Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 8. jan 2016, 20:47

Daine skrev:
Rapfisk skrev:Jeg har et hemmeligt crush på Sverige.


Det er da også okay at have :) Jeg har det med Irland.
Jeg har vist kun været i Sverige i forbindelse med jeg skulle til Bornholm. Og det eneste jeg rigtig kan huske er en svensk MacD :lol: Men ham her kunne jeg da godt :slem:

image.jpeg

Jeg var på sommerferie i Stockholm forrige år. Novra. :ninja:
3
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 8. jan 2016, 20:50

Rapfisk skrev:Jeg er så gammel indvendigt, at jeg synes, det er det fedeste nogensinde, at du har været i Før Søndagen :worship:

Du er så sød :kys: :lun:

Jeg er så gammel, at jeg har været med af to omgange :lol:
5
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 8. jan 2016, 22:00

Jeg elsker Werthers. Og portvin og engelsk periodedrama. *mimre* :gammel:
6
All Adventurous women do
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Singletråden

Indlægaf Æske » 8. jan 2016, 22:07

Jeg har bingewatched Downton Abbey i dag :love:
5
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. jan 2016, 22:07

Jeg vil bare lige sige, at jeg nyder en singleaften ved at lægge rent sengetøj på, gå i bad og så putte mig under dynen allerde nu :-D
6
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 8. jan 2016, 22:08

Æske skrev:Jeg har bingewatched Downton Abbey i dag :love:



Elsker Downton! Og jeg fik ikke set finale afsnittet! :nej:
1
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Singletråden

Indlægaf Pyjamas » 8. jan 2016, 22:10

Jeg faldt i søvn på sofaen og vågnede 19.30. Jeg lå en time i mørke med min telefon, og jeg rejste mig kun for at spise kold medisterpølse fra i går.

Jeg er fint tilfreds med at være single, men lige i aften kunne jeg godt bruge en omkring mig :genert:
3
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. jan 2016, 11:24

Jeg får besøg af en mand i dag. Og ja, en mand. Han er ti år ældre end mig, og det er normalt ikke noget, der tiltrækker mig, men man må ud af sin comfort zone ikke? Altså jeg mener, hvis man gerne vil slippe singellivet?
8
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 9. jan 2016, 11:44

Planten skrev:Jeg får besøg af en mand i dag. Og ja, en mand. Han er ti år ældre end mig, og det er normalt ikke noget, der tiltrækker mig, men man må ud af sin comfort zone ikke? Altså jeg mener, hvis man gerne vil slippe singellivet?



Ham skal vi have en update på senere!
2
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. jan 2016, 12:25

Viskelæder skrev:
Planten skrev:Jeg får besøg af en mand i dag. Og ja, en mand. Han er ti år ældre end mig, og det er normalt ikke noget, der tiltrækker mig, men man må ud af sin comfort zone ikke? Altså jeg mener, hvis man gerne vil slippe singellivet?



Ham skal vi have en update på senere!


Jææææs jæs, det skal I få :-D
1
Brugeravatar
Filliongonggong
Indlæg: 124
Tilmeldt: 18. aug 2015, 21:10
Kort karma: 24
Likede indlæg: 237

Re: Singletråden

Indlægaf Filliongonggong » 9. jan 2016, 13:09

Hej ny i tråden :wave2:

Jeg har været singler et stykke tid, og har haft det fantastisk med det. Men inden for det sidste halve år, er jeg begyndt at føle mig ufrivillig single :panik: en meget anderledes følelse, som jeg ikke helt ved, hvor jeg skal gøre af eller gøre ved :panik:
3
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Singletråden

Indlægaf Puffi » 9. jan 2016, 13:19

Jeg har måske aftalt at ses med en mand i aften. Jeg ved ikke helt om det er klogt, når jeg stadig er lidt ked over ham fjolset. - Tak for søde grønne kort, btw :kys:

Jeg er sådan lidt småskidt, feber, hovedpine-agtigt, så vi har aftalt at se i eftermiddag hvordan jeg har det. Han bor i nabobyen og vi kender mange af de samme mennesker, så det er ret utroligt, at der åbenbart skulle et dating-site til for at komme i snak :lol:

Har også skrevet med et par andre, men den ene snakker meget om sig selv og ser ikke rigtigt det, jeg skriver - og snakker en del om sin ekskone, der er amerikaner (det er åbenbart meget vigtigt, at hun er det) :forvirret2: Jeg føler lidt, at jeg trækker mig, det er, sådan, lidt for meget. Den anden er meget frembrusende, men et eller andet sted tror jeg, det er en god ting, fordi jeg godt selv kan være lidt tilbageholdende og så bliver ""tvunget" til at være lidt mere på. Han er dog begyndt at være frembrusende mht. seksuel snak og det er jeg ikke helt så meget til med en mand, jeg ikke engang har mødt.

Jeg lyder simpelthen så kritisk :lol:
4
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 9. jan 2016, 15:41

Nå, jeg har så lidt en bleh følelse. Altså, han var sød og alt det der, men han snakkede sørme meget om sig selv. Det kan selvfølgelig skyldes nervøsitet, og hvis han spørger, om jeg vil ses igen, så siger jeg nok også jatak. Jeg er nemlig, i følge mine veninder, for hurtig til at dømme nogen ude.
3
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Singletråden

Indlægaf canoodle » 9. jan 2016, 17:16

Puffi skrev:Jeg har måske aftalt at ses med en mand i aften. Jeg ved ikke helt om det er klogt, når jeg stadig er lidt ked over ham fjolset. - Tak for søde grønne kort, btw :kys:

Jeg er sådan lidt småskidt, feber, hovedpine-agtigt, så vi har aftalt at se i eftermiddag hvordan jeg har det. Han bor i nabobyen og vi kender mange af de samme mennesker, så det er ret utroligt, at der åbenbart skulle et dating-site til for at komme i snak :lol:

Har også skrevet med et par andre, men den ene snakker meget om sig selv og ser ikke rigtigt det, jeg skriver - og snakker en del om sin ekskone, der er amerikaner (det er åbenbart meget vigtigt, at hun er det) :forvirret2: Jeg føler lidt, at jeg trækker mig, det er, sådan, lidt for meget. Den anden er meget frembrusende, men et eller andet sted tror jeg, det er en god ting, fordi jeg godt selv kan være lidt tilbageholdende og så bliver ""tvunget" til at være lidt mere på. Han er dog begyndt at være frembrusende mht. seksuel snak og det er jeg ikke helt så meget til med en mand, jeg ikke engang har mødt.

Jeg lyder simpelthen så kritisk :lol:


EDIT: Nej, du gør ej. Det er altså ikke nogle plusser i min bog heller.

Jeg gider simpelthen ikke snakke om sex med nogen, før vi har mødt hinanden. Så jeg forstår dig godt. Det er lidt ligesom at folk glemmer, at der er tid til at afklare den slags, og at forventningens glæde ikke ligefrem bliver større af at man har sat det på plads hurtigt. Udover det, så virker det sådan lidt som om at det så er hovedformålet. Fint nok, hvis det er den type relation man søger og har givet udtryk for, men hvis ikke, så tænker jeg ret hurtigt at fyren er en fuckboy.
3
All Adventurous women do
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 9. jan 2016, 17:45

Hej :blush:

Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg søger en kæreste eller ej.. På den ene side kunne det være dejligt, men så tænker jeg på uvisheden ved forelskelse og smerten ved kærestesorger, og så lokker det lige pludselig ikke så meget mere :genert:
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"