Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 6. jan 2016, 02:33

Dirtylittledevil skrev:Hvad sker der for de mænd som sender lange hjemmelavede erotiske historier? Regner de virkelig med at nogen gider læse det bras? :nej:
Og hvorfor er de historier altid skrevet i "du form" a la "Du står i soveværelset iført din korte morgenkåbe og venter længselsfuldt på at han skal komme ind ad døren. Du giver et lille gisp da han træder nøgen ind i rummet, og du føler hjertet slå hurtigere... osv osv :nej:
meh.. jeg stødte på dette (på en site for asiater, men naturligvis af en vestlig pige):

DO THIS TO ME <3<3

Kakashi slammed her up against the wall. He pressed her there with his weight, her breasts squeezed up against his chest deliciously. Sakura's nipples tightened sweetly in anticipation.

"Gawd, you slut, there's no use in struggling against me. I'm having you today bitch." Kakashi ground out in that sexy, hard, gravelly voice of his.

He pressed his lips tightly unto hers, his tongue barging into her mouth and plundering her sweetness. Sakura moaned. Kakashi could see her tight rosebud nipples were erect beneath the flimsy blouse she was wearing.

Kakashi dragged her unto the bed and handcuffed both of her hands to the bedpost. He used a spreader bar to spread her legs.

"What are you doing? Stop, let me go!" Sakura squealed and squirmed under Kakashi. Kakashi's penis twitched in arousal. He swallowed hard.

"Shut up bitch!" Kakashi's hands closed upon her two breasts and squeezed hard. Sakura moaned and arched off the bed. Kakashi squeezed again and again till both breasts were swollen. He then took up her distended nipples between his thumb and forefinger and tweaked them mercilessly.

"Ahhh… Don't touch me. Oh, nghhhh."

"I know you're enjoying it, don't deny it." Kakashi whispered hotly into her ear. He tore her blouse from her body to reveal a sexy black bra and two fleshy mounds that were near spilling out of them. He then undid the zipper of her pants and pulled them off her complete with her panties.

He put two fingers to her wet swollen sex and rubbed. His other hand undid the bra clasp confining her tits.
"Gawd, you're so wet already, ready for me to fuck you bitch."

The bra clasp sprung open and her tits spilled out. Kakashi lowered his head unto her breasts and took one mound into his mouth while fondling the nipple of the other in his hand. He sucked at her breast like a baby suckling his mother. He let her breast go in and out of his mouth, in and out. He swirled his tongue around her nipples. He bit down hard. Sakura let out a scream.

"Ahhh! Stop! Please! Nghhh…" Without anything to hold onto she writhed underneath him uncontrollably. Kakashi switched breasts. He sucked on her other breast. He sucked and sucked. He was like a hungry baby trying to force the milk from her breasts. He allowed her breast to escape from her mouth with her nipples still inside, then he bit down again. His other hand was trailing the saliva on her other breast around.

Then he let go with a popping sound and traveled down her body. He came to her sex and started massaging it with his hand. He brushed along her clit, up and down, till her eyes were rolling into her sockets. She couldn't close her legs.
Then he dipped two digits into her tight wet hole. She gasped. He pummeled the two digits in and out, in and out.

"God, you're so wet bitch."

"Ohhh… nghhhh… nggggh…"

Then he took off his pants to reveal his engorged cock. Sakura gasped.

"No, stop, no!"

"Shut up, slut! Tonight you're mine." He teased his cock up and down her slit and on her clit. Sakura moaned at the delicious friction it made. Then with one push he penetrated her. He slid in and out at an alarmingly fast pace. He did it with such gusto that Sakura's whole body heaved in time with him.

"Ahhhh… Ohhh.. ngh… oh… oh… AHHH!" Sakura screamed.

Kakashi went in and out of her continually. Pressure started building up in his cock. Her inner walls convulsed around him. Then a blinding orgasm hit them both.

"AHHHHH!" Sakura screamed, while Kakashi grunted.

Sakura was exhausted by the activity. She lay on the mattress with slick skin, engorged tits and a dripping cunt.
"It's not over yet, bitch."

Kakashi was getting hard again. He fondled his cock as he pushed Sakura into a kowtow position with her ass up in the air. He slapped her ass again and again. His hands left red print marks on her skin.

"You slut! Bitch! Whore! You're mine!" He slapped her again and again with one hand, while his other hand reached to her breasts and began kneading them. He rolled her breasts round and round, and tweaked her nipples.
"Ahhhhhhhh! Ohhhh!"

