Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 8. jan 2016, 09:32

klumphen skrev:Æv. Jeg er blevet friend-zoned. Dobbelt æv. Æv med æv på.


Hvad skete der? Er du OK? :kram:
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 8. jan 2016, 09:56

Jeg mangler altså virkelig en mand - til at skovle sne og afise bilen osv.!!
6
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 8. jan 2016, 16:01

Jeg mangler en til rødvinsmiddag og til at fortælle mig at jeg er pissesej og fejre en god nyhed.
4
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Yossarian
Indlæg: 481
Tilmeldt: 25. nov 2015, 16:21
Kort karma: 23
Likede indlæg: 922

Re: Singletråden

Indlægaf Yossarian » 8. jan 2016, 16:17

Nå, men jeg hører da også i dén grad til her. :wave: Jeg er nok efterhånden ved at give helt op. :(
2
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1695
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3243

Re: Singletråden

Indlægaf klumphen » 8. jan 2016, 17:25

JessicaD skrev:
klumphen skrev:Æv. Jeg er blevet friend-zoned. Dobbelt æv. Æv med æv på.

Øv, hvad skete der? Havde I ses noget tid eller? :(

canoodle skrev:Hvad skete der? Er du OK? :kram:

Vi var "heldigvis" ikke kommet længere end på skrift, så skaden er til at overse. Det var løbet lidt ud i sandet hen over julen og nytår - så jeg spurgte, og fik desværre et andet svar end det jeg havde håbet.
Plejer altid at have mine følelser under kontrol så de ikke løber af med mig, men denne gang havde jeg bare givet slip. Det var SÅ lækkert! Men så gør det jo også lidt mere nas når jeg kommer ned på jorden igen :wacko:
0
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 8. jan 2016, 17:28

klumphen skrev:
JessicaD skrev:
klumphen skrev:Æv. Jeg er blevet friend-zoned. Dobbelt æv. Æv med æv på.

Øv, hvad skete der? Havde I ses noget tid eller? :(

canoodle skrev:Hvad skete der? Er du OK? :kram:

Vi var "heldigvis" ikke kommet længere end på skrift, så skaden er til at overse. Det var løbet lidt ud i sandet hen over julen og nytår - så jeg spurgte, og fik desværre et andet svar end det jeg havde håbet.
Plejer altid at have mine følelser under kontrol så de ikke løber af med mig, men denne gang havde jeg bare givet slip. Det var SÅ lækkert! Men så gør det jo også lidt mere nas når jeg kommer ned på jorden igen :wacko:


Det kan jeg godt forstå. Men hey- Det er SÅ sejt at du turde! :D og når det er den slags afvisning, så hjælper det altid mig at huske på den der med pærer og bananer. Hvis hun er til bananer og du er en pære, jamen er det jo ikke noget med dig. Hun er bare mere til bananer (no pun intended :devil: )

Jeg ved godt det er en meget forsimplet version, men vil bare lige fremhæve at du faktisk fik noget ud af oplevelsen. Du turde- og du kan godt turde igen :kys:
10
All Adventurous women do
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 8. jan 2016, 19:18

Jeg har haft det lidt svært alene på det sidste, men i aften nyder jeg ét af singletilværelsens goder: Jeg kan selv styre fjernbetjeningen :banan: Der er nu ikke fordi, jeg kommer til at bruge den så meget - der er jo ABBA-maraton på DR K :rock:
4
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 8. jan 2016, 19:20

Rapfisk skrev:Jeg har haft det lidt svært alene på det sidste, men i aften nyder jeg ét af singletilværelsens goder: Jeg kan selv styre fjernbetjeningen :banan: Der er nu ikke fordi, jeg kommer til at bruge den så meget - der er jo ABBA-maraton på DR K :rock:

Okay, det ser lidt sørgeligt ud på skrift :nerve:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 8. jan 2016, 19:22

Rapfisk skrev:
Rapfisk skrev:Jeg har haft det lidt svært alene på det sidste, men i aften nyder jeg ét af singletilværelsens goder: Jeg kan selv styre fjernbetjeningen :banan: Der er nu ikke fordi, jeg kommer til at bruge den så meget - der er jo ABBA-maraton på DR K :rock:

