Det klammeste jeg har gjort

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4382
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10734

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf BlueBunny » 7. jan 2016, 20:25

Jeg har lige skrevet et indlæg om noget klamt jeg engang har gjort. Men så syntes jeg alligevel at det var FOR klamt at dele. Tanken om at det står på en blog... Nope sorry pinligt. Så slettede min klamme historie igen :devil: Den var klam (sådan netto pose klam, hvis tidligere jubiier kan huske den :D )
12
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Viskelæder » 7. jan 2016, 20:26

Hov, og så har jeg i en tihestes brandert på Træf på toppen i Skagen tisset på min egen trøje ved et uheld. Råbte det stolt, da jeg kom ud fra toiletvognen, ... hvor mit crush stod og ventede på mig.
2
Brugeravatar
Frk. L
Indlæg: 2533
Tilmeldt: 12. aug 2015, 15:12
Kort karma: 342
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3916

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Frk. L » 7. jan 2016, 20:27

Der var også dengang, hvor jeg åbenvart havde været noget distræt mens jeg lavede en kop instant kaffe med mælk. Synes godt nok kaffen smagte lidt underligt, men slog det hen, for den var jo helt som den plejede, så det måtte jo bare være mig.

Indtil jeg nåede ned til bunden og opdagede en stor klump sur mælk :tie:
2
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf hotlips » 7. jan 2016, 20:45

Den med roskildesyge har jeg også lavet, jeg havde en trappe ned til toilettet så tilsidst i orkede jeg ikke at rende op og ned så jeg tændte jeg bruseren og lagde mig under det varme vand og så lod jeg bare hvad der ville komme, jeg lå og sov på den måde 4 timer.
6
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf hotlips » 7. jan 2016, 20:52

Fräulein L. skrev:Der var også dengang, hvor jeg åbenvart havde været noget distræt mens jeg lavede en kop instant kaffe med mælk. Synes godt nok kaffen smagte lidt underligt, men slog det hen, for den var jo helt som den plejede, så det måtte jo bare være mig.

Indtil jeg nåede ned til bunden og opdagede en stor klump sur mælk :tie:


Øv,min dreng havde hentet en lille Mathilde i køleskabet, han drikker dem aldrig helt så jeg plejer at hapse resten, for nogle uger siden havde han så dårligt rørt den,da jeg tog en tår fra sugerøret opdagede jeg hvorfor, den var muggen og rådden og alt muligt andet klamt.
Jeg blev nødt til at skubbe tanken væk de første dage, ellers havde jeg brækket mig og tanken om rådden bræk i munden.... :syg: :puke: :badr: :panik:
2
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46288

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf LadyFox » 7. jan 2016, 21:03

Og nu vi er ved tissen i bukserne - jeg har tisset i bukserne en del gange i løbet af mit liv, oftest i forbindelse med alkohol, så det i sig selv er der ikke noget særligt over, men den ene gang var jeg lige låst mig ind i min lejlighed - inden at det løb ned af benene på mig, jeg var fuld og træt og tænke at den slags kunne jeg godt lige vente med at tage mig af til dagen efter og så gik jeg direkte i seng MED tøj på - efter et kvarters tid begyndte jeg dog at indse at det var virkelig svært at sove i vådt tøj, især når nu jeg vidste hvad det rent faktisk var - så jeg endte med at få snøvlet mig ud på badeværelset, smidt tøjet og vasket det værste af - for derefter at ligge mig ind på sofaen og sove. Gang og seng fik lov at stå til næste dag. :8:
3
...
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4382
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 487
Likede indlæg: 10734

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf BlueBunny » 7. jan 2016, 21:30

^^ godt jeg ikke har gået i ottende med en der hed Dorthe :wacko: :(
9
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
HappyHippo
Indlæg: 2538
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 171
Likede indlæg: 4394

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf HappyHippo » 7. jan 2016, 21:40

Jeg var engang så forstoppet at jeg begyndte at kaste op. Jeg fik så besked på at tage et klyx. Mens jeg sad på toilettet blev jeg så dårlig at jeg besvimede = lort på hele badeværelset!

