Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 7. jan 2016, 19:16

Guldfisk skrev:
decibell skrev:...

Og så er det ret pudsigt - og en kende ironisk, egentlig - at du for eksempel godt kan lide, at de skriver kortere, men mere præcist. Jeg har nemlig ikke tal på de gange, hvor jeg har læst andre kvinder opfordre mændene til netop at skrive mere og gøre mere ud deres profiltekster. Det er ikke helt nemt at være mand der. Jeg kan på sin vis godt forstå, at de kommer ud i at lave klichéfyldte og filosofiske tekster, for de tror jo måske, at det er dét, kvinderne vil have, for det har de læst så meget om. :P


Jeg er så besværlig, at jeg tænder af på mænd, der virker til at gøre ting, fordi det er det, kvinder vil have.


Det er der vel intet mystisk i - at gøre ting, blot fordi man tror, at det er det, andre vil have, er ret falsk, og falskhed er da ikke særligt sexet.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 7. jan 2016, 19:37

ManicNinja skrev:
Guldfisk skrev:
decibell skrev:...

Og så er det ret pudsigt - og en kende ironisk, egentlig - at du for eksempel godt kan lide, at de skriver kortere, men mere præcist. Jeg har nemlig ikke tal på de gange, hvor jeg har læst andre kvinder opfordre mændene til netop at skrive mere og gøre mere ud deres profiltekster. Det er ikke helt nemt at være mand der. Jeg kan på sin vis godt forstå, at de kommer ud i at lave klichéfyldte og filosofiske tekster, for de tror jo måske, at det er dét, kvinderne vil have, for det har de læst så meget om. :P


Jeg er så besværlig, at jeg tænder af på mænd, der virker til at gøre ting, fordi det er det, kvinder vil have.


Det er der vel intet mystisk i - at gøre ting, blot fordi man tror, at det er det, andre vil have, er ret falsk, og falskhed er da ikke særligt sexet.


Nej, det er ikke sexet. Dog er det er vel også kun falsk, hvis de ikke selv tror på det og mener det, men gør det alligevel som en del af et spil? Jeg tror mere, at de fleste er ganske almindelige mennesker, der kan være lige så forvirrede og opsøgende som den næste, og hvad er så mere naturligt end at prøve nogle af de gode råd, man læser sig til på nettet? Det er vel ikke så meget anderledes, end hvis man læser om andre typer gode råd og afprøver dem. Jeg læser i hvert fald ikke den nævnte falskhed ind i det/dem.
4
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jan 2016, 15:23

Præmie til den der får læst hele hans profil :8: :gisp:

"Så blev det Den første MANDAG i det Nye år
Sidder og ser Fjernsyn Spiser og Surfer lidt Samtidigt
med jeg Høren lidt musik og snakker med Nogle af Gutterne på TeamSpeak

Holda op der er Koldt i dag -3 Grader En Pind i ovnen og en ekstra strikke trøje på..

Spørgsmål fra en Kvinde ,, er du Kredsen og hvad Tænder du på
Husk jeg er Mand..Svar.. Ja jeg er Kredsen .. Escargo og Blæksprutter Det tænder mig Bare ikke
Jeg har godt nok tænkt lidt over spørgsmålet Og har heller ikke Hørt mere
men er stadig sikker på jeg har svaret Rigtig
eller hvad Tøser ...???

Hey Tøse børn Holder Lige en Lille Pause..
Skal lave nogle Mande ting
Og Hænge Lyskæder op
hente Juletræ ..
og Have Brunkage dejen op af Fryseren

Hej en Normal Mand..
bor i et Normalt Hus,, har en normal hund
Og
3 Normale Børn 7 19 21
jeg er som andre Normale mænd
jeg smider mine Underbukser Ved siden af Vasketøjs Kurven

Nu har jeg trænet en del .. inden jeg blev
Arbejds (Ja jeg Lavede noget :-) skadet
derfor
vejer jeg osse mer end en lille fisten mand ,,
alene ud fra det faktum at muskler vejer 0.3 gange mere end tilsvarende fedt.. og det fylder sørme osse 0.3 gange mindre end fedt.. så vi taler ingen dunder klump her fra for fed til mig selv eller hvad de livsstils pogrammer de hedder.. men man ku jo altid smide et par kilo.. som om det sku gøre den store forskeld på min person,, man ville dårligt kunne se det.. pga mine næsten 2 meter.

