Debatnavnet, sig det lige hva ?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf TurtleSpeed » 26. aug 2015, 15:00

Skumfidusen skrev:
TurtleSpeed skrev:
Skumfidusen skrev:
Pudsigt nok blev jeg ikke korrigeret, men jeg skrev så heller ikke noget om at det nok var chokerende for alle andre debattører. Eller måske er jeg bare blevet overset. Det sker tit for os spagfærdige, pæne, unge mænd.


Jeg har overset dig, Skum. But I have all eyes on you now :ninja:


Nøj, hvor er I bare skidesure på den her debat!

...er der overhovedet uddelt advarsler endnu? Jeg blev anmeldt i går for at se Luksusfælden på Viaplay i stedet for at vente til det blev sendt i fjernsynet og jeg havde faktisk forventet en henstilling :D



Du burde faa en advarsel bare for at se saadan noget bras. :cool:
1
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf TurtleSpeed » 26. aug 2015, 15:01

Spjaerten skrev::whine: glemte at optage LF hvornår er der genudsendelse


Et tu, Brutus?
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf Fru Sunshine » 26. aug 2015, 17:25

Skumfidusen skrev:
Pudsigt nok blev jeg ikke korrigeret, men jeg skrev så heller ikke noget om at det nok var chokerende for alle andre debattører. Eller måske er jeg bare blevet overset. Det sker tit for os spagfærdige, pæne, unge mænd.

Det gjorde du da. Du fik et velfortjent "fyha".
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf Zombie » 27. aug 2015, 05:29

hotlips skrev:
Zombie skrev:
hotlips skrev:
Zombie skrev:Jeg hed xxxxx på debatten.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, jeg fik jer. :D Det er bare mig! Forbies // Zombie.
Indlæg redigeret af moderator.


ej,det der er sq ikke ok.

vi har alle sammen nogen vi synes bedre om end andre,men at lave nogen til hadeobjekter VI sørme er glade for ikke er her,det er virkelig ikke iorden.


Jeg aner ikke, hvad andre tænker om ham, men jeg kan virkelig overhovedet ikke lide ham og det joker jeg gerne med. Helst offentligt, da jeg hader det der gøgl i krogene og kulisserne mere end jeg hader offentlig hadning.

Men nok had! Som jeg skrev til en moderator, der var meget bange for om jeg blev ked af, at blive modereret, så har jeg ferie, min kæreste er kun 22 år og laver god lasagne. Mit liv er godt. No more hate. :gammel:


Så skulle du nok have holdt dig til at DU hader ham,at gøre det til en indlysende fællesting at hade nogen er ikke OK.


Det har jeg godt forstået at du mener. Chill.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf Wizzze » 27. aug 2015, 06:11

TurtleSpeed skrev:
Skumfidusen skrev:
TurtleSpeed skrev:
Skumfidusen skrev:
Pudsigt nok blev jeg ikke korrigeret, men jeg skrev så heller ikke noget om at det nok var chokerende for alle andre debattører. Eller måske er jeg bare blevet overset. Det sker tit for os spagfærdige, pæne, unge mænd.


Jeg har overset dig, Skum. But I have all eyes on you now :ninja:


Nøj, hvor er I bare skidesure på den her debat!

...er der overhovedet uddelt advarsler endnu? Jeg blev anmeldt i går for at se Luksusfælden på Viaplay i stedet for at vente til det blev sendt i fjernsynet og jeg havde faktisk forventet en henstilling :D



Du burde faa en advarsel bare for at se saadan noget bras. :cool:


:8: bras, bras ??? Det er da toppen af dansk tv produktion, man kan leve højt på al den forargelse hele ugen :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf Spjaerten » 27. aug 2015, 06:39

Ville ha set det på min viaplay igår men så blev jeg for træt.
Prøver i aften igen :-D
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf ManicNinja » 27. aug 2015, 17:07

icelady skrev:
Urtekussen skrev:Excentrica :deer:



Man skal bare se din ava, så ved man det er dig :D


To sjæle... Føj, den er klam!
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf ManicNinja » 27. aug 2015, 17:18

canoodle skrev:Jeg var engang CircusPrincess, men de fleste husker mig nok bare som canoodle.


