Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Annione » 8. jan 2016, 08:49

Hvornår det blev meddelt verdensbefolkningen, at det er a-okay at høre div. lort på sin tlf/tablet for fuld volumen? Uden hørebøffer selvfølgelig.

Den slags gør lynhurtigt en lufthavn til et rædselslarme-helvede for støjfølsomme. Jeg takker guderne for hørebøffer med noise-cancelling knap.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 8. jan 2016, 08:54

ShuruQ skrev:Hvordan det er opstået at "Umm" skulle henvise til noget ISIss-relateret :gruble:.

Og om jeg skal ændre i mit navn så ingen for de forkerte ideer.

Jeg så noget program, måske på DR, for noget tid siden og der var der netop et par profiler med noget med "umm". Det handlede om hververe af netop unge piger. Programmet var fra England, så jeg ville måske også have tænkt i de baner, hvis det var mig.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 8. jan 2016, 10:10

Hvordan man kan sidde og fortælle sin søn at "Julemærkehjem er et sted for børn der ikke er elsket af sin mor/ikke har en mor der elsker dem" :ticks: Man må høre mange dumme ting når man venter ved lægen
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 8. jan 2016, 10:18

ShuruQ skrev:
2SHY skrev:Hvordan man kan sidde og fortælle sin søn at "Julemærkehjem er et sted for børn der ikke er elsket af sin mor/ikke har en mor der elsker dem" :ticks: Man må høre mange dumme ting når man venter ved lægen


Sikke dlg en krampe og sidde og sige sådan noget :tie: :shock: :tie:.

Det kom først et minuts tid senere "... Eller nogle der vejer for meget"

Ej men hvad fanden er det for noget pis at fyre af??? Jeg har bidt mig selv i tungen for ikke at sige noget grimt til hende
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf canoodle » 8. jan 2016, 10:29

Hvorfor jeg har så svært ved at tage mig sammen til at lave den smule træning jeg har planlagt. Det er endda herhjemme! :-o
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sevii » 8. jan 2016, 12:34

Hvorfor det egentlig er, at der er nogle mennesker der ikke får tømmermænd? Det har jeg nemlig aldrig prøvet. Det tætteste på tømmermænd som jeg tror jeg har prøvet er, at jeg vågnede op med lidt hovedpine som der forsvandt da jeg fik en hovedpinepille. Ellers vågner jeg altid op næste dag og har det fint. Er der andre der oplever det?
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 8. jan 2016, 21:26

ShuruQ skrev:
kidkomb skrev:
ShuruQ skrev:Hvordan det er opstået at "Umm" skulle henvise til noget ISIss-relateret :gruble:.

Og om jeg skal ændre i mit navn så ingen for de forkerte ideer.

Jeg så noget program, måske på DR, for noget tid siden og der var der netop et par profiler med noget med "umm". Det handlede om hververe af netop unge piger. Programmet var fra England, så jeg ville måske også have tænkt i de baner, hvis det var mig.


Ja, det kan godt være, du har fat i noget. Men rigtig, rigtig mange bruger det, hvis alle der brugte det støttede ISIS ville ISIS være 100 gange større end de er.

Det samme med abu, det er givet brugt af de støttere man hører om men også meget bredt brugt.

Umm betyder "mor til". Jeg hedder på FB fx Shuruq Umm Malik. Henviser blot til jeg er mor og Malik er mit ældste barn :).

Abu betyder "far til".

Men du fik den lige vendt så jeg godt kan se hvor tanken kan være opstået, men det er de færreste der bruger det der støtter ISIS.

Ah, på den måde :D
Nej, så ville det godt nok være et omfattende netværk :lol:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Firebird » 9. jan 2016, 13:12

GnueN skrev:Om jeg måske netop har været vidne til en genetisk sensation? Dobbeltblommer i to økologiske æg fra samme pakke! Woop woop!

:banan:


Du er desværre ikke blevet vidne til en genetisk sensation. Dobbeltblommer forekommer ofte hos helt unge høner, der lige er startet i æglægning. De kan ikke rigtig styre det med en til en til at starte med. Skal der endelig tales om lidt sensation, må det være at de ikke er blevet sorteret fra ved pakningen. Det bliver de nemlig normalt. :)
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 13:20

Firebird skrev:
GnueN skrev:Om jeg måske netop har været vidne til en genetisk sensation? Dobbeltblommer i to økologiske æg fra samme pakke! Woop woop!

