Hvordan blev I enige om at være kærester?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33990

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf JoyNips » 23. dec 2015, 16:02

Det var vi nærmest bare fra første møde. Og en tre uger efter blev jeg præsenteret for hans venner som "kæresten".
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
D.itsen
Indlæg: 3326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8986

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf D.itsen » 23. dec 2015, 16:29

Det var efter et par måneder og virkelig mange samtaler. Manden skulle lige overveje om han kunne se sig selv i et åbent BDSm forhold. Ingen af delene havde han overvejet før han mødte mig.
Måske ikke så klassisk romantisk, men så meget mig.
4
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9667

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Tanten » 23. dec 2015, 16:30

Vi kunne til sidst ikke længere holde vores følelser tilbage efter 7 års venskab, der var blevet til kærlighed. Men hold op, hvor var den første tid svær; for hvad nu, hvis det ikke gik? Så ville vi miste vores dyrebare venskab. Og hvad ville vores mange fælles venner og vores familier sige? Hvad var vi - elskere, kærester eller bare dybt hemmelige et-eller-andet? Og hvordan starter man lige et forhold, hvor den ene har gjort det forbi med sin partner gennem mange år?

Der gik dog ikke længe, så blev vi rørende enige om, at kærester var, hvad vi er - og at vi lige så godt kunne være ærlige overfor vores omgivelser om det også. The rest is history.
2
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Mulan » 23. dec 2015, 18:13

Eddie er ikke klar over det endnu.
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5556

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Luffegås » 23. dec 2015, 21:53

Vi havde været sammen et par gange, ret ups agtigt. En af gangene havde han spurgt hvorfor jeg kunne ville ham når jeg var fuld. Så sagde jeg han kunne jo invitere mig ud eller komme over.
Jeg stod og halvvejs vidste ikke om han ville have mig, og lidt overvejede jeg at finde sammen med en eks. Jeg fortalte dog min eks, jeg havde fået følelser for en anden, uden egentligt at have snakket med min T om det. Dagen efter tog jeg så over til T.
Jeg lå op af ham, for ellers kunne jeg ikke få fremstammet noget.
Mig: Jeg tænkte på, kan du lide mig?
Ham: Ja
Mig: Synes du der der noget at bygge videre på?
Ham: Ja bestemt.
Mig: Ok men jeg er ikke klar til at have det offentligt og åbent, og der er nogen personer der nok vil gøre problem ud af det.
Ham: Ok, jeg er heller ikke klar til noget offentligt.

Så fortsatte dagen og jeg blev pludselig i tvivl om han forstod jeg så os som kærester. Indtil han pludselig kyssede mig og kaldte mig sin "egen hemmelige kæreste". Det virkede så bevidst da han sagde det, som om han vidste jeg stadig var i tvivl om hvad der var sket. 4 dage efter offentliggjorde jeg det så i en brandert på facebook :P
3
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4383

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf billiebean » 25. dec 2015, 23:40

Det skete vel dengang, hvor vi havde kendt hinanden et par måneder. Først skulle jeg lige have kvalt en dødfødt genoplivning af et forhold til en ex én gang for alle, hvorefter jeg bestilte en flybillet ned til ham jeg var helt sindssvagt forelsket i i Frankrig. Planen var at jeg skulle være der i 14 dage. Jeg blev der i 1 år. Vi har været sammen i 5 år til foråret.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf LadyFox » 28. dec 2015, 10:56

Jeg blev bare præsenteret som kæresten efter et par måneder :)
0
...
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf thomassneum » 28. dec 2015, 11:10

Det var vist nok engang i '75 :gammel:
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Fillie » 28. dec 2015, 11:16

