Lyrica: Må jeg høre om dine erfaringer?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Lyrica: Må jeg høre om dine erfaringer?

Indlægaf mulledit » 2. jan 2016, 20:52

Fillie skrev:^ Det er godt nok flot, Mulle! Jeg får jo både gigtmedicin, morfin og også paracetamol, og jeg håber, at jeg ved seponering af disse vil opleve, at Lyricaen gør det ud for en stor del. Det ville virkelig være skønt; mest af alt fordi jeg er så træt af, at min dagligdag i den grad er styret af, at jeg skal huske at tage medicin på mange forskellige tidspunkter.



Jeg sprang jo så morfinen ove . Jeg håber at du vil have lige så stor succes med det, dom jeg havde. Bare helt uden bivirkninger. :kys:
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Lyrica: Må jeg høre om dine erfaringer?

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 21:06

mulledit skrev:
Fillie skrev:^ Det er godt nok flot, Mulle! Jeg får jo både gigtmedicin, morfin og også paracetamol, og jeg håber, at jeg ved seponering af disse vil opleve, at Lyricaen gør det ud for en stor del. Det ville virkelig være skønt; mest af alt fordi jeg er så træt af, at min dagligdag i den grad er styret af, at jeg skal huske at tage medicin på mange forskellige tidspunkter.



Jeg sprang jo så morfinen ove . Jeg håber at du vil have lige så stor succes med det, dom jeg havde. Bare helt uden bivirkninger. :kys:


Tak! :kys: Nu får jeg jo Lyricaen mod min angst, men jeg vil tale med min læge at forsøge udtrapning af de smertestillende præparater, når jeg alligevel har en aftale på onsdag. Bare at komme ned i dosis ville jo være rigtig fint, til jeg skal forbi smerteklinikken, som jeg desværre aldrig begyndte hos, fordi jeg blev syg af stress, så nu venter jeg igen.
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Lyrica: Må jeg høre om dine erfaringer?

Indlægaf Fillie » 7. jan 2016, 07:16

ShuruQ skrev:Tag


Må jeg spørge, hvilken dosis du får? Jeg kravler stille og roligt op og ser, hvordan jeg har det. I begyndelsen fik jeg det skidt, når jeg lagde 25 mg til, men nu har jeg ingen bivirkninger overhovedet, og det er jo fantastisk! Lige pt. er jeg nået til 450 mg, da studier ifølge Promedicin har vist, at det generelt er den dosis, hvor der opnås bedst virkning mod angst. Men det er jo så individuelt! Jo højere dosis jo bedre har jeg fået det, så nu er jeg lidt usikker på, om jeg skal stige yderligere. Jeg skal tale med min psykiater i eftermiddag, men det er jo skønt at høre andres erfaringer. :kys:

EDIT: Tak! :blomst:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
FionaTheFerry
Indlæg: 142
Tilmeldt: 3. apr 2023, 16:02
Kort karma: 13
Likede indlæg: 199

Re: Lyrica: Må jeg høre om dine erfaringer?

Indlægaf FionaTheFerry » 13. jul 2023, 18:45

Jeg tager 150 mg Lyrica mod angst efter en slem omgang opioid(+lyrica) abstinenser i foråret. Lægen siger, at det er "ingenting", og at jeg skal lade være med at tænke en masse over det, måske jeg skal være på dem 1/2, måske 1/1 år. Det vigtigste er, at de tager toppen af uro-følelserne. Jeg synes, at de virker.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Moderation

Indlægaf icelady » 20. aug 2023, 06:21

Tråden er 7 år gammel og er blevet oppet af en ny profil
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Helbred"