Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Daphne » 7. jan 2016, 00:55

ManicNinja skrev:Og når vi nu er ved det: Der er FULD opbakning fra mig til den ældre dame, der for nylig i S-toget gik hen til en ung mand, som sad med høretelefoner med meget høj musik i og fødderne med moderigtige sneakers solidt plantet på sædet. Damen trak en avis frem - og snipsnapsnup løftede hun den unge mands fødder op og placerede med veltilfreds mine avisen under hans fødder. Den unge så på hende med åben mund og polypper og hev den ene høretelefon ud. Før han nåede at sige noget, var hun der: "Det er for din egen skyld. Tog personalet bliver sure, hvis de ser det dér. Ja, og nu ved du så, hvordan man gør." Væk var hun, før han nåede at sige noget.

Jeg har allerede flere gange ønsket at gøre hende kunsten efter.


Sej ældre dame! :D


Det irriterer mig grænseløst, at jeg ikke kan sove - jeg trænger virkelig til det :træt:
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Delfin » 7. jan 2016, 01:39

ManicNinja skrev:
Delfin skrev:Når folk bare efterlader deres affald, og det er set meget værre end dette.
Ville de selv sidde på den plads, og hvem skal grave deres ækle æbleskrog op?

Billede01491.jpg


Og når vi nu er ved det: Der er FULD opbakning fra mig til den ældre dame, der for nylig i S-toget gik hen til en ung mand, som sad med høretelefoner med meget høj musik i og fødderne med moderigtige sneakers solidt plantet på sædet. Damen trak en avis frem - og snipsnapsnup løftede hun den unge mands fødder op og placerede med veltilfreds mine avisen under hans fødder. Den unge så på hende med åben mund og polypper og hev den ene høretelefon ud. Før han nåede at sige noget, var hun der: "Det er for din egen skyld. Togpersonalet bliver sure, hvis de ser det dér. Ja, og nu ved du så, hvordan man gør." Væk var hun, før han nåede at sige noget.

Jeg har allerede flere gange ønsket at gøre hende kunsten efter.


Jeg gider ikke være barnepige ude i offentligheden, men måske gad jeg alligevel godt være ligeså sej som hende.
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 7. jan 2016, 02:09

At jeg ikke er gået i seng endnu. Wtf, Badesandal?! :sur:
0
Brugeravatar
Wolf
Indlæg: 294
Tilmeldt: 21. aug 2015, 16:59
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1172

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Wolf » 7. jan 2016, 05:50

At den (min) skide studiegruppe åbenbart styres af en selvudnævnt leder, med gode manipulations evner, tendens til splitting og generel dårlig opførsel. Damen er i 40erne! Og hun er SÅ god til det, hun gør - spiller på alle følelser osv.

Det irriterer mig, at jeg er nødt til at stoppe det, den gruppe kan jeg bare ikke fortsætte i.
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1182
Likede indlæg: 24908

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf sigge » 7. jan 2016, 08:46

At man ikke kan købe portokoder til breve på Postdanmarks hjemmeside lige nu (og heller ikke i går aftes). Jeg skal altså sende et fødselsdagskort til min kusine!
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 7. jan 2016, 08:51

At få en mail med overhappy cheerful vibe fra en man ved har været medvirkende til at man mistede en jobmulighed. Suck it!
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 7. jan 2016, 08:59

2SHY skrev:At få en mail med overhappy cheerful vibe fra en man ved har været medvirkende til at man mistede en jobmulighed. Suck it!


Det er godt nok respektløst. Folk, der stikker knive i ryggen på andre, skal lade være med at spille venlige over for dem. Jeg afskyr den form for falskhed. Jeg havde sådan en medarbejder, og gang på gang stod jeg dybt forundret og ikke mindst vanvittigt harm med en såret retfærdighedssans og undrede mig over, hvordan hun kunne være sig selv bekendt. At de mennesker kan se sig selv i øjnene, fatter jeg ganske enkelt Ikke, men jeg har efterhånden sluttet fred med mine frustrationer ved at konstatere, at vores værdier bare ligger helt ufatteligt langt fra hinanden, og jeg grundlæggende er et bedre menneske, fordi jeg ikke er så lav og nederen i min tilgang til andre. Jeg håber, du kan nå til samme konklusion. :kram:
4
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyPaww » 7. jan 2016, 09:15

Delfin skrev:
ManicNinja skrev:
Delfin skrev:Når folk bare efterlader deres affald, og det er set meget værre end dette.
Ville de selv sidde på den plads, og hvem skal grave deres ækle æbleskrog op?