Jeg Ser stadig Sport .. F1 det er ca hver 14 dag ca 10 Løb
LeMans det er 1 Gang om Året.. det er 24 timer med Pizza Mandehørm og RåHygge
Det skal siges at Det bliver der Ikke lavet væsentligt om på
der kan selvfølgelig komme ting der er Vigtigere End LeMans
der KUN!! bliver Kørt den ene Gang om Året .. Så det er Nok ikke en Fast Ting med Familien .. som Lørdags Middag.. For den Weekend Kommer Jeg Ikke ..
med mindre Nogen skal Føde eller Nogen er døde !!

Er vel en Mand .. når mænd er værst.. Jeg kan godt slå en lille Prut .. men kun når jeg er alene .. eller sammen med gutterne Hvor man bliver målt På hvor højt man kan Bøvse og hvor store Prutter man kan slå.. .. men sådan er mænd jo.. Vi skal jo altid måle et og andet.. Ellers ville vi jo ikke være MÆND Vel..
Smiler..

Min Musik smag er meget Alsidig..
Jeg høre Dansk men ikke så meget Johnny og John mogens eller Birgit lysdager
har bygget Højtalere.. (jeg er jo Mand så en anden må spille bingo)
Jeg bygger osse Elektronik .. kan Fremmed ord som Ocilloskop og Ohm Meter
Men jeg er jo mand.. (Jeg Drikker ikke så mange Bajer.(Faktisk ingen .))
Vil helre være hjemme .. og Hygge ..
Har altid haft Pc og Fjernsyn Sammen .. så Selv om du ser en Film .. og jeg har noget ""job""
eller en Pc Hjælp Til en kammerart .. så er vi stadig i samme Rum. og ikke hver for sig..
Man kan Godt Hygge sig sammen Selv om man ikke Umiddelbart Ser det samme
Selv om jeg Osse kan Strikke ..
Så Behøver du ikke være bange for Det er noget Vi kommer til at gøre Sammen

Musik og Koncerter
man er vel En MAND!!
Min Musik smag er meget Alsidig..
Men dynamisk .. Fra Mozart, Beethoven, Bach, Chopin til
https://www.youtube.com/watch?v=RCg_oL4MeEo Cill EDM .. den Fede Vell Lyd..
https://www.youtube.com/watch?v=nntGTK2Fhb0 Skrillex and Diplo - "Where Are Ü Now"
https://www.youtube.com/watch?v=hQo1HIcSVtg Boys Are Back In Town Thin Lizzy
https://www.youtube.com/watch?v=Vppbdf-qtGU ZZ Top - La Grange
https://www.youtube.com/watch?v=R71bWoZ__e0 KISS - Shandi
https://www.youtube.com/watch?v=FTQbiNvZqaY Toto - Africa
https://www.youtube.com/watch?v=ECGdiokAwMc Cindy Lauper - True Colors
https://www.youtube.com/watch?v=2cXDgFwE13g First Of The Year (Equinox) - Skrillex
https://www.youtube.com/watch?v=_hMtqjJy3fE Infected Mushroom ‎- The Gathering [FULL ALBUM]
https://www.youtube.com/watch?v=uloBD9xxwZ0 Infected Mushroom - Army Of Mushrooms Full Album

beklager jeg Ikke kun Høre Dansk toppen eller P4..Det er Dælme for Kedeligt.. Jeg er ikke 16 Og Bliver det heller ikke Igen..
men jeg Kommer ALDRIG !.!.!.!!!
til at DATE MIN MORMOR.
((Vil Lige rette en Mis-forståelse .. Der står MIN !! Mormor Hvad angår Musik smag .. der er Formeget Violin og GulvBas + Harmonikasse.. og med Vores Alder kan man Jo godt Risikere at Komme til at Date en der er MorMor,, Smiler))
((Jeg høre da Shu bi dua, Søs fenger, De Gyldne løver, Sloprock band og mange mange Flere Danske Kunstre
Men min verden er ikke Gået i stå i 1985 så derfor Høre jeg osse Andet end Billy Joel))