Da jeg var barn hadede jeg at spise. Jeg var meget meget tynd og der bleg derfor holdt opsyn med at jeg ikke smed min mad ud. Hver gang jeg prøvede ar smide den ud, blev det altså opdaget af en lærer/pædagog. Det betød at jeg gemte mine madpakker i min dukkes barnevogn, og der kunne gå mange dage inden jeg så mit snit til at smide dem ud. Virkelig klamt at tænke på nu :tie:
2
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Moxy-lady » 7. jan 2016, 21:43

I øvrigt kan jeg anbefale den blog der hedder "Miriams blok". Hun har et fast indlæg der hedder "hemmeligheder" og der er virkelig meget guld gemt der. Sidste gang er der en der er blevet gravid efter en affære. Med sin svigerfar.

Har i øvrigt spottet en anden debattør i Bloggens kommentarfelt :-D

Edit: Link http://www.miriamsblok.dk/2016/01/shhh-101.html
Senest rettet af Moxy-lady 7. jan 2016, 22:35, rettet i alt 1 gang.
5
My world 12-10-18 :lun:
Giraffie
Indlæg: 257
Tilmeldt: 2. jan 2016, 22:55
Kort karma: 14
Likede indlæg: 169

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Giraffie » 7. jan 2016, 21:51

Jeg havde åbenbart været noget forstoppet i slutningen af min graviditet, så da jeg havde født skulle det altså ud. Det er ikke just behageligt at presse når man lige har født, samtidig med at det føles som om det er en træstamme der skal ud.
Jeg tænkte "1,2,3 pres" og det gjorde jeg. På 5 sekunder kom der så meget ud at jeg stoppede hospitalets toilet. Intet kunne komme igennem rørerne.
Kunne ikke overskue at der skulle komme en mand og fikse det, så gik grændende ind til min kæreste. Han gik derud og fiskede det, vi har aldrig talt om det!
9
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf 2SHY » 7. jan 2016, 21:57

Det er godt nok ikke mig men det er virkelig til dato den sjoveste tråd på Jubii og den må ALDRIG blive slettet!

http://www.dindebat.dk/topic/237763-kan ... nt-5131024
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15653
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf 2SHY » 7. jan 2016, 22:16

Jeg melder mig i øvrigt skyldig i magrethe skål tisseri :blush2: :genert:

En enkelt gang har jeg været nødt til at låne kattens bakke (heldigvis kun nr. 1) fordi der ikke var nogen jordisk chance for at nå på toilettet uden uheld. Det hjælper ikke at man bliver betragtet undrende af katten imens kan jeg oplyse
19
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Bimmerdyret » 7. jan 2016, 22:26

Har med velbehag spist en halv:
Chokoladelagkage (chokokøbte bunde, flødeskum med cacao, chokoladeknuste dimmere på toppen) ... med remoulade på toppen.
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Bimmerdyret » 7. jan 2016, 22:29

Allmost_Famous skrev:Jeg har engang kastet op på min daværende chef :slem:

Jeg har også drukket mig så fuld, at jeg kastede op og sked på samme tid. Sad på toilettet og krammende en spand mens et inferno af gul-grønt slim plaskede ned i i kummen på fuld drøn. Min daværende kæreste stod ved min side og holdt mit hår. Bonusinfo: jeg havde min menstruation, og jeg var for fuld til at hive min tampon ud. Det måtte han så gøre for mig. Måske var det i virkeligheden en kæreste, jeg ikke skulle have givet slip på? :lol:

Ellers er det vist mest de der med-vilje-klamme ting. Før jeg fik fjernet mandler, kunne jeg bruge evigheder på at sidde og pille mandelpropper ud. Jeg sammenlignede dem og det hele :lun:



Tror liiige jeg i kortet byttede om på kærsten og chefen... hmmm my bad :fløjt:
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf DetSorteCirkus » 7. jan 2016, 22:32

Jeg kan ikke selv huske det, men min veninde hævder hårdnakket, at jeg engang som barn samlede en vingummi op fra asfalten og spiste den.

Og så var der dengang, jeg stak fusserne i et toilet for at skylle sand af.
2

Tilbage til "Generelt"