Okay, det ser lidt sørgeligt ud på skrift :nerve:

Gu' gør det ej, smukke :kys:
1
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24633
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36798

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 8. jan 2016, 19:24

Rapfisk skrev:
Rapfisk skrev:Jeg har haft det lidt svært alene på det sidste, men i aften nyder jeg ét af singletilværelsens goder: Jeg kan selv styre fjernbetjeningen :banan: Der er nu ikke fordi, jeg kommer til at bruge den så meget - der er jo ABBA-maraton på DR K :rock:

Okay, det ser lidt sørgeligt ud på skrift :nerve:


Slet ikke, søde Rap :kram:

Jeg nægter nemlig at tro på, man kan foretage sig noget bedre en fredag aften, end at sidde foran tv'et :genert:







Jeg kan toppe den med, at jeg har en pose werthers echte indenfor rækkevidde ... og jeg undrer mig over, jeg er single? :rulle:
3
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 8. jan 2016, 19:24

Æske skrev:
Rapfisk skrev:
Rapfisk skrev:Jeg har haft det lidt svært alene på det sidste, men i aften nyder jeg ét af singletilværelsens goder: Jeg kan selv styre fjernbetjeningen :banan: Der er nu ikke fordi, jeg kommer til at bruge den så meget - der er jo ABBA-maraton på DR K :rock:

Okay, det ser lidt sørgeligt ud på skrift :nerve:

Gu' gør det ej, smukke :kys:

:kys:
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 8. jan 2016, 19:26

Daine skrev:
Rapfisk skrev:
Rapfisk skrev:Jeg har haft det lidt svært alene på det sidste, men i aften nyder jeg ét af singletilværelsens goder: Jeg kan selv styre fjernbetjeningen :banan: Der er nu ikke fordi, jeg kommer til at bruge den så meget - der er jo ABBA-maraton på DR K :rock:

Okay, det ser lidt sørgeligt ud på skrift :nerve:


Slet ikke, søde Rap :kram:

Jeg nægter nemlig at tro på, man kan foretage sig noget bedre en fredag aften, end at sidde foran tv'et :genert:






Jeg kan toppe den med, at jeg har en pose werthers echte indenfor rækkevidde ... og jeg undrer mig over, jeg er single? :rulle:

Jeg ville gerne dele Werthers Echte med dig (hvis jeg stadig måtte se ABBA). :lun:
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 8. jan 2016, 19:27

Jeg skulle have været ud og drikke øl i aften, men reddede mig et hold i lænden i morges og det er ikke blevet meget bedre og jeg har ligget i min seng hele dagen, så måtte flytte det. Det synes jeg faktisk var ret sørgeligt :rulle: Trænger til en smule bekræftelse :genert:
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24633
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3200
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36798

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 8. jan 2016, 19:31

Rapfisk skrev:
Daine skrev:
Rapfisk skrev:
Rapfisk skrev:Jeg har haft det lidt svært alene på det sidste, men i aften nyder jeg ét af singletilværelsens goder: Jeg kan selv styre fjernbetjeningen :banan: Der er nu ikke fordi, jeg kommer til at bruge den så meget - der er jo ABBA-maraton på DR K :rock:

Okay, det ser lidt sørgeligt ud på skrift :nerve:


Slet ikke, søde Rap :kram:

Jeg nægter nemlig at tro på, man kan foretage sig noget bedre en fredag aften, end at sidde foran tv'et :genert:






Jeg kan toppe den med, at jeg har en pose werthers echte indenfor rækkevidde ... og jeg undrer mig over, jeg er single? :rulle:

Jeg ville gerne dele Werthers Echte med dig (hvis jeg stadig måtte se ABBA). :lun:


Jeg deler gerne! Og du må se al den ABBA du vil, bare jeg må fortsætte med at se Bones. Sidder og små-tårer lidt over et afsnit om 11/9 ... jaja, det er en vild fredag aften! :D

image.jpeg
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 8. jan 2016, 19:32

I er fandme søde :love:
2
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!

Tilbage til "Forhold og sex"