Jeg kan osse Undre mig Over der er Nogen der Ikke bryder der sig Om UTROSKAB..
Jeg Tænker bare .. HVEM F.NDEN Gør det..
De får det til at Lyde som om der er Nogen der GÅR ind for det
(Tænker måske de sku være på SCOR i stedet for)
Men at Man Behøver at Skrive det.. Hmm ja..
Det er da Lidt kedeligt..at man skal starte med at.. kunne Dokumentere Alt sin Færden
For det kan da blive et Jalosi hel.ede. Og hvorfor Svare du Ikke på SMS klokken 4 om Morgenen..
Du lå og Kn.ppede Gjore du ... Nej søde jeg sov.. Hvad Lavede du Klokken 4 Ud over at SMS mig
Ja jeg holdt Ude på gaden og hold øje med du ikke Lyver..
Må nok sige der er Nogen jeg styre Uden om.. De Profiler .. de Lyser Lidt for Langt væk af Problemer..
Og Hvis jeg vil have Problemer Kan jeg Bare Snyde i skat
eller Gå ned Og Tisse på Porten ind Til Rocker borgen.. ..

NoBody is Perfekt
Who are You..
Me !! I am NoBody

10 og 11.10/15
Nå men Kan Anbefale FÅRUP SOMMERLAND.. hold da lige kæberne Lukket .. det har været
et fantastisk vejr ..Min Datter 7 og Jeg Har kørt Dobbelt Ture i ORKANEN og LYNET lørdag
og Søndag der var det træstammerne Hun er 130cm så hun måtte Køre Alene 17 Ture..
monster Stolt Var hun
Vi startede med at standse ved BOGØ og
Proviantere Kylling+Bacon+Karry Dressing - (minus) Rødløg + Kingzice Sanwitch.. Grov Brød :-)
Man er vel lidt Helze Freak
og så videre op til Fårup Sommerland

OOOh ja,, SKYR.. Mælke Protein.. UUUH så sundt.. NOT.. Hvad sker der med Mælke PROTEIN
Som er = SUKKER,,
Som ikke Bliver Brandt af I Muskler..
Hmmm.. Det Bliver til Fedt..
Og hvis man giver det til Børn.. Så bliver de HYPER
Fantastisk Som SKYR Snyder Ellers Kloge Mennesker.
Til at Tro det er Sundt Pga af Ordet PROTEIN

NÅ!! Så blev det December og de 4 Flyttekasser er Kommet frem..
Med den store Gero Hvad er det nu 70% af danmarks befolkning den hedder.. Nåårh ja Jensen
Jule Du .. og Stjernerne Og hvad det hele nu hedder...
Har været sådan igang ... med at Jule .. Kan godt lide det .. porcelæns Huse med Fyrfads Lys..
Pebernøder Brunkager .. Arrrgh Kender i det .. de første Brander bare altid på..
Nå men .. Ja Jeg elsker bare Julen .. Og det Julen står for .. Varme .. Nærhed.. og Den Umådelige Hygge og Duften af Gran.. Turen I Kirke Og høre Jule Evangeliet .. det er alle Ungerne og Jeg
Ler juledekorationer med Ungerne.. ja .. Det er skisme Kvalitets Tid...
Og Puder på Kirkegården.. Ja det er Ikke alt der er Ligesjovt.. Men det er Livet ..
Og hverdag er Ikke en Fest
Selv om Luksus Fælden godtnok er fulde af Livsnydere..
eller hvad nu de der Master Express VISA Landkort Holdere .. der Bare Lige Må sjoppe sig fra Hus og hjem.. Ja .. Godtnok Nyder jeg Julen Og Nyder Livet.. Men at leve i Lånte Fjer.. Niks ..
Jeg ejer min Bil .. Og osse min Trilor..
Det er Muligt det ikke er det sidste nye.,. Men det er Mit. Og derfor elsker jeg Julen ..
Jeg har ikke Noget i Januar Jeg skal vågne op til.. Ud over forhåbentligt noget SNE..
min Betalte Kontant Sneslynge Kan Fjerne fra Mit Og Naboernes Fortov.. Ja de er jo Ikke nye Længere
Så jeg Køre deres Fortov.. Det er vel i grunden Ikke formeget man Hjælper hinanden Lidt..