:banan:


Du er desværre ikke blevet vidne til en genetisk sensation. Dobbeltblommer forekommer ofte hos helt unge høner, der lige er startet i æglægning. De kan ikke rigtig styre det med en til en til at starte med. Skal der endelig tales om lidt sensation, må det være at de ikke er blevet sorteret fra ved pakningen. Det bliver de nemlig normalt. :)

Hvordan kan man se det?
(Muligvis et dumt spørgsmål :blush:)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Firebird » 9. jan 2016, 13:22

:)
Senest rettet af Firebird 9. jan 2016, 13:25, rettet i alt 1 gang.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 13:23

Firebird skrev:Hvordan kan man se hvad? :gruble: Undskyld. Forstår ikke spørgsmålet. :genert:

Om der er to blommer. Men Pernille har svaret.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Firebird » 9. jan 2016, 17:03

GnueN skrev:
Firebird skrev:
GnueN skrev:Om jeg måske netop har været vidne til en genetisk sensation? Dobbeltblommer i to økologiske æg fra samme pakke! Woop woop!

:banan:


Du er desværre ikke blevet vidne til en genetisk sensation. Dobbeltblommer forekommer ofte hos helt unge høner, der lige er startet i æglægning. De kan ikke rigtig styre det med en til en til at starte med. Skal der endelig tales om lidt sensation, må det være at de ikke er blevet sorteret fra ved pakningen. Det bliver de nemlig normalt. :)


Så det jeg ligesom hører dig sige er, at jeg godt kan spise min nu 12 timer gamle morgenmad og bede Reuters om at blive hjemme? :(


Ooh shit Gnue. Jeg hader virklig at ødelægge din dag, men ja. Ingen jackpot i den oplevelse. Beklager.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 9. jan 2016, 17:36

Firebird skrev:
GnueN skrev:
Firebird skrev:
GnueN skrev:Om jeg måske netop har været vidne til en genetisk sensation? Dobbeltblommer i to økologiske æg fra samme pakke! Woop woop!

:banan:


Du er desværre ikke blevet vidne til en genetisk sensation. Dobbeltblommer forekommer ofte hos helt unge høner, der lige er startet i æglægning. De kan ikke rigtig styre det med en til en til at starte med. Skal der endelig tales om lidt sensation, må det være at de ikke er blevet sorteret fra ved pakningen. Det bliver de nemlig normalt. :)


Så det jeg ligesom hører dig sige er, at jeg godt kan spise min nu 12 timer gamle morgenmad og bede Reuters om at blive hjemme? :(


Ooh shit Gnue. Jeg hader virklig at ødelægge din dag, men ja. Ingen jackpot i den oplevelse. Beklager.


Men hvis du gerne vil have lidt action ud af det GnueN, kan du da prøve at se om du kan få fyret personen der skulle have sorteret dem fra :D
1
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14724
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19077

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 9. jan 2016, 19:36

GnueN skrev:
Flora skrev:
Firebird skrev:
GnueN skrev:
Firebird skrev:
GnueN skrev:Om jeg måske netop har været vidne til en genetisk sensation? Dobbeltblommer i to økologiske æg fra samme pakke! Woop woop!

:banan:


Du er desværre ikke blevet vidne til en genetisk sensation. Dobbeltblommer forekommer ofte hos helt unge høner, der lige er startet i æglægning. De kan ikke rigtig styre det med en til en til at starte med. Skal der endelig tales om lidt sensation, må det være at de ikke er blevet sorteret fra ved pakningen. Det bliver de nemlig normalt. :)


Så det jeg ligesom hører dig sige er, at jeg godt kan spise min nu 12 timer gamle morgenmad og bede Reuters om at blive hjemme? :(


Ooh shit Gnue. Jeg hader virklig at ødelægge din dag, men ja. Ingen jackpot i den oplevelse. Beklager.


Men hvis du gerne vil have lidt action ud af det GnueN, kan du da prøve at se om du kan få fyret personen der skulle have sorteret dem fra :D


Hvorfor??? At få to spejlæg ud af én skal er sgu da top dollar! :afro:


Det er det helt sikkert. Og tillykke med det i øvrigt :blomst: Du virkede bare så ked af at det ikke var en sensation, så jeg tænkte det ville blive en lidt for flad fornemmelse, hvis der ingenting mere skulle ske herfra. Og når nu de BURDE have været sorteret fra, virkede det bare som det mest oplagte der kunne ske. Men hey, jeg fornemmer du fik en fest ud af det alligevel :P
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 19:37

Jeg synes, det er fesent, at de æg med dobbeltblommer bliver sorteret fra. Så er der jo ikke noget ved at lege æggebingo.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"