EMP shop - tøjstørrelser

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

EMP shop - tøjstørrelser

Indlægaf Daine » 16. mar 2019, 08:35

Er der nogen herinde der har købt tøj fra EMP shop og som kan fortælle om de størrelsesangivelser de har svarer nogenlunde til danske størrelser? Iflg deres egen omregner skulle det mere svare til Kinastørrelser, men de har ikke (dame)tøjstørrelser til mere en XL på de fleste tøjvarer, det synes jeg er lidt mærkeligt.

Jeg er normalt en L/XL i feks H&M tøj.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Patience
Indlæg: 1423
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:04
Kort karma: 102
Likede indlæg: 4864

Re: EMP shop - tøjstørrelser

Indlægaf Patience » 16. mar 2019, 12:27

Jeg synes bestemt ikke det er Kina størrelser. Jeg har handlet der forholdsvis meget og der kan selvfølgelig være forskel på de enkelte mærker de fører.
De mærker jeg har erfaring med, der svarer en XXL til en str 46.
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: EMP shop - tøjstørrelser

Indlægaf Daine » 16. mar 2019, 12:47

Fedt! Jeg brugte deres måleskema og ifølge det var jeg en 5XL, det synes jeg lød mystisk når det er en europæisk shop. Så tør jeg godt bestille tøj derfra :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: EMP shop - tøjstørrelser

Indlægaf Studsgaard » 16. mar 2019, 14:26

Vi har købt merchandise (t-shirt og tørklæder) til sønnen. De var til den lille side. Men ikke Kina størrelser.
1

Tilbage til "Mode"