Det klammeste jeg har gjort

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Annione » 8. jan 2016, 06:16

Da jeg efter en heftig nytårsaften sad på toilettet og kastede op i håndvasken... som stoppede :tie:
Min kæreste måtte så, med tømmermænd, skille vandlåsen ad og tilsidst tvinge en slange gennem vasken og ned i afløbet i gulvet. Det var så klamt og han var skide sur.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Annione » 8. jan 2016, 06:29

Nårh ja.
Jeg var i byen. Det sidste jeg husker er et still-billede af mig, i lårkort og stilletter, stående på en barstol og bunde en bacardi razz. Ren.
Kastede op om natten. Bacardi razz smager af det samme, når det kommer op igen.
Kl. 10 næste dag (eller, det var vel samme dag...) skulle jeg med toget til Kbh til champagnefest.
I toget skulle jeg kaste op igen. Toilettet var overskidt ig der var pis på gulvet - på den positive side kom ALT op på en gang.

Jeg festede igennem om aftenen forøvrigt. Tænk, hvis man stadig kunne det? :lun:

Ps. Jeg drikker stadig ikke alkohol med hindbærsmag!
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf 2SHY » 8. jan 2016, 06:43

Apropos druk og opkast så husker jeg desværre alt for klart sidste gang jeg gik kold, måtte knække mig og efterfølgende havde tømmermænd.

Jeg har været omkring de 15 og en veninde blev lokket med i byen af min storebror og hans kammerater. Veninden og jeg havde drukket en del på forhånd og hun knækkede sig inden byturen.

Vi når ind til byen og jeg begynder at kunne mærke at det går den forkerte vej. Jeg forsøger at køre en masse popcorn ned i håb om at de vil opsuge noget af sprutten ( :stoned: ) men jeg indser at det kun kan ende galt og veninden hjælper mig på toilettet.

Da jeg sidder derude kommer der en pige som skal bruge toilettet og jeg vurderer at jeg nok ikke kaster op inden hun er færdig... WRONG!!! Hun når knap nok at låse døren før jeg storbrækker mig ned i håndvasken, der naturligvis stopper :stoned: Og hvad gør jeg så? Jo jeg bliver totalt ulykkelig og stikker så hånden og halvdelen af underarmen ned i den her sø af opkast i et forsøg på at få fikset håndvasken :puke:

Hurra for sød og overbærende veninde der fik hjulpet med at skylle mig, hjælpe mig i taxa, låse mig ind og i øvrigt putte mig, før hun selv tog hjem!

Som sagt: Jeg har ikke haft drukopkast eller tømmermænd siden. Men hvor ville jeg ønske jeg ikke kunne huske en skid af det
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Lurende Peber » 8. jan 2016, 07:09

DetSorteCirkus skrev:Jeg kan ikke selv huske det, men min veninde hævder hårdnakket, at jeg engang som barn samlede en vingummi op fra asfalten og spiste den....
Jeg kan så stadig huske smagen, da jeg gjorde det der som barn. Første tanke efter at jeg skyndsomt spyttede vingummien ud: Hunde tisser altså også på fortove? :tie:
3
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf vibbsen » 8. jan 2016, 07:13

Jeg erindre stadig med gru engang hvor jeg havde været i byen med en kammerat som også var lidt min bolleven. Vi havde fået et par flasker rødvin eller 4 under en koncert og var blevet enige om at vi vist skulle hjem.

På vej hjem fik jeg så mavekneb. Sådan rigtig meget. Jeg formåede dog at holde mig hele vejen hjem. Op ad trappen. Ind af døren. Og ud på toilettet. Hvor jeg så sked i bukserne :tie: :tie:

Nød lærer liderlig kvinde at gå i bad meget meget meget stille.....Jeg forseglede mine bukser en en indkøbspose og så gav vi den ellers gas på lagnerne :klap: :klap: :klap:

Det var dog knap så festligt at åbne den der pose dagen efter. Og vide at man ikke kunne få en vasketid før om mandagen :puke:
10
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf HappyPaww » 8. jan 2016, 07:37

vibbsen skrev:Jeg erindre stadig med gru engang hvor jeg havde været i byen med en kammerat som også var lidt min bolleven. Vi havde fået et par flasker rødvin eller 4 under en koncert og var blevet enige om at vi vist skulle hjem.