Smiler JEG ELSKER BARE JULEN...
ps er ikke H.mo eller har spesielt Løse håndled..
Men Livet er Bare forkedeligt uden Lidt næste Kærlighed.."
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 8. jan 2016, 15:37

Dirtylittledevil skrev:Præmie til den der får læst hele hans profil :8: :gisp:

"Så blev det Den første MANDAG i det Nye år
Sidder og ser Fjernsyn Spiser og Surfer lidt Samtidigt
med jeg Høren lidt musik og snakker med Nogle af Gutterne på TeamSpeak

Holda op der er Koldt i dag -3 Grader En Pind i ovnen og en ekstra strikke trøje på..

Spørgsmål fra en Kvinde ,, er du Kredsen og hvad Tænder du på
Husk jeg er Mand..Svar.. Ja jeg er Kredsen .. Escargo og Blæksprutter Det tænder mig Bare ikke
Jeg har godt nok tænkt lidt over spørgsmålet Og har heller ikke Hørt mere
men er stadig sikker på jeg har svaret Rigtig
eller hvad Tøser ...???

Hey Tøse børn Holder Lige en Lille Pause..
Skal lave nogle Mande ting
Og Hænge Lyskæder op
hente Juletræ ..
og Have Brunkage dejen op af Fryseren

Hej en Normal Mand..
bor i et Normalt Hus,, har en normal hund
Og
3 Normale Børn 7 19 21
jeg er som andre Normale mænd
jeg smider mine Underbukser Ved siden af Vasketøjs Kurven

Nu har jeg trænet en del .. inden jeg blev
Arbejds (Ja jeg Lavede noget :-) skadet
derfor
vejer jeg osse mer end en lille fisten mand ,,
alene ud fra det faktum at muskler vejer 0.3 gange mere end tilsvarende fedt.. og det fylder sørme osse 0.3 gange mindre end fedt.. så vi taler ingen dunder klump her fra for fed til mig selv eller hvad de livsstils pogrammer de hedder.. men man ku jo altid smide et par kilo.. som om det sku gøre den store forskeld på min person,, man ville dårligt kunne se det.. pga mine næsten 2 meter.

Jeg Ser stadig Sport .. F1 det er ca hver 14 dag ca 10 Løb
LeMans det er 1 Gang om Året.. det er 24 timer med Pizza Mandehørm og RåHygge
Det skal siges at Det bliver der Ikke lavet væsentligt om på
der kan selvfølgelig komme ting der er Vigtigere End LeMans
der KUN!! bliver Kørt den ene Gang om Året .. Så det er Nok ikke en Fast Ting med Familien .. som Lørdags Middag.. For den Weekend Kommer Jeg Ikke ..
med mindre Nogen skal Føde eller Nogen er døde !!

Er vel en Mand .. når mænd er værst.. Jeg kan godt slå en lille Prut .. men kun når jeg er alene .. eller sammen med gutterne Hvor man bliver målt På hvor højt man kan Bøvse og hvor store Prutter man kan slå.. .. men sådan er mænd jo.. Vi skal jo altid måle et og andet.. Ellers ville vi jo ikke være MÆND Vel..
Smiler..

