber også sådan, at flere udefrakommende finder vej.

Hvordan får man f.eks udefrakommende til at vælge den her debat til deres dilemmaer, frem for f.eks jubii?
Vi kan jo ikke reklamere derinde, og det sidste jeg egentlig mangler før jeg føler den her debat er "fuldendt", er brevkasseaspektet.

Det er lidt ironisk, at jeg savner det, for har tidligere (på woman) følt, at der gik for meget brevkasse i den... Det må være den gyldne mellemvej jeg efterlyser.

Nå, men jeg fandt herind primært grundet henvisning fra viskelæder. :)


Ved at få siden højere op i googles søgninger.

Det gøres ved at få en masse link til siden ud på nettet - andre fora, linkkataloger, blogs o. lign. Jo flere andre sider der linker til det her forum, jo vigtigere tænker google det er, og jo højere kommer det op i søgningerne. 80% af kliks går til 1-5 på google, så man skal skal en del links til for at det rykker noget.
2
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7569
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1897
Likede indlæg: 24590

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf LaScrooge » 6. jan 2016, 17:45

Jeg læste om stedet her første gang i tråden på Jubii og oprettede mig kort efter, men syntes, der var for dødt og var derudover ikke særligt interesseret i debataktiviteten længere. Jeg har en sjælden gang imellem siden kigget ind på den gamle debat, undret mig over hvor dødt der var og hvor mærkbart negativ stemningen var og så huskede jeg, for et par uger siden, at dette sted jo fandtes. Og hvor er det rart at genfinde debatten :) Det her føles meget mere som den gamle debat var mens jeg var mest aktiv derinde. Jeg har ikke selv bidraget så meget endnu, jeg har sjældent tid, men det kommer nok. Indtil videre nyder jeg bare at kigge ind og svælge i den hyggelige stemning.
12
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
thorsager
Indlæg: 18
Tilmeldt: 6. jan 2016, 17:21
Kort karma: 4
Likede indlæg: 24

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf thorsager » 6. jan 2016, 23:06

Well, min kæreste er aktiv herinde, og fik mig hevet med, fordi hun af og til nævner det. Blev nysgerrig og oprettede en bruger idag. Indtil videre hygger jeg mig med det. Jeg prøver også at hive hende med over på Reddit, men uden held indtil videre.
4
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Badesandalen » 7. jan 2016, 00:45

Jeg kan ikke huske hvem det var, men der var en eller anden på DD der nærmest aggressivt annoncerede at hun var herovre, hvilket gjorde mig nysgerrig. Da jeg så kiggede ind var der ingen reklamer der angreb mig, der var mangel på personer jeg ikke bryder mig så meget om og der var en meget aktiv juletråd. Den på DD er kun på 10 sider og den døde 16. december, så alle de dejlige jule-tosser må være smuttet herover. :lun:
3
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Wizzze » 7. jan 2016, 05:53

Badesandalen skrev:Jeg kan ikke huske hvem det var, men der var en eller anden på DD der nærmest aggressivt annoncerede at hun var herovre, hvilket gjorde mig nysgerrig. Da jeg så kiggede ind var der ingen reklamer der angreb mig, der var mangel på personer jeg ikke bryder mig så meget om og der var en meget aktiv juletråd. Den på DD er kun på 10 sider og den døde 16. december, så alle de dejlige jule-tosser må være smuttet herover. :lun:


Jep jule-tosser har vi i overflod herinde :lol: :jule:
Hellig tre konger er overstået de damer, nu er julen ovre, så kan I godt begynde at pakke sammen :P
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Hvordan fandt du herind?

Indlægaf Skralde » 7. jan 2016, 06:59

Badesandalen skrev:Jeg kan ikke huske hvem det var, men der var en eller anden på DD der nærmest aggressivt annoncerede at hun var herovre, hvilket gjorde mig nysgerrig. Da jeg så kiggede ind var der ingen reklamer der angreb mig, der var mangel på personer jeg ikke bryder mig så meget om og der var en meget aktiv juletråd. Den på DD er kun på 10 sider og den døde 16. december, så alle de dejlige jule-tosser må være smuttet herover. :lun:


Vi hyggede os sådan :lun: Ærgerligt at du gik glip af det :kys:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"