Vi har aldrig haft "samtalen" - ikke engang om at blive gift. :D Vi faldt blot i hak fra første færd, og så har vores tandhjul passet sammen lige siden. Det er skam ikke, fordi vi ikke taler om vores forhold, for det gør vi: F.eks. talte vi i begyndelsen meget om, hvordan vi havde lyst til at indrette vores tilværelse sammen, hvilket rent praktisk afstedkom, at vi over en periode hentede hans ting og efterhånden flyttede sammen hos mig, og siden udviklede vores samtaler til at dreje sig om, hvordan vi skulle sikre hinanden, når vi blev gift, og at det i det hele taget ville være dejligt at være netop det. Det sidste resulterede i, at vi en aften spontant loggede ind på Borger.dk og bestilte vielse på samme dato, vi kommunikerede første gang via en datingside. Det er i øvrigt den dato, der står i vores ringe, som vi fik et eller andet sted imellem, at vi mødtes, og vi blev gift, og dem har vi beholdt.

Ind imellem morer vi os over, at vi formelt aldrig har aftalt hverken at være kærester, flytte sammen, blive forlovet eller blive gift, men at det alligevel er gået sådan helt af sig selv. :lol:
6
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Alphilia
Indlæg: 3440
Tilmeldt: 22. dec 2015, 15:22
Kort karma: 273
Likede indlæg: 3074

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Alphilia » 28. dec 2015, 11:48

Vi havde aldrig "snakken". Jeg skulle flytte til udlandet nogle måneder efter vi havde mødt hinanden og da han kom og besøgte mig første gang - en weekend med to mennesker på 10 m2 uden jeg fik spat (er normal et ret privat/alene menneske) ja så var det ligesom bare sådan det var.
0
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Mi55y » 9. jan 2016, 11:38

Jeg har jo selv startet denne tråd, så det er vel meget passende, at jeg selv byder ind, nu hvor det er blevet relevant...

Vi har set hinanden i 3 måneder (kendt hinanden i 1,5 år). Vi lå så i sengen i morges og snakkede, og så kom vi ind på mit sidste faste forhold, hvor jeg slutter af med at sige "og så har jeg ikke haft en kæreste siden...". Hans svar var: "Det har du så nu!"

Så ja, det har jeg...
9
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1242
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4366

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Q-beben » 9. jan 2016, 12:01

Anden gang vi så hinanden, sagde han til mig, at jeg skulle bare sige til, når jeg var "klar" til at være kæreste, for han vidste godt, at det skulle være os.

Så gik der vel... tre uger, hvor vi var sammen nærmest hele tiden... og hvor han prikkede til mig og spurgte, hvorfor jeg ikke bare sagde, at jeg var klar, når nu vi var så forelskede i hinanden? :) Ja, så var vi kærester.

PS. Faktisk var jeg klar til at bære kæreste-batchen efter vores andet møde (synes bare, at han var så lækker på så mange måder), men... jeg tvang mig til at tænke lidt over det... :) Er før rushet ud i et forhold, fordi jeg har været momentan sindssyg = forelsket :) og hvor det bare ikke holdt ret længe...
2
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21920

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Purple Haze » 9. jan 2016, 14:30

Mulan skrev:Eddie er ikke klar over det endnu.



Eddie?
Er der noget jeg har glemt du har fortalt?

---

Jeg er i øvrigt ikke kærester med min kæreste endnu, vi ses bare :love2:
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Anilara » 9. jan 2016, 15:08

Nogle af vores fælles venner spurgte os om vi nu var blevet kærester, da vi var samlet på et spillested. Vi havde ikke haft snakken, så kiggede bare nervøst på hinanden og sagde nej.
Han spurgte mig så et par minutter efter. Jeg gik ud til toiletterne, kiggede mig selv i spejlet, og sagde "ok, du tager chancen" og gik tilbage og sagde ja.
Senest rettet af Anilara 9. jan 2016, 15:25, rettet i alt 1 gang.
2
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Hvordan blev I enige om at være kærester?

Indlægaf Mulan » 9. jan 2016, 15:22

Purple Haze skrev:
Mulan skrev:Eddie er ikke klar over det endnu.



Eddie?
Er der noget jeg har glemt du har fortalt?

---

Jeg er i øvrigt ikke kærester med min kæreste endnu, vi ses bare :love2:


Eddiebaby
Billede
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "

Tilbage til "Forhold og sex"