Min Musik smag er meget Alsidig..
Jeg høre Dansk men ikke så meget Johnny og John mogens eller Birgit lysdager
har bygget Højtalere.. (jeg er jo Mand så en anden må spille bingo)
Jeg bygger osse Elektronik .. kan Fremmed ord som Ocilloskop og Ohm Meter
Men jeg er jo mand.. (Jeg Drikker ikke så mange Bajer.(Faktisk ingen .))
Vil helre være hjemme .. og Hygge ..
Har altid haft Pc og Fjernsyn Sammen .. så Selv om du ser en Film .. og jeg har noget ""job""
eller en Pc Hjælp Til en kammerart .. så er vi stadig i samme Rum. og ikke hver for sig..
Man kan Godt Hygge sig sammen Selv om man ikke Umiddelbart Ser det samme
Selv om jeg Osse kan Strikke ..
Så Behøver du ikke være bange for Det er noget Vi kommer til at gøre Sammen

Musik og Koncerter
man er vel En MAND!!
Min Musik smag er meget Alsidig..
Men dynamisk .. Fra Mozart, Beethoven, Bach, Chopin til
https://www.youtube.com/watch?v=RCg_oL4MeEo Cill EDM .. den Fede Vell Lyd..
https://www.youtube.com/watch?v=nntGTK2Fhb0 Skrillex and Diplo - "Where Are Ü Now"
https://www.youtube.com/watch?v=hQo1HIcSVtg Boys Are Back In Town Thin Lizzy
https://www.youtube.com/watch?v=Vppbdf-qtGU ZZ Top - La Grange
https://www.youtube.com/watch?v=R71bWoZ__e0 KISS - Shandi
https://www.youtube.com/watch?v=FTQbiNvZqaY Toto - Africa
https://www.youtube.com/watch?v=ECGdiokAwMc Cindy Lauper - True Colors
https://www.youtube.com/watch?v=2cXDgFwE13g First Of The Year (Equinox) - Skrillex
https://www.youtube.com/watch?v=_hMtqjJy3fE Infected Mushroom ‎- The Gathering [FULL ALBUM]
https://www.youtube.com/watch?v=uloBD9xxwZ0 Infected Mushroom - Army Of Mushrooms Full Album

beklager jeg Ikke kun Høre Dansk toppen eller P4..Det er Dælme for Kedeligt.. Jeg er ikke 16 Og Bliver det heller ikke Igen..
men jeg Kommer ALDRIG !.!.!.!!!
til at DATE MIN MORMOR.
((Vil Lige rette en Mis-forståelse .. Der står MIN !! Mormor Hvad angår Musik smag .. der er Formeget Violin og GulvBas + Harmonikasse.. og med Vores Alder kan man Jo godt Risikere at Komme til at Date en der er MorMor,, Smiler))
((Jeg høre da Shu bi dua, Søs fenger, De Gyldne løver, Sloprock band og mange mange Flere Danske Kunstre
Men min verden er ikke Gået i stå i 1985 så derfor Høre jeg osse Andet end Billy Joel))

Jeg kan osse Undre mig Over der er Nogen der Ikke bryder der sig Om UTROSKAB..
Jeg Tænker bare .. HVEM F.NDEN Gør det..
De får det til at Lyde som om der er Nogen der GÅR ind for det
(Tænker måske de sku være på SCOR i stedet for)
Men at Man Behøver at Skrive det.. Hmm ja..
Det er da Lidt kedeligt..at man skal starte med at.. kunne Dokumentere Alt sin Færden
For det kan da blive et Jalosi hel.ede. Og hvorfor Svare du Ikke på SMS klokken 4 om Morgenen..
Du lå og Kn.ppede Gjore du ... Nej søde jeg sov.. Hvad Lavede du Klokken 4 Ud over at SMS mig
Ja jeg holdt Ude på gaden og hold øje med du ikke Lyver..
Må nok sige der er Nogen jeg styre Uden om.. De Profiler .. de Lyser Lidt for Langt væk af Problemer..
Og Hvis jeg vil have Problemer Kan jeg Bare Snyde i skat
eller Gå ned Og Tisse på Porten ind Til Rocker borgen.. ..

