Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 6. jan 2016, 13:53

Dirtylittledevil skrev:Det som specifikt irriterer mig, er den "du form". Når en i forvejen middelmådig skribent prøver at gøre sig klog på alt hvad der rører sig af tanker, følelser, fornemmelser osv inde i mig, og gerne lige vil .........
Når man så kender noget til hinanden, herunder lyster og reaktioner, såååå synes jeg da godt at det kan være interessant :genert: Men det er formentlig efter datingside fasen :fløjt:
0
Registreret Gammel Gris :gris:
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Slettet bruger » 6. jan 2016, 13:55

Dirtylittledevil skrev:
ManicNinja skrev:^^ Dér er datingsider faktisk en fordel - for dér er de typer lynhurtige at spotte.

Det er også dem, der nærmest bliver bange, hvis man pludselig viser sig at være en kvinde, der kan vise og sige højt, hvad hun kan lide. Så får de præstationsangst. Klart! Under sex virker de som regel, som om de helst ikke vil forstyrres (!) i deres eget lille énmandsteater og have brudt illusionen om, at de er fantastiske elskere. Det er så tragi-komisk, når de ret sikkert, hvis man forsøger at tale med dem om det, siger, at "sex jo også kan snakkes ihjel". Hør her, kammerat - jeg bliver nødt til at sige noget, for du gør virkelig intet godt for mig. Du holder dig til dine egne mærkelige forestillinger, som jeg fandeme ikke kan forestille mig, at jeg er den første, som finder kiksede, og du bruger de samme "kneb", uanset hvilken kvinde du har med at gøre, ligesom du har lært nogle bestemte spørgsmål udenad og bruger dem på alle dates. Du fatter intet af at LÆSE et andet menneske. Det er ikke MIG, der slår sex og intimitet ihjel her! :lol:

Den type ... Hurra for datingsider og for hurtigt ud af mænds samtalemønstre at kunne se nogenlunde hvilken type de er seksuelt ...


Det trigger mig, for den type mænd er jeg tit endt sammen med, og har ved Gud ofte fået at vide at jeg ikke må tale sex ihjel hvis jeg siger noget :lol: eller manden kunne ganske enkelt ikke få sig selv til at sige navnene på kønsorganer og måtte derfor opfinde nye navne som Lotusblomst og Kærlighedssværd :-D


Lotusblomst og Kærlighedssværd? Dafuq.
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jan 2016, 13:55

Lurende Peber skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det som specifikt irriterer mig, er den "du form". Når en i forvejen middelmådig skribent prøver at gøre sig klog på alt hvad der rører sig af tanker, følelser, fornemmelser osv inde i mig, og gerne lige vil .........
Når man så kender noget til hinanden, herunder lyster og reaktioner, såååå synes jeg da godt at det kan være interessant :genert: Men det er formentlig efter datingside fasen :fløjt:


Jeg undrer mig nu stadig over hvad formålet skulle være, men ja man kan da håbe at man så rammer lidt bedre plet :)
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 6. jan 2016, 13:56

Lurende Peber skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det som specifikt irriterer mig, er den "du form". Når en i forvejen middelmådig skribent prøver at gøre sig klog på alt hvad der rører sig af tanker, følelser, fornemmelser osv inde i mig, og gerne lige vil .........
Når man så kender noget til hinanden, herunder lyster og reaktioner, såååå synes jeg da godt at det kan være interessant :genert: Men det er formentlig efter datingside fasen :fløjt:


Ja, vi skal nok lidt længere frem i bekendtskabet, Preben. :-D
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 6. jan 2016, 13:58

eks-Maupassant skrev:
Dirtylittledevil skrev:
ManicNinja skrev:^^ Dér er datingsider faktisk en fordel - for dér er de typer lynhurtige at spotte.

Det er også dem, der nærmest bliver bange, hvis man pludselig viser sig at være en kvinde, der kan vise og sige højt, hvad hun kan lide. Så får de præstationsangst. Klart! Under sex virker de som regel, som om de helst ikke vil forstyrres (!) i deres eget lille énmandsteater og have brudt illusionen om, at de er fantastiske elskere. Det er så tragi-komisk, når de ret sikkert, hvis man forsøger at tale med dem om det, siger, at "sex jo også kan snakkes ihjel". Hør her, kammerat - jeg bliver nødt til at sige noget, for du gør virkelig intet godt for mig. Du holder dig til dine egne mærkelige forestillinger, som jeg fandeme ikke kan forestille mig, at jeg er den første, som finder kiksede, og du bruger de samme "kneb", uanset hvilken kvinde du har med at gøre, ligesom du har lært nogle bestemte spørgsmål udenad og bruger dem på alle dates. Du fatter intet af at LÆSE et andet menneske. Det er ikke MIG, der slår sex og intimitet ihjel her! :lol:

Den type ... Hurra for datingsider og for hurtigt ud af mænds samtalemønstre at kunne se nogenlunde hvilken type de er seksuelt ...


