Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf BlueBunny » 5. jan 2016, 11:08

hvorfor det er så dyrt at gå til tandlægen :(
5
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 5. jan 2016, 11:14

Om folk bare er pisseligeglade med regler?

Eksempel på opslag:

Jeg ved godt gruppen ikke er beregnet til salg men jeg prøver alligevel. Jeg sælger min lyserøde rumgorilla


Jamen, lille ven....når du nu godt ved det ikke er tilladt, så skal du dulme ikke skrive en brokke-PB når dit opslag slettes! Jeg er skideligeglad med at din rumgorilla fylder i din lejlighed. Smid den ud til storskrald så.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 5. jan 2016, 11:19

2SHY skrev:Hvorfor de kommer med Star Wars referencer (musik og logo) i en Fiat 500 reklame :gruble: Er rumskibene skiftet ud med Fiat biler i den nye film?

Jeg undrede mig også.
Og min undren blev ærlig talt ikke mindre, da jeg fik hørt efter og Star Wars intet har med bilen at gøre :forvirret:
Det er en konkurrence og man kan vinde en X-box eller Playstation eller noget i den dur, som så er en Star Wars edition :stoned:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 5. jan 2016, 11:23

kidkomb skrev:
2SHY skrev:Hvorfor de kommer med Star Wars referencer (musik og logo) i en Fiat 500 reklame :gruble: Er rumskibene skiftet ud med Fiat biler i den nye film?

Jeg undrede mig også.
Og min undren blev ærlig talt ikke mindre, da jeg fik hørt efter og Star Wars intet har med bilen at gøre :forvirret:
Det er en konkurrence og man kan vinde en X-box eller Playstation eller noget i den dur, som så er en Star Wars edition :stoned:

Say what? :ticks: Det giver jo ikke en hujende fis mening???
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 5. jan 2016, 11:25

2SHY skrev:
kidkomb skrev:
2SHY skrev:Hvorfor de kommer med Star Wars referencer (musik og logo) i en Fiat 500 reklame :gruble: Er rumskibene skiftet ud med Fiat biler i den nye film?

Jeg undrede mig også.
Og min undren blev ærlig talt ikke mindre, da jeg fik hørt efter og Star Wars intet har med bilen at gøre :forvirret:
Det er en konkurrence og man kan vinde en X-box eller Playstation eller noget i den dur, som så er en Star Wars edition :stoned:

Say what? :ticks: Det giver jo ikke en hujende fis mening???

Næh. Jeg hørte den i radioen. Gad vide hvad de har betalt for at måtte bruge temaet? :ad!:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf sigge » 5. jan 2016, 12:01

icelady skrev:Om folk bare er pisseligeglade med regler?

Eksempel på opslag:

Jeg ved godt gruppen ikke er beregnet til salg men jeg prøver alligevel. Jeg sælger min lyserøde rumgorilla


Jamen, lille ven....når du nu godt ved det ikke er tilladt, så skal du dulme ikke skrive en brokke-PB når dit opslag slettes! Jeg er skideligeglad med at din rumgorilla fylder i din lejlighed. Smid den ud til storskrald så.


Uh, jeg skal da vist en tur til Randers og se på storskrald, jeg har altid ønsket mig en lyserød rumgorilla. :ivrig: Har du evt. et vejnavn/kvarter, Randers er alligevel en halvstor by. :lol2:
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Bimmerdyret » 5. jan 2016, 13:28

2SHY skrev:Hvorfor de kommer med Star Wars referencer (musik og logo) i en Fiat 500 reklame :gruble: Er rumskibene skiftet ud med Fiat biler i den nye film?


hvis man taler gennem bilens pollenfilter, så ender man med at lyde som Darth Wader :gruble:
1
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Badesandalen » 5. jan 2016, 18:31

Jeg er lidt forundret over at jeg allerede har skrevet 158 indlæg, det føles ikke som mere end 50, eller sådan noget. :stoned:
Det er jo ingenting i forhold til nogle af jer andre der har over 2000, men wow alligevel. Hvis jeg ikke fortrød så ofte, og postede alt det jeg egentlig skriver, ville det nok have været dobbelt.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 5. jan 2016, 21:16

Om Smiling nu er så forvirret, hun dropper at tage opvasken.... :gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 6. jan 2016, 05:20

Mænd, der har lånt et toilet på en tankstation eller lign. stadig er i gang med at spænde livremmen efter de har forladt de hellige gemakker og er gået 7-8 meter ud i butikken. Meget mærkeligt.
4
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 6. jan 2016, 14:47

At Boligklagenævnet mener at "det er nabostridigheder og derfor vil de ikke sanktionere."

Ja? Gu er det nabostridigheder. Det har vi da aldrig lagt skjul på? Men at hun så åbenbart kan fortsætte sin fotograferen/tilråb/fuckfingre/politianmeldelser....det fatter jeg ikke en meter af.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 6. jan 2016, 15:14

landsbytossen skrev:Mænd, der har lånt et toilet på en tankstation eller lign. stadig er i gang med at spænde livremmen efter de har forladt de hellige gemakker og er gået 7-8 meter ud i butikken. Meget mærkeligt.


Det er i sandhed et besynderligt fænomen. Meget... hjemmevant.
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fillie » 6. jan 2016, 15:17

icelady skrev:At Boligklagenævnet mener at "det er nabostridigheder og derfor vil de ikke sanktionere."

Ja? Gu er det nabostridigheder. Det har vi da aldrig lagt skjul på? Men at hun så åbenbart kan fortsætte sin fotograferen/tilråb/fuckfingre/politianmeldelser....det fatter jeg ikke en meter af.


Det er jeg ked af at høre! I lød ellers til at være nået langt med klagen. Det er godt nok ærgerligt. :kram:

Kan I anke?
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Wizzze » 6. jan 2016, 15:28

At noget kan være så koldt at det brænder :gruble: Eksempel, den Zero jeg lige har taget en slurk af.

Og lidt i samme dur, at både meget kulde og meget varme kan give gåsehud :stoned: Koldt badeværelse = gåsehud, Varmt brusebad = gåsehud :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Whoosh » 6. jan 2016, 15:29

landsbytossen skrev:Mænd, der har lånt et toilet på en tankstation eller lign. stadig er i gang med at spænde livremmen efter de har forladt de hellige gemakker og er gået 7-8 meter ud i butikken. Meget mærkeligt.

Så har vedkommende helt sikkert ikke vasket hænder. :mellow:
2

Tilbage til "Generelt"