NoBody is Perfekt
Who are You..
Me !! I am NoBody

10 og 11.10/15
Nå men Kan Anbefale FÅRUP SOMMERLAND.. hold da lige kæberne Lukket .. det har været
et fantastisk vejr ..Min Datter 7 og Jeg Har kørt Dobbelt Ture i ORKANEN og LYNET lørdag
og Søndag der var det træstammerne Hun er 130cm så hun måtte Køre Alene 17 Ture..
monster Stolt Var hun
Vi startede med at standse ved BOGØ og
Proviantere Kylling+Bacon+Karry Dressing - (minus) Rødløg + Kingzice Sanwitch.. Grov Brød :-)
Man er vel lidt Helze Freak
og så videre op til Fårup Sommerland

OOOh ja,, SKYR.. Mælke Protein.. UUUH så sundt.. NOT.. Hvad sker der med Mælke PROTEIN
Som er = SUKKER,,
Som ikke Bliver Brandt af I Muskler..
Hmmm.. Det Bliver til Fedt..
Og hvis man giver det til Børn.. Så bliver de HYPER
Fantastisk Som SKYR Snyder Ellers Kloge Mennesker.
Til at Tro det er Sundt Pga af Ordet PROTEIN

NÅ!! Så blev det December og de 4 Flyttekasser er Kommet frem..
Med den store Gero Hvad er det nu 70% af danmarks befolkning den hedder.. Nåårh ja Jensen
Jule Du .. og Stjernerne Og hvad det hele nu hedder...
Har været sådan igang ... med at Jule .. Kan godt lide det .. porcelæns Huse med Fyrfads Lys..
Pebernøder Brunkager .. Arrrgh Kender i det .. de første Brander bare altid på..
Nå men .. Ja Jeg elsker bare Julen .. Og det Julen står for .. Varme .. Nærhed.. og Den Umådelige Hygge og Duften af Gran.. Turen I Kirke Og høre Jule Evangeliet .. det er alle Ungerne og Jeg
Ler juledekorationer med Ungerne.. ja .. Det er skisme Kvalitets Tid...
Og Puder på Kirkegården.. Ja det er Ikke alt der er Ligesjovt.. Men det er Livet ..
Og hverdag er Ikke en Fest
Selv om Luksus Fælden godtnok er fulde af Livsnydere..
eller hvad nu de der Master Express VISA Landkort Holdere .. der Bare Lige Må sjoppe sig fra Hus og hjem.. Ja .. Godtnok Nyder jeg Julen Og Nyder Livet.. Men at leve i Lånte Fjer.. Niks ..
Jeg ejer min Bil .. Og osse min Trilor..
Det er Muligt det ikke er det sidste nye.,. Men det er Mit. Og derfor elsker jeg Julen ..
Jeg har ikke Noget i Januar Jeg skal vågne op til.. Ud over forhåbentligt noget SNE..
min Betalte Kontant Sneslynge Kan Fjerne fra Mit Og Naboernes Fortov.. Ja de er jo Ikke nye Længere
Så jeg Køre deres Fortov.. Det er vel i grunden Ikke formeget man Hjælper hinanden Lidt..

Smiler JEG ELSKER BARE JULEN...
ps er ikke H.mo eller har spesielt Løse håndled..
Men Livet er Bare forkedeligt uden Lidt næste Kærlighed.."


Jeg forsøgte at læse det, men efter 3 vers... kunne... jeg bare ikke.... mere.....
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jan 2016, 15:44

Viskelæder skrev:
Jeg forsøgte at læse det, men efter 3 vers... kunne... jeg bare ikke.... mere.....


Jeg har udtrukket de for ham vigtigste fakta så vi ikke skal læse så meget: "Husk jeg er Mand. Skal lave nogle Mande ting. Er vel en Mand. Mandehørm. Er vel en Mand. jeg er jo Mand. man er vel En MAND!!"
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 8. jan 2016, 15:46

Dirtylittledevil skrev:
Viskelæder skrev:
Jeg forsøgte at læse det, men efter 3 vers... kunne... jeg bare ikke.... mere.....


Jeg har udtrukket de for ham vigtigste fakta så vi ikke skal læse så meget: "Husk jeg er Mand. Skal lave nogle Mande ting. Er vel en Mand. Mandehørm. Er vel en Mand. jeg er jo Mand. man er vel En MAND!!"