Kakashi pressed his cock against her butt. Sakura tried to squirm to let his cock penetrate her. But he would not let her. He kept on slapping her and tweaking her nipples.

"Is this what you want bitch?" He asked

Sakura whimpered and nodded.

He pressed his finger on her clit and then entered her from behind. He thrust in and out of her. The sound of skin slapping against skin was heard. His pace was so rough and hard that Sakura's tits jiggled in the front.

"Ahhh… oh.. oh… oh.. nghhh…" Sakura moaned

Kakashi hit a spot deep inside her and she came all over his cock. Kakashi nearly came too, but he continued thrusting into her swollen cunt. Just as we was going to cum he retreated out and flipped her over. He came all over her breasts and nipples and face.

He lay down exhausted.

"That was a good rape imitation." Sakura mumbled

"Yeah, it was." Kakashi agreed. "For that Sakura, next time you will be acting out my favorite nurse scene in Icha Icha."
Sakura scoffed. She tried to rotate to a more comfortable position. That was when the handcuffs and spreader bar made themselves known.

"Hey! Kakashi! Uncuff me!"

She was answered by soft snoring.

bla bla bla


Og der var mere, fik ikke lige kæmpet mig igennem det hele, men kan tydelige se at ting som dette her er top quality writing:
Then he dipped two digits into her tight wet hole. She gasped. He pummeled the two digits in and out, in and out.

"God, you're so wet bitch."

"Ohhh… nghhhh… nggggh…"
1
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 6. jan 2016, 05:20

Ham her fra samme site er godt nok sketchy:

Billede

Lyder lidt som han mest bare vil have et barn. Han er selv bodybuilder 188/110kg. Of fra København.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 109
Likede indlæg: 3690

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 6. jan 2016, 08:44

Dikus skrev:30-42 kg??? Min undervægtige 13-årige vejer mere end det :tie: Og vi taler seriøs barnekrop - og undervægt, der altid kommenteres af sundhedspersonale. Ej altså. Jeg bliver harm.
Der er faktisk en del der vejer 40kg og er 140cm. Ved ikke rigtig hvordan det vil se ud, om 140cm er underligt lav.
1
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 6. jan 2016, 08:56

Code71 skrev:
Dikus skrev:
Code71 skrev:
DenBlødeJyde skrev:Jeg kom også lige ind forbi de "uønskede interesserede" og stødte så på ham her....

Bemærk baggrunden........... :shock:


Arj nu vil jeg sgu se hvad det der endate.dk er for noget. Nu har jeg oprettet mig derinde :D DET der må jeg kunne gøre bedre :lol:


Glæder mig til at se dig citeret for kiksede scoreforsøg :slem:


Ja jeg frygter også at blive topscorer i denne tråd :devil:


Og nu har du snart haft en profil der et helt døgn, så der må allerede være masser af materiale til denne tråd. Spill it! :ivrig:
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2147
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4981

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Anne Droid » 6. jan 2016, 08:58

Vlad Kalashnikov skrev:
Dikus skrev:30-42 kg??? Min undervægtige 13-årige vejer mere end det :tie: Og vi taler seriøs barnekrop - og undervægt, der altid kommenteres af sundhedspersonale. Ej altså. Jeg bliver harm.
Der er faktisk en del der vejer 40kg og er 140cm. Ved ikke rigtig hvordan det vil se ud, om 140cm er underligt lav.


Da jeg var 16, vejede jeg 42 kg og var 156 cm høj. Jeg var ikke mager, men der var heller ingen former. De kom først da jeg blev ældre.

140 er lavt, i hvert fald i Vesten. I de asiatiske lande er det vel mere normalt? Og de har også andre kropstyper end "os".
1
Klimatosse
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Code71 » 6. jan 2016, 09:02

Fillie skrev:
Code71 skrev:
Dikus skrev:
Code71 skrev:
DenBlødeJyde skrev:Jeg kom også lige ind forbi de "uønskede interesserede" og stødte så på ham her....

