Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 6. jan 2016, 18:37

Åh snav og sex. Vil ha.

Gider derudover overhovedet ikke ytre mig om mit dating liv. Hater på mænd pt.

Tilbage i strudseoffer rollen :rulle:
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. jan 2016, 18:40

Jeg fik lige en lur, og så drømte jeg om min eks (ham jeg aldrig helt er kommet over). At han dukkede op hjemme ved mig for at overraske mig, havde thaimad med, og så fangede vi hvide dværghamstre på mit gulv. Det var VILDT romantisk i drømmen :D

Suk.

(Jeg har lige taget den del ud, hvor vi pludselig var hjemme i mit barndomshjem, og han gik ind i min fars soveværelse og fandt en helt enorm penispumpe, der nærmest lignede, den var sat til et akvarium. WTF?!)
4
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24634
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36803

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 6. jan 2016, 18:45

Hvide dværghamstre? :gruble: Er det sådan en ny modedille at ha dem rendende rundt? Men selvfølgelig, det er da en fed scorelinie (der sikkert ikke er overbrugt endnu): "Vil du med hjem og fange mine dværghamstre?"

:D

(Resten af din drøm kan jeg ikke magte at forholde mig til :tie: )
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. jan 2016, 18:50

Culpøs skrev:
Viskelæder skrev:
Culpøs skrev:
Viskelæder skrev:Jeg gad godt bare have en at råsnave med nogle gange. Det behøver ikk engang være sex. Bare råsnavning!


VISKELÆDER! du har gjort det igen - en ny ananas! :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :ivrig: :ivrig: :ivrig: :ivrig: :ivrig: :ivrig: :ivrig: :savl: :savl: :savl: :savl: :savl: :savl: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:


Årh, Culpa, jeg har sådan manglet dig til at lægge mærke til det! :clap: :kys:

Må jeg være den første til at komplimentere din nye ananas - en sågar mere stil-sikker og endnu mere swagget ananas end sin forgænger! :dance: :dance: :afro: :afro:


Du må 100% være den første. Faktisk har jeg holdt den plads til dig! :love2:

Jeg føler mig også så swagget :afro:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 6. jan 2016, 18:51

Daine skrev:Hvide dværghamstre? :gruble: Er det sådan en ny modedille at ha dem rendende rundt? Men selvfølgelig, det er da en fed scorelinie (der sikkert ikke er overbrugt endnu): "Vil du med hjem og fange mine dværghamstre?"

:D

(Resten af din drøm kan jeg ikke magte at forholde mig til :tie: )


Jeg drømmer SÅ ofte, at jeg skal fange dyr (ofte gnavere, jeg er en gnaverpige), redde dyr, hente dyr osv.. Men jeg har intet med hvide dværghamstere at gøre, så den er lidt weird :lol2:



(Heller ikke mig. Omg)
1
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 7. jan 2016, 09:42

Jeg glemte helt at fortælle hvad der skete med Hamborg-fyr. Vi har skrevet voldsomt meget sammen, og kemien var rigtig, rigtig fin på skrift. Han skulle til Berlin over nytår, og vi aftalte at mødes. Men da han så endelig var her, kunne han lige pludselig ikke lave en aftale, og foreslog at mødes dagen efter en bytur, en besked der kom sent på natten, efter to dages stilhed. Så jeg skrev bare "Bye bye (...)" og så skrev han undskyld, og at han godt kunne se at han havde dummet sig. Jeg slettede hans nummer og det var så slut med det.

Hollandsk Hipster-fyr og jeg er begge syge lige nu, så vi hyggechatter om aftenen på Facebook. Nu ville det altså være rart at vi fik brugt bare lidt mere tid sammen, sådan off-line.

I øvrigt kan jeg mærke, at min frygt for at blive alene, og at jeg ikke møder kærligheden er dæmpet en del, bare fordi jeg har været sammen med den pæne mand. Ikke fordi han har noget som helst med kærlighed at gøre, men det bekræftede mig i at jeg har noget som nogle finder tiltrækkende, og det var jeg SÅ bange for var slut. Jeg kan godt se, at det er vildt åndssvagt, men jeg havde virkelig en følelse af at 36-årig med barn og mombod betød at det var helt slut med mænd som jeg selv finder tiltrækkende. Nu tænker jeg, at jeg jo bare kan hygge mig, indtil kærligheden banker på igen. Jeg håber den følelse holder ved til det sker :)
19
All Adventurous women do
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 7. jan 2016, 18:55

Æv. Jeg er blevet friend-zoned. Dobbelt æv. Æv med æv på.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 7. jan 2016, 20:26

Mig for tiden:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 7. jan 2016, 21:29

I er så søde :kys:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 7. jan 2016, 22:54

Er jeg den eneste der er forvirret i forhold til ananastingen :forvirret: (eller er jeg bare den eneste der ikke fatter referencen :gruble:)
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 7. jan 2016, 22:55

avdotja skrev:Er jeg den eneste der er forvirret i forhold til ananastingen :forvirret: (eller er jeg bare den eneste der ikke fatter referencen :gruble:)


Min ananas-ting, eller foregår der en generel ananasting, jeg ikke ved noget om?
0
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 7. jan 2016, 22:57

Viskelæder skrev:
avdotja skrev:Er jeg den eneste der er forvirret i forhold til ananastingen :forvirret: (eller er jeg bare den eneste der ikke fatter referencen :gruble:)


Min ananas-ting, eller foregår der en generel ananasting, jeg ikke ved noget om?

Nej nej - din ananasting (ellers er jeg da helt tabt)
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 7. jan 2016, 23:02

avdotja skrev:
Viskelæder skrev:
avdotja skrev:Er jeg den eneste der er forvirret i forhold til ananastingen :forvirret: (eller er jeg bare den eneste der ikke fatter referencen :gruble:)


Min ananas-ting, eller foregår der en generel ananasting, jeg ikke ved noget om?

Nej nej - din ananasting (ellers er jeg da helt tabt)


Det er bare en intern ting, hvor Culpøs altid bemærker mine forskellige ananaser på mine profilbilleder :D
1
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Singletråden

Indlægaf avdotja » 7. jan 2016, 23:04

Viskelæder skrev:
avdotja skrev:
Viskelæder skrev:
avdotja skrev:Er jeg den eneste der er forvirret i forhold til ananastingen :forvirret: (eller er jeg bare den eneste der ikke fatter referencen :gruble:)


Min ananas-ting, eller foregår der en generel ananasting, jeg ikke ved noget om?

Nej nej - din ananasting (ellers er jeg da helt tabt)


Det er bare en intern ting, hvor Culpøs altid bemærker mine forskellige ananaser på mine profilbilleder :D

Åh gud - det havde jeg slet ikke lagt mærke til :lol: troede det gik på dit indlæg på en eller anden måde :D
2
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 8. jan 2016, 09:31

JessicaD skrev:Hvordan får jeg fyre med børn til at lade være med at skrive? Det undrer mig virkelig, når jeg direkte skriver, at jeg søger en, der ikke har børn i forvejen. Fx skriver en her til aften "hej, det er da ærgerligt, at du ikke søger en med børn, jeg har ellers to super søde børn på 6 og 9. Jeg har dem i lige uger... du ser ellers super sød ud... jeg er lidt ny herinde, så ved ikke lige, hvad jeg mere skal skrive, men du spørger bare hvis der er noget du vil vide".

Hmm. Hvis jeg spørger ind til det, så siger de bare, at de tænkte, at det ikke gjorde så meget, fordi de opfylder mine andre ønsker i profilen. Børn er da bare en ret vigtig og afgørende faktor i ens liv. Eller det er det åbenbart ikke for dem, siden de skriver. What to do? Eller skal jeg bare være ligeglad måske. :D Hvad gør I selv, jer der ikke ønsker papbørn/børn?


Med min erfaring fra online dating, som er noget a la: "Never give them a reason to respond if you are not interested!" Så ville jeg ikke afvise. De ved jo qua din udmelding, at du ikke er interessret i en som dem. Sådan en anmassende type som du beskriver, ville helt klart blive pigesur og skrive åndssvage ting, hvis du skriver en afvisning. Ignore, ignore, ignore er mit råd.
3
All Adventurous women do

Tilbage til "Forhold og sex"