Mon han er en mand? :gruble:
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jan 2016, 15:51

Øøøh..oookay så.. :gruble:

detlyderlidtunderligt.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4064
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3677

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 8. jan 2016, 15:55

Viskelæder skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Viskelæder skrev:
Jeg forsøgte at læse det, men efter 3 vers... kunne... jeg bare ikke.... mere.....


Jeg har udtrukket de for ham vigtigste fakta så vi ikke skal læse så meget: "Husk jeg er Mand. Skal lave nogle Mande ting. Er vel en Mand. Mandehørm. Er vel en Mand. jeg er jo Mand. man er vel En MAND!!"


Mon han er en mand? :gruble:
Han er så meget mand at MANDAG er opkaldt efter ham. Desværre for dirtydevil og alle andre kvindfolk der bliver våde ved tanken om sådan en rigtig mand, så skal folk der skriver "smiler" have et nakkeskud i Rold skov.
11
Grab them by the pussy
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19613
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46131

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf LadyFox » 8. jan 2016, 16:03

Viskelæder skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Viskelæder skrev:
Jeg forsøgte at læse det, men efter 3 vers... kunne... jeg bare ikke.... mere.....


Jeg har udtrukket de for ham vigtigste fakta så vi ikke skal læse så meget: "Husk jeg er Mand. Skal lave nogle Mande ting. Er vel en Mand. Mandehørm. Er vel en Mand. jeg er jo Mand. man er vel En MAND!!"


Mon han er en mand? :gruble:


Jeg tænker mere over hvad han mon har oplevet der har fået ham til at tvivle så meget på egen mandighed? Den stakkel. :ae:
4
...
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf A 7 » 8. jan 2016, 16:15

Vlad Kalashnikov skrev:
Viskelæder skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Viskelæder skrev:
Jeg forsøgte at læse det, men efter 3 vers... kunne... jeg bare ikke.... mere.....


Jeg har udtrukket de for ham vigtigste fakta så vi ikke skal læse så meget: "Husk jeg er Mand. Skal lave nogle Mande ting. Er vel en Mand. Mandehørm. Er vel en Mand. jeg er jo Mand. man er vel En MAND!!"


Mon han er en mand? :gruble:
Han er så meget mand at MANDAG er opkaldt efter ham. Desværre for dirtydevil og alle andre kvindfolk der bliver våde ved tanken om sådan en rigtig mand, så skal folk der skriver "smiler" have et nakkeskud i Rold skov.


Jeg blev nu mere dårlig over "Helze Freak".
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jan 2016, 16:19

"gider ikke at se på andres billeder (det undrer mig også at folk der vil finde/søger en kæreste viser deres egne billeder - vis et billede af dine forældre så man får en ide om hvordan du kommer til at se ud om et par år - det andet er llliidddttt 'lokke' agtigt"

Hmm okay... jeg tror du er ret alene med den mening :-D
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4064
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3677

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 8. jan 2016, 16:19

Jeg fik en besked fra hende her:

Personligt billede fra datingside slettet af moderator

Hun ser godt nok vildt eksotisk ud. Og så har hun introduceret mig til et nyt begreb: "NBSB (No BF Since Birth)".
1
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jan 2016, 16:30

FruDulle skrev:Han er rimelig meget all over ham der Mande Manden. For skrevet temmelig meget om alt muligt må man sige.

Sloprock band årh han er ufrivillig morsom med sine stavefejl.


Ja det er også sjovt i det afsnit hvor han efter sigende har indsat en dames spørgsmål og sine egne svar. Underligt nok har både hun og han samme problem med at stave til "kræsen" (som de begge staver "kredsen") :lol:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jan 2016, 16:31

Er der andre af jer som benytter endate, som også kun kan se 4 forsidebeskeder når I kigger på kvindernes beskeder?
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 8. jan 2016, 18:08

Dirtylittledevil skrev:Øøøh..oookay så.. :gruble:

detlyderlidtunderligt.jpg

Gad vide om han er en af dem der der kan lide at gå i de der maskot-lignende kostumer. Furries eller hvad det hedder :gruble:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"