Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf didas » 7. jan 2016, 17:02

2SHY skrev:
Fru Sunshine skrev:
2SHY skrev:At få en mail med overhappy cheerful vibe fra en man ved har været medvirkende til at man mistede en jobmulighed. Suck it!

Ej, vel?
Her har min tidligere leder holdt sig langt væk. Sundt for hende.

Det var min gruppeleder men hun har været med til at udfærdige den trælse mail jeg fik fra min tidligere leder (jeg er i øvrigt ikke enig i hvad der står i den). Hun vil da sikkert være flink men den er bare lige "peppy" nok til mig

Hej XXXX

Godt nytår !

Her til morgen har XXXX og jeg i fællesskab skrevet en mail til dig - håber den giver dig det ønskede feedback.

Håber, at du ellers har det godt, og at 2016 må blive et super år for dig !

Vh XXXX


Jeg ville muligvis være så udiplomatisk at skrive tilbage til hende, at hvis hendes ide om et super år var at komme med udtalelser, der gjorde, at du mistede dit job, så ville jeg ønske et præcis ligeså "super" år for hendes vedkommende...
3
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf 2SHY » 7. jan 2016, 17:14

didas skrev:
2SHY skrev:
Fru Sunshine skrev:
2SHY skrev:At få en mail med overhappy cheerful vibe fra en man ved har været medvirkende til at man mistede en jobmulighed. Suck it!

Ej, vel?
Her har min tidligere leder holdt sig langt væk. Sundt for hende.

Det var min gruppeleder men hun har været med til at udfærdige den trælse mail jeg fik fra min tidligere leder (jeg er i øvrigt ikke enig i hvad der står i den). Hun vil da sikkert være flink men den er bare lige "peppy" nok til mig

Hej XXXX

Godt nytår !

Her til morgen har XXXX og jeg i fællesskab skrevet en mail til dig - håber den giver dig det ønskede feedback.

Håber, at du ellers har det godt, og at 2016 må blive et super år for dig !

Vh XXXX


Jeg ville muligvis være så udiplomatisk at skrive tilbage til hende, at hvis hendes ide om et super år var at komme med udtalelser, der gjorde, at du mistede dit job, så ville jeg ønske et præcis ligeså "super" år for hendes vedkommende...

Jeg tror det bedste er at jeg lader være med at skrive mere til dem. For jeg tror min evne til at være konstruktiv er brugt op nu
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Spjaerten » 7. jan 2016, 18:06

2016: koldt, mørkt, irriterende arbejdsdage.
Og meget mere.
Man vi ikke lige starte året igen?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Æske » 7. jan 2016, 18:29

At jeg ikke har fået en hårelastik med på arbejde!
0
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Muspel
Indlæg: 3881
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10763

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Muspel » 7. jan 2016, 18:35

At jeg tror, at ham den søde, som jeg dater - og egentligt troede var ved at blive til noget stort - han er i gang med at trække sig.

Vi kan først ses på tirsdag da han har sin datter. Da vi skiltes tirsdag morgen sagde han 'vi ses lige pludselig' og i dag var svaret på mit 'glæder mig til at se dig igen' noget i retningen af 'ja det bliver rart'. Åh.

Og måske er der ingenting galt overhovedet. Og jeg vil ikke tage den op på SMS. Så nu skal jeg gå indtil tirsdag og spekulere over, om jeg har skræmt ham væk.

Min usikkerhed irriterer mig grænseløst. Og at den er så påvirket af, at min sidste kæreste - ud af det blå- droppede mig i en SMS...
0
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf didas » 7. jan 2016, 19:34

Folk, der udtaler social som sjocial. Nej! Det hedder so! Der er ikke j mellem s og o, det har der aldrig været *grr* :cuss:
3
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf klumphen » 7. jan 2016, 19:46

At man i Føtex kun kan købe øko-bananer i poser med 7 stk. Så mange kan jeg jo umuligt nå at spise inden de bliver overmodne.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 8. jan 2016, 02:21

didas skrev:Folk, der udtaler social som sjocial. Nej! Det hedder so! Der er ikke j mellem s og o, det har der aldrig været *grr* :cuss:

Ja, det er virkelig mærkeligt, at voksne mennekser gør det. Og det er mange! Selv journalister og medlemmer af Sjocialdemokratiet :)
1
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hunkat » 8. jan 2016, 14:33

At mine kollegaers en-times møde nu strækker sig ovre 2,5 time, so far. Mest fordi det handler dels om mig (og at jeg som den eneste ikke er med), godt nok på den okay måde tror jeg nok... men stadig.

Jeg er sindsygt rastløs og får slet ikke arbejdet i disse timer. Jeg bliver fuldstændig idiot hvis de ikke snart kommer ud.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jan 2016, 15:01

Ham det fjols som jeg jo godt ved jeg ikke kan stole på men som jeg alligevel lod fordreje mine tanker et par dage, lige indtil han fik det han kom for og blev sit sande jeg igen. Det kommer SÅ MEGET ALDRIG til at ske igen. Lortespassernarrøv.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 9. jan 2016, 17:03

Når jeg opretter salgsopslag og skriver hvor varen skal hentes henne - og folk alligevel som det første skriver "Hvor kan den hentes?" ...
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. jan 2016, 17:37

Jeg synes der er kommet en irriterende tendens til at alle komsammener og middage i diverse små bridgeklubber osv. i januar måned skal ophøjes til at være nytårskur.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23795
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 9. jan 2016, 17:48

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes der er kommet en irriterende tendens til at alle komsammener og middage i diverse små bridgeklubber osv. i januar måned skal ophøjes til at være nytårskur.

Det lyder da fedt! Jeg må komme lidt mere ud :D
0
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Fillie » 9. jan 2016, 17:55

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes der er kommet en irriterende tendens til at alle komsammener og middage i diverse små bridgeklubber osv. i januar måned skal ophøjes til at være nytårskur.


Med mindre der er en tydelig ironisk og lun distance, er det simpelthen så ufatteligt irriterende med den slags pompøse omskrivninger af almindelige begivenheder hos almindelige mennesker.

Hvornår blev vores liv så indholdsløst og kedeligt, at det er blevet nødvendigt at køre alting igennem et filter af storladenhed?
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Viskelæder » 9. jan 2016, 18:04

Min ekskæreste. Røvhul.
0

Tilbage til "Generelt"