På vej hjem fik jeg så mavekneb. Sådan rigtig meget. Jeg formåede dog at holde mig hele vejen hjem. Op ad trappen. Ind af døren. Og ud på toilettet. Hvor jeg så sked i bukserne :tie: :tie:

Nød lærer liderlig kvinde at gå i bad meget meget meget stille.....Jeg forseglede mine bukser en en indkøbspose og så gav vi den ellers gas på lagnerne :klap: :klap: :klap:

Det var dog knap så festligt at åbne den der pose dagen efter. Og vide at man ikke kunne få en vasketid før om mandagen :puke:


Jeg tror bare jeg havde smidt dem ud :lol:

I øvrigt sjovt at næsten alle indlæg handler om kropsudgydelser :lol:
0
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf dykkersild » 8. jan 2016, 08:11

Jeg kommer lige i tanke om fra da jeg var ung:

Jeg var på billardbar med mine venner i London. Dengang var jeg ret undervægtig og blev tit svimmel. Bedst som jeg sad i baren og havde en fest, besvimede jeg og faldt ned af stolen. Da jeg vågnede op, tænke jeg; nå jeg fik vist ikke helt sunket de chips fra før, så ned med dem. En af mine venner spurgte bekymret om jeg var ok. Ja tak det har jeg prøvet mange gange før. Så spørger han, er det ikke farligt at kaste op og så besvime bagefter. What - det var så ikke chips men mit eget opkast jeg havde spist (igen). På det tidspunkt sagde jeg tak for iaften og tog hjem.
5
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Fru Sunshine » 8. jan 2016, 10:29

Det var også pænt klamt, da jeg lige havde fået fjernet mit maveskind. Af en eller anden grund fik jeg sådan nogle udposninger i arret, hvor drænene havde siddet, og det skvulpede temmelig meget inde i maven i det stykke under navlen og fra hofte til hofte. Oven i købet var det skvulpende stykke blåt.

Nå, men smarte mig besluttede, at hvis jeg nu lavede et lille hul i den ene udposning, så kunne det da være, at den forsvandt, for jeg kunne jo se, at der stod lidt væske i den, og som tænkt så gjort.
Jeg havde en klud klar til at tørre den smule væske, jeg regnede med at få ud, og så nev jeg hul.

Det væltede ud med kødsaft - andet ord kan ikke beskrive den væske, der strømmede ud. Med kluden for hullet, så jeg slap for at få det over hele sofaen og gulvet, fik jeg mig bugseret ud i køkkenet, hvor min datter i det samme kom ned. Hun blev helt grøn i hovedet, men hun fandt da en spand til mig og så stod jeg der i evigheder og lækkede kødsaft ned i en spand.

Jeg kan så godt forstå, at det har været noget spændt inde bag det opstrammede maveskind. Der var lidt over en liter kødsaft, som min krop åbenbart ikke kunne absorbere. Det var altså klamt.
Men det klammeste var vel egentlig, at jeg faktisk stod og hældte det i i et litermål bagefter. Jeg ville da se, hvor meget, der var.
21
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf LadyFox » 8. jan 2016, 10:37

På mit fritidshjem var man kun rigtig sej hvis man turde spise en regnorm, og jeg synes selv jeg var en af de rigtig seje, så jeg spiste to + en ekstra da jeg prøvede at få det samme indført hjemme i gården :puke:
6
...
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13003
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Ado » 8. jan 2016, 15:28

Af hjertet tak! :love: I er skønne at I gider komme med jeres bekendelser. Bliv endelig ved. Og hvis I har idéer yil andre bekendelser, så lad mig endelig vide.

Jeg tænker lidt i stil med:
- Den ondeste hævn jeg har taget.
- Det værste sex jeg har fået.
- Ting jeg ikke fortæller nogen.