Billede01491.jpg


Og når vi nu er ved det: Der er FULD opbakning fra mig til den ældre dame, der for nylig i S-toget gik hen til en ung mand, som sad med høretelefoner med meget høj musik i og fødderne med moderigtige sneakers solidt plantet på sædet. Damen trak en avis frem - og snipsnapsnup løftede hun den unge mands fødder op og placerede med veltilfreds mine avisen under hans fødder. Den unge så på hende med åben mund og polypper og hev den ene høretelefon ud. Før han nåede at sige noget, var hun der: "Det er for din egen skyld. Togpersonalet bliver sure, hvis de ser det dér. Ja, og nu ved du så, hvordan man gør." Væk var hun, før han nåede at sige noget.

Jeg har allerede flere gange ønsket at gøre hende kunsten efter.


Jeg gider ikke være barnepige ude i offentligheden, men måske gad jeg alligevel godt være ligeså sej som hende.


Når der sidder en, typisk en tøs i 15-20-års alderen, på yderste sæde i metroen med benene over kors og hendes store taske på sædet ved siden af, så er jeg altså ikke bleg for både at "sparke" til hendes ben og træde hende over tæerne, for at komme ind på sædet. Så kan hun sgu samle sig og gøre plads til os andre!

Det mest provokerende er dem, der bliver ved med at sidde med korslagte ben, fuldstændig ligeglade med, at deres dinglende fod rører ved deres medpassagerer :cuss: For ikke at tale om dem der demonstrativt sidder med omtalte taske på sædet, på trods af at indtil flere mennesker i alle aldre må stå op - men jeg forstå så heller ikke at folk ikke bare spørger, om de må sidde, på trods af tøsens øjenrul..!

Og man kan se at de nærmest krampagtigt holder på deres "ret" til at fylde, med deres tvære teenageudtryk i hovedet. Og jeg er igen ligeglad og sidder gerne og gnubber ben, og overskrider alle former for intimsfærer, bare af princip. Om jeg gider sidde og krybe sammen ovre i hjørnet pga. sådan en gimpe :sur: ÅÅÅhhh hvor jeg kan blive arrig :lol:
9
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 7. jan 2016, 12:37

HappyPaww skrev:
Delfin skrev:
ManicNinja skrev:
Delfin skrev:Når folk bare efterlader deres affald, og det er set meget værre end dette.
Ville de selv sidde på den plads, og hvem skal grave deres ækle æbleskrog op?

Billede01491.jpg


Og når vi nu er ved det: Der er FULD opbakning fra mig til den ældre dame, der for nylig i S-toget gik hen til en ung mand, som sad med høretelefoner med meget høj musik i og fødderne med moderigtige sneakers solidt plantet på sædet. Damen trak en avis frem - og snipsnapsnup løftede hun den unge mands fødder op og placerede med veltilfreds mine avisen under hans fødder. Den unge så på hende med åben mund og polypper og hev den ene høretelefon ud. Før han nåede at sige noget, var hun der: "Det er for din egen skyld. Togpersonalet bliver sure, hvis de ser det dér. Ja, og nu ved du så, hvordan man gør." Væk var hun, før han nåede at sige noget.

Jeg har allerede flere gange ønsket at gøre hende kunsten efter.


Jeg gider ikke være barnepige ude i offentligheden, men måske gad jeg alligevel godt være ligeså sej som hende.


Når der sidder en, typisk en tøs i 15-20-års alderen, på yderste sæde i metroen med benene over kors og hendes store taske på sædet ved siden af, så er jeg altså ikke bleg for både at "sparke" til hendes ben og træde hende over tæerne, for at komme ind på sædet. Så kan hun sgu samle sig og gøre plads til os andre!

Det mest provokerende er dem, der bliver ved med at sidde med korslagte ben, fuldstændig ligeglade med, at deres dinglende fod rører ved deres medpassagerer :cuss: For ikke at tale om dem der demonstrativt sidder med omtalte taske på sædet, på trods af at indtil flere mennesker i alle aldre må stå op - men jeg forstå så heller ikke at folk ikke bare spørger, om de må sidde, på trods af tøsens øjenrul..!

Og man kan se at de nærmest krampagtigt holder på deres "ret" til at fylde, med deres tvære teenageudtryk i hovedet. Og jeg er igen ligeglad og sidder gerne og gnubber ben, og overskrider alle former for intimsfærer, bare af princip. Om jeg gider sidde og krybe sammen ovre i hjørnet pga. sådan en gimpe :sur: ÅÅÅhhh hvor jeg kan blive arrig :lol:


Hahaha - folk, der fylder med deres bagage osv, så andre ikke kan komme til at sidde ned ... Jeg er FULDstændigt kold i røven over alle deres ego-nykker og gør bare mine til at sætte mig. Så må vi se, om de kan fjerne deres taske hurtigt nok. :D Dem, der lægger op til at være stædige og udstråle, at de da NOK lige synes, jeg er uforskammet at stjæle deres "bagagesæde" fra dem, får replikken "må jeg sidde her?" sagt i det dér tonefald, der dels indikerer, at det på ingen måde er ment som et spørgsmål, dels signalerer "ja, for det ved vi jo godt begge to, at jeg godt må, ik'os', min ven?" (Skal siges med pædagogstemmen, I ved). Et par enkelte, der har været særligt påståelige ... Jeg indrømmer det, der har jeg forklaret dem om funktionen af et bagagenet: "Nu skal du se, der er fint plads til din taske under sædet eller oppe i bagagenettet". Ham, der så ind i sin telefon fik sagt, at "der er en eller anden strigle, der tror, hun skal bestemme det hele her i S-toget" fik svaret: "Og mobil kan du snakke i i hele resten af toget. Men det her er en Stillezone". Åh, der kan gå helt sport i det, altså. Intet som lidt frisk fjendtlighed at vågne på om morgenen! :fløjt: :blomst: :D
10
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 7. jan 2016, 16:06

2SHY skrev:At få en mail med overhappy cheerful vibe fra en man ved har været medvirkende til at man mistede en jobmulighed. Suck it!

Ej, vel?
Her har min tidligere leder holdt sig langt væk. Sundt for hende.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 7. jan 2016, 16:14

Fru Sunshine skrev:
2SHY skrev:At få en mail med overhappy cheerful vibe fra en man ved har været medvirkende til at man mistede en jobmulighed. Suck it!

Ej, vel?
Her har min tidligere leder holdt sig langt væk. Sundt for hende.

Det var min gruppeleder men hun har været med til at udfærdige den trælse mail jeg fik fra min tidligere leder (jeg er i øvrigt ikke enig i hvad der står i den). Hun vil da sikkert være flink men den er bare lige "peppy" nok til mig

Hej XXXX

Godt nytår !

Her til morgen har XXXX og jeg i fællesskab skrevet en mail til dig - håber den giver dig det ønskede feedback.

Håber, at du ellers har det godt, og at 2016 må blive et super år for dig !

Vh XXXX
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fru Sunshine » 7. jan 2016, 16:16

2SHY skrev:
Fru Sunshine skrev:
2SHY skrev:At få en mail med overhappy cheerful vibe fra en man ved har været medvirkende til at man mistede en jobmulighed. Suck it!

Ej, vel?
Her har min tidligere leder holdt sig langt væk. Sundt for hende.

Det var min gruppeleder men hun har været med til at udfærdige den trælse mail jeg fik fra min tidligere leder (jeg er i øvrigt ikke enig i hvad der står i den). Hun vil da sikkert være flink men den er bare lige "peppy" nok til mig

Hej XXXX

Godt nytår !

Her til morgen har XXXX og jeg i fællesskab skrevet en mail til dig - håber den giver dig det ønskede feedback.

Håber, at du ellers har det godt, og at 2016 må blive et super år for dig !

Vh XXXX

:shock:
Jeg var sgu også blevet irriteret. Hvis ikke decideret gal i hovedet.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Whoosh » 7. jan 2016, 16:19

2SHY skrev:
Det var min gruppeleder men hun har været med til at udfærdige den trælse mail jeg fik fra min tidligere leder (jeg er i øvrigt ikke enig i hvad der står i den). Hun vil da sikkert være flink men den er bare lige "peppy" nok til mig

Hej XXXX

Godt nytår !

Her til morgen har XXXX og jeg i fællesskab skrevet en mail til dig - håber den giver dig det ønskede feedback.

Håber, at du ellers har det godt, og at 2016 må blive et super år for dig !

Vh XXXX


Så er man godt nok lidt af et klovdyr. :sur:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 7. jan 2016, 16:21

Fru Sunshine skrev:
2SHY skrev:
Fru Sunshine skrev:
2SHY skrev:At få en mail med overhappy cheerful vibe fra en man ved har været medvirkende til at man mistede en jobmulighed. Suck it!

Ej, vel?
Her har min tidligere leder holdt sig langt væk. Sundt for hende.

Det var min gruppeleder men hun har været med til at udfærdige den trælse mail jeg fik fra min tidligere leder (jeg er i øvrigt ikke enig i hvad der står i den). Hun vil da sikkert være flink men den er bare lige "peppy" nok til mig

Hej XXXX

Godt nytår !

Her til morgen har XXXX og jeg i fællesskab skrevet en mail til dig - håber den giver dig det ønskede feedback.

Håber, at du ellers har det godt, og at 2016 må blive et super år for dig !

Vh XXXX

:shock:
Jeg var sgu også blevet irriteret. Hvis ikke decideret gal i hovedet.

Jeg afviser bestemt heller ikke at jeg har lyst til at sparke hårdt til et eller andet
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dime » 7. jan 2016, 16:26

At det skal være så pissesvært at finde askebægre... Supermarkederne dyrker en dobbeltmoralsk frelsthed, og sælger naturligvis ikke den slags fordærverisk og sundhedshæmmende skrammel...
1

Tilbage til "Generelt"