Og så er der mig. Jeg ser dig stadig som Kanutsen. Det bliver det ikke spor dårligere af. :kys:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf ManicNinja » 27. aug 2015, 17:22

Jeg er stadig mig. Samme nick, samme avatar og stadig ingen knalderecord på Debatten.
- Kan vi i øvrigt liiiige få ajourført noget historik på den front, nu vi er i gang??? Der skal vel ligesom oprettes en tråd, går jeg ud fra. Alternativt forventer jeg som et ABSOLUT minimum, at der orienteres bredt (RÅsladres) via grønne kort, nu da vi ENDELIG har muligheden igen!
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf ManicNinja » 27. aug 2015, 17:28

Aima skrev:Jeg overvejede at kalde mig "I'm a jam(mer)" for at snyde jer. I havde aldrig luret referencen! Men så overvejede jeg det lige og tænkte, at I alligevel nok ville gennemskue mig, når jeg lige om lidt finder et eller andet sted at lave en kage-metafor eller flashe min nye frisure. Eller begge dele på samme tid. Jeg overvejede også 'Amima' fordi jeg generelt synes palindromer er lidt sejere end andre seje ord, men æstetikken i 'Aima' fik mig slutteligt til at beholde det. Der er bare noget særligt pænt ved fordelingen af fire bogstaver med 75% vokal og 25% konsonant, hvor a'erne gør det så robust og balanceret, mens det skarpe i tilfører skarphed og det bløøøøde m gør det sådan lidt vingummi-spiseligt.
Så ja, jeg har jo bestemt haft mine overvejelser, som I nok kan høre, og nu er jeg her så i helt de samme klæder som sidst vi sås. Avataren kommer på, når jeg lige får sat mig ind i hvordan man gør, og så håber jeg i øvrigt, I stadig mest forbinder dén med mig.


ELSKER, at du selvfølgelig fabulerer på typisk reflekteret og ordrig facon over noget så umiddelbart simpelt som dit nick! Dit indlæg er simpelthen så Aima, som det kan blive med dets tagen højde for alle tænkelige og utænkelige vinkler! :klap:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf Aima » 27. aug 2015, 23:21

ManicNinja skrev:
Aima skrev:Jeg overvejede at kalde mig "I'm a jam(mer)" for at snyde jer. I havde aldrig luret referencen! Men så overvejede jeg det lige og tænkte, at I alligevel nok ville gennemskue mig, når jeg lige om lidt finder et eller andet sted at lave en kage-metafor eller flashe min nye frisure. Eller begge dele på samme tid. Jeg overvejede også 'Amima' fordi jeg generelt synes palindromer er lidt sejere end andre seje ord, men æstetikken i 'Aima' fik mig slutteligt til at beholde det. Der er bare noget særligt pænt ved fordelingen af fire bogstaver med 75% vokal og 25% konsonant, hvor a'erne gør det så robust og balanceret, mens det skarpe i tilfører skarphed og det bløøøøde m gør det sådan lidt vingummi-spiseligt.
Så ja, jeg har jo bestemt haft mine overvejelser, som I nok kan høre, og nu er jeg her så i helt de samme klæder som sidst vi sås. Avataren kommer på, når jeg lige får sat mig ind i hvordan man gør, og så håber jeg i øvrigt, I stadig mest forbinder dén med mig.


ELSKER, at du selvfølgelig fabulerer på typisk reflekteret og ordrig facon over noget så umiddelbart simpelt som dit nick! Dit indlæg er simpelthen så Aima, som det kan blive med dets tagen højde for alle tænkelige og utænkelige vinkler! :klap:


Åh, hvis du vidste, hvor megen tankevirksomhed jeg bruger på at forholde mig til navne. Navne er så vigtige og spændende, synes jeg. Faktisk er en af de største ulemper ved mit dårlige syn, at jeg ikke længere kan læse gravstensbogstaver, for så kan jeg jo ikke rende rundt på kirkegårde og dyrke min navnenørdehobby :D
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
BirdReynolds
Indlæg: 170
Tilmeldt: 27. aug 2015, 11:37
Kort karma: 32
Likede indlæg: 163

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf BirdReynolds » 28. aug 2015, 18:24

Jeg har beholdt mit nuværende, før det hed jeg Skrigeskinke, og jeg kan dårligt huske hvad den før det hed. Jeg har altid været mere en læser end en skriver, men min første profil var nogenlunde aktiv i rableren.
4
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf Vixen » 29. aug 2015, 10:34

Jeg vidste også godt, at kære Canoodle var CircusPrincess før! :banan: Men vi kom også virkelig meget i de samme tråde dengang.

Til gengæld anede jeg ikke, at Neenah engang var Grydelap. Vildt!
1
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf Vixen » 29. aug 2015, 10:38

I øvrigt, hvad med Whoosh? Har hun hele tiden heddet det?
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14464

Re: Debatnavnet, sig det lige hva ?

Indlægaf Pjeps » 5. sep 2015, 17:06

Synes måske lige der efterhånden er kommet en del flere "kendte" med nyt navn, jeg vil stadig gerne hviskes i øret hvem I er. Ellers bare skriv det her i al fortrolighed :ninja:
2
:ninja:

Tilbage til "Generelt"