Og hvis man nu er bange for, om nogle fa bekendelserne kan googles og at man derfor kan finde vej herind og koble dem sammen med jeres profil, er I velkommen til at sende dem i pb eller i en mail.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Purple Haze » 8. jan 2016, 15:56

Tror det aller klammeste jeg har gjort er engang på Roskilde festivald.
Sad på en festivalstol ved siden af en af "vejene", ikke ved vores egen lejr, så en chips på jorden ved siden af og.... Spiste den!
Hvorfor ved jeg ikke, den var stadig sprød og smagte fint, men altså.....

Andre klamme ting.
Tisset ned af mig selv i en brandert, da jeg troede en offentlig skraldespand sikkert ville fungere fint som toilet - det gjorde den ikke.
Har kastet op hjemme i min lejlighed i en (eller flere) brandert, vågnet op med tømmermænd, har set brækket - og er gået i seng igen.
Har fundet mine briller i noget bræk neden for min seng, hvor jeg åbenbart bare har stukket hovedet ud over kanten, har kastet op, tabt brillerne, trukket hovedet til mig og lagt mig til at sove. Kunne ikke overskue det dagen efter, så rystede bare brillerne lidt inden jeg tog dem på.

Kaster generelt ofte op når jeg har drukket...
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Sevii » 8. jan 2016, 16:06

Jeg kunne godt lide at spise tyggegummi fra asfalten da jeg var barn. Jeg tror jeg var omkring de fire år. Min mor var ved at blive sindssyg over det. Det smagte ikke engang godt, men jeg ledte altid efter det tyggegummi der skulle opveje for alle de dårlige. :fløjt:
7
:banan: :banan:
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf canoodle » 8. jan 2016, 17:25

Jeg har en mere med tis. Det er vist en genganger fra DD. Men jeg hævntissede engang i en meget dum dames fortelt.
9
All Adventurous women do
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jan 2016, 17:30

Hævntissede :klap:
7
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24476

Re: Det klammeste jeg har gjort

Indlægaf Moxy-lady » 8. jan 2016, 17:47

Åh.... Det dårligste sex....

Jeg havde været sammen med denne her fyr som jeg havde været på date med. Sexen var ikke særlig god (han var ret småt udstyret.) Men af en eller anden årsag endte jeg med at tage med ham hjem fra byen i en 100 hestes brandert nogle uger efter. Det gjorde ikke sexen bedre at vi begge var fulde. På et tidspunkt er jeg i gang med at sutte ham, og her får jeg en lys idé: Jeg gad ikke rigtig mere, og jeg kunne jo bare lade som om jeg faldt i søvn. Som sagt, så gjort. Så lå jeg der og rævesov, og han lagde pænt en dyne rundt om mig (han var en supersød fyr, jo :genert: )
Dagen efter spurgte jeg "Guuuud, faldt jeg i søvn midt i det hele?" og han sagde "nej, nej, det gjorde du ikke". Igen, sød fyr.
Det blev ikke gentaget.

Hele denne situation har så et fuldstændigt bizart efterspil.

Mine bedste veninder kendte selvfølgelig til det hele, og min ene veninde fortæller så en af sine veninder om dette her, nogle måneder senere. Om aftenen tager de i byen og veninden scorer en ukendt fyr og tager med ham hjem. Dagen efter snakker hun så med vores fælles veninde og fortæller om denne her fyr - og ja, det er den samme. Det er jo så her at min veninde burde have holdt sin fede kæft lukket, men nej. Hun fortæller at det er den samme fyr som jeg havde lavet det her (egentlig ret nederen) trick på. Og spørger derudover om det passer at han ikke er særlig veludrustet. Hendes veninde siger at "njah, den er måske ikke den største, men..."

De var kærester i 1½ år. Det var SÅ akavet at møde hende i byen og lignende.

Jeg håber virkelig ikke at nogen har fortalt ham om det, det er bare så tarveligt gjort, og det at flere mennesker ved det, har jeg det, i dag, ret skidt med. Men det er edderrøvme næsten som noget man ser i TV.
5
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Generelt"