Det trigger mig, for den type mænd er jeg tit endt sammen med, og har ved Gud ofte fået at vide at jeg ikke må tale sex ihjel hvis jeg siger noget :lol: eller manden kunne ganske enkelt ikke få sig selv til at sige navnene på kønsorganer og måtte derfor opfinde nye navne som Lotusblomst og Kærlighedssværd :-D


Lotusblomst og Kærlighedssværd? Dafuq.


Der kan skrives tykke, uinteressante bøger om mænd, der flyder over af den slags udtryk.
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 6. jan 2016, 13:59

Dirtylittledevil skrev:Jeg undrer mig nu stadig over hvad formålet skulle være, men ja man kan da håbe at man så rammer lidt bedre plet :)
Sådan er mennesker heldigvis forskellige :-D Eller også ER jeg bare en af de nederen typer :gruble: Må hellere få taget nogle sengeselfies ... Bliver de bedst med stang? :devil2:
(Skal nok smutte ud af tråden nu)
3
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 14:13

Dirtylittledevil skrev:Det trigger mig, for den type mænd er jeg tit endt sammen med, og har ved Gud ofte fået at vide at jeg ikke må tale sex ihjel hvis jeg siger noget :lol: eller manden kunne ganske enkelt ikke få sig selv til at sige navnene på kønsorganer og måtte derfor opfinde nye navne som Lotusblomst og Kærlighedssværd :-D


Skåret ind til benet er der tale om en sørgelig blanding af kolossalt mindreværd og galoperende storhedsvanvid. :stoned:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 6. jan 2016, 14:31

ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det trigger mig, for den type mænd er jeg tit endt sammen med, og har ved Gud ofte fået at vide at jeg ikke må tale sex ihjel hvis jeg siger noget :lol: eller manden kunne ganske enkelt ikke få sig selv til at sige navnene på kønsorganer og måtte derfor opfinde nye navne som Lotusblomst og Kærlighedssværd :-D


Skåret ind til benet er der tale om en sørgelig blanding af kolossalt mindreværd og galoperende storhedsvanvid. :stoned:


Ufatteligt at disse fuldkommen modstridende selvopfattelser kan rummes i et og samme individ.

Mænd der spammer fremmede kvinder på datingsider med svulstige sexhistorier med dem selv i hovedrollen, og som samtidig i virkeligheden er blufærdige omkring deres eget køn og derfor døber det "Kærlighedssværdet", er utroligt nok det ikoniske billede på begrebet "ambivalens".
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 6. jan 2016, 14:35

Det her er den bedste tråd på debatten.
13
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 6. jan 2016, 14:36

Viskelæder skrev:Det her er den bedste tråd på debatten.


Ja!
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Code71 » 6. jan 2016, 14:37

Viskelæder skrev:Det her er den bedste tråd på debatten.


I hvert fald lærerig :D
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 14:45

Code71 skrev:
Viskelæder skrev:Det her er den bedste tråd på debatten.


I hvert fald lærerig :D



Haha! Kunne du da genkende dig selv i de seneste kommentarer? Hope not! :lol:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Code71 » 6. jan 2016, 14:46

ManicNinja skrev:
Code71 skrev:
Viskelæder skrev:Det her er den bedste tråd på debatten.


I hvert fald lærerig :D



Haha! Kunne du da genkende dig selv i de seneste kommentarer? Hope not! :lol:


Haha nej men jeg har da lige brugt det i min profiltekst :D Altså du ved.. :genert:
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DenBlødeJyde » 6. jan 2016, 14:48

Hmm........ jer, der er på Endate.dk - Har i set de "vittigheder", der er på bunden af siden.... Jeg begynder at forstå, hvor nogle af mændene derinde har deres forfejlede form for humor fra......... :tie:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 14:48

Code71 skrev:
ManicNinja skrev:
Code71 skrev:
Viskelæder skrev:Det her er den bedste tråd på debatten.


I hvert fald lærerig :D



Haha! Kunne du da genkende dig selv i de seneste kommentarer? Hope not! :lol:


Haha nej men jeg har da lige brugt det i min profiltekst :D Altså du ved.. :genert:


Ordet 'lotusblomst' eller 'kærlighedssværd'? Tænkte nok, det ville være for fristende med sådanne verbale lækkerbiskener for nogle herinde ... :fløjt:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"