Bemærk baggrunden........... :shock:


Arj nu vil jeg sgu se hvad det der endate.dk er for noget. Nu har jeg oprettet mig derinde :D DET der må jeg kunne gøre bedre :lol:


Glæder mig til at se dig citeret for kiksede scoreforsøg :slem:


Ja jeg frygter også at blive topscorer i denne tråd :devil:


Og nu har du snart haft en profil der et helt døgn, så der må allerede være masser af materiale til denne tråd. Spill it! :ivrig:


Ja okay. Det undrer mig først og fremmest at mange af kvinderne åbenbart ikke finder det nødvendigt at skrive en fritekst. Hvad er den af? Er det fordi de alligevel ikke regner med at fyrene læser den, eller? :lol:

Den side endate.dk virker på mig dog en smule kedelig. Der virker ikke til at der er alverden aktivitet derinde
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jan 2016, 12:25

Vlad Kalashnikov skrev:
DO THIS TO ME <3<3

"God, you're so wet bitch."

"Ohhh… nghhhh… nggggh…"


Suk, jeg formåede at læse første og sidste linje :lol:

Det som specifikt irriterer mig, er den "du form". Når en i forvejen middelmådig skribent prøver at gøre sig klog på alt hvad der rører sig af tanker, følelser, fornemmelser osv inde i mig, og gerne lige vil fortælle mig om det i en sexhistorie. Jeg får sådan en fornemmelse af, at han ikke er nysgerrig på hvordan JEG egentlig har det med forskellige ting, for han må jo åbenbart mene han allerede ved det så godt at han er i stand til at skrive historier om det set fra mit perspektiv.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 12:27

Dirtylittledevil skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
DO THIS TO ME <3<3

"God, you're so wet bitch."

"Ohhh… nghhhh… nggggh…"


Suk, jeg formåede at læse første og sidste linje :lol:

Det som specifikt irriterer mig, er den "du form". Når en i forvejen middelmådig skribent prøver at gøre sig klog på alt hvad der rører sig af tanker, følelser, fornemmelser osv inde i mig, og gerne lige vil fortælle mig om det i en sexhistorie. Jeg får sådan en fornemmelse af, at han ikke er nysgerrig på hvordan JEG egentlig har det med forskellige ting, for han må jo åbenbart mene han allerede ved det så godt at han er i stand til at skrive historier om det set fra mit perspektiv.


Enig. Det er sådan en slags skriftlig onani. Mit eventuelle input (!) ville være helt ligegyldigt ...
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jan 2016, 13:01

ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
DO THIS TO ME <3<3

"God, you're so wet bitch."

"Ohhh… nghhhh… nggggh…"


Suk, jeg formåede at læse første og sidste linje :lol:

Det som specifikt irriterer mig, er den "du form". Når en i forvejen middelmådig skribent prøver at gøre sig klog på alt hvad der rører sig af tanker, følelser, fornemmelser osv inde i mig, og gerne lige vil fortælle mig om det i en sexhistorie. Jeg får sådan en fornemmelse af, at han ikke er nysgerrig på hvordan JEG egentlig har det med forskellige ting, for han må jo åbenbart mene han allerede ved det så godt at han er i stand til at skrive historier om det set fra mit perspektiv.


Enig. Det er sådan en slags skriftlig onani. Mit eventuelle input (!) ville være helt ligegyldigt ...


Og får man først rodet sig ud i IRL sex med den type, så ved de alt om kvinder og hvordan man tilfredsstiller kvinder, og de forstår slet ikke at disse bombesikre tricks ikke virker nu, i dette ene særlige tilfælde. :gab:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jan 2016, 13:04

Som bonusprofil får man ekstra fokus på sin profil, blandt andet får man "Udstillet" 3 små linjer på forsiden.
Det kan man så bruge til at skrive noget fængende, sjovt, klogt - eller man kan vælge at få sagt absolut intet.

denforspildtechance.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 13:12

^^ Dér er datingsider faktisk en fordel - for dér er de typer lynhurtige at spotte.

Det er også dem, der nærmest bliver bange, hvis man pludselig viser sig at være en kvinde, der kan vise og sige højt, hvad hun kan lide. Så får de præstationsangst. Klart! Under sex virker de som regel, som om de helst ikke vil forstyrres (!) i deres eget lille énmandsteater og have brudt illusionen om, at de er fantastiske elskere. Det er så tragi-komisk, når de ret sikkert, hvis man forsøger at tale med dem om det, siger, at "sex jo også kan snakkes ihjel". Hør her, kammerat - jeg bliver nødt til at sige noget, for du gør virkelig intet godt for mig. Du holder dig til dine egne mærkelige forestillinger, som jeg fandeme ikke kan forestille mig, at jeg er den første, som finder kiksede, og du bruger de samme "kneb", uanset hvilken kvinde du har med at gøre, ligesom du har lært nogle bestemte spørgsmål udenad og bruger dem på alle dates. Du fatter intet af at LÆSE et andet menneske. Det er ikke MIG, der slår sex og intimitet ihjel her! :lol:

Den type ... Hurra for datingsider og for hurtigt ud af mænds samtalemønstre at kunne se nogenlunde hvilken type de er seksuelt ...
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 6. jan 2016, 13:39

Dirtylittledevil skrev:Som bonusprofil får man ekstra fokus på sin profil, blandt andet får man "Udstillet" 3 små linjer på forsiden.
Det kan man så bruge til at skrive noget fængende, sjovt, klogt - eller man kan vælge at få sagt absolut intet.

denforspildtechance.jpg


Jeg ved ikke hvorfor, men det der er bare hylende morsomt. Jeg forestiller mig, at profilen kunne tilhøre en person, som sender sengeselfies. :-D
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 6. jan 2016, 13:40

Fillie skrev:
Dirtylittledevil skrev:Som bonusprofil får man ekstra fokus på sin profil, blandt andet får man "Udstillet" 3 små linjer på forsiden.
Det kan man så bruge til at skrive noget fængende, sjovt, klogt - eller man kan vælge at få sagt absolut intet.

denforspildtechance.jpg


Jeg ved ikke hvorfor, men det der er bare hylende morsomt. Jeg forestiller mig, at profilen kunne tilhøre en person, som sender sengeselfies. :-D


Og så har du gjort det igen med en fabelagtig billedtekst. :dåne:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jan 2016, 13:49

ManicNinja skrev:^^ Dér er datingsider faktisk en fordel - for dér er de typer lynhurtige at spotte.

Det er også dem, der nærmest bliver bange, hvis man pludselig viser sig at være en kvinde, der kan vise og sige højt, hvad hun kan lide. Så får de præstationsangst. Klart! Under sex virker de som regel, som om de helst ikke vil forstyrres (!) i deres eget lille énmandsteater og have brudt illusionen om, at de er fantastiske elskere. Det er så tragi-komisk, når de ret sikkert, hvis man forsøger at tale med dem om det, siger, at "sex jo også kan snakkes ihjel". Hør her, kammerat - jeg bliver nødt til at sige noget, for du gør virkelig intet godt for mig. Du holder dig til dine egne mærkelige forestillinger, som jeg fandeme ikke kan forestille mig, at jeg er den første, som finder kiksede, og du bruger de samme "kneb", uanset hvilken kvinde du har med at gøre, ligesom du har lært nogle bestemte spørgsmål udenad og bruger dem på alle dates. Du fatter intet af at LÆSE et andet menneske. Det er ikke MIG, der slår sex og intimitet ihjel her! :lol:

Den type ... Hurra for datingsider og for hurtigt ud af mænds samtalemønstre at kunne se nogenlunde hvilken type de er seksuelt ...


Det trigger mig, for den type mænd er jeg tit endt sammen med, og har ved Gud ofte fået at vide at jeg ikke må tale sex ihjel hvis jeg siger noget :lol: eller manden kunne ganske enkelt ikke få sig selv til at sige navnene på kønsorganer og måtte derfor opfinde nye navne som Lotusblomst og Kærlighedssværd :-D
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jan 2016, 13:53

Fillie skrev:
Dirtylittledevil skrev:Som bonusprofil får man ekstra fokus på sin profil, blandt andet får man "Udstillet" 3 små linjer på forsiden.
Det kan man så bruge til at skrive noget fængende, sjovt, klogt - eller man kan vælge at få sagt absolut intet.

denforspildtechance.jpg


Jeg ved ikke hvorfor, men det der er bare hylende morsomt. Jeg forestiller mig, at profilen kunne tilhøre en person, som sender sengeselfies. :-D


Ja der er bare noget enormt komisk over at han bare afbrydes midt i en sætning og intet har fået fortalt :lol:

Jeg husker en situation på en skole, hvor ungerne skulle skrive navn på deres plastickrus så de kunne kende dem fra hinanden. Og så var der ham den dumme som absolut skulle starte med "ADVARSEL fingrene væk!! Ingen må røre dette krus! Det tilhører" og så var der egentlig ikke plads til mere, så selve navnet blev helt gnidret skrevet i bunden